Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
BANALITKA: Aušusová židle z Kika
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Mard 20.8.2008 0:53Hrozný článek Když je někdo takový oligofrenik, že nakupuje u Kiky, tak se nelze divit že o tom ještě napíše, aby si udělal veřejnou ostudu! |
Joff 20.8.2008 1:52Re: Hrozný článek Vskutku. Já třeba už roky židle k psacím stolům pro celou rodinu nakupuju výhradně tady: http://www.pragonor.cz/n_katalog.htm - je to sice ukrutně drahý, ale záruka 10 let a servis kupodivu pořád funguje k mý absolutní spokojenosti. Prostě úplně všechno tu pořád ještě nekiká, jen dá čím dál větší práci to najít... |
Předseda 20.8.2008 9:19Re: Re: Hrozný článek Další věc je jejich slogan "Levněji už to nejde". Přitom aušusový nabýýtek z Kiky je úplně stejný jako v Asku nebo Scontu, ovšem o polovinu až dvojnásobně dražší. Tím se ovšem nechci nijak moc zastávat dvou zmiňovaných obchodů - s prvním z nich mám otřesný čtyřměsíční reklamační zážitek a katastrofální (několikerou) zkušeností s vyzvedáváním ve skladu, druhý mě zase otrávil svojí dopravní sloužbou. Z těchto všech obchodů se zmetkovým zbožím mi nejméně hrozně zatím vychází Jena nábytek. Nábytek z Ikey se mi nelíbí, krom toho je ho polovina vyráběná - no to byste neuhodli - v Číně a na některých kusech jsem viděl úsměvné samolepky: "Made in Bulgaria, design and quality Ikea Sweden". Konkrétně to byly např. křivé dřevéné stojánky na ubrousky. Jinak ovšem mám v Ikee rád právě drobnosti do kuchyně, v tom je ten obchod nápaditý. Nábytek mi ovšem připadá vhodný tak do dílny. |
Stanislav 20.8.2008 0:43Reklamace Máte nárok i na náhradu prokazatelných výdajl s reklamací, tzn. tu dopravu po nich klidně žádejte a pokud ji nebudou chtít proplatit, pak to hoďte klidně k soudu, šance jsou velmi dobré. Jinak díky za upozornění, v kombinaci s vlastními zkušenostmi do Kika také už nepáchnu. |
Lucka 20.8.2008 7:20Re: Reklamace Musím si přisadit, teprve po upozornění na kazové nitě v látce na závěsy a požadavku zohlednění kazu do ceny, bylo mi s klidem ve tváři v reklamačním oddělení sděleno, ať nečekám zázraky se zbožím, neboť Rakušáci sem přeci "zboží první třídy v kvalitě nebudou posílat ".No, to jsem tedy docela zírala nad otevřeností konstatování. Naštěstí se sama pohybuji v oblasti obchodu, tak jsem klidně trvala na svém oprávněném požadavku a bylo mi nakonec vyhověno. A to vše v momentě, kdy reklamační zaměstnanec přede mnou telefonicky řešil již !! třetí !!! reklamaci zákazníka na dovezený psací stůl, a dohadoval se o poškrábané skleněné stolní desce. Zákazník tuto vadu reklamoval již dvakrát, vyznívalo to dojmem, že mu tam vždy dovezou zas ten samý stůl :-)) , aby už dal pokoj. Hodně nakupujeme v IKEA , kvalita občas nic moc, ale nestalo se mi, že by ochotně nevyhověli, a tak jsem spokojený zákazník a nemusím se nervovat při nákupu, doma si ještě i vyhrajeme při sestavování dle návodu :-) |
frankon 20.8.2008 10:08Re: Re: Reklamace souhlasim s tim,ze Rakusani k nam moc zbozi ve vyberove kvalite nedovezou,nebot by to moc lidi nezaplatilo.Jinak Kika v Rakousku nepatri k obchodum s aususem!Pro objektivitu je to treba videt! |
Předseda 20.8.2008 10:36Re: Re: Re: Reklamace V Rakousku třeba ne, ale bavíme se o jejich zdejším portfoliu. |
HonzaV 20.8.2008 20:45Re: Reklamace no ja nevim, skoly nemam, ale bezne plati, ze reklamuju tam, kde jsem koupil. Takze sorry, ale kdybych byl Kika, tak dopravu platit nehodlam. O tom, ze sem (nejen Kika) vozi smejdy, ovsem neni pochyby. |