Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
AUTO: Bajka o Velodupce
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
František Opička 28.3.2008 14:03Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no jo, šmejd to byl I když vůbec nebylo záměrem tohoto článku popisovat peripetie vývoje a výroby automobilů v tomto státě, tak jistě neuškodí si pročíst třeba další články, které lze nalézt na Internetu a které se tomu zasvěceněji věnují: - RECENZE OJETIN: Škoda 100 až 136 - Éra zadního pohonu, hlučnosti a problémů >>> |
mil 28.3.2008 19:12Re: Re: Re: Re: Re: Re: no jo, šmejd to byl Díky za vzpomínku, Františku! |
honzak 28.3.2008 6:01Re: no jo, šmejd to byl mně ty 120 nepřipadaly tak špatný. Měl jsem 2, všechno jsem si mohl opravit sám, ta pětikvaltová jezdila pod 7 litrů (a mladej ji ještě dojíždí) a v zímě nebyl problém. Člověk ale musel ctít fyziku, protože lehká přední náprava je lehká přední náprava. Muselo se při jízdě myslet a ne mobilně telefonovat. |
Abonent 28.3.2008 6:14Re: Re: no jo, šmejd to byl Škoda 120 a mobilní telefon vskutku nejdou k sobě. Jo, takhle Š 120 a pevná linka, tedy jedna linka na jednu vesnici (telefony výše postavených soudruhů ovšem nepočítaje), to k sobě jde. Prostě patafyzika... |
Jura Jurax 28.3.2008 10:19Re: no jo, šmejd to byl No proč - bylo jich moc, ne všichni mají na lepší a v autobazaru to koupíte levněji než bicykl, tak se nedivte. Taky jsem mělstodesítku a stodvacítku - a naučil jsem se z nezbytí leccos opravit a občasná příkoří jsem holt nějak zvládal - jednak jsem byl mlád a druhak na lepší auto stejně nebylo ... a nakonec ono to jezdilo, prorezlé blatníky jsem laminoval (u Š-110 poprvé po jedenapůlroce užívání), smyky jsem se naučil zvládat a boční vítr taky a do kopce byla zatížená zadní kola výhodou ... vyjel jsem druhdy stodvacítkou se čtyřmetrákovým obytným přívěsem až do Železné Rudy - místy na jedničku a se zapnutým topením, aby se to v parném letě uchladilo ... |
honzak 28.3.2008 10:33Re: Re: no jo, šmejd to byl zamačkávám slzu!!!! Laminování blatníků a předních sloupků na Š-100. Bohe jeho, to byla práce! Topení jako přídavný chladič jsem používal i u Opla, když bylo 36 nad nulou. U Š-100 běželo to topení i s větrákem i za běžných podmínek, protože byl podpálený ventil v jednom válci... |