27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
huhu 20.12.2006 22:23

bezva kšeft - prodávat v Rakousku filtry nepropouštějící dováženou elektřinu z jaderných elektráren..

;-)

Radim 20.12.2006 17:49

Souhlasím s tím že jsme neměli reagovat

Jen těm zamindrákovancům z Alpské republiky děláme dobře. Výborně to dělal Zeman, převáděl emoce na expertní debatu a ještě je kopl do kotníku hořícíma tunelama a 90% podporou obyvatelstva připojení k 3. říši. Za tuto drzost jim patří vrátit mikrovlnky i OTéčka a dalších 20 let ji nedat žádnou zakázku podobného rozsahu. K Německu si to pochopitelně nedovolí. A ještě k atomu: bude to trvat dlouho, ale nakonec i novináři, matky a Bursík pochopí, že JE jsou k přírodě nejšetrnější (navíc s čím dál delší životností je cena kWh nejnižší i se všema externalitama). Ty šílené vrtule, jsou zeleným tunelováním našich peněženek.

Jura Jurax 20.12.2006 19:36

Re: Souhlasím s tím že jsme neměli reagovat

R^R^

Skopčák 22.12.2006 20:56

Re: Souhlasím s tím že jsme neměli reagovat

R^Souhlas!

PetrK 20.12.2006 16:41

Pane Hvížďalo,

Váš článek je sice poučný, ale postrádám v něm konstatování, že Rakousko od nás odebírá elektřinu a vůbec mu to nevadí. Mimochodem, mohl jsem se utlouct smíchy, když se vynořil nápad, že nebudou odebírat energii z jádra. Větší pitomost jsem snad neslyšel. To by v Temelíně a v Dukovanech každému elektronu přivazovali na prdelku nějakou poznávací značku?

Plzák 20.12.2006 15:14

Wikipedia - Hvížďala.

V Praze vyrůstal, maturoval a vystudoval strojní fakultu na ČVUT (1963). Fuj, kolega. Později politické vědy v Moskvě (196768) a němčinu. Dál mluvit netřeba.

Antonín Hrbek 20.12.2006 15:09

Kdyby blbost vykvetla

tak skutečně nevím nevím jak by vypadali odborníci typu Hvížďala, Doležal, Kuchtová, Bursík, Beránek a řada dalších

Vlad 20.12.2006 15:05

Milý pane Hvížďalo,

úpadek Rakouska začal už před dvěma sty lety rozpadem Svaté říše římské národa německého, kdy nad avarsko-slovansko-germánskými kříženci s příměsí hunské, tatarské a turecké krve ("Rakušany") převládli slovanští pogermánštěnci ("Prusové"). :-)

A u Stalingradu dostali Rakušáci taky na frak. Za to všechno mohou Češi, konkrétně český frajtr Áda.

To nám nikdy neodpustí. Právě tak jako potravinové pomoci Vídni v letech 1919 a 1945.

Jura Jurax 20.12.2006 19:38

Re: Milý pane Hvížďalo,

To český frajtr je omyl (tuším Hindeburgův),  on Áda byl Rakušák ...

Mirek od lesa 20.12.2006 21:26

Re: Re: Milý pane Hvížďalo,

Jo, moje rdiče ještě taky, ale Adova maminka byla někde od Budějic, kde si toho parchanta uhnala, nikdy nepřiznala. Vzal si ji nějaký ouřada z Braunau, tak se tam taky všichni slezli.

Když první světová válka skončila, byli moje rodiče na Moravě, Ada zase prudil v Mnichově.

Že měl české předky, považuji za jisté, tolik nenávisti a vzteku jsem ještě u žádného cizince, leda snad u Arabů, nezažil. Se světem, do kterého jaksi stále nemohl zapadnout, byl v neustálém konfliktu. Polovzdělanec, namyšlenec, tajnůstkář, to by přece sedělo i na většinu českých politiků!

Mirek od lesa 20.12.2006 22:05

Re: Re: Re: Milý pane Hvížďalo,

Já jsem si vytáhl moje spisy o Adovi, tak jeho maminka se jmenovala Pölzlová,  vzala si už těhotná o 23 roků staršího celníka Hitlera. Žila s nimi sestra jeho maminky, Hanitante, která byla hrbatá a nejspíše i dementní.Jeho tatínek byl také parchant, jeho maminka se jmenovala Schickelgruberová a s nemanželským dítětem si ji vzal jakýsi Hitler. Původ jména Hitler není jasný, našel jsem náznaky, že se jednalo o židovskou rodinu Hieblerovou z Polné, jejíž jméno bylo při zápisu dítěte zkomoleno.

Podle tmavých vlasů a očí by tato židovská varianta byla docela pravděpodobná. S Čechy zažil Áda první konflikt v Linci, 1903 bylo v jednom lineckém kostele povoleno české kázání, to se podařilo Adovi a jeho kumpánům rušit, stejně jako v r. 1904 Kubelíkův koncert.

Není proto divu, že jeho duševní dědice ruší vše české, od Temelína po koncerty, turisty a politiky.

Plzák 20.12.2006 14:49

Není to náhodou komplex méněcennosti?

Myslím z rakouské strany. Postavit si totiž elektrárnu a když je těsně před spuštěním si odhlasovat, že se do provozu neuvede, na to je potřeba pořádná dávka hlouposti. Naši sousedé si to plně uvědomují a trpí tím. Hlavně proto, že jejich bývalí poddaní  to udělali lépe.

Ještě k Melku. Dal jsem si tu marnou práci a úmluvu pročetl. To není úmluva dvou rovnoprávných partnerů. To je závazek České republiky podrobit se vůli druhé strany. Něco jako Mnichovská dohoda. Podepsán Zeman - asi měl ten den těch becherovek příliš.

PS. Opravdu pije ten strašnej tlamolep?

David 20.12.2006 14:35

Reakce politiků byla skutečně chybná.

Jedná se totiž o problémy odborné a nikoliv politické. Politikové nejsou atomovými odborníky, a proto měli včetně prezidenta mlčet, maximálně mohli řící něco v tom smyslu, že je třeba držet se názorů odborníků.

Na hysterické zpolitizované pseudoproblémy je nejlepší odpovědí výmluvné ticho.

Malý Aston 20.12.2006 14:38

Re: Reakce politiků byla skutečně chybná.

Ano,souhlasím. Zahájit výmluvné ticho a vypnout vypínače dodávek naší elektrické energie do Rakouska.:-D

janoryna 20.12.2006 13:44

to, že za Rakouska-uherska se stavěly továrny

u nás není důsledkem rakouské lásky k přírodě, ale že tam to nikdo pořádně neuměl. a co se týče lásky k přírodě, zatopili pokud možno každé údolí kvůli elektrárně už před válkou. u nás s tím přestali už za komunistů-nádrž křiviklát.

NoName 20.12.2006 13:02

A jinak, Aleši,

tu elektrárnu je potřeba vyladit, ostatně jako jakýkoliv složitý mechanismus. Na začátku je bezpečnostní systém nastavený na maximální omezení, t.j. zastavuje elektrárnu fakt kvůli každé maličkosti, a postupne se dolaďuje. Dukovany taky první roky stáli každou chvilku. Chce to čas. Jinak, tisickrát víc vás ohrožuje každá chemická fabrička, kde jim každý druhý měsíc uteče tuna toluenu do kanalizace bez toho, aby se obtěžovali  to někomu oznamovat, než tato "hrozná" elektrárna ....

Buvol 20.12.2006 12:49

Autor se v řadě věcí naprosto mýlí!

Podle mého názoru je to především nesouhlas s razantní reakcí některých našich představitelů na hlasování rakouského parlamentu. Je to naopak a zaplať pánbůh za reakci presidenta! Řekl bych, že je to přímo povinnost! V této souvislosti bylo na místě zvážit diplomatické kroky,  např. odvolat velvyslance. A co se týče ochranu přírody, tak k té je právě nešetrnější výroba el.energie v JE, neboť odpadaj tuny popílku a CO2, vypouštěné klasickými el. do ovzduší .... 

Kony 20.12.2006 21:42

Re: Autor se v řadě věcí naprosto mýlí!

Já bych se raději zamyslel nad tím, jestli není rakouský parlament nemocný na stejnou nemoc, jako český. ( Demence ). Jen doufám, že jejich prezident je inteligentnější.

NoName 20.12.2006 12:45

Marde, podívejte se třeba na

http://www.bosnagymaros.hu/ , je to oficiální stránka Ministerstva životního prostředí Maďarské republiky týkající se sporu. Čekal bych, že tam budou nejenom původní předpoklady ekologů, ale teď už i praktické důkazy, že začal ubývat ten nebo onen druh, že tam přestal hnízdit ten a ten pták atd. A představte si, nic .... (je to tam i anglicky, nemusíte to číst maďarsky ;-))

Aleš 20.12.2006 12:41

to komunistické myšlení je stále v nás

i "moudrý pan prezident" se vyjadřuje jako soudruh Husák, když v zahraničí kritizovali dodržování lidských práv v ČR po Cartě 77.

Já bych čekal, že po 17 let budování demokracie, vystoupí někdo s prohlášením- zde je oněch ?7 bodů z Melku a tady je stav jejich plnění. nestačí-li vám to prosím jsme připraveni k diskusi. Ta silná vystoupení opravdu připomínají dobu dávno minulou. Smutné je to u sousedů- z obou stran- na straně jedné jednomyslné rozhodnutí parlamentu na straně druhé- svaly a ramena- pan prezident zase ukázal jaký je to ješita a bohužel hlupec.

NoName 20.12.2006 12:48

Re: to komunistické myšlení je stále v nás

Představte si, že by nám taky ruplo v bedně a usoudili bychom, že Mozartovy koule jsou životně nebezpečné pro občany České republiky, potvrdili to v referendu a uzákonili do Ústavy. A pak bychom po Rakousku chtěli, ať výrobu Mozartových koulí zastaví a nebo prokáže jejich bezpečnost. A po každé další expertíze bychom řekli-ne, nám to nestačí, MY TOMU VĚŘÍME, DOKAŽTE TO ....

Aleš 20.12.2006 12:54

Re: Re: to komunistické myšlení je stále v nás

jaderná elektrárna a M. koule?, Stále při smyslech?? jako vtip slabé.

Jaderná elenrgetika je v Rakousku obrovské politikum.

Zkuste se vcítit do myslí Rakušanů ,českýma očima. Pár desítek kilometrů za hranicemi socialistický šlendrián staví jadernou elektrárnu, kterou sroubuje s americkým systémem  a před pár lety po zahájení provozu to byla samá technická porucha.  My jsme řekl, že žádné jaderné elektrárny nechceme.

Vemte si to jako koule na ruby.

NoName 20.12.2006 12:57

Re: Re: Re: to komunistické myšlení je stále v nás

V tomto kontextu mi pořád není jasné, proč jim vadí Temelín, proč ne Dukovany, Mochovce nebo Paks ... Stejně blízko u hranic, a nic ... A technologie je ruská, nebo rusko-německá (Mochovce).

Co

Jenda 20.12.2006 13:25

Re: Re: Re: to komunistické myšlení je stále v nás

Fajn, tak jim nezakazem Mozartovy koule ale provozovani veskerych lanovek. Narozdil od nas kteri jsme s Cernobylem nemeli nic spolecneho rakusaci sami prokazali, ze nejsou schopni lanovku bezpecne provozovat. !!! STOP TUNELIN !!!

At se jdou rakusaci bodnout. Slendriani.

NoName 20.12.2006 13:29

Re: Re: Re: Re: to komunistické myšlení je stále v nás

A v tunelech taky nejsou bůhvíco ...

oakman 20.12.2006 11:00

No, máte pravdu!!!

Stáčí číst níže v komentářích. Jestli by Josef Švejk byl na něco pyšný, tak by to byl tenhle konflikt. Dva patetičtí kašpárci zahalení do národních barev se mydlí hlava nehlava a nevšimnou si, že bitva probíhá v politickém lízaném mariáši a v okolí vzbuzuje spontánní veselí. Dva zaprděné (o hodně menší než sami doufají) vraky států, které znamenaly symbol své doby se do sebe pustily, aby vyventilovaly tu stejně blbou náladu, pocházející z poznání reality, která říká, že oba státy již nadlouho budou hrát v Evropě druhé housle. Na jedné straně kostelní dogmatismus, sice pěstující uvědomělou společnost uvnitř, ale stejně uvědoměle pěstující nacistickou nenávst vůči severním sousedům, vše na základě místního historického bájesloví, které utíká od viny za holokaust a nacismus vůbec stejně dětinsky jako strana druhá pěstuje jakýsi politický magorák - odvar z vítězné Benešovy politiky vůči sudeťákům s trochou té Jiráskovy mythologie, vše s Havlíčkem a komouši poníženo na úroveň 4. cenové skupiny. Čili, tam kde Zeman vítězně dme svou hruď, tam doopravdy probíhá hádka dvou chronických pivařů o kravinu tohoto dne, protože pohádat se s Frantou je lepší, než se muset odpotácet domů a slíznout to od starý. Takhle můžu říct, že sice sám jsem prase, ALE Franta je ještě větší.  Reakce politiků je vůbec zábavná. Na jedné straně sice také kabinet moc nefunguje, ale rádi si dáme sborový zpěv na téma die schrecklichen Tschechen, na druhé straně, i kdyby Temelín tikal jako Švýcary - v což mohu jen doufat - forma, kterou tenhle stát sdílí informace to celé schazuje. Oni jsou tak zvyklí lhát a mlžit před námi, že neumí pořádně a upřímně prezentovat ani věc, o které tvrdí, že " nema problema". Takže buď zase lžou a mlží, nebo jsou to prostě postkomunistické nuly, které nedokáží vyhrát spor argumentací, tak hrajou "na schovku". Pokud jsou data správná, jakýkoliv pokus o nedodržení protokolů by měl skončit kastrací úředníka na Staromáku, protože jeho debilita spustila tuhle lavinu.

JE 20.12.2006 11:08

Jestli někdo pochopil, o čem Oakmanův výlev je, ať mi dá vědět.

gerontusinza 20.12.2006 12:01

Já, chtěl by, aby byl spor vyargumentován mezi hluchým a hluchým Re: Jestli někdo pochopil, o čem Oakmanův výlev je, ať mi dá vědět.

Každej mele to co chce a druhého neposlouchá. Navíc druhý hluchý se chvěje strachy (jak krásný pocit) při tom šíleném hororu, který si tak krásně vybájil. Marně přemýšlím jestli ta blbost lidská před neznámým je vrozená nebo naučená. Nebezpečí které není vidět musí být přece něco strašného. Ptačí chřipku na ně.!

eax 20.12.2006 14:55

Re: Jestli někdo pochopil, o čem Oakmanův výlev je, ať mi dá vědět.

Já jsem to pochopil, Oakman to napsal sehr betrefflich. Nikdo v této diskusi se nevyjádřil přesněji.

Petr Benes 20.12.2006 14:42

Re: No, máte pravdu!!!

Ty ses fakt trdlo, nejdriv si sedni uklidni se, utrid si myslenky, popremyslej a pak teprve pis. :-) Koukam, ze tu travis hodne casu psanim komentaru, no treba te za to onen zahranicni zamestnavatel plati, nevim. :-)