16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

17. LISTOPAD: Prezident nemluví pravdu

Prezident Miloš Zeman prohlásil při letošním výročí 17. listopadu ke shromážděným demonstrantům, kteří na něj vytáhli červené karty, že se jich nebojí. Že se na rozdíl od nich nebál ani před 25 lety na Národní třídě. Samozřejmě většina demonstrantů se tehdy na Národní třídě bát nemohla, protože ještě nebyli na světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Heusinger 21.11.2014 8:12

Já to říkám furt,

že bez seznamů se neobejdeme. Kdo není na seznamu jakoby nebyl.

B. Brousková 21.11.2014 7:53

Re: Komu ta manipulace českou historií prospěje?

Při žádné předcházející demonstraci nebyli lidé nahnaní do uzavřeného prostoru a mlácení a kopáni hlava nehlava. Šest set lidí muselo být ošetřeno ve zdravotnických zařízeních a jenom modřiny to určitě nebyly.Na zemi se tam válelo i roztrhané oblečení a boty. Kaluže krve: Zlomeniny a tržné rány. A to všechno aby se mohl při tom Zifčák válet na chodníku a dělat mrtvého. Kdyby to udělal při demonstracích před tím, nikdo by jeho smrti nevěřil.

B. Brousková 21.11.2014 7:44

Re: Komu ta manipulace českou historií prospěje?

Proč? Tři čtvrtě milionu voličů volí komunisty. VOLIČŮ !!! To je také důvod proč si žádná strana po převratu nedala do volebního programů zákaz komunistické strany. Protože by to znamenalo automaticky ani jeden hlas od komunistů. Bývalých i těch ostatních. A Zeman určitě nemíní skončit jediným zvolením. Proto ta slovní bagatelizace všeho co se dělo při převratu. Jeho  volebním potenciálem jsou jen a pouze komunisti, případně ti co k volbám nechodí.. A proto také útočením na mrtvého Havla polévá živou vodou i bývalé voliče ODS, aby ulovil další potřebné hlasy. Strana Přátel Organizovaného Zločinu přece dopadla jako družstevníci u Chlumce. A každý hlas bude potřebovat. V ČSSD se puč nezdařil , tak to zkouší oklikou. Proto ten vybraný slovník. Je přece jeden z nás, mluví jako ty a já. Ne, jako ti kavárenští tlučhubové. To "národ "chce a národ to jistě ocení.

R. Houška 21.11.2014 7:38

Re: Podle posledních zjištění, se 17.11.89 na Národní třídě

orgánu

R. Houška 21.11.2014 7:37

Re: Ješita

Zvláště, když se nám se svým plodným životem pochlubil už ve dvou knihách!

R. Houška 21.11.2014 7:35

Podle posledních zjištění, se 17.11.89 na Národní třídě

sešli všichni pozdější hrdinové specifické, české cesty transformace, Miloš Zeman, Václav Klaus, Vladimír Dlouhý, Dušan Tříska, Miroslav Ransdorf a Valtr Komárek. Po té, co minutou ticha uctili památku svého velkého učitele, soudruha Che, převzali od svého řídícího orgánů, soudruha Tarasenka, minutový rozvrh úkolů pro nejbližší dva měsíce, načež byli odvezeni do bezpečí vozem sovětského velvyslanectví. Svědectví podaly tehdejší barmanky Klášterní vinárny, soudružky Solomoncová a Bechtěrevová, známé pod krycími jmény Kanioková a Varadinková.

R. Marek 21.11.2014 7:26

Ješita

Zbývající jedno procento lze naplnit zcela snadno. Copak by se takový ješita, jako je Zeman ke své účasti nehlásil mnohem dříve a nechtěl před komisí vypovídat?

E. Erat 21.11.2014 6:57

Zcela souhlasím s autorem,

cítím to podobně.

J. Strakoš 21.11.2014 6:49

Komise pro vyšetřování

Autor se zaštiťuje komisí pro vyšetřování událostí 17.listopadu o které tu při výročí sametu nikde moc nezaznělo. Doporučuji si najít na netu závěry této a následné Rumlovy komise (a případně nějaké komentáře, třeba http://www.cibulka.net/nnoviny/nn1993/nn1693/obsah/24.htm ) a udělat si obrázek o věrohodnosti této komisi na základě výsledků. Zkráceně: Kdo tedy úkoloval agenta Zivčáka a proč?

A očividně ne všichni pamětníci vnímaí zásah jako tvrdý krvavý masakr - viz třeba http://www.fffilm.name/2014/11/jak-to-bylo-17-listopadu-1989.html

R. Houška 21.11.2014 6:42

Re: Díky lidem, jako pan Hulík, si tu lidé jako vy nebo já,

Důležité je to proto, že ten kanystr etanolu, několikrát soudně usvědčený ze lži, znevažuje svým jednáním, každou modřínu, která tam byla vymlácena, a opět lže.

J. Vavrochová 21.11.2014 6:36

Nevěřím, že M.Zeman byl na Národní třídě v době,

kdy tam byli surově mláceni lidé. Lhal už mnohokrát, je to zase jen jeden z jeho nepovedených bonmotů, provokace.

P. Boublíková 21.11.2014 6:32

Re: Díky lidem, jako pan Hulík, si tu lidé jako vy nebo já,

Výměna názoru a svoboda slova je fajn věc, ale nejak jsem nepochopila, proč je důležité, kdo byl či nebyl na Národní třídě. Notabene po 25 letech a u Zemana, který v roce 1989 taky přiložil polinko v podobě svého článku v TM.

R. Houška 21.11.2014 6:27

Re: Jo, jo, kdo chce Zemana bíti, hůl si najde …

A ve které hospodě se s kamarády naléval?

R. Houška 21.11.2014 6:25

Re: Díky lidem, jako pan Hulík, si tu lidé jako vy nebo já,

Pro paní Boublíkovou.

R. Houška 21.11.2014 6:23

Díky lidem, jako pan Hulík, si tu lidé jako vy nebo já,

kteří nebyli za bolševika žádnými disidenty, mohou vyměňovat svobodně názory. Klanět byste se mu měla, osobo!

P. Boublíková 21.11.2014 6:08

Re: Po ranu, a hned prednastvana ?

Proč myslite? Svým zpusobem me ten článek pobavil - i když je pravda, ze autorovy starosti bych chtěla mit.

S. Vaněček Šauerová 21.11.2014 6:07

Jenom dvou ?

Poprve Yzl pravomocne usvedcen ze lzi v pripade novinare Breziny. A rozsudku Nejvyssiho spravniho soudu k jeho lzim z volebni kamapane je cely kopec. V kazdem z nich je opakovane a explicitne vysloveno slovo LEZ.

S. Vaněček Šauerová 21.11.2014 6:04

Po ranu, a hned prednastvana ?

Mate tezky zivot, co, pani Boublikova ? :-)

S. Vaněček Šauerová 21.11.2014 6:03

Byl prece, to je jasna vec,

svedcili Mynar, Veleba, Cuba, Kavan, Nejedly, Ovcacek a cela Klausova rodina.

P. Boublíková 21.11.2014 5:40

ty brďo

Kadrovaci ještě nevymreli.

T. Kubín 21.11.2014 4:21

trapné

Autore, jste trapný. Vaše argumentace by se hodila do čarodějnického procesu.

B. Brousková 21.11.2014 4:21

Re: Jo, jo, kdo chce Zemana bíti, hůl si najde …

"Zeman tehdy na Národní třídě byl". Jde jen o to kam až na té Národní došel. Pokud se nemýlím tak nedávno prohlásil, že kdyby tehdy všichni odešli už od NÁRODNÍHO DIVADLA TAK JAKO ON, nic by se jim nestalo. Což je docela možné. Svědčí o tom i jeho historka o "strýcích z LM , kteří si "dali obušek takhle před sebe na prsa, ale my jsme jim vždycky utekli". Žádné strýce z LM ale na Národní vidět nemohl, žádní tam určitě  nebyli.Nevím o nikom, kdo byl v tom kotli na konci Národní, odkud se už určitě nikam odejít nedalo, kdo by to vyprávěl tak humorně. Možná Zifčák. Ten tam také byl  A i na druhém konci Národní.

J. Vintr 21.11.2014 2:36

Re: Komu ta manipulace českou historií prospěje?

A proto by bylo zajímavé zjistit, kdo tehdy úkoloval Československou televizi ....

J. Vintr 21.11.2014 2:29

Re: Komu ta manipulace českou historií prospěje?

Stotisícové davy do ulic dostalo to, že se o tom začalo mluvit v televizi, která byla stoprocentně ovládaná režimem. Z toho lidé správně usoudili, "že už se to smí"....

D. Nowodny 21.11.2014 2:20

Re: ....

ANO ! se soudružkou Kaniokovou ! Držela jej, aby neupadl po velkém požití Bechera !

D. Nowodny 21.11.2014 2:17

Re: To snad není možné

Ted jste to odflákla vy soudržko ! Ale úmyslně  !

D. Nowodny 21.11.2014 2:15

Re: Jo, jo, kdo chce Zemana bíti, hůl si najde …

Kanioková, kde jste byla VY ?? Se soudruhem Z "'?  Jsou na to svědci !

M. Varadinková 21.11.2014 2:05

Re: No a divíte se?

Já to nevím, tak mne poučte.

L. Hrncir 21.11.2014 1:58

Re: Jo, jo, kdo chce Zemana bíti, hůl si najde …

ale ano soudruzka ma pravdu, on tam opravdu blyl, jsou na to svedci.

J. Kanioková 21.11.2014 1:33

Jo, jo, kdo chce Zemana bíti, hůl si najde …

Zeman tehdy na Národní třídě BYL, jsou na to svědci..