26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JohnyKony 27.4.2006 23:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O tom Czechteku

...a nebylo by mnohem jednoduší ty "grázly, co prý terorizovali české občany zablokované technaři-cizozemci na dálnici" nechat pokojně týden si hezky užít svou muziku někde, kde by (když už to takhle prostě je a berte to jako fakt, že ČR je velmi známá ve světě Czechtekem) pro ostatní lidi nebyli problémem, tedy aby stát pronajmul pozemek, příjezdovou cestu a dal pozor spíš na to, aby nikoho nes*ali ?!?!?!?!!!!

Protože já pochybuji, že tohle byl poslední pokus o Czechtek........

Jurgen 27.4.2006 21:36

Re: Re: Re: Re: neuvěřitelné

Zradci to byli! Zradili Ho! A jako b tomu nebylo dost po par mesicich ho odporne zradil i Bohdan Dvorak, ktery my po te prvni velke zrade prispechal na pomoc. Zrada, zrada, zrada ... Hanba zradcum!

O.K. 27.4.2006 17:08

Re: Re: Mohli by si přidat další heslo : Its legal us TO FUCK CHILDREN.

Nebyly.

muadib 27.4.2006 16:50

Re: Mohli by si přidat další heslo : Its legal us TO FUCK CHILDREN.

Upřímně jaké děti ? Nebyly to spíš mladinké kurvičky ?

scurra 27.4.2006 5:45

Re: Re: Re: Re: Re: Re: O tom Czechteku

Podle "Zváštního Ladislavova zákona na ochranu českých občanů před agresivními technaři" ;-)

scurra 27.4.2006 5:41

Re: Re: Pokud zazněl, též si jej nepamatuji, myslel zcela jistě smažky inostrannye.

Tak už Vám konečně rozumím. Pokud se někdo chová způsobem, který se Vám nelíbí, je třeba k němu zaujmout ostré stanovisko a vymést ho násilím. Bez ohledu na osoby a obsazení. Když se kácí les, létají třísky. Jeno mi neustále "zapomínáte" prozradit, podle kterých platných zákonů může policie kohokoli podezřelého ze spáchání přestupku jen tak na dálnici "naložit do autobusu, odvézt na hranice  a dostat z republiky".

P.S. Perlička na závěr: jak jistě víte, tento Vámi tak obhajovaný postup nebyl realizován, ani nemohl být, neboť by opravdu nebyl v souladu s právem. Ostré veřejné stanovisko předsedy vlády, které nemůžete než podpořit, bylo jen jeho obvyklým velkohubým pokřikem.

Ladislav N. 27.4.2006 0:54

Re:Cákryš, Ladislave N.

Když neznáte podrobnosti a souvislosti případu, nemůžete jej posuzovat. Zdá se, že o to nestál ani onen "postižený", tuším že vyšetřovatel měl problémy s jeho předvoláním, aby se dostavil k projednání věci...

Rozhodně si nemyslím, že právě vy jste kompetentní věc posoudit objektivně bez informací. Kdyby věc byla tak jasná, jak vy tvrdíte, jistě by se našla řada právníků, která by si na chování policistů "smlsla" kvůli publicitě v médiích. Nic takového se ale nekonalo. Není vám to podezřelé? ;-)

Ladislav N. 27.4.2006 0:44

Re: Re: Re: Re: Re: O tom Czechteku

Nevím, podle jakého zákona a paragrafu mohou být vyvezeni porušovatelé zákona - agresívní cizinci - technaři  na hranici a nevpuštěni  zpět do  ČR,  avšak z hlediska ochrany českých občanů a jejich práv považuji nerychlejší řešení (v souladu se zákonem) za nejvhodnější. Které to je, se zeptejte u Policie ČR.

Ladislav N. 27.4.2006 0:38

Re: Pokud zazněl, též si jej nepamatuji, myslel zcela jistě smažky inostrannye.

Tady šlo o agresívní cizince, kteří zablokovali dálnici svými automobily a terorizovali české občany zablokované na dálnici. Bez ohledu na to, zda Paroubek něco řekl nebo ne, takovéto grázly je třeba z dálnice vymést násilím a vyhoštění je pro ně (z hlediska trestního práva) tím nejméně obtížným trestem a nejrychlejším řešením.

Pokud zaujal předseda vlády ostré veřejné stanovisko k jejich chování a porušování zákona, pak nemohu jinak než jej podpořit. Bez ohledu na osoby a obsazení. Už mi rozumíte?

Jak to konkrétně policie provede (v souladu s platnými zákony) je už jejich věc.

Ladislav N. 27.4.2006 0:26

Re: Re: Žijeme v ABSURDISTÁNU... Klaus je jeho vrcholným představitelem.

Jo, zapomněl jsem prezidentské odůvodnění milosti:

8. Petru Procházkovi prezident republiky milostí prominul šestiměsíční zbytek trestu odnětí svobody, s účinky zahlazení trestu. Petr Procházka v roce 1989 svévolně opustil vojenskou posádku a překročil hranice do SRN. Zde mu byl přiznán status politického uprchlíka a v roce 2002 mu bylo uděleno občanství SRN. Rozhodující část trestu odnětí svobody již vykonal, při výkonu trestu je hodnocen pozitivně. Prezident předpokládá, že trest již svůj výchovný účinek splnil.... ;-D 8-o

Vítejte v ABSURDISTÁNU!

Ladislav N. 26.4.2006 23:50

Re: Žijeme v ABSURDISTÁNU... Klaus je jeho vrcholným představitelem.

No jo, von to nebyl hrdina jako ten český emigrant, co zběhl z komunistické vojny do zahraničí, byl v nepřítomnosti odsouzen (za komunistů), po létech se vrátil do "demokratické" ČR s kontinuitou komunistického práva i trestů, a tady ho zavřeli do basy, aby si trest odseděl. Od Klause dostal milost 14 dní před propuštěním z vězení na svobodu...8-o Kolik to je, rok či dva zpátky?

Kdo zná Kocourkovské zvyklosti, má důvod být "posranej" a neustále ve střehu... :-(

jirka 26.4.2006 20:24

Re: Byl jsem v US

Vzhledem k tomu, že zakladatelé US byli vždy pouze partou politických příživníků a podrazáku, myslím si, že o pravicové politice se v jejich případě vůbec nedá hovořit. Divím se Vám, že jste kdy vstoupil, ale hlavně že "Vystoupil vystoupil"...

jirka 26.4.2006 20:21

Vážený pane Doležale,

jsem zatvrzelým odpůrcem Uhelných Skladů, nicméně jakýkoliv komentář od Vás mě pobaví více než slaboduché projevy pana ministra Němce.

Slovy MZ: "politolog je povětšinou člověk, který v politice neuspěl a nyní se snaží politikům vysvětlit, jak by jednal on, kdyby ovšem sám politice rozuměl."

Korba 26.4.2006 20:07

Re: Re: Re: Re: 2 huhu jasnovidec

Tak to je vtipné, minimalizovala prý škody. Pokud si dobře vzpomínám, tak ODS nechtěla většinový systém (ten by poslance trochu vyvázal z objetí matičky Strany), ale chtěli pozměnit volební systém tak, aby jí vyšly příznivější výsledky.

kocour 26.4.2006 19:38

Re: Re: Mohli by si přidat další heslo : Its legal us TO FUCK CHILDREN.

Jenže to ten parchant nebyl. Byl to jen posera, který se okamžitě začal ohánět (neexistující) imunitou a prosit o milost.

scurra 26.4.2006 19:18

Re: Re: Re: Re: O tom Czechteku

A pokud to přesně nevíte, tak vám to prozradím - b) je správně.

Šumavák 26.4.2006 19:16

jo, ale to se týká jen volebních hlasů !

Jiří 26.4.2006 18:57

kdy se dočkáme

že se advokát Němec nechá zarůst, obleče květinovou košili a ověsí se korálky a zapálí si špeka? Zatím sundal kravatu....

Jiří 26.4.2006 18:51

Re: Pane Doležale

haf haf!

Jiří 26.4.2006 18:42

Re: Mohli by si přidat další heslo : Its legal us TO FUCK CHILDREN.

musíte být ale princ.....

scurra 26.4.2006 18:37

Re: Re: Re: O tom Czechteku

Pokud chcete žít v právním státě, tak JE to podstatné.

scurra 26.4.2006 18:32

Re: Re: Re: Re: Důkazy, odkazy, bláboly a manipulace technařů...

V tom případě se omlouvám a na svoji obhajobu uvádím své obvyklé - f tom řazení příspjefků je takovej kuláš, že se f tom prasce nevyzná ;-D

scurra 26.4.2006 18:26

Re: Re: Re: Re: Re: Pokud zazněl, též si jej nepamatuji, myslel zcela jistě smažky inostrannye. A to tedy z duše souhlasím, i kdyby to prohlási pan Tlustý, jemuž jinak nevěřím ani jeho jméno. Re: Re: Re: Re: Re: O tom Czechteku

Pane Ladislave, neztrapňujte se. Vždyť vy dobře víte, jak jsem to (původně ) myslel. Teď se jenom chytáme za slovíčka. Nehodlám Vám znovu prokazovat již prokázané - pan Paroubek mnou citovaný (i když přiznávám, že ne doslova přesně) výrok opravdu řekl. A to, že by policie mohla odchytávat nepohodlné cizince (kteří přijeli do ČR legálním způsobem) a vyvážet je za hranice, to skutečně není legální. Ani navádění k tomuto konání. Pokud ano, uveďte příslušný paragraf trestního zákona, který umožňuje cizince podezřelého ze spáchání přestupku nebo trestného činu bez soudu vyhostit z republiky.

scurra 26.4.2006 18:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cákryš, Ladislave N.

Pane Ladislave N., Vaše příspěvky v poslední době mají "hlavu a patu" (nebývalo tomu tak vždy). Ale když dojde na Czechtek, logika Vás opouští. Není snad jedno, čeho se onen "hoch" dopustil? A není jedno, že nebyl "vážněji zraněn" (měli mu policisté přerazit páteř nebo vypíchnout obě oči, abych jejich zákrok směl kritizovat)? Pokud se "hoch" dopustil protiprávního jednání, měl být potrestán podle zákona. Opakované bití ležícího a nebránícího se člověka - tento trest v našem právu bohužel nenalézám. Pokud policisté vzali právo do svých rukou (a myslím, že Vy byste rád učinil totéž), nemělo by to být zameteno pod koberec.

Ladislav N. 26.4.2006 18:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neuvěřitelné

Na ten potřebujete ústavní většinu, ketrou nemáte a dlouho ani (nikdo) mít nebude.

Ladislav N. 26.4.2006 18:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: neuvěřitelné

Pád Klausovy vlády měl své dlouhodobé vnitřní příčiny a to, čemu propaganda ODS říká "sarajevský atentát", je jenom prostředkem k zakrytí skutečných příčin - zejména ztráty důvěry v ODS i Klause samotného.

Ladislav N. 26.4.2006 17:59

Re: jepice: Dodnes vidím v oposmlouvě pokus o změnu volebního systému výměnou za čtyřleté propůjčení téhle země levici. Hazard, který nevyšel.

To je přesné!! ;-)R^

huhu 26.4.2006 17:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neuvěřitelné

máte pravdu, koaličního partnera vlastně nemá nikdo. Řešením je většinový volební systém dvou stran, jako v GB, USA..;-)

Ladislav N. 26.4.2006 17:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cákryš, Ladislave N.

Já u toho nebyl, neznám vyšetřovací spis, nevím, co se od začátku odehrálo. Proto ani nemůžu (zvláště když "postižený" nebyl vážněji zraněn)  odsuzovat policisty. Jisté je, že ten kluk tam neměl co dělat.

Hysterii přenechám osobám, které k ní mají náchylnost... ;-D

Ladislav N. 26.4.2006 17:27

Re: Re: O tom Czechteku

Já to přesně nevím, a není to podstatné. Pokud předseda vlády (což stále nebylo prokázáno, že učinil) naznačí policii řešení jak legálně zatočit s grázly blokujícími dálnici a terorizujícími české občany - tedy porušujícími zákon i pravidla slušnosti, pak je vše v pořádku a nevidím důvod mu něco vyčítat. Rozhodně nepatřím mezi ty, kdož by ty francouzské a italské gaunery na dálnici chtěl obhajovat či omlouvat. Vy snad ano?