26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
robert 20.8.2008 16:52

zeleni

pokud jsou me informace spravne tak Zeleni jsou proti tomuto navrhu.

honzak 18.8.2008 18:44

tak jsem si přečetl

diskuzi a zírám! A vzpomínám na ty blbé Švýcary, kteří ve své SAKRA HORNATÉ zemi jedou v taktovém grafikonu a používají hlavová nádraží. A navíc syčáci tahají dálnice a silnice 1. třídy pod zem!

Asi už tam nikdy nepojedu, mezi bandu takových blbů:-D

Theo 18.8.2008 19:39

Re: tak jsem si přečetl

R^R^R^R^R^

Franta 18.8.2008 20:47

Re: tak jsem si přečetl

Kdo to jsou pražští radní??? Není tam taky náhodou nějaký Richter??? Jrestli ano, tak to stačí.

yorik 18.8.2008 16:00

Nedovedu si představit

větší výhodu železniční dopravy. V době rozkvětu satelitů, kolabující silníční dopravy a parkovacích zón je pro venkovské obyvatelstvo možnost dostat se suchou nohou  na perón centra metropole nenahraditelná. Po připojení letiště rychlodráhou je možno zajistit  tak bezbariérový přístup do celého světa. Stačilo by propojit nádraží Střed a Hlavní podchodem pod Bulharem. Jedná se o vydálenost 800 metrů a převýšení 16 metrů. Mohl by tam fungovat posuvný chodník i pro ty vozíčkáře. V 21. století snad nic neřešitelného.

nobody 18.8.2008 16:11

Re: Nedovedu si představit

Ještě to protáhněte na ÚAN Florenc. A kdyby někdo prudil, že autobusák nemá v centru co dělat, tak ho pošlete do Londýna na Victoria Coach Station .. jo a hned vedle je vlaková Victoria Station, kupodivu stejně neprůjezdná jak ta Masaryčka. :-)

yorik 18.8.2008 16:31

Re: Re: Nedovedu si představit

Asi by to bylo příliš jednoduché a příliš laciné. Na takové projekty nejsou prachy. Rozumím tomu, že pan primátor a středočeský hejtman chtějí občanům Kolína dojíždějícím do Berouna zajistit přímé spojení ,ale tunel za třicet nebo kolik miliard se mi zdá celkem dost. Při vrozené šetrnosti naší exekutivy, projevující se zejména v oblasti knižní kultury. Dočetl jsem se, že je železniční  most málo široký. A navíc železniční  oblouky kolem Berounky příliš zahnuté. Takže co? Rozšířit a narovnat? Takže" téžévé" asi nebude. Na rozdíl od tunelu.

nobody 18.8.2008 17:33

Re: Re: Re: Nedovedu si představit

Železniční most je už dávno navrženej v novym trojkolejnym provedení ale památkáři ho tam nechtěj ani jako repliku, dokonce i ta chráněná kůlna na bejvalym nádraží Vyšehrad spadla hanbou sama, že překáží pokroku, tak si třeba most vezme příklad .. a o ty oblouky se postará právě ten TGV tunel, jinak by se musela narovnávat i Berounka.

yorik 18.8.2008 17:38

Re: Re: Re: Re: Nedovedu si představit

O kůlnu je prý značný zájem. Mohla by tam být ta knihovna, když konšelé nechtějí žádné novoty.  

honzak 18.8.2008 18:38

Re: Re: Re: Re: Nedovedu si představit

velmi správně argumenty. Ale některým to těžko dojde.

Nemáte informaci o napojení "vltavské" části navrhované trati na "první berounský" tunel? Podle mých zdrojů to bude propojené s tím, že na Smíchově by mělo vzniknout podzemní nástupiště rychlodráhy, propojené se stanicí metra.

nobody 19.8.2008 13:47

Re: Re: Re: Re: Re: Nedovedu si představit

Co jsem zaslech, tak bude napojenej od Chuchle i od Zlíchova, a začínat véčkem někde pod Barrandovem.

ok 18.8.2008 15:19

změna územního plánu v celé Praze !!!

Výstižný článek, nicméně, pane Ruščáku, problém je zřejmě někde úplně jinde - v současné době dochází v Praze k masívní změně územního plánu v desítkách velkých i malých lokalit po celé Praze, bez povšimnutí médií. Co když je plán na zrušení Masarykova nádraží jen zastíracím manévrem (který nikdo nemyslí vážně) proto, aby se prosadily desítky jiných, méně do očí bijících změn v územním plánu?  V porovnání s kolosální nesmyslností nápadu na zrušení 150 let starého nádraží  jsou ty další změny "rozumné", a  tak vystřílíme prach na nádraží místo  důkladného rozboru SKUTEČNÝCH změn územního plánu.

Napadá mě třeba nesmyslný návrh na 14-ti patrový obytný dům ve stylu "La Defense" na okraji centrálního parku na Pankráci - v klidné vilové čtvrti, hned vedle České televize bude stát obří PANELÁK, v parku budou "mluvící sochy". Nebo návrh na lanovku z Podolí na Pankrác - bizarní volovina, která je ale ve srovnání se zrušením Masaryčky "rozumná" a nikdo si jí ani nevšimne.

Chris Kelvin 18.8.2008 15:36

Re: změna územního plánu v celé Praze !!!

Hm... ze stejné líhně může být návrh na zvýšení rychlosti na některých dálnicích na 160 km/h od ministra dopravy, který má zastřít pokus o levné zprivatizování (zprivatizování není totéž co privatizace) ČD Cargo do rukou firem spřízněných právě s ministrem dopravy. Nebo od pohledu nesmyslný návrh na uspořádání olympiády v Praze, jehož hlavní smysl je právě rozsáhlá změna územních plánů bez ohledu na její skutečné konání. Z konkrétních případů mohu upozornit na likvidaci nákladového nádraží Žižkov, kde si radní jakoby vymohli určitou územní regulaci, kterou veřejně prezentují občanům, ve skutečnosti však podali návrh na změnu územního plánu (tajně!!!) zcela jiného charakteru. A dalo by se pokračovat.

Jan 18.8.2008 15:57

Re: změna územního plánu v celé Praze !!!

No, vážený  -ok- , blbin jste tady nasmolil už dost.

Xaver 82.117 18.8.2008 14:18

honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

Fakt, já za vaše nevědomosti nemůžu....;-)

kocour 18.8.2008 14:36

Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

A ten bude stát kolik miliard?

Jan 18.8.2008 15:13

Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

Miliard bude stát dost, ale kapacita tratě přes Radotín je dnes, zejména ve špičkách, zcela vyčerpána. Navíc kolem Berounky as nikdy nepojedete více než 80 km/h pro nevhodné vedení trati v obloucích, které se nedají narovnat.

kocour 18.8.2008 15:52

Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

Čili kolik? Stejně jako spodní patro Hlavního nádraží? Víc? Mnohem víc?

nobody 18.8.2008 16:01

Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

Určitě tolik, že na nějaký financování podzemního Wilsonu můžete na třicet let zapomenout, ty neexistující VRTky (a nejen na Beroun) budou dráhu tlačit víc.

Jan 18.8.2008 16:04

Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

 Nelze odpovědět, neboť spodním patrem Wilsonu se nikdo vážně nezabýval. A taky proč? Nebude-li příměstská na Wilsonu končit/začínat, pak vám pro ni stačí šest nástupištních hran. Totéž platí i pro rychlíky. A už dnes je na Wilsonu těch hran čtrnáct.

Jan 18.8.2008 16:08

Re: Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

za slovy končit/začínat v předchozím přísprvku chybí text: "ale jen zastavovat"

nobody 18.8.2008 16:13

Re: Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

Kdepak čtrnáct, první nástupiště bude lichý a bude se používat jen pro Orient expres a vládní delegace, aby to nerušilo hosty v kafírnách .. možná bude stranou nějakej šturc.

Jan 18.8.2008 16:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

Nobody, no jo....:-). Navíc ty hrany na Wilsonu jsou tak dlouhé, že téměř všechny je možno rozdělit cestovým návěstidlem na dvě. A nebo je možné posílit kapacitu vlaků používáním trojitých souprav Cityelefantů, které se na Masnu nevejdou.

nobody 18.8.2008 17:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

A kde máte průjezdnej model, když rozdělíte hrany? Já bych to napsal, ale systém by to nevzal ;-D

honzak 18.8.2008 16:43

Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

budeš se synku divit, ale vím toho docela dost, ostatně jsem to sem minulý týden napsal.

Tyto 2 TUNELY (a mezi nimi most přes Lačák) jsou primárně určeny pro DÁLKOVOU DOPRAVU! Příměstská zůstane na ve stávající trase 171..

Napojení na Praha - hlavní je opravdu trasováno tunelem pod Vltavou pod Praha hlavní a dále pod Masaryčkou s výjezdem na stávající I. koridor (trať 090). Realizace v nedohlednu, stejně jako prachy na stavbu.

Jak to ovšem pomůže pro spojení Všetaty - Praha Zbraslav opravdu nechápu a nechám se poučit. Ani Benešovcské panťáky ho směrem na Smíchov nepoužijí...

Glosátor 18.8.2008 13:48

Železnice v centru Prahy

Železnice ve městě MÁ co dělat, pokud jsou její spoje začleněny do Pražské integrované dopravy, což jsou. Jsou součástí PID a jakýmsi předobrazem S Bahn, která již 100 let funguje ve všech velkých německých městech. Kultivace tratí, stanic , nádraží a pod. je věc jiná a doufejme, že i nato se najdou v budoucnu peníze. Samostná Masaryčka je ideálně položený terminál pro příměstské vlaky .

Xaver 82.117 18.8.2008 14:23

Jo, Glosátore, v Londýně nádraží ve městě nejsou, v Paříži taky ne,

ve Vídni taky ne, o S-Bahnu jste mluvil, v Barceloně taky ne, v Istanbulu taky ne...ba ani v Moskvě nejsou, žejo?;-)

Chris Kelvin 18.8.2008 13:28

Územní plánování (nejen) v Praze

Kolem Masaryčky se začínají dít zajímavé věci. Nejprve někdo vypustil zkušební balónek, že se bude rušit. Pak po zvednutí vlny nevole se toto dementovalo s tím, že se jedná jen o využití zanedbané části směrem k ulici Na Florenci. Minulý týden byl v LN rozhovor s radním Langmajerem, kde nepokrytě uváděl, že se Masaryčka opravdu zruší a vznikne cosi jako obchodní centrum. Dnes jsem v Lidovkách ten článek dost marně hledal.

Územní plánování je všude v civilizovaném světě nástroj rozumného rozvoje měst. Pouze u nás je to zdroj zbohatnutí. Koupí se bezcenný pozemek, pak se změní územní plány (většinou temným a podivným způsobem), pak se prodá za cenu o několik řádů vyšší. Místo aby o důležitých a zásadních změnách ÚP rozhodovali občané, rozhodují podplacení úředníci často v rozporu s přáním obyvatel. Změny nikdy nejsou transparentní, ale podivně salámové a poloutajené.

Rušit Masarykovo nádraží je jednoznačně nesmysl. Vlakových spojů přibývá, u Prahy se staví další a další satelity, do Prahy dojíždí čím dál tím víc lidí za prací. Nepotřebují jet z Kolína do Kladna, ale právě třeba z Kladna do Prahy. Při neexistenci vlakového spojení pojedou všichni autem do centra, kde nezaparkují, přičemž Masarykovo nádraží má výbornou návaznost na povrchovou dopravu. Navíc dnes nevíme, jak bude vypadat doprava třeba za padesát let, a jestli nebudeme draze stavět nové podzemní nádraží.

nobody 18.8.2008 13:32

Re: Územní plánování (nejen) v Praze

No buď to byla mediální provokace, aby se zjistilo co lidi skousnou, nebo pokus o další diskreditaci současný radnice od konkurenčního křídla ODS, kde Langmajer zafungoval jako UI ;-)

ok 18.8.2008 15:26

Re: Re: Územní plánování (nejen) v Praze

Jde o pozemky a změnu územního plánu, a ne jen u Masaryčky.

Prostě jde o PRACHY a o to, v čí kapse ty prachy skončí. Praze vládnou šíbři typu Richter. Rv