29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M.Lapin 24.1.2010 11:02

Re: Takto:

To je fakt, na NP diskutovať vôbec nemusím, je veľa iných diskusných fór.

graver 24.1.2010 9:55

nedělní chvilka paranoie - nebo taky ne

Není snad nutné zdůrazňovat, jakou cenu má v direct marketingu (a uvažujme pouze o tomto důvodu) kontakt tohoto typu. Znáte jméno a adresu (ze které už toho lze dost odvodit)  a další údaje, které z vás zpracovatel pod hrozbou zrušení přístupu k diskuzi ještě vytáhne. A v internetové diskusi pak máte u subjektu možnost sledovat politické názory, sociální postoje, záliby... Trefa do černého a nemusíme do toho ani tahat Orwella. Taková databáze je super byznys a ti, kteří do toho půjdou, jsou v pozici oveček, kteří si na svou adresu nechají poslat mocné kouzlo od fakíra z nějakého tabloidu a ještě se diví, proč to ten dobrák dělá zadarmo. Že byste vy nikdy takovou hloupost neudělali? O co, že ano! Od 15.2. může začít sčítání.

A na začátku byla ušlechtilá snaha uzdravit diskusi....

František Wolf 24.1.2010 9:37

Nesouhlasím

Na jedné straně MAFRA zakazuje v příspěvcích neplacenou reklamu, na straně druhé já musím!!! souhlasit s využitím mých kontaktních údajů k MARKETINGOVÝM účelům. (Zapráskáním mé mejlové adresy reklamami na viagru a jiné veledůležité a dostatečně drahé nesmysly). Čili svobodně se rozhoduji, NESOUHLASÍM, a dál budu diskutovat v hospodě u píva, které si sice musím zaplatit, ale protože je plné důležitých látek, alespoň udělám něco pro své zdraví. Toto je můj poslední diskusní příspěvek a poděkování všem, kdo pod rouškou umravnění diskusí z nevinných lidí tahají kontakty k vlastnímu obohacení.

Dr. Troškrt 24.1.2010 10:20

Re: Nesouhlasím

Nezoufejte! Ještě jsou tady možnosti, kde se bez registrace obejdete. Teď mne napadly České noviny a iHned. Možná, že někdo dodá další tipy...

Baghíra 24.1.2010 10:23

Re: Nesouhlasím

Znám pár webů bez registrace, ale jsou odborné, chodí tam nadšenci té či oné věci. Hm, takže budeme asi zas jak za komoušů národ kutilů, každý na svém písečku.

Dr. Troškrt 24.1.2010 10:54

Re: Nesouhlasím

Ještě jsem si to ověřil. Docela slušné debaty jsou ještě na "eportal" a "euportal". BEZ REGISTRACE!

Suchoř 24.1.2010 9:29

cherchez la femme (církev)

osobní útoky na autory článků a vulgarity mohla redakce omezit blokováním na určitou dobu, nebo trvale. Autor dobrého článku se toho obávat nemusel.

Po 15. únoru se změní jen to, že redakce bude disponovat osobními údaji diskutujících. Pro jaký účel a co s tím hodlá nebo může dělat? Jsou dvě možnosti - buď je hodlá komerčně využít, a nebo je za vším šedá eminence církve svaté, které v diskusích teče do bot.

Kdyby bylo diskutujících alespoň tisíc, dalo by se uvažovat o komerčním významu povinných registrací. Různě slušných a kompetentních štamgastů zdejší hospůdky však není víc než sto a tak jde nejspíš o to, jak zatočit s těmi nepohodlnými ne jen zde, ale i v jejich osobním životě. Protože zatočit si s nimi jenom zde se dá i bez toho, blokováním. Takže výsledkem může být jen snaha o dláždění cestiček a to pro církevní útoky na zdravý rozum.

Nezbývá než zamávat na pozdrav takto ujíždějícím. Možná ani to.

hugo 24.1.2010 9:03

je to smutné.......

samozřejmě,že se v internet. diskusích vyskytuje spousta sprosťáren,není však problém je eliminovat a i tyto výroky jsou cenným sociologickým materiálem,co se týče psa,myslím si,že zdejší příspěvky byly vcelku slušné a má oblíbená rubrika chtip byla jimi obsahově obohacována,každý sem tam nějaký vtip ještě přidal,a co se týče anonymity,tak ta je pouze virtuální,bude li někdo skutečně chtít vypátrat vlastníka ip adresy tak jej vypátrá.....

jedovinka 24.1.2010 8:32

začínám asi trpět stihomamem

Jsou i jiné způsoby, jak se zbavit v diskuzi sprosťáků. Prosté zablokování postačí. Čtu internetovou mutaci lidovek denně. Přispívala jsem do diskuze jen velice málo. Ačkoli chápu opatření vydavatele jako ryze komerční záležitost (raději to tak chápu), začínájí se mi jevit uliční výbory a bdělé domovnice jako idilické pohádkové postavy.

Tak nic. Zase budu říkat co si o tom či onom myslím doma, po tmě a raděi jen šeptat pod peřinu,

Byl natočen celkem dobrý film UCHO. Autorovi se povedl velice nadčasový snímek. Asi ani sám  nechtěl až tak moc.

M. Kadlecová 24.1.2010 9:52

Re: začínám asi trpět stihomamem

Lépe bych to nenapsala dík

Dan177 24.1.2010 10:50

Re: začínám asi trpět stihomamem

Naprosto souhlasím.

Jakub S. 24.1.2010 23:26

Re: začínám asi trpět stihomamem

Velmi výstižné! Uznání, kamaráde! - ne že bych z toho měl nejmenší radost, že... viz výše.

graver 24.1.2010 8:28

už zase ta demokracie

Rozhodnutí o zrušení anonymity je zcela v kompetenci provozovatele blogu a majitele serveru, který si může libovolně (v mezích zákona) nastavit podmínky a diskutující se můžou svobodně rozhodnout, jestli je akceptují nebo ne. Výkřiky o omezování svobody zjevně nemají s demokracií nic společného, že?

Názor, že internetová anonymita je projevem zbabělosti, považuji za poněkud krátkozraký a nemám v úmyslu s ním polemizovat. Zrušení anonymity formou odeslání osobních údajů komusi jen proto, aby mi umožnil přístup do jakési diskuse, je imho dosti šílený počin a osobně si nedovedu představit, jak někomu může nějaká webová diskuse stát za to. Provozovatel za poskytnutí osobních údajů nabízí možnost (nikoliv právo - kuk do podmínek) diskutovat na jeho webu. Pokud vám to stačí a nepřijde vám to divné, směle do toho, milé ovečky. Při registraci čtěte pozorně podmínky - dozvíte se, že provozovatel si m.j. rezervuje právo požadovat od vás další údaje a vy potvrzením podmínek souhlasíte s poskytováním svých osobních údajů dalším subjektům. Je to teď srozumitelnější?

Petr* 24.1.2010 13:30

Re: už zase ta demokracie

Souhlasím hlavně s: odeslání osobních údajů komusi jen proto, aby mi umožnil přístup do jakési diskuse, je imho dosti šílený počin a osobně si nedovedu představit, jak někomu může nějaká webová diskuse stát za to. Pokud budu mít potřebu diskutovat mohu zcela jinde a bez hloupé registrace jejíž účel nechápu.

Letowitz 24.1.2010 8:15

Psí diskuze

Psí diskuze jsem navštěvoval docela rád. Mimo pár pomatenců to bylo docela fajn. Říkal jsem si , že to jde i bez registrace a těšilo mě to. Škoda.

Petr 24.1.2010 8:15

NP asi chcípne na úbytě

NP byl Hajdpark v malém.Tam Vás taky nikdo nekontroluje a můžete nadávat třeba Alžbětě.Je to prostě taková česká vrba do které můžete zašeptat že prezident nemá pinďoura.Tady si lidi mohli vyléčit vztek na bezpráví,které se okolo nás děje.Je ovšem fakt,že někteří jedinci to přehánějí,ale zase si všiměte,že to byla uzavřená komunita.Toť asi vše a pár dnů Vás budu ještě navštěvovat,ale registrovat-NIKDY.

Upejpavka Zardělá 24.1.2010 7:56

Ve vulgaritě to není.

Hodnotíme li stupeň vulgarity na NP, tak je evidentní, že nestoupla, ale poklesla. Diskuze v létě, či na jaře byly několikanásobně šťavnatější. Pánové Paroubek a Topolánek to schytali naplno, včetně jejich příznivců, či autorů článků. To, co je tu dnes, je proti tomu úplná nedělní škola. Ve vulgaritě to tedy rozhodně není. Tedy v čem ? Majiteli se něco nelíbí, nebo má nějaký cíl. Co a jaký ?

Dreyfus 7.2.2010 17:48

Re: Ve vulgaritě to není.

Ptejme se, kdo je ten majitel. Třeba je to ruský mafián.

Jose 24.1.2010 7:32

Naivita a psychologie

Jen ať noví modří soudruzi zastaví veškerou možnost svobodné diskuse a to včetně vulgarismů. Uvolnění poskytující řádné "ulevení si" je nezbytnou součástí zdravého životního stylu. Někdo se šplhá na hory, někdo provozuje paragliding další se odreakuje nějak jinak. No a někomu prostě stačí si dobře zandávat. (Věřte to procento není malé). První kdo zakázal nadávat byly novinky.cz. další se bohužel přidávají neuvědomujíc si blahodáný účinek této relaxace. Ale ať , alespoň rychleji naroste agresivita davu k provedení změn v této společnosti., která již dávno ztratila morální kredit k existenci v podobě jakou dnes má.

Baghíra 24.1.2010 7:27

RIP

Škoda, zabili jste kus kultury. Bude tu mrtvo jak na lidovkách.

Dr. Troškrt 24.1.2010 8:48

Re: RIP

Jojo, já již jsem si zakázal Lidovky i číst a stejně zareaguji i na Psa. Doufám, že to také udělá co nejvíce chytrých lidí i tady, aby jim zbyl jen takový hezký "výběr", který se vyskytuje např. na Novinkách, kam se chodím pobavit (pohledem) a při tom žasnout, jaké tuposti lze dosáhnout, o pravopisu nemluvě.

Hobis 24.1.2010 8:55

Re: RIP

Takéjsem si zakázal Lidovky kupovat.Doufám,že nás bude více.AHOJ

ABC 24.1.2010 0:46

Skoda

že se používají vulgarismy v diskusi, ale řadě lidí se nebude chtít zde přispívat s novou registrací

Stenar 24.1.2010 7:46

Ani já nebudu

Ani já nebudu přispívat. V diskuzích jsem vždy vystupoval slušně a opravdu nehodlám poskytovat své soukromé údaje firmě, která je bude sdílet s kdoví kým a kdoví za jakým účelem. Toto zachází příliš daleko, přesně jak napsal editor v článku. Jistě se dal najít snazší a méně "invazivní" způsob, jak omezit vulgaritu a nevhodné příspěvky v diskuzích, ale MAFRA se rozhodla chytře využít situace - a nezbývá než poděkovat hrstce imbecilů, kteří to umožnili za dobře vykonanou práci.

Jak se zdá, éra "svobodného Internetu" se opravdu chýlí ke konci... :-(

Baghíra 24.1.2010 8:17

Re: Ani já nebudu

Rovněž. Nevím, zda by má data někdo zneužil, ale nicky byly součástí hry a jejím půvabem. Netoužím si jako Antonín Voběžálek z Dolní Horní vyměňovat názory s Františkem Vopršálkem z Horní Dolní.

Petr 24.1.2010 9:25

Re: Ani já nebudu

Plnej souhlas.Pak by nám mohli dát ještě čipy pod kůži,aby nás rychlejc našli.

Petr Šimčík 24.1.2010 9:45

Re: Ani já nebudu

Pokud vím tak proti zneužití osobních údajů jsou tu zákony a ty platit nepřestávají. Tady můžeme polemizovat nad kvalitou právního státu, ale to je tak všechno co s tím jde dělat a já zatím věřím, že je dostatečná, proto těch pár údajů klidně pošlu -

V podmínkách je, že mohou požadovat další. No a? Je tam také napsáno, že lze odmítnout. To je podle mě férové, každý si určuje hranici co na sebe prásknout, když už je to moc, prostě jim to nepošlu, tečka. 

Copak nedáváte adresy internetovým obchodům, aukcím... myslíte, že jsou více zabezpečené než Lidovky?

Baghíra 24.1.2010 10:21

Re: Ani já nebudu

Ale o to nejde! Nebo aspoň mně ne. JAk tu už padlo, byl to takový virtuální Hyde Park, kde člověk mohl bez rizika říkat co chtěl. Cosi jako svoboda karnevalové masky, uvolnění od vlastního já a jeho pout. Úžasně uvolňující. Myslím, že zvlášť člověk z malého města či vesnice se nebude cítit úplně volne. "Jo, já napíšu něco vo Paroubkovi, a soused mi vytluče okna! A co teprve stará!"

Dr. Troškrt 24.1.2010 10:41

Re: Ani já nebudu

Co okna! On by vás takový povedený soused, jako člen nějaké Revoluční gardy, mohl také postavit ke zdi!  Zváště pokud máte lepší auto...

Petr Šimčík 24.1.2010 11:08

Re: Ani já nebudu

Ale to snad ne, sousedské vztahy podle mě ovlivní diskuze v lidovkách minimálně  - pokud má na vás pifku tak vám vytluče okna tak, jako tak. Navíc, má internet a umí s ním většinou mladší generace a ta už doufám se závisti, nenávisti kvůli politice a jiných "ctností" vyčichla.

Hyde Park - pořád můžete říkat co chcete a navíc to bude mít větší váhu - lidé za slovy uvidí reálnou osobu. Pokud se v náhledu komentáře objeví Baghíra, Black, Boris, Chuck, New World Order a podobné přezdívky, přistupuju ke komentáři "opatrně".