4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vládík 11.5.2006 21:06

Ano, teď před volbami.

Volte Zelené (ne všichni jsou Greenpeace), volte ČSL-KDU (bože, s čím musím souhlasit), volte v krajním případě ODS. Nevolte však opoziční smlouvu pana Pehe (a těch, jejichž jménem provokuje), zvanou KSČSSD. Uvědomte si to právě teď, před volbami.

Dáša 11.5.2006 18:36

Pan Pehe neví, že komunisté zničili víc životů než nacisté, a to byl poradcem V. Havla!!

Zastávám názor, že komunistická strana má být zakázaná. Stejně tak byla zakázána nacistická strana, a proto se neonacisté schází někde na hnojišti, zatímco komunisté v Parlamentu. Úvaha P.Pitharta  že je lépe je nezakazovat a mít je na očích byla zcestná. Možná chtěl pouze ochránit "osmašedesátníky" a tím i sebe.

Andy 11.5.2006 19:00

Re: Pan Pehe neví, že komunisté zničili víc životů než nacisté, a to byl poradcem V. Havla!!

pan Pehe to samozřejmě ví, ,stejně, jako to ví pan Pehe a mnozí další. Jen jim jsou komunisti milejší než Klaus. Těžko najít jednodušší schéma- a pravdivější.

Andy 11.5.2006 19:01

Re: Re: Pan Pehe neví, že komunisté zničili víc životů než nacisté, a to byl poradcem V. Havla!!

stejně, jako to ví pan Pehe :-D:-D- no, pan Havel, samozřejmě.

Ovšem Pehe to možná ví fakt dvakrát, zdá se, že tolikrát všude byl. ;-)

Senior 12.5.2006 15:38

Re: Pan Pehe neví, že komunisté zničili víc životů než nacisté, a to byl poradcem V. Havla!!

Jistá osůbka, která si říká "politolog Jiří Pehe", jinak také rektální alpinista našeho exprezidenta  Václava Havla, dala o sobě opět vědět.  Tentokráte ovšem plivla svou jedovatou slinu na úctyhodnou organizaci bývalých politických vězňů, kteří si zaslouží úctu všech slušných lidí!

Nevím, kde žil tento pán před rokem 1989 a také nevím, kde žije dnes. V České republice patrně ne, protože jinak by nemohl psát takové nesmysly. Což pak neslyšel pány Grebeníčka, Filipa a dalších, že se komunisti nemusí před národem za nic omlouvat? Že dostávají od soc.demáků vlivné posty a že ve sněmovně  podporují svými hlasy všechny ty soc.dem. zákony, které jsou v rozporu s názory  vládních koaličních partnerů soc.dem.? Copak nevidí tato osůbka, jak by to v tomto státě vypadalo v případě získání více jak 101 většiny KSČSSD v parlamentě po volbách? Né? Pane Pehe, vy nejste žádný politolog, vy jste jenom docela obyčejný politický blbeček.

 Přeji vám i vašemu chlebodárci hezký den.V

Pavka Korčagin 11.5.2006 16:51

Pan Pehe se nebezpečně mýlí

Proč pak se tolik bojíte komunistů, holoubkové? Asi jste zapomněli, jak jste se měli včera a jak se máte dnes! Pan Pehe je na správné cestě k šťastným zítřkům v éře světového proletariátu!

Kardiak 11.5.2006 18:41

Re: Pan Pehe se nebezpečně mýlí

Pan Pehe se nemýlí.Pan Pehe prostě sprostě lže!Rv

fanthomas 11.5.2006 16:32

p.Pehe to je komouš myšlením jak vyšitejj.

Mám pocit,že Paroubek zapomněl na jeden talent ;-D;-D;-D

peon11 11.5.2006 16:05

provaz

Opravdu jsou intelektuálové takový hovada? Všechno budeme zkoumat v kavárách ze všech stran a nevšimneme si, že stojíme pod šibenicí?Kde je Ruml? Pithart? Zkoumají? Dumají?

clay 11.5.2006 15:57

ach jo

Morální vypořádání s komunismem je velmi důležité, ale mobilizování proti "komunistickému nebezpečí" se v roce 2006 podobá zuřivému boji českých nacionalistů na konci 20. let minulého století s nebezpečím návratu rakousko-uherského područí a dalšími domnělými ohroženími české národní svébytnosti.

Pehe postrádá elementární schopnost srovnání. To myslí vážně, že nebezpečí vstupu ksčm do vlády je srovnatelné s nebezpečím návratu rakousko-uherského područí? Mně tedy vstup ksčm dnes nebo později děsí. Pehe by byl evidentně spokojen. Možná by mu bylo dnes lépe v Itálii (nebo Bělorusku?)

peon11 11.5.2006 15:50

Bytíz

Až přijdou komanči, on zase odfrčí do Ameriky. A my budeme na Bytízu.

peon11 11.5.2006 15:48

nereagujte

Proč proboha na ty bláboly reagujete? To pan Pehe potřebuje. On si u toho... Ne, jak se to řekne korektně? Jo už vím. On se u toho uspokojuje. Nedávejme mu tu šanci.

clay 11.5.2006 15:43

Pehe dělá buď ze sebe nevědoucího blbce anebo je dělá z nás!

Míra nebezpečnosti „komunistického nebezpečí“ byla už od pohledu nabíledni. Kdo se díval pozorně, viděl vesměs bělovlasé starce a stařenky, kteří byli rádi, že nemusí jako v minulosti na Letné stát, ale mohou se posadit. Ani Jiřina Švorcová už nezněla tak bojovně jako v minulosti. Vtírala se otázka, proti komu to vlastně ti na Letné mobilizují.

Ti bělovlasí staci a babičky a samozřejmě ani soudružka Švorcová ve sněmovně sedět nebudou. Podobně, jak řekl "klasik": Budou tam sedět mladší a ti se nezakecaj!

clay 11.5.2006 15:38

čemu všemu se ten Pehe nediví?

Jiří Pehe píše v Právu: „Ani plamenné projevy na Letné jaksi nemohly zastřít, že „komunistické nebezpečí“ v Česku bobtná do podoby mnohohlavého draka hlavně v době předvolebních kampaní

Kdy jindy, než před volbami a kdy jindy než teď, kdy jen nečekaný škrt přes rozpočet v podobě úspěchu zelených, oddálil dávno již dohozený sňatek z rozumu čssd s ksčm, by mělo hrozit nebezpečí bolševismu v ČR? Dnes naopak více než jindy!!!!!!

Lojza Kohos 11.5.2006 14:12

Díky za korektní diskusi hlavních aktérů této polemiky,

ono to osvěží, když člověk čte, že si názoroví odpůrci nemusejí hned jít po krku a zašlapávat se do země, když mají na něco odlišný názor. Pravda je taková, že jsme si jako národ ještě nedokázali zhodnotit celý vývoj u nás od I. světové války. Dodnes nemáme vyjasněny bez sentimentu a pokrytectví ani vztahy k Rakousku-Uhersku, ani k Sudetským Němcům, ani ke Slovákům a Podkarpatským Rusům, ani k emigrantům ze všech vln, co jich bylo...pořád se stylizujeme do idealizovaného pokračování "Starých pověstí českých" pověstmi novými, neschopní akceptovat holou pravdu...o sobě, vstřebat pány Pekaře, Patočku a další... proč to nikdo neuchopí jako zcela nezbytné téma pro duševní hygienu národa? Nejsou lidi?

karel 11.5.2006 13:02

www.volby1946.cz

naprostý souhlas s panem Doležalem...

Reálnou hrozbou pro všechny je tichá koalice ČSSD a KSČM. A tu Paroubek již provozuje a otevřeně plánuje po volbách.

Zajímavou paralelu ve smyslu tohoto článku naleznete na www.volby1946.cz

pooh 11.5.2006 12:24

Pan Pehe se nebezpečně mýlí

v podbodnocování nebezpečí komunismu. Přes svoji profesi politologa si nepovšiml, že současná KSČM na minulost zvysoka kašle a aniž se s ní vypořádala ona sama či celá naše spolenost, páchá už další zlo. Jistě nečekáte, pane Pehe, barikády a násilné převzetí moci. Oni se poučili - stačí zvedat samostatným jedincům daně a odvody a tím je zničit, jakápak dřina s vyvlastňováním. Stačí destabilizovat zdravotnictví a vyšťavit soukromé ordinace - jaképak zavírání do basy, to je moc nákladné. Stačí zvednout telefon a nechat vyhodit pár redaktorů - proč se obtěžovat s monstrprocesy? Naučili se využívat typicky kapitalistických finančních nástrojů k tomu, aby se jim dobře a snadno (spolu)vládlo - zatím. Intelektuálů, kteří na dlouhá dějinná období strhli celý český národ do utrpení a temnoty, tu bylo vždycky dost. A vy jste jeden z nich.

AeroKarel 11.5.2006 12:27

Re: Pan Pehe se nebezpečně mýlí

Bodejť by se nemýlil. Jemu vadí ODS a Klaus, ne nějací komunisté a jejich nápady.

pooh 11.5.2006 12:47

Re: Re: Pan Pehe se nebezpečně mýlí

Ano, samozřejmě, ale PROČ?

mila007 11.5.2006 10:50

Komunismus nejsou jen komunisté.

Nepřipomíná Vám Paroubek vševědoucího, neomylného generálního tajemníka, Rath snaživého svazáka a Jandák vypitého okresního náfuku ?? To je podle mě nebezpečí komunsmusu , lecky horší než samotná KSČM.

AeroKarel 11.5.2006 10:55

Re: Komunismus nejsou jen komunisté.

Ano, Pozor na to při volbách .......

Douša Josef 11.5.2006 11:18

Re: Komunismus nejsou jen komunisté.

Dokážete si představit, jak by novináři, politici a lidé rozcupovali Klause "na maděru", kdyby pronesl jen setinu těch neuvěřitelných výroků a lží, jako Paroubek?

Dal jsem příkaz, aby se zakročilo tvrdě proti technařům, žádný takový příkaz jsem nevydal, budu vládnout třeba i s Marťany, jsem premiérem z vůle vyšší moci, já jsem ta změna!......

Jeho komplic Rath doposud nepronesl snad jediné prabvdivé slovo. Jen urážky a lži na všechny strany. Stabilizoval VZP, které dal předsunuté platby a nasypal peníze z kapes daňovývh plátců. Že bude za půl roku VZP tam, kde byla, je zcela jasné. Leda by se tam znovu nalily miliardy od lidí!

Další eso Jandák je hulvát ne ze, ale z 10. cenové skkupiny. Můžeme čekat, že dostaneme do držťky, pokud náš názor nebude shodný s jeho a nesedne jak prdel na nočník!

Tři KRÁLOVÉ, kteří se od revulece v politice ještě neobjevili a před jejich způsoby blednou všichni komunističtí papaláši z totalitní éry. Jakeš je proti nim génius myšlení! 

Helena 11.5.2006 13:41

Re: Komunismus nejsou jen komunisté.

je to smutné, ale musím potvrdit děsivoupodobnost.

www.m37.cz 11.5.2006 10:32

Češi nemohou odmítnout komunisti, protože...

Češi nemohou zavrhnout komunisty, protože by museli zavrhnout i Karla Gotta, Helenku Vondráčkovou a Nemocnici na kraji města a to Češi nikdy neudělají. :-) Ska. 

orso 11.5.2006 9:35

Nedělejte z komoušů něco jiného, než jsou

Komunisté svým programem útočí na nejnižší pudy:

1) rezidentů minulého režimu, 2) zakomplexovaných jedinců, 3) lidí s IQ < 80.

Těm kravinám, co říkají, sami nemůžou věřit. Jejich nebezpečí spočívá v tom, že za prebendy vždy ochotně podpoří jakékoliv socanské zvěrstvo, nejčastěji posilování státu na úkor jeho obyvatelů. Čím více se sebere úspěšným a pracovitým, tím více se pak přerozdělí. Pak může jít 90 % do kapes privilegovaných soudruhů podnikatelů a 10 % "normálním" lidem.

Poslední dobou nám tady parta 111 oranžovo-rudých kusů v parlamentu (ve jménu vlastní nenažranosti) předvádí obrovské divadlo. Chvíli se zdálo, že to bude komedie, teď už jde bezesporu o tragedii. Jestli s nimi v červnu něco neuděláme, dojedeme na to všichni. Perpetum mobile neexistuje. Tím méně to socialistické.

P.S. Klaus složil vládu po prvním skandálu s černými sponzory ODS a po obvinění z imaginárního konta ve Švýcarsku. Bylo to tak v pořádku! Kdyby stejnou míru soudnosti projevili socialisté, musela by vláda dávat demisi obden. Jak to, že se tak dosud nestalo? Je todle normální?

Arthur 11.5.2006 10:21

Re: Nedělejte z komoušů něco jiného, než jsou

"Komunisté svým programem útočí na nejnižší pudy: 1) rezidentů minulého režimu, 2) zakomplexovaných jedinců, 3) lidí s IQ < 80." - aha. Takže asi na 90% populace... :-/

orso 11.5.2006 11:15

Re: Re: Nedělejte z komoušů něco jiného, než jsou

Ne, tomu nevěřím. Ale společenství KSČSSD z principu tak 40 % může mít. Jenom se to přelévá mezi nimi.

Žulový Aston 11.5.2006 10:50

Re: Nedělejte z komoušů něco jiného, než jsou

Cituji: Klaus složil vládu po prvím skandálu s černými......zřejmě autorem je jistý Alzheimer:

VK složil vládu ekonomickém krachu této  vlády, krach  nazval "ÚSPORNÝMI BALÍČKY".

O černých fondech Václav Klaus nic nevěděl, viz jeho výpověď u soudu, kdy pak zavřeli bílého koně ODS, jakéhosi Nováka ze Studénky. JEN VÍCE TAKOVÝCH KOŽENÝCH!!!!.

orso 11.5.2006 11:23

Re: Re: Nedělejte z komoušů něco jiného, než jsou

Ale kdeže. Ale možná o tom víte více než já. Vašemu příspěvku by spíše seděl nick "Žlučový" než Žulový. Statečně bojujete s kostlivcem dávno vypadlým ze skříně. Na současné socanské skandály ani náznak reakce. Proč? Nemělo by se všem měřit stejným metrem?

Modrý mag 11.5.2006 10:56

Re: Nedělejte z komoušů něco jiného, než jsou

To " čestné odstoupení " bylo v situaci mínusového DPH .Nedělejte prosím z lidí hlupáky.