19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel008 28.9.2006 17:41

Slinta hulvát si vychoval bandu lumpů a zlodějů a teď se diví.

Je to tipická reakce psychopata, který celý život nic nedělal, pár kariérních  lezprdelků mu ještě víc zatemňovali vypitý mozek a navíc byl za to dobře placený z mých i tvojich daní.A teď se ti lumpové chtějí trhnout a gajdovat s komunisty. Nedovolme jim to.

Starý J. 28.9.2006 16:00

Znám jenom dva politiky, kteří „vládli z pověření vyšší moci“

Hitler a Paroubek. A pokud chtějí sokomunisté reagovat, nechť si laskavě prvně vzpomenou, co sám velký Paroubek asi půl roku zpět prohlašoval. A nebyla to žádná ironie! Ani tato epizoda nevyvolala u fandů tohoto megalomana důvod k zamyšlení.

fafni 28.9.2006 17:35

Re: Znám jenom dva politiky, kteří „vládli z pověření vyšší moci“

ja ctyri,jeste Mao a Stalin

Modrý pták 28.9.2006 15:14

Reakce.

Kategorie "válka" nebo "příměří" jsou výborné pro osoby, které uvažují způsobem "Slávie" nebo "Sparta". Takhle uvažují osoby jednoduché a pomalé. Nesouhlasím nejméně s 95% názorů pana Zemana, což neznamená, že ho nepovažuji za "personu". Má svoje názory, které jsou dlouhodobě stálé a soudržné, vedou odněkud někam a umí je vždy obhájit. Poněkud neomaleně, ale umí. Že osobně podporoval stranu, kterou vydupal z ničeho a přivedl k osmileté vládě, nemůže myslícího tvora vůbec překvapit. Nevímkolikrát deklaroval (četl jsem a viděl všechny rozhovory, které poskytl), že se nebude do politiky vracet. Kdyby tak učinil, tak všechny dnešní socialisty spolkne k svačině. To pro něho nejsou žádní soupeři. Ani jeden. Legrační reakce na názory důchodce to jednoznačně ukazují.

Malý Aston 28.9.2006 15:30

Re: Reakce.

Souhlasím.Bojí se Zemana o tom není žádných pochybností.:-D

Drakobijce 28.9.2006 14:44

No nevim, ale tohle jsou kecy vycucane z prstu

Ze se Zeman a Paroubek najednou okate nemiluji neni jeste zadnym dukazem o tom, co tu pan Dolezal pise. Rekl bych - pohadky Bozeny Nemcove, ale chybi mi tu ten dobry konec a drak s utnutou hlavou.

Kirken 28.9.2006 13:07

Pan rozumbrada...

"To, že po volbách se idylický vztah mezi expředsedou ČSSD Zemanem a současným předsedou Paroubkem dramaticky promění, se dalo čekat. "   A Vy jste to čekal, pane D.? A kdepak jste o tom psal? ;-D

Smart 28.9.2006 12:53

stejně je nejvíc zajímavé,

že od politiky ČSSD nejvíce mluví ti, kteří ČSSD nikdy nevolili.

Malý Aston 28.9.2006 12:02

Nemám stejný názor.

Možná,že v Praze to vnímají jinak,na venkově méně dramaticky.O co jde? Pan Zeman postavil ČSSD na nohy.Před jeho příchodem to byla bezvýznamná politická strana.ČSSD to byl Zeman,bez něho je to klub neschopných amatérů,které náhodou vede nějaký pan Paroubek.Občané volili ČSSD jako levicovou stranu ale z této strany se stala politická strana pod vedením Filipa.Bez hlasů KSČM je pan Paroubek nikdo a nikdo z jiných politických stran nebude s ČSSD jednat z důvodů,že Paroubek všechny podvede.Podvedl ODS,když se přihlásil Kalousek jako zrádce KDU a podvede i KSČM.O co se opírá? Opírá se o Filipa,rozvědčíka proti NATO.Zeman,protože nežije v Praze to vnímá a zejména vnímá postoj občanů,kteří nemají zájem o vládu složenou z ČSSD+KSČM.Takže je mu jasné,že další volby ČSSD zase prohraje a posílí KSČM. Takže Paroubek je skutečný likvidátor ČSSD a může řvát na tiskovkách jak si zamane,je více a více směšný pro občany,voliče.A tak Zeman nemá zájem,aby stranu,kterou dovedl do Strakovky a ona tam vydržela 8 let,jeden diktátor zlikvidoval.Takže pan Doležal nemá pravdu,Zeman se pokusí o změnu jak politiky,tak i vedení jeho strany.Zeman byl levicový politik ale nebyl to příznivec komunismu ani socialismu.

Halama 28.9.2006 12:57

Re: Nemám stejný názor.

Že by další prognostik ??? Co slovo to perla ....jěště je tak házet sviním......:-/:-/:-/

Malý Aston 28.9.2006 13:43

Re: Re: Nemám stejný názor.

Nadávky,to není žádný argument.Já jsem pro vyváženou politickou kulturu.Levice musí hlídat pravici a naopak.Jinak nám zvlčí.Jednou nahoře podruhé v opozici.Vlády jedné strany,která to myslela upřímně jsem se dočkal od roku 1948 do roku 1989 a druhé posledních 8 let. Jsem pro změnu.Politici potřebují nás voliče,my je zase tak moc nepotřebujeme.Takže snaha Paroubka je skutečně pro srandu všem. On se skutečně spojí i s Marťany,jenom vládnout,to je jeho sen.Můj sen je žít bez vlády  vedené Filipem,Grebeníčkem,Jakešem a Paroubkem.

Halama 28.9.2006 13:54

Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

Nikdo Vám Vaše sny, doufám, už nebere a brát nebude.Můj sen je trochu jiný.Můj sen je žít bez vlády vedené lháři,korupčníky,podvraťáky,tuneláři a bankrotáři.A je mě úplně jedno jestli jsou pravý nebo levý nebo z ODS,nebo z ČSSD,jestli mají bradavici nebo jsou vysoký 190 cm.V tom máme zřejmě své sny odlišné.

Malý Aston 28.9.2006 14:31

Re: Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

Jenže vážený pane,kde vzít nové politiky a nekrást? Kde vzít ty čisté,bez komunistické minulosti,bez kontaktů na Stb,na zvlčilé podnikatele a úplatky?Zatím musíme volit ty,které máme.Od roku 1989 je to teprve 17 let. Tito občané ještě nemohou volit. A nadávat pravici,že prosadila aby stát vrátil vše co komunisti po roce 1948 ukradli zpět vlastníkům není férové.Je potřeba nadávat komunistům,že vše ukradli a my občané jsme to museli zaplatit dvakrát. Jednou při budování socialismu a podruhé při transformaci na tržní hospodářství. Někteří to nechápou a je to dle mého problém ve vzdělanosi občanů.Lůza na to dobře reaguje. Všechno Vám ukradli,jako by za socialismu někdo něco měl.

Halama 28.9.2006 14:42

Re: Re: Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

Ale jsou,jsou na regionech,krajích,v obcích.Ale jsou na kandidátkách až vzadu,dělají v podstatě křoví.Protože se nemohou dostat přes to kamádstvo kočičí pracky,které je dopředu nepustí.Podotýkám u všech stran včetně ČSSD i ODS.A je na nás voličích,abysme je ty, které známe dostali dopředu přes preferenční hlasy.Ale to se musí trochu přemýšlet a ne bezhlavě hodit volební lístek do urny a jít domů koukat se na Novu.

Malý Aston 28.9.2006 15:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

Ten systém neschopných,kteří se opírají ještě o neschopnější popisuje pěkně pan Zeman ve své knize a platí to nejen pro ČSSD ale i pro ostatní politické strany. Jediná pomoc,kterou můžeme jako občané poskytnout některé politické straně je ta,že ji pošleme do opozice. Ti níže se vzbouří a nahradí ty co jsou zakopáni nahoře.Jenže to nefunguje. Ti neschopní se mezi sebou dohodnou a udělají koalici nebo se spojí s bolševiky a zase jsme vedle.Občané rozhodli dobře.Paroubek měl možnost vyházet všechny z vedení a postavit nové vedení a příští volby mohl vyhrát.Zatím mohl z opozice brzdit ODS. Ale on má zájem vládnout,tak se spojil s Filipem. Ale většina občanů nemá zájem o dvoukoalici ČSSD+KSČM. Takže vzbudil zcela zbytečně spící protikomunistické nálady a prohraje i ty další volby.Mám dojem,že mu není pomoci.

Kamil 28.9.2006 16:37

Re: Re: Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

No ono to není tak přesné s tím vracením. Vracelo se pouze něco a někomu. Firmu, hotel pozemky  ukradené těsně po roku 1948 tu a tam někomu vrátili. Říkalo se tomu náprava majetkových křivd. Zajímavé, že nikoho  z pravice ani z levice nenapadlo vrátit barák ukradený emigrantovi např v r. 1988. To už zřejmě majetková  křivda nebyla. Takže  ono to s tou "nápravou  křivd " bylo asi přece jenom trochu pokrytecké. 

jirka.s. 28.9.2006 19:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

Ano,  přesné! V jednom takovém "baráku" si do dneška rozvaluje cemr idol našich popfanynek a spartakiád soudruh Michal David.

Kobylka Lajda 28.9.2006 21:45

Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

R^R^R^>-

clay 28.9.2006 12:01

myslím, že tady Doležal dost kecá

ta jeho psychoanalýza může vypovídat o Doležalovi víc, než o Zemanovi

Aquagenic 28.9.2006 4:24

Pane Doležale, nechte už toho svého věštění

To jste si opravdu ještě nevšiml, že se pletete vždy a spolehlivě? Na svůj epochální úlet s Kalouskem jste už zapomněl?

Halama 28.9.2006 5:24

Re: Pane Doležale, nechte už toho svého věštění

R^

VOM 28.9.2006 9:17

Re: Pane Doležale, nechte už toho svého věštění

No, pokus o syntézu je řádově obtížnější než brilantní analýza. To bych zrovna panu Doležalovi nevyčítal. Pořád lepší než překřikování ve stylu Sparta Baník jaké na NP předvádí řada přispěvatelů o vášnivě diskutujících ani nemluvě.

clay 28.9.2006 12:10

Re: Pane Doležale, nechte už toho svého věštění

R^

Marta 28.9.2006 3:51

pane Doležale,

 Paroubek brzy navštíví Zemana , a tam se samazřejmě oba usmíří. Paroubek Zemana potřebuje . Pane Doležale , ty Vaše články jsou čím dál blbější a levicovitější. Vy nejste žádný politolog, ale pouze vyhraněný   novinář  vůči ODS.

clay 28.9.2006 12:07

Re: pane Doležale,

pan Doležal byl s panem Mandlerem ve FS za pidistraničky a byli extrémní pro všechny na levo na pravo široko a daleko. Pro takového člověka je strana čítající více než tři členy nepřijatelná. Je v ní totiž přehlasovatelný a to je pro něj dlouhodobě neudržitelné. Je to nesnesitelný člověk.

jerry 28.9.2006 1:34

Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

Pan Rusnok ve včerejší on-line debatě na mě působil jako slušný člověk, pracovat na rozpočtu chce asi proto, že ho to zajímá, že tomu rozumí.Dle Paroublba ale člen ČSSD zřejmě automaticky ztrácí osobní svobodu.Pokud chce někdo dělat ze sebe šaška, jako komický předseda parlamentu Vlček, je to jeho volba, ale Paroublbovo vyhrožování panu Rusnokovi a dokonce i panu Zemanovi, no to už je silná káva. U Zemana P. naštvalo naposledy toto: pan Zeman byl pozván na Znojemském vinobraní lidoveckým starostou na pódium, pan starosta ocenil Zemanův vztah ke Znojmu a Zeman prohlásil, že Znojmo má dobrého starostu. To si ale dal! Dobrým starostou může být podle Paroubka jen sociální demokrat! A navíc teď před volbami něco takového říct, to je neslýchané! Paroublb by zřejmě chtěl mít stranu složenou jen s takových členů ,jako je pan Jičínský, ten by jej snad podporoval, i kdyby se stal masovým vrahem.

Filip 28.9.2006 2:53

Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

Napiš jak Tupoblb demokraticky řval na své ministry nebo jak demokraticky nutil poslance chodit v párech a kontrolovat si hlasovací lístky.

dvd 28.9.2006 5:24

Hlasovací lístky

sice kontroloval Paroubek ale tento omyl je při úrovni vašich ostatních projevů celkem pochopitelný.

Filip 28.9.2006 12:27

Re: Hlasovací lístky

Hlasovací lístky kontroloval Topolánek a nutil poslance hlasovat v párech. Ale tento omyl při vaší nevzdělanosti je naprosto pochopitelný

Halama 28.9.2006 5:22

Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

jerryblbe,ty budeš podporovat Topolánka i kdyby se stal vrahem tvých dětí.Rv