Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
AUTA: Když elektrického ptáčka lapají, pěkně mu zpívají
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K. Křivan 4.7.2022 10:00Když se zmocní moci, musí být eliminováni. Jako kdysi Heydrich. |
P. Diviš 4.7.2022 9:34Ad Praha, blíží se volby. Zvýhodňování dost malé skupinky není volební tahák. Ad ceny, státy dost vyberou na spotřební dani z fosilních paliv. Pokud jejich spotřeba a tím i výnos klesne, co jiného zdaní? Že by jen omezily přerozdělování, k tomu nedojde. Takže, drahou elektřinu ještě víc zdaní. |
M. Šejna 4.7.2022 9:24Autor to nějak pomotal. Jak může 11 tisíc elektromobilů z celého Česka blokovat parkování v Praze, kde parkuje denně zhruba 700 tisíc vozů? |
K. Křivan 4.7.2022 10:26Je to zcela prosté, milý Watsone. Parkování neblokují jen elektroauta, ale hlavně jim vyhrazená prázdná parkovací místa, kam normální auto normálních lidí NESMÍ ! Co s tím ? Sr..t na zákazy a příkazy zas...é vrchnosti ! Občanskou neposlušnost ! To je bohužel jedinné fungující řešení. |
Z. Lapil 4.7.2022 11:28Nesmysl. Vysloveně vyhrazená místa mají invalidi. Elektrouauta parkují tam, kde kdokoliv jiný, ale zadarmo. |
R. Dubravský 4.7.2022 11:58I elektroauta mají vyhrazená místa, na která jiná nesmí. Zpravidla u nabíječek. |
M. Šejna 4.7.2022 12:44Parkování klasického auta u nabíječky je stejně pitomé, jako parkování Tesly u stojanu s PHM. |
Z. Lapil 4.7.2022 15:10Stejným právem můžete říct, že spalovací auta mají vyhrazená místa u tankovacích stojanů. |
Z. Lapil 4.7.2022 11:35V článku se píše, že v "Praze a okolí" je těch aut 66%. Řekněme tedy 7000. A v Praze je dost a dost míst, kde je obsazeno, i když se platí. Kromě toho tady hledáte racionální počty bezdůvodně. Stačí, aby se párkrát stalo, že někdo proti obvyklým zvyklostem nezaparkuje před domem, ale o ulici vedle, uvidí auto se značkou E (a protože není východočech, nevšimne si ve svatém rozhořčení, že je to poctivá RZ Pardubického kraje), napíše dopis na magistrát a kauza je na světě a inteligence pláče v příkopě u cesty. |
M. Smutný 5.7.2022 1:21No to si musíte vyjasnit na pražském Magistrátu, ne se mnou! |
P. Kubáč 4.7.2022 8:51Nezbavujte se Žigula - budeme jako Kuba. Auta z doby před vypuknutím zeleného šílenství budeme udržovat v chodu 100 let. |
F. De Winter 4.7.2022 9:12Nebojte se, oni nám je zakážou. Tedy pokud si jich dřív nezbavíme. Tedy ne těch aut, ale těch "elit". K tomu je však třeba, aby se lidé probudili. |
K. Křivan 4.7.2022 10:06Obávám se že pak dojde k zabíjení téch, kteří budou muset ty zákazy prosazovat. No, "budou muset",... Nebudou muset. Budou moct dělat néco jiného než policajta. |
R. Meišner 4.7.2022 8:28jakýkoliv fantasmagorický nápad skončí nejpozději po srážce s realitou. bohužel vedlejší škody jsou nenapravitelné. |
F. Navrátil 4.7.2022 7:37Brusel uvažuje naprosto logicky podle svých znalostí a myšlenkové kapacity: Zatímco fujtajksl ropu a plyn musíme kupovat od nestabilních dodavatelů, elektřiny je v zásuvkách dost. |
J. Jirka 4.7.2022 9:46Elektřiny je v zásuvkách dost a po likvidaci všech těch nechutných elektráren jí bude určitě ještě mnohem víc... |
F. Navrátil 4.7.2022 10:04Máte pravdu. Eurokreativitě se meze nekladou. Například by mohly být povinné (nařízení EU odhlasované také Zdechovským) dvojzásuvky, kde by z jedné progresívní grýndýláci cucali lacinou a čistou elektrickou energii a z té druhé by zapšklí bílí starci milující sodovkový plyn čerpali drahou a špinavou jadernou a uhelnou elektřinu. |
F. De Winter 4.7.2022 7:14Pan Smutný napsal pěkný článek, ale podstata problému mu uniká, stejně jako většině lidí. Pan Smutný se domnívá, že smyslem elektromobility je výměna našich starých aut za nějaká pokročilejší a ekologičtější. Tak to ale není. Smyslem zavádění elektromobility je, aby běžný člověk neměl žádné auto. Prostě na něj nebude mít. Prostě ta "elita", co létá po konferencích o globálním oteplování v soukromých tryskáčích, došla k závěru, že JIM spotřebováváme příliš mnoho zdrojů a je čas udělat přítrž konzumnímu způsobu života. Tedy tomu našemu. Ten svůj tím samozřejmě měnit nehodlají. |
P. Pepax 4.7.2022 8:01souhlas, zásadní omezení automobilové dopravy je asi jediný důvod proč EU ten baterkový nesmysl tak prosazuje. Cokoliv co EU už léta činí zásadně ohrožuje energetickou bezpečnost evropských zemí. |
M. Šejna 4.7.2022 9:28Elektrický Enyaq stojí okolo 1,15 milionu. Naftový Kodiaq s podobným výkonem a výbavou stojí skoro to samé. |
P. Diviš 4.7.2022 9:35Protože cena té elektrohračky je dotována ze zvýšených cen aut. |
T. Hraj 4.7.2022 9:48Ponechme stranou, že Eniaq v žádném případě nedokáže nahradit využitelnost Kodiaku (tj. především v dojezdu a rychlosti dotankování). Otázka je jiná: Klasické rodinné auto Octavia kombi stojí od 56o tis. Kč. Jaký má prosím elektrický ekvivalent? (a to zdaleka ne každá rodina v ČR na Octávii má) Neboli EV je záležitost pro bohaté. A jen bohatí si po zákazu CEC uchovají svobodu individuální mobility. |
T. Hraj 4.7.2022 9:49Mělo být pod panem Šejnou. |
J. Jurax 4.7.2022 17:22Je pod panem Šejnou ... |
L. Písařík 4.7.2022 10:06To ještě neznamená, že výrobní náklady jsou stejné. |
F. De Winter 4.7.2022 10:55Jistě, Rolls-Royce stojí 11 milionů. |
J. Jurax 4.7.2022 12:00No, rozdíl činí cca 300 000. To je pravda skoro to samé, to se v ceně Kodiaqu schová. V ceně elektrické Škody Citigo se to neschovalo, byla vic jak dvakrát dražší 450 000), proto ji přestali dělat. A to v obou případech Škodovka dotovala a dotuje ceny z klasických vozů. Aby si to koupili aspoň bohatí nadšenci a snobi. |
A. Pakosta 4.7.2022 11:24Přesné, pane De Wintere! Elity budou jezdit v elektroautech, my ostatní budeme šlapat pěšky nebo na kolech, občas se svezeme vlakem. |
M. Smutný 5.7.2022 1:19Pane De Winter, byl jsem 11 let mluvčím Škoda Auto, takže mi věřte, že podstata násilně a totalitně prosazované elektromobility mi neuniká. A to ani o omezování individuální svobody lidí v podobě nedostupných aut, ani ohledně likvidace podstatné části ze 14 milionů pracovních míst v autoprůmyslu EU. Věnuje se tomu řada z mých blogů na idnes.cz, které Neviditelný pes zčásti přejímá. |
J. Nevrkla 4.7.2022 6:44Dokonalý Kocourkov, který vstoupí do historie jako odstrašující případ. Pád Říše římské proti tomu byl pozvolná legrace. |