6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

VOLBY: Tak mi vyšla Trikolóra

Nechal jsem se opět zlákat na předvolební kalkulačku a klikal jsem opravdu srdcem. Vyšla mi Trikolóra přes 80 %. Tak nevím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 28.9.2021 13:14

Souhlas.

Stačí sledovat politický a životní cvrkot ty roky před volbama.

Uznávám, že každý to nezvládne a potřebuje Mlejnka.

A. Koukolík 28.9.2021 13:13

Pane Bartoni zvu Vás na pivo. Vlastně jste popsal, jak jsem na tom já. 100% souhlas. Všichni mi říkají, jak volit Trikolóru je nesmysl, jak můj hlas propadne a podobně. Ale volit pořád dokola ty, kteří to přivedli tam, kde to dneska je? A po volbách nadávat, jak je všechno zase špatně? Jsem snad ovce? Jak píše pan Sura. Také jsem volil Svobodné a také je po vyhodnocení kandidátů budu kroužkovat. Nechci se jednou omlouvat svým vnůkům, že jsem pomáhal zničit jim svým hlasem budoucnost.

PS. Ať si ji případně zníčí sami.

D. Ondrejkovič 28.9.2021 13:13

Stále se vyhýbáte přímé odpovědi.....;-D

Š. Hašek 28.9.2021 13:12

Co s občanem/občankou, 50 let, 128 kg, bez výtahu nevyjde druhé patro, diabetes, klouby v háji, nesportuje, místo Plzně si dá fialovou limonádu, místo zelí kupovanou vánočku, pocukruje kilem cukru, ....... co jako? A dále - je vidět, že nedebatujete s lékaři z první linie, ale koukáte na Flégra.

Pokud sledujete zdejší cvrkot, tak už dávno víte, že já často odpovídám a jdu i do jasně ztracených Gefechtů. Slova v diskusi neustřelí hlavu. Rád bystřím makovici.

Nemějte o mě starost. Za ty roky mám na svém účtě zdravotní daně takovou rezervu, že se můžu na podobné "lidumily" jakým jste teatrálně Vy, vykašlat.

Vira jsem měl, Vás to nestálo ani troník. Prostě manželka potom dřív přestlala, poněvadž jsem to doma zvalchoval. A já musím platit tu polívku studentům, kterých zemřelo 5!!! Že chtějí žít naplno!

Do nemocnic se přijímaly i ztracené případy, protože to zvyšuje premie, koeficienty a DPH.

Máte rád pohádky?

D. Ondrejkovič 28.9.2021 13:10

Tak ještě jednou zopakuji jádro otázky: Když byť i třeba jeden jediný (z vlastní vůle) neočkovaný bude mít vážný průběh COVID-19 vyžadující hospitalizaci - co s ním? Přijmout do nemocnice nebo vyhodit? A předpokládejme, že v té nemocnici je v tu chvíli jen jedno jediné (poslední volné) místo. Odpovězte jasně.

P. Sura 28.9.2021 13:07

Rozhodovat se podle "Volební kalkulačky" je totéž jako si nechat radit "Umělou inteligencí". Mám svou.

P. Jaroš 28.9.2021 13:07

Ale proč by se teď mělo masově umírat, když se předpokládá, že až polovina obyvatel covid prodělala a má tudíž protilátky a přes 60% dobrovolníků je očkováno (a snad jim to pomůže). Zde by bylo namístě testovat v populaci protilátky, aby bylo jasno a ne furt dokola zdravé lidi, natož školáky.

P. Sura 28.9.2021 13:06

Mně nevyšla Trikolóra, ale Svobodní. Proto budu volit TSS, ale kroužkovat Svobodné. Ten poněkud dryjáčnický styl paní předsedkyně mi nesedí, ale vysvětluje, že přišla od Trika, ne od SSO.

Š. Hašek 28.9.2021 12:58

Mě už si před rokem našel, votravoval tejden. Ani si nepamatuji, zda jsem cítil Plzničku, ale podle vignety jsem ji našel. I kvašený zelí se pozná vočima.

Blbý, co, Selingere?

A povězte, upřímně, jaký stupeň chytrosti jeví Vojtěch?

Ten vir si najde kohokoliv nespolehlivě, chlapče, i výrobci polívky řekli, že aby si Vás nenašel, tak budete hezky chodit, s kastrůlkem (k nim), každý kvartál.

D. Ondrejkovič 28.9.2021 12:54

Snažíte se sice odvést pozornost od jádra diskuse hezky, ale marně. Otázka zněla - co s neočkovaným (z jeho vlastní vůle), který má vážný průběh nemoci vyžadující hospitalizaci? Přijmout do nemocnice nebo odmítnout péči? Odpovíte nebo se budete opět zbaběle vyhýbat?

Š. Hašek 28.9.2021 12:52

Tipuji, že Vám v rozhodujících létech byla odepřena péče rodičů.

Jaké známky jste měl v osmičce? A teď nemyslím právě český jazyk a tělesnou výchovu.

P. Jaroš 28.9.2021 12:51

Taky mě překvapila volební kalkulačka, když mi vyšla Trikolóra, kterou mám v úmyslu volit již dávno. Očekával jsem, že to mají lépe zamknuto, aby ji vyignorovali jako veřejnoprávní média...

D. Ondrejkovič 28.9.2021 12:48

Mrazáky v ulicích byly myšleny (nejen prof. Flégrem, ale i reálně v Bergamu či v New Yorku) pro ty, kteří svůj vážný průběh onemocnění a případné úmrtí na COVID (nebo s COVIDem, vedle COVIDu, pod COVIDem nebo nad ním....) NEZAVINILI. Já jsem ve svém komentáři upozorňoval na ty, kteří si jej ZAVINÍ, což je poměrně zásadní rozdíl. Na ty bych samozřejmě drahými mrazáky neplýtval......ale někdo je musí z těch ulic a bytů odklidit, aby tu nesmrděli a nestali se semeništěm různých bakterií a hmyzu, případně jiných mrchožroutů..... I kdyby to byl jen jeden jediný nemocný odmítač (jakože STATISTIKA hovoří o cca 3%, což je 30 lidí z tisíce) - co s ním v případě vážného průběhu? Odepřít mu péči?

P. Jaroš 28.9.2021 12:41

A zase ty mrazáky v ulicích; umyslíte, že když se no po několikáté nevyplnilo "odborníkovi" Flegrovi, že vy to dáte???

V. Církva 28.9.2021 12:33

Jo jo svoboda je hezká věc, bohužel plnou hubu svobody mají často i ti, kteří si ji představují jako svobodné okrádání spoluobčanů, třeba v tomto případě svobodné cucání společného zdravotnictví nezodpovědnými.

Odkládání "necovidové péče" je problém který mne osobně ovlivňuje víc než roušky a příčinou byly přeplněné nemocnice a masové šíření SARS-CoV-2. Chápu, že člověk s protilátkami nemusí být očkován. Jinak ale statistika v nemocnicích zdá se potvrzuje že přibýá neočkovaných. A že teda mají několikanásobnou pravděpodobnost onemocnění a zdravotních výdajů, které by si tak měli zodpovědně vůči svému rozhodnutí platit sami nebo léčit mimo zdravotnictví.

Ještě horší je to co popisujete, že na to doplatí i ti co se chovají zodpovědně, mají necovidové zdravotní problémy, ale nejsou volné kapacity v nemocnicích.

P. Manda 28.9.2021 12:29

U mne shoda s trikem 91%.

Z. Lapil 28.9.2021 12:20

Volím toho, koho chci vidět v parlamentu, a jsem si vědom - pomocné kritérium, že od 3% nahoru dostává strana za každý hlas docela podstatné peníze.

A ještě pozor: volíte-li spolehlivě parlamentní stranu - například ANO, pak do parlamentu nevolíte Babiše - jednak s pravděpodobností 1:14 kandiduje v jiném kraji, ale hlavně - on v tom parlamentu bude tak jako tak. Vy ve skutečnosti rozhodujete o tom, jestli se na vaší kandidátce udělá čára za posledním na místě 7/8/9 nebo tak nějak. Kde přesně, to se dozvíte až po sečtení hlasů. A nedej pámbu, aby se ve velkém kroužkovalo, to už nebudete vědět vůbec nic :-).

P. Selinger 28.9.2021 12:15

Budeme rozděleni na dvě skupiny. Na ty chytré, kteří jsou očkovaní, a na ty méně chytré, které si pak virus spolehlivě najde !

P. Hák 28.9.2021 12:11

Ten zákon mám taky rád :-)

Souhlas. Mimochodem v krese, kam chodí do školy Vaše děti, bylo ještě někdy před týdnem hlášeno nula případů.

Z. Lapil 28.9.2021 12:06

Jak opakovaně píšu: ty okresy vypadají, jako že si covid přes všechna opatření dělá, co chce, přesně v souladu se základním poznatkem vší biologie, že "živý organismus se za přesně definovaného tlaku, teploty a ostatních podmínek chová, jak ho zrovna napadne".

Takže si vláda, podle mě, plošnými opatřeními nehorázně zjednodušuje práci, notabene s výsledkem, že ta opatření se nedodržují pomalu nikde a i tam velmi přibližně. Úplně bych chápal alergickohysterickou reakci na skutečný výskyt viru, pro mě za mě na týden uzavřít školu/úřad/provoz, ale nosit povinně respirátor v prázdném nočním autobuse v okrese, kde je sakumprásk dvacet pozitivních notabene v karanténě...

J. Svoboda 28.9.2021 11:42

To jen nerozumíte trasování, popleto.

Pěkný den.

Z. Lapil 28.9.2021 11:41

Nedávno kolem mě prošla informace, že bezpříznakových je 70% lidí. Nebylo tam nic o věku, nic o očkování, dokonce ani nic o tom, jde-li o lidi pozitivně testované nebo nějaký odhad skutečně pozitivních. Protože nevěřím, že je to totéž - je-li nákaza bezpříznaková, tak kolem musí běhat docela dost zdravých lidí s potenciálně pozitivním testem.

Ale nejsme ve při. Sice tvrdím, že POKUD chceme mít věci opravdu pod kontrolou, jsou školní děti dobrý vzorek, ale taky si nemyslím, že by získaná zjištění stála za celé to pozdvižení.

Co mi ale přijde dost hrozné: každou chvíli pozdvižení, že někde nějaký okres, covidpasy, svoboda, ústava lítaj sem a tam, ale informaci, jak moc postoupila léčba, tedy jak moc doktoři vědí co dělají a jaké to má výsledky, to aby člověk pracně přesíval googlovské odkazy v oboru, kterému pořádně nerozumí, a obávám se, že stejně najde především výkřiky, že ivermektin zachránil Indii, zatímco u nás ho zakazuje Pfizer skrzevá úplatky a nemravnou touhu po zisku.

J. Svoboda 28.9.2021 11:41

Lídr EU ve všem je podle vás v rozvratu a zkáze ... jako USA podle komunistů ;-D;-D;-D

Pěkný den.

J. Svoboda 28.9.2021 11:36

"klikal jsem opravdu srdcem" ... jinak řečeno jste dal na emoce a pak se divíte, že vám vyšlo 80%, popleto.

Pěkný den.

Z. Klouček 28.9.2021 11:29

Dívám se na to podobně jako p. Bartoň. Bez nadšení.

Z. Lapil 28.9.2021 11:21

Ano, ale je nesmysl vykácet les, aby náhodou nechytl.

Jde mi o to, že při sledování té mapy zjistíte, že covid se nešíří, nýbrž skáče. Nedávno Karlovy Vary, pak Písek, dnes Opava a Beroun.

Je pravda, že od doby Karlových Varů je nový nejhorší okres vždycky horší, než ten předchozí. V těch Varech to bylo tuším kolem 60 lidí (na 100 000, za 7 dní), dnes je to 89 (Beroun) a 83 (Opava). Ale ta opava měla včera taky 89, což naznačuje, že dotyční jsou v karanténě a bude zase lépe.

D. Ondrejkovič 28.9.2021 11:07

"Přitom řešení je naprosto jednoduché – nyní, pokud jsou vakcíny dostupné a každý má možnost nechat se očkovat, je jediným správným řešením respektovat vůli lidí. Každý je totiž primárně odpovědný za své zdraví sám a pokud se očkovat nechce, musí to být respektováno."

V principu s tím souhlasím, ALE: Co budeme dělat v případě, že tito odmítači začnou ve velkém zahlcovat nemocnice a tím blokovat přístup ke zdravotní péči pro nás očkované? Budeme je odmítat a necháme je udusit na ulici? A kdo bude uklízet jejich rozkládající se mrtvoly a za čí peníze?

J. Vlček 28.9.2021 11:02

Jasná trefa. R^

M. Hartmann 28.9.2021 10:59

A až přestanete tady diskutovat, tak to vás máme považovat za už pročištěného?

Š. Hašek 28.9.2021 10:34

Mně taky. Ale řeknu, že"volební kalkulačky" beru spíš jako pro ty blondýny. Stačí sledovat cvrkot déle než měsíc před volbami.

Ale jsou určitá volební pravidla (stropy). Dodnes mám rád matematiku. Ta nekecá.

Mám tedy na mysli i něco jiného než Trikoloru.