18.6.2024 | Svátek má Milan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
BuBu 19.3.2009 12:12

Pokud je mi známo . . .

. . . tak soudruh bratr z komunistického bordelu, zvaného RAJ -  Jyrka Paroubek -  vždy bojoval a vždy bojovat bude (jako správný soc-bolševik) . . . pouze a jen za zájmy své a . . . za odkaz výdobytků Vítězného února !!!

milan 19.3.2009 13:27

Re: Pokud je mi známo . . .

Ty seš ještě hloupější,než jsme si mysleli,něco takového se může zrodit jen v modré palici.:-D:-D

BuBu 19.3.2009 13:31

Re: Pokud je mi známo . . .

Tak to tvrzení zkus vyvrátit . . . Rudý Trilobite !!! ;-D 

To, že jsi se vzhlédl v Jyrkově kloace - tak to ještě neznamená, že máš pravdu !!! ;-D;-D;-D

hank bukowsky 19.3.2009 16:38

Re: Pokud je mi známo . . .

převzali jste dobře bolševickou štafetu po komančích. Ale národ už to jednou zažil. A víte, jak dopadli komančové, že?

Založili ODA a ODA.

Ale co založí odesánkové?

:-) 19.3.2009 17:42

Re: Pokud je mi známo . . .

Většina bolševiků vlezla do ČSSD. Tak nevím o čem meleš socbolševiku.

jirka.s. 19.3.2009 20:36

Re: To by mne docela zajímalo, co to vlastně založili tihle níže:

Jan Kavan, členem KSČ, styky s STB, Z.Škromach, 1982-1989 člen KSČ, J.Rusnok, 1988-1989 kandidát KSČ, J.Tvrdík, 1988-1989 kandidát KSČ, E.Zeman, 1966-1970 člen KSČ, J.Schling, 1981-1989 člen KSČ, M.Kraus, 1984-1991 člen KSČ, Jiří Václavek, 1964-1968 člen KSČ, František Strnad, 1984-1989 člen KSČ, Miroslav Svoboda, 1985-1989 člen KSČ, , K. Šplíchal, 1983-1989 člen KSČ, Miloslav Vlček, 1983-1989 člen KSČ, Petr Ibl, 1984-89 člen KSČ, Miloš Melčák, člen KSČ, Josef Smýkal, členem KSČ, Jan Mládek, 1987-1989 člen KSČ, J. Palas, 1980-1990 člen KSČ, M. Emmerová, 1966-1969 členka KSČ, A. Sýkora, 1983-1989 člen KSČ, Rudolf Tomíček, 1967-1990 člen KSČ, Hana Šedivá, 1979-1990 členka KSČ, V. Laštůvka 1966-1969 byl v KSČ, J. Kubinyi - do roku 1990 člen KSČ, R.Kopecký, 1981-1989 člen KSČ, Alfréd M R.Kopecký, 1981-1989 člen KSČ, Alfréd Michalík, do roku 1990 člen KSČ, Oldřich Němec, 1976-1990 člen KSČ, L. Skopal, 1983-1989 člen KSČ, Vladimír Dryml 1987-1990 ........stačí, ne?

Anna V. 19.3.2009 13:35

Re: Pokud je mi známo . . .

 Kdo je to ...  jsme si  mysleli? Píšete za soukmenovce z  liháku? Co se rodí ve vaší palici?

Jara 19.3.2009 12:06

Paroubkova svobo slova

Jak již bylo uvedeno, zrušení pořadu Bez obalu. Odvolání redaktira Borka z Událostí, komentářů, na nátlak Paroubka. Odvolání z rozhlasu paní Přenosilové a přesunutí Cibulky na jiný pořad, když Přenosilová přirovnalä Paroubka k Duccemu. Nátlak na MF Dnes na odvolání Stiegerwalda. Nátlak na Porybného v Rudém Právu, které rozhodně není provládní a vyhrožování, že po převzetí vlády bude zastavena inzerce státních firem. Bombardování všech redakcí svými články a články svých nohsledů a stížnosti, že články nejsou publikovány.

tatina 19.3.2009 15:56

Re: Paroubkova svobo slova

R^R^R^-s.Roko Paroubek+udavač Rath a další socky=RvRvRv

PetrK 19.3.2009 11:29

Svoboda médií podle Paroubka

vypadá tak, že bude mít kdykoliv volný přístup do kteréhokoliv sdělovacího prostředku, kde bude hlásat svoje moudra, a když se mu to nebude hodit, přenechá místo soudruhům Rathovi, Sobotkovi a dalším svým satrapům.

vlasta.232 19.3.2009 10:59

z dobře informovaných

kruhu ČSSD! Delegáti sjezdu - dostali poučení aby masivně podpořili volbu Paroubka na předsedu- v zájmu budoucího vítězství v senátních volbách!  BRAVO- VELKÝ VUDČE!

hafusak2 19.3.2009 10:41

jen houšť a větší kapky

Dnes ráno mi utekly slepice, vlezly do skleníku a všechno rozhrabaly - může za to Paroubek.

miki 19.3.2009 11:17

Re: jen houšť a větší kapky

nemáš čučet na jeho obrázek, který máš nad postelí a místo toho hlídat slepice

hafusak2 19.3.2009 11:23

Re: jen houšť a větší kapky

Když už na něj všichni všechno hází, proč bych se nepřipojil. Nadávat mu je dnes "in".

j 19.3.2009 11:29

Re: jen houšť a větší kapky

Tak si přečtite zpětně články a zjistíte na koho se nadává víc

Jiřík 19.3.2009 12:41

Re: jen houšť a větší kapky

Nepolemizujte s Modrými omezenci.Mají rádi jednoduché vidění světa.Já nevím,jaký je Paroubek,ale podle toho jak ty Modré straky řvou,tak bude časem svatořečený ve Vatikánu

Marat 19.3.2009 12:48

Re: jen houšť a větší kapky

Jiříku, zatím jak jsme viděl tak  ty "modré straky" jak vy píšete, vždy reagovali na píštění vás růžovích a rudých potkanu a myší.

ladasC 19.3.2009 13:00

Re: jen houšť a větší kapky

škoda ,že  se tu nesmí používat sprostá slova,u vás by se jich nechalo mnoho použít,tak snad za všechny SOUDRUHU

BuBu 19.3.2009 13:03

Re: jen houšť a větší kapky

Jyřýku . . . to nám tu chcete nakukat, že ti, kteří oslavují výdobytky Vítězného února . . . ti, kteří lžou, podvádějí a vedou národ do chřtánu KSČ - že by měli být svatořečeni  ????

Pokud ano - pak jste komunistická sv*ně - jako vyšitá !!!

Marat 19.3.2009 12:46

Re: jen houšť a větší kapky

Špatně se o své slepice staráte. Máte je zavřené a nedáváte jím dostatečně potravu. Proto všechno rozhrabaly hledajíc něco co by sezobaly do svých volat. Nic nenašly a proto vám utekly. Jste nezodpovědný krkoun, když své slepice dostatečně nekrmíte. Kdyby ste více času věnovat svým slepicím místo pochlebování vašemu guru Paroubkovi.

j 19.3.2009 13:51

Re: jen houšť a větší kapky

Myslím, že slepice úmyslně pustil k modrýmu sousedovi aby se nážrali nakradeného obilí ale vajíčka musí snášet doma. To víč socani

jirka.s. 19.3.2009 15:59

Re: jen houšť a větší kapky

Hafusaku, to sis zavinil sám! Kdybys včas políbil donu číčovi ruku, jistě by ti přispěl na krmení! ;-D

http://www.clixtv.cz/index.php?video_id=CH6o4j07-qs&tag=paroubek

Enigma 19.3.2009 10:30

Kdo chce psa bít....

Kauza Wolf je policií šetřena a dosud není došetřena. Proč nemůže česká policie a státní zastupce v klidu kauzu  došetřit a  uzavřít? Proč to musí být provázeno masivní politickou vřavou? Proč se snaží různí novináři o senzační úlovky, vlastní prezentaci a vydání rozsudku? Má snad novinář lepší informace jak policie? Je snad novinář kvalifikovanější jak policie a státní zástupce? Má snad novinář vyšší morální kodex a zaručuje nestranost? Nic z toho, právě naopak. Novinář potřebuje vyrobit senzaci za každou cenu. Naznačí, nasugeruje, vyfabuluje a tím vším zmanipuluje veřejnost, která už nikdy není schopna přijat nudnou jednoduchou pravdu. Ani bazén Sava to z podezřelého nesmyje. A to je jediný důvod a cílená strategie ČSSD, která  žene veřejnost na barikády, dramaticky vyvolá hlasování o nedůvěře vlády, žádá odstoupení premiera. A jsme na začátku. To jsou přesně ty argumenty a obavy, které Dalík vyslovil při intervenci u Bártka.  Nevyhrožoval, napodplácel.  Všechny obavy se vyplnily. Nyní nezbývá, než ověřit pravdivost a legálnost zveřejněných informací. Chtěli jsme další superkauzu čunkových rozměrů? Máme ji mít. Až do dna! Tedy kdo zamlčoval, kdo se spolupodílel, kdo to umožnil. Jaký je podíl Zlatuše Andělové.

vlasta.232 19.3.2009 10:51

Re: Kdo chce psa bít....

Klobouk dolu- skvělý příspěvek!

LOJZA 19.3.2009 11:01

Re: Kdo chce psa bít....

Je úkolem novinářů ptát se. Ptát se a hledat odpověď na podivné otázky. A pan Bártek nedělal nic jiného. Že kladl otázky dobře jsme viděli a čtu to i z vašeho příspěvku. Totiž to vyšetřování trvá nějak dlouho (ono totiž bylo i určitý čas u ledu). No a pan Topolánek si pustí pusu na špacír a řekne nám, že už rozhodl, že u Wolfa se nejedná o trestný čin ale o přestupek. Takže pan Bártek se ptal dobře a je dobře, že se ptal, protože by vyšetřování vyšumělo do ztracena. A to by vám vyhovovalo. Proto v y píšete, co píšete.

bob52 19.3.2009 13:39

Re: Kdo chce psa bít....

Stejně jako má novinář právo psát  to o čem se doslechne, tak i politik má právo novináři říct aby to nepoštěl ven. Dalík na novináře nátlak nečinil, pouze mu řekl, že by bylo dobré to nepoštět. Je pochopitelné, že ODS nepotřebuje aby měl pan poslanec problém, protože je na jejich straně. Mě osobně zaráží jedna věc, jedná se o poslance ČSSD, který za vlády ČSSD dostal dotaci z ministerstva, které řídilo ČSSD. Tato peníze čerpal neoprávněně, o tom není pochyb, ale dokud šlapal s Paroubkem, tak bylo vše v pořádku, ale jakmile nebyl poslušný, okamžitě na něj Socdem vytáhla špínu. Jestli toto není mafiánská praktika tak už nevím. Mít na někoho informace a použít je až v okamžiku kdy se mi to hodí je trestný čin. Pokud se někdo dověděl o porušení zákonů a za včas je neoznámil, tak by měl čelit trestnímu stíhání. Proč se nikdo nepozastaví nad tímto?

Mozek 19.3.2009 11:20

Re: Kdo chce psa bít....

Bártek udělal správný krok, když zveřejnil část výsledků šetření NKÚ z kauzy Wolf. Jak je vidět z reakcí Topolánka a jeho věrné družiny, mělo být vše utajeno veřejnosti a sice té veřejnosti z jejichž daní tito parazité žijí. Je otázkou, zda si Vesecká dovolí znovu zasáhnout do neobjasněného případu, jako v případu Čunek a nenajde si druhého Salichova. Osobní Topolánkův zájem na utajení kauzy Wolf je přinejmenším podezřelý, protože tento defraudátor státních peněz drží celou vládu vzniklou korupcí při životě.

Enigma 19.3.2009 12:55

Re: Kdo chce psa bít....

Já jsem v té reportáži viděl, jak se Bártek různých lidí vyptává a nedostal jedinou odpověď. Tak si pomohl sám  a pomáhal mu jakýsi právník, který na kameru hodnotil. Co hodnodil, z jakých materiálů hodnotil, nevíme. Pokud to byly úniky informací od policie přes Andělovou, pak je problém. Pokud to bylo od ČSSD, kteří o konkretním pochybení veřejně mluvili už před měsíci je to jejich a Bártkův problém. Zaznamenali jste, s jakou rychlostí Paroubek objeví něco na někoho, kdo se mu vzepře? Po střelbě v Monarcu jsme viděli okamžitě fotku Ďurička s Talmanovou. Dryml už je na lopatě. Paroubek u Wolfa věděl všechno dřív, než začalo policejní vyšetřování! Hoši z destrukčního komanda střílí plným zásobníkem do Dalíka a Topolánka. Ale ta morální zvrhlost a vyčůranost je přece v tom, že to co se u Wolfa přetřásá je přece ukázka bordelu za socialistických vlád a zacházení s penězi z fondů. To je to podstatné a neuvěřitelné. Ministr životního prostředí byl Ambrozek, věrný psík paroubka. To stačí napsat falešné cesťáky a vykázat neprovedené práce? To nikdo nekontroluje, nebo je to tak, že oni v tom kšeftu jedou společně? Komando má svůj archiv. Mnohé akce probíhají ve spolupráci s vedením destrukčního komanda a tím se drží v šachu. kdyby se Wolf socanům nevysmek, tak si žil a s vlky vyl dál. Špinavé peníze? Tajná konta? To jsou přesně mafiánské metody. Je Wolf tento případ?  32 mil na kontě Zuzany Paroubkové!  Advokát Jansta má na výplatnici Haška, Sobotka je podezřelý, že pere špinavé peníze přes firmu SYNTEC TRADING LLC 25 GRAYSTONE MANOR 19958-9776 LEWES DELAWARE USA přes  kterou s Paroubkem  a Grossem vyvážejí ven do zahraničí peníze a současně skrz tuto firmu hradí své soukromé aktivity a objednávky, aby nemuseli platit daně.

ladasC 19.3.2009 13:16

Re: Kdo chce psa bít....

no bezvadná enciklopedická i analitická činnost ,naprostý souhlas a to ,na ,až na vyjímky, s výše uvedenými příspěvky . Jen až dostane (Bezpečnostní výbor chce zbavit Tichého mlčenlivosti ) Tichý příležitost,podle toho ,co on sám o tom trousí ,to budou přesně stejné srágory ,které pak dostane Paroubek na stůl a umě je použije

jirka.s. 19.3.2009 15:17

Re: Kdo chce psa bít....

A to se, Enigmo domníváte, že tohle vše "ganglium" pochopí??? 8-o