28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Stanislav 23.6.2006 8:52

Re: Re: Re: Re: Lepší

Můžu to zkusit ... :-) Nechte mi trochu času na promyšlení. Platí ten mail, co máte na stránkách Jablonecké radnice?

neuropan 22.6.2006 12:32

JUDr. Sokol a morální autorita

Pane Vízku, já zase neberu pana právníka Sokola jako nějakou morální autoritu, která má právo hodnotit, kdo jaký je. Pan Sokol nám kdysi sliboval, jak zatočí s komunisty, no a dneska ? Kdo jsou jeho klienti ? Tuneláři, stranickou příslušností hlavně ti "bývalí".

F.Vízek 22.6.2006 14:34

Re: JUDr. Sokol a morální autorita

Neposuzuji morální kvality pana Sokola, ale vyjadřuji se k chování, vystupování a jednání muže, který má už deset let v ČR pod palcem ORGANIZOVANÝ ZLOČIN, ve kterém se jistě nepohybují panenky "Barbíny" .  Pan Kubice je šéfem pro stovky elitních policistů a já mám snad oprávněný názor, že by měl být PO VŠECH STRÁNKÁCH příkladem, že by měl schopný, silný, odborně zdatný, morálně i psychicky na  výši, že by měl umět i předvídat a odhadovat průběh událostí,  reagovat jednoznačně a přiměřeně,  věcně a kvalifikovaně.

Nejen jeho chování na výboru PS, ale i jeho dodatečné "vysvětlování" a omlouvání dokazuje, že je to slaboch, se kterým si ORGANIZOVANÝ ZLOČIN lehce poradí.  A zdá se, že i průměrní politici.   

Malý Aston 22.6.2006 15:05

Kubice organizátor zločinu!

Tak to tady máme,ne ČSSD ale pan Kubice organizuje zločinost.Ještě ho zavřeme do blázince a máme tady metody KGB. A že ho tam ta čistá strana ČSSD nechala tak dlouho. Já jsem to věděl hned,žádná mafie z východu,žádný Standa a Pitra a Krejčíř,Kadlec a jiní,to ten Kubice. Konečně jsme našli organizátora a po zásluze ho potrestáme. Jen mám obavy aby ty stovky policistů nečetli Váš komentář pane Vízku a nezačali se chovat jako policisté.

F.Vízek 22.6.2006 18:29

Re: Kubice organizátor zločinu!

Opakuji, že otázka je jasná: Daří se, anebo se nedaří v Česku organizovanému zločinu? Jedenáct let je ÚOOZ řízený panem Kubicem, čili předpokládám, že není organizátorem zločinů, ale je tím, který jim čelí. Vy soudíte jinak? 

Policie je v ČR řízena nějakou stranou?  A EU to trpí?  To snad nemyslíte vážně. 

Ladislav N. 22.6.2006 19:38

Re: Vízek - užitečný idiot "organizovaného zločinu"

Socialistická  vláda sama je "ORGANIZOVANÝ ZLOČIN",  a vy, Vízku, jste jejím užitečným idiotem...

Malý Aston 22.6.2006 11:52

Proti vyšetřování je ČSSD+KSČM

Jen opakuji,proti vyšetřování jsou členové ČSSD+KSČM a to bez rozdílu,zda jsou ve vrcholových starnických nebo státních funkcí nebo poslanci.Žádný příslušník těchto stran nemá právo zakazovat nebo bránit  vyšetřování.Policie je placena z našich daní a má se řídit Ústavou a zákony České republiky. Kdo ji v tom brání,dopouští se trestného činu.Každý člen ČSSD a KSČM je odpovědný za politiku své strany a za to jaké představitele si demokraticky zvolil. Žádný člen socdem ani bolševik se nezbaví své osobní odpovědnosti ani odpovědnosti svých vrcholových představitelů,pokud bude prokázáno,že pan Kubice měl pravdu.Vesecká otevřela některé případy,které byly vhozeny pod stůl zejména vraždu pana Janíčka,dosud vykazovanou jako sebevraždu. Na ostatní si počkáme a doufám,že ti kteří bránili řádnému vyšetřování budou v souladu se zákony této země potrestáni.

tomasP 22.6.2006 10:50

tak jo,

ohánějte se názory p. Sokola, pro Vás je to morální autorita, zasvěcení však ví své.

Co se Vás týče, je pro mne překvapením, že vůbec dokážete psát a relativně bez chyb. Možná je to ale zásluha zaplaceného korektora. Nicméně sebedokonalejší forma nikdy nenahradí prázdný obsah.

StandaU 22.6.2006 10:38

Dobrý den přátelé,

neztrácejte čas se soudruhem Vízkem komunistou až do morku kosti.

Venku je pěkně, užívejte si svobody, do doby než vstanou noví Vízkové a udělají z republiky opět koncentrační tábor. Jak oni rádi říkají, "pro naše dobro". Soudruh Vízek Vám nebude odpovídat na Vaše otázky, on pouze mele svou písničku, a to furt a furt stejnou, ale je pravda, že občas někoho na vějičku dobra a pravdy chytí. Také je pravda, že to jsou zpravidla lidé s IQ tykve. Nejlepší komunista je .... komunista.

Bubik 22.6.2006 9:49

pane Vízku, položím Vám otázku

věříte tomu, že bývalý zástupce ředitele pražské policie Zdeněk Janíček spáchal sebevraždu tím, že si zasadil 29 bodných ran a pak se oběsil?

věříte tomu, že obvinění majora Macháčka byla jen náhoda?

věříte tomu, že podřízení plk. Kubice byli inspekcí MV opravdu vyšetřováni kvůli "machinacím" s cesťáky? Že jim kvůli tomu odvezli počítače a odstavili je z vyšetřování?

věříte tomu, že tisková mluvvčí paní Kosinová byla pověřena jinými úkoly jen tak náhodou hned poté co sdělila národu informace o kauze biolíh?

Pokud si víc než jednu odpovíte ano, pak chápu, proč jste napsal ten článek.  Ale nechtějte, aby těm blbostem věřili ostatní.

jonáš 22.6.2006 9:52

Re: pane Vízku, položím Vám otázku

A co vy, věříte že za tim všim jsou ještírci ?8-o

Honza ze Žižkova 22.6.2006 11:02

Re: Re: pane Vízku, položím Vám otázku

Ještírci? to je nové synonymum pro přátele, šibaly nebo odborníky?

F.Vízek 22.6.2006 14:18

Re: pane Vízku, položím Vám otázku

Věřit? Jenom věřit přece nikdy nestačilo a nestačí ani nyní.

Ale občan ve styku s vyšetřovateli, se státními zástupci a se soudy by měl mít JISTOTU, že jedná s lidmi odborně kvalifikovanými a lidsky pevně zakotvenými.  Chování jednoho z nejvyšších policistů v jedné z nejvýznamnějších funkcí na jednom z nejobtížnějších úseků, čímž organizovaný zločin bezesporu je, by mělo být NA ÚROVNI.  Vždyť dává příklad stovkám a tisícům svých lidí na nižších postech, se kterými může být občan v kontaktu ať dobrovolně či z donucení.  

Stanislav 22.6.2006 14:32

Re: Re: pane Vízku, položím Vám otázku

Nechcete snad říci, že má mít občas Jistotu a prosperitu?

To vám fakt nevadí, že vaše odpovědi nedávají smysl? :-/

eTony 22.6.2006 9:11

Vízku,

otázka : Před koho měl plk. Kubice předstoupit s indiciemi poukazující na možný organizovaný zločin, prorůstající do vládních složek, navíc v době, kdy samotná inspekce ministerstva vnitra této policejní složce bránila v práci ? Před koho ? Snad ne před samotného a jediného nositele změn Paroubka ? Nedivte se, že když se chováte jak divá zvěř a jste přemnoženi, že se najde střelec,  žádající povolení k odstřelu přemnožené škodné !!!

F.Vízek 22.6.2006 14:50

Re: Vízku,

Organizovaný zločin si jistě nemůže vynachválit, jakým způsobem se chová  člověk, který je pro boj s ním už 11 let  českou jedničkou.  

Copak pan Kubice nevěděl, jaké je složení onoho výboru?  Nemohl předpokládat výsledek předem? Materiál mohl obsahovat NEprověřené informace a otevřené kauzy?  To je chování profesionála? 

Ostatně i pro vás otázka jednoduchá: Jak se v ČR daří organizovanému zločinu? Má to u nás těžké?

Organizovaný zločinec 22.6.2006 15:54

Re: Re: Vízku,

Nikdo to nemá lehký.

F.Vízek 22.6.2006 8:28

Co jsme to za lidi ?

Čtenář novin Vízek napíše úvahu, která vychází z informací z denního tisku a nazve ji  Když totéž není totéž.  Pozastavuje se nejen nad tím, jak zcela rozdílně vnímají události kolem šéfa ÚOOZ pana Kubiceho dva zkušení lidé oba s titulem JUDr. a oba s vazbou na post ministra vnitra (bývalý a budoucí), protože rozpor ve vnímání oné vážné události je zcela evidentní, byť žijeme v jedné ČR a máme jedny zákony, kterými se řídí celá státní správa i všechny policejní a bezpečnostní složky. 

Přesto tím úplným blbem je podle některých zdejších komentářů kupodivu - autor oné úvahy.   Nestojí tento fakt za zamyšlení?  V demokracii je neobvyklé vést dialog, debatovat, diskutovat, mít názor?  Místo věcné reakce na PODSTATU problému se po bolševicku řada lidí vrhne na osobu, která se dopustila názoru a hrrr do ní. 

"Nejschopnější policejní profesionál“ prý vůbec netušil, že aféru využije ODS, on jenom „nevěděl kudy dál“. (!) Proto měl ve své zprávě balast a i „nejlacinější drby z ulice“ a nyní s třítýdenním odstupem uznává, že „by to tam možná (!) už nedával“.  Teď o tom ale „mluvit nechce“,  je unavený (!) a nerad by byl obviněn, že „něco pořád sděluje do nepravých uší“. (!) To je chování profesionála? Neselhal opravdu ve všech směrech, nechoval se jako hysterka,  neodepsal se jako policista i jako člověk,  nechoval se způsobem, který je zcela neomluvitelný a neprofesionální? 

Neměl by člověk, který může zasahovat do osudů a životů lidí,  zvládat i velký stres a být ZÁRUKOU jistoty, práva,  objektivity, nepolitičnosti, spolehlivosti? 

dvd 22.6.2006 8:52

Skutečnost

že nevěděl kudy dál vypovídá spíše o tom, co vaši soustraníci za osm let dokázali.

vlado 22.6.2006 8:59

Re: Co jsme to za lidi ?

Vizku ty nemas nazor, ty zvatlas a opakujes to co povrchni nymandi nekde placli. smir se s tim, misto u jirky asi mit nebudes, proste, jste prosrali volby, prisli jste o jedenact mandatu, takze prosazovat hovadiny vam uz tak lehce nepujde a to je velka vyhra.Uz s.Vizku uvedomte, ze jste zbytecnej.

eTony 22.6.2006 9:03

Re: Co jsme to za lidi ?

Ano, správně položená otázka : co jste to za lidi ???? A navíc, proč přepisujete už jednou něco napsaného v dením tisku ? Nezdá se vám to mírně debilní ?

Stanislav 22.6.2006 9:10

Re: Co jsme to za lidi ?

Milé Vízku,

tučné a červené písmo a záplava vykřičníků z vás politologa neudělá, ani tím svým výplodům logiku nedodáte. Vy jste se totiž nedopustil názoru. Vy jste se dopustil (již tradičně) demagogické směsi polopravd, celolží a z toho chybně vyvozených vlastních závěrů.

A jelikož to děláte článek co článek, není divu, že jste k tomuto způsobu "psaní" již přiosobněn.

No zkrátka -- pište, prosím, jen když o něčem něco víte, a ne když máte pouze nutkání k rektálnímu alpinismu vůči své matce Straně.

JM 22.6.2006 9:37

Re: Co jsme to za lidi ?

Jasně. Takže jenom abych si to ujasnil: když Vy napíšete něco hnusně osobního o někom jiném, je to dialog, diskuse a názor. Když se téhož dopustí strana v "dialogu" náprotivná, jsou to bolševici.

Fajn.

třetí 22.6.2006 11:49

Re: Co jsme to za lidi ?

Dávám autorovi za pravdu. Špičkový plk. se takto chovat nemůže. Vysypal rozpacované případy, ovlivnil volby ,rozbil vyšetřování.  Obešel ministra i nejvyšší státní zástupkyni. Nedosáhl ničeho. Prorůstá se dál.Nedá se nic dělat, ale je-li někdo plk. musí se řídit disciplínou. "A disciplína, vy kluci p.tomí musí bejt" jak říkal už Pepa Švejk.

Stanislav 22.6.2006 12:38

Re: Re: Co jsme to za lidi ?

Jo jo, načež se Rakouská monarchie rozpadla, aniž by ji kdo litoval. Kéž by to bylo znamení lepších časů ... ;-)

Zbyněk 22.6.2006 14:00

Re: Co jsme to za lidi ?

Pane Vízku,jste zajisté slušný a chytrý člověk.S Vašimi názory souhlasím,mají logiku a opírají se o fakta.Jenže ty křiklouny z modré strany nepřevychováte.Dovedou jen nenávidět a nadávat na každého,kdo má jen trochu odlišný názor.Jejich strana by místo zkratky ODS měla používat novou zkratku SKN - Strana koncentrované nenávisti.

Gera 22.6.2006 8:12

hysterka

Pane Vízku,

jako podporu pro své zvláštní vývody parafrázujete výrok Tomáše Sokola (choval se jako hysterka, odepsal se jako policista i jako člověk, choval se způsobem, který je zcela neomluvitelný, jako profesionál by měl zvládat i velký stres). Doplňte místo "policista" slovo "politik". Nezdá se vám, že ten popis teď sedí na někoho jiného? Kubiceho "rukouchvění a uhýbání pohledem" podle vás dosvědčila řada poslanců z bezp. výboru. Chování "politika" jsme mohli vidět v televizi všichni.

F.Vízek 22.6.2006 8:33

Re: hysterka

Opakuji:

Neměl by člověk, který může zasahovat do osudů a životů lidí,  zvládat i velký stres a být ZÁRUKOU jistoty, práva,  objektivity, nepolitičnosti, spolehlivosti? 

Jak se potom chovají podřízení takového šéfa?  Co všechno může občana potkat za dveřmi kanceláří našich represivních složek, kam oko kamery nedohlédne?  Jaké záruky má běžný občan, že nic nebude zneužito a že on sám nebude zneužit? 

pooh 22.6.2006 8:46

Re: Re: hysterka

Pane Vízku, uklidněte se, prosím vás. Nalistujte si nějakou jednoduchou psychologickou příručku a přečtěte si něco o psychosomatických projevech stresu. A neplácejte tu hlouposti o tom, že když se někomu třesou ruce, tak je to projevem hysterie. Bodejť by ho Sokol nehodnotil záporně, když se mu zpráva také - a dost podrobně - věnuje. Proto Sokol volí slova dehonestující - hysterka žena, nikoli hysterik muž apod.Chce snížit vážnost celé věci, když už ji nemůže zarazit.

sociolog 22.6.2006 9:29

Re: Re: Re: hysterka: Vizek?

Vizku. Ocekavam komentar k tomu, ze se odvolavate na Sokola, ktery je prave predmetem vypovedi Kubiceho. Je nto euveritelny sadisticky vyplod, ceho jste se ve svem  clanku dopustil. Vy hodnotite charakter cloveka slovy jim narceneho mafiana. To je jako kdyby Del Pietro byl v Italii kvalifikovan dle nazoru nedavno dopadeneho kmotra ze Sicilie. Jste vubec pricetny anebo trpite tim, cemu se drive v dobach ponekud moralnejsich rikalo "moral insanity".?