2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kobylka Lajda 28.9.2006 22:14

Re: ilustrace...

Díky za pohotový zásah! Bingo! Lidé, pojeďte sem a koukněte na aTeo!!! Perfektní. Netřeba více slov. To je ono. ;-D;-D

Kobylka Lajda 28.9.2006 22:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane Doležale, váš komentář jistě Zemana pobaví

Hé,hé - nevejde, nevejde. On má parohy jak panelák! Proto ty mindráky a agresivita. Jak by si tu čepici skrzevá to paroží nasazoval?? ;-D;-D

Kobylka Lajda 28.9.2006 22:06

Re: Re: Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

R^R^V

Kobylka Lajda 28.9.2006 22:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

Jó,jó, uspokojoval by - jenže mu pán Bůh nechal chuť a vzal sílu, takže své úchylné choutky přenáší do diskuse.  Doma ho stará šikanuje za nevýkonnost, Halama nosí parohy jak Jelen ze Smolíčka-pacholíčka, tak  "jede" aspoň na netu.  Zajímalo by mne, jak si nasazuje klobouk nebo leninku-placatici. ;-D;-D;-D

Kobylka Lajda 28.9.2006 21:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

Tak to tedy prrrr, halamo! Něco tak podlého a špinavého na Psu dlouho nebylo a to co jste si dovolil vůči p. Martě, s níž plně souhlasím, na to si budu stěžovat v redakci. Jen proto, že je žena a má nějaký názor, je u Tebe osoba lehčích mravů? A co jsi ty, hnusáku, úchyláku, kde se objevíš, tam to vždy skončí nějakou sprostotou. Ty bys také obíhal nevěstince paní Barkové a Grossové, kdybys byl potentní. Ale jsi impotent, navíc ještě duševní. Črvtá cenovko s poplivaným stolem! Jsi opravdu to, co jsi HALAMA. (Y)

Kobylka Lajda 28.9.2006 21:45

Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

R^R^R^>-

jirka.s. 28.9.2006 20:19

Re: Děkovat netřeba,

ale bojovat s blbostí se musí, i když je fakt, že u náhodného shluku buněk, co si říká halama, to už není ani tak o blbosti, ale o nenaplněných ambicích ušlápnutého chudáčka, který si musí stůj co stůj odreagovat své životní selhání i na naprosto nevinných a nezúčastněných lidech. Čím častěji se mu bude pro tu jeho vzteky zřivenou hubu nastavovat zrcadlo, tím dříve ho třeba klepne pepka a bude od něj pokoj. Hezký zbytek večera přeje jirka.s.

Marta 28.9.2006 19:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

 Jirko, děkuji Vám.  Tomu halamovi se budu snažit nikdy neodpovědět.

jirka.s. 28.9.2006 19:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

Ano,  přesné! V jednom takovém "baráku" si do dneška rozvaluje cemr idol našich popfanynek a spartakiád soudruh Michal David.

jirka.s. 28.9.2006 18:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

Že jsi nechutný zhovadilec, halamo, to už na Psu skutečně ví každý. Ovšem teď jsi tomu tedy přišpendl svůj stranický odznak. Obviňovat lidi, v tomto konkrétním  případě ženu, o které víš kulové z činosti, kterou popisuješ výše, je důkaz tvé neskutečné nenávisti k čemukoliv odlišnému od tvého "názoru". Nezávidím tvým nejbližším, protože mít něco takového jako jsi ty denodenně na očích či poslouchat tvé nechutnosti, to musí být například pro tvou tchyni skutečně k nepřekousnutí. Vůbec bych se nedivil, kdyby s tebou už dávno přerušila veškeré styky.

P.S. Na oplátku bych ti přál abys musel celý měsíc uspokojavat  5x denně soudružky Orgoníkovou a Rujbrovou.

jirka.s. 28.9.2006 18:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane Doležale, váš komentář jistě Zemana pobaví

To Vám, Marto, došlo teprve dnes, že halama je ten největší z mozků, co jich na Psu je? Vždyť jenom do čepice se mu vejde alespoň 12 kg brambor.

Karel008 28.9.2006 17:41

Slinta hulvát si vychoval bandu lumpů a zlodějů a teď se diví.

Je to tipická reakce psychopata, který celý život nic nedělal, pár kariérních  lezprdelků mu ještě víc zatemňovali vypitý mozek a navíc byl za to dobře placený z mých i tvojich daní.A teď se ti lumpové chtějí trhnout a gajdovat s komunisty. Nedovolme jim to.

Halama 28.9.2006 17:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

Takže znáte osobně x let v podstatě celé vedení ODS.No prosím,copak to s nimi děláte ?Topolánek z Ostravy,Langr ze Zlína a co Klaus,ten je z Prahy,tam taky zajíždíte ?Že by matrace špiček ODS - no,moc Vám to nezávidím.Proti gustu žádný dišputát,jak se říká.Mohla byste zkusit teď Gandaloviče,ten je z Ústí nad Labem a potom třeba Zajíčka,ten je z Písku.A máte pomalu celou republiku - než to oběhnete - celý týden.A potom znova kolečko a znova atd.Třeba se Vám potom bude říkat " běhna z grémia ".Co Vy na to.Sluší .........;-(;-(;-(;-(;-(;-(

fafni 28.9.2006 17:35

Re: Znám jenom dva politiky, kteří „vládli z pověření vyšší moci“

ja ctyri,jeste Mao a Stalin

Kamil 28.9.2006 16:37

Re: Re: Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

No ono to není tak přesné s tím vracením. Vracelo se pouze něco a někomu. Firmu, hotel pozemky  ukradené těsně po roku 1948 tu a tam někomu vrátili. Říkalo se tomu náprava majetkových křivd. Zajímavé, že nikoho  z pravice ani z levice nenapadlo vrátit barák ukradený emigrantovi např v r. 1988. To už zřejmě majetková  křivda nebyla. Takže  ono to s tou "nápravou  křivd " bylo asi přece jenom trochu pokrytecké. 

Starý J. 28.9.2006 16:00

Znám jenom dva politiky, kteří „vládli z pověření vyšší moci“

Hitler a Paroubek. A pokud chtějí sokomunisté reagovat, nechť si laskavě prvně vzpomenou, co sám velký Paroubek asi půl roku zpět prohlašoval. A nebyla to žádná ironie! Ani tato epizoda nevyvolala u fandů tohoto megalomana důvod k zamyšlení.

Malý Aston 28.9.2006 15:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

Ten systém neschopných,kteří se opírají ještě o neschopnější popisuje pěkně pan Zeman ve své knize a platí to nejen pro ČSSD ale i pro ostatní politické strany. Jediná pomoc,kterou můžeme jako občané poskytnout některé politické straně je ta,že ji pošleme do opozice. Ti níže se vzbouří a nahradí ty co jsou zakopáni nahoře.Jenže to nefunguje. Ti neschopní se mezi sebou dohodnou a udělají koalici nebo se spojí s bolševiky a zase jsme vedle.Občané rozhodli dobře.Paroubek měl možnost vyházet všechny z vedení a postavit nové vedení a příští volby mohl vyhrát.Zatím mohl z opozice brzdit ODS. Ale on má zájem vládnout,tak se spojil s Filipem. Ale většina občanů nemá zájem o dvoukoalici ČSSD+KSČM. Takže vzbudil zcela zbytečně spící protikomunistické nálady a prohraje i ty další volby.Mám dojem,že mu není pomoci.

Marta 28.9.2006 15:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane Doležale, váš komentář jistě Zemana pobaví

 Konečně jste napsal příspěvek , že jsem se zasmála.  Umíte být i vtipný pane Halamo.

Malý Aston 28.9.2006 15:30

Re: Reakce.

Souhlasím.Bojí se Zemana o tom není žádných pochybností.:-D

Marta 28.9.2006 15:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

 Máte pravdu pane Halamo, jedná se o pana Topolánka!  Je tam pouze záměna jmen! Omlouvám se! Nejsem a nebudu v žádné straně. Byla jsem pouze v Pionýru. Moje náklonost k ODS je asi taková , jako Vaše k ČSSD.

Modrý pták 28.9.2006 15:14

Reakce.

Kategorie "válka" nebo "příměří" jsou výborné pro osoby, které uvažují způsobem "Slávie" nebo "Sparta". Takhle uvažují osoby jednoduché a pomalé. Nesouhlasím nejméně s 95% názorů pana Zemana, což neznamená, že ho nepovažuji za "personu". Má svoje názory, které jsou dlouhodobě stálé a soudržné, vedou odněkud někam a umí je vždy obhájit. Poněkud neomaleně, ale umí. Že osobně podporoval stranu, kterou vydupal z ničeho a přivedl k osmileté vládě, nemůže myslícího tvora vůbec překvapit. Nevímkolikrát deklaroval (četl jsem a viděl všechny rozhovory, které poskytl), že se nebude do politiky vracet. Kdyby tak učinil, tak všechny dnešní socialisty spolkne k svačině. To pro něho nejsou žádní soupeři. Ani jeden. Legrační reakce na názory důchodce to jednoznačně ukazují.

Halama 28.9.2006 14:56

Re: Re: Re: Re: Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

Zkuste se naučit číst,nebo znova písmenka a,b,c,d .....atd.Pana Langra můžete znát třeba 30 let,to je Váš problém.Ale pokud já umím číst tak se bavíme o panu Topolánkovi,o Langrovi tady nepadlo ani slovíčko.Marto,Marto ta Vaše zoufalá náklonost k ODS hraničí s nemocí .....Dejte si pozor,byla by Vás škoda.;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P

Marta 28.9.2006 14:49

Re: Re: Re: Re: Demokracie v názvu ČSSD nedopatřením?

  Pane Halamo, pana Langra znám asi  11 let.  Dávat Vám důkaz o tom, že je někdo slušný , tak to nevím jak. Ale Vy mi dejte důkaz ,že je neslušný!  Jestli o něčem víte, co provedl nezákonného, tak to napište. Kdyby cokoli o něm věděli socani špatného, už by to vytáhli. Já ho znám a vím co tady píši. JE TO OPRAVDU SLUŠNY  POLITIK!!!  Nemusíte mi samozřejmě věřit.

Drakobijce 28.9.2006 14:44

No nevim, ale tohle jsou kecy vycucane z prstu

Ze se Zeman a Paroubek najednou okate nemiluji neni jeste zadnym dukazem o tom, co tu pan Dolezal pise. Rekl bych - pohadky Bozeny Nemcove, ale chybi mi tu ten dobry konec a drak s utnutou hlavou.

Halama 28.9.2006 14:42

Re: Re: Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

Ale jsou,jsou na regionech,krajích,v obcích.Ale jsou na kandidátkách až vzadu,dělají v podstatě křoví.Protože se nemohou dostat přes to kamádstvo kočičí pracky,které je dopředu nepustí.Podotýkám u všech stran včetně ČSSD i ODS.A je na nás voličích,abysme je ty, které známe dostali dopředu přes preferenční hlasy.Ale to se musí trochu přemýšlet a ne bezhlavě hodit volební lístek do urny a jít domů koukat se na Novu.

Malý Aston 28.9.2006 14:31

Re: Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

Jenže vážený pane,kde vzít nové politiky a nekrást? Kde vzít ty čisté,bez komunistické minulosti,bez kontaktů na Stb,na zvlčilé podnikatele a úplatky?Zatím musíme volit ty,které máme.Od roku 1989 je to teprve 17 let. Tito občané ještě nemohou volit. A nadávat pravici,že prosadila aby stát vrátil vše co komunisti po roce 1948 ukradli zpět vlastníkům není férové.Je potřeba nadávat komunistům,že vše ukradli a my občané jsme to museli zaplatit dvakrát. Jednou při budování socialismu a podruhé při transformaci na tržní hospodářství. Někteří to nechápou a je to dle mého problém ve vzdělanosi občanů.Lůza na to dobře reaguje. Všechno Vám ukradli,jako by za socialismu někdo něco měl.

Halama 28.9.2006 13:54

Re: Re: Re: Nemám stejný názor.

Nikdo Vám Vaše sny, doufám, už nebere a brát nebude.Můj sen je trochu jiný.Můj sen je žít bez vlády vedené lháři,korupčníky,podvraťáky,tuneláři a bankrotáři.A je mě úplně jedno jestli jsou pravý nebo levý nebo z ODS,nebo z ČSSD,jestli mají bradavici nebo jsou vysoký 190 cm.V tom máme zřejmě své sny odlišné.

Malý Aston 28.9.2006 13:43

Re: Re: Nemám stejný názor.

Nadávky,to není žádný argument.Já jsem pro vyváženou politickou kulturu.Levice musí hlídat pravici a naopak.Jinak nám zvlčí.Jednou nahoře podruhé v opozici.Vlády jedné strany,která to myslela upřímně jsem se dočkal od roku 1948 do roku 1989 a druhé posledních 8 let. Jsem pro změnu.Politici potřebují nás voliče,my je zase tak moc nepotřebujeme.Takže snaha Paroubka je skutečně pro srandu všem. On se skutečně spojí i s Marťany,jenom vládnout,to je jeho sen.Můj sen je žít bez vlády  vedené Filipem,Grebeníčkem,Jakešem a Paroubkem.

Halama 28.9.2006 13:34

Re: Re: Re: Re: Re: Pane Doležale, váš komentář jistě Zemana pobaví

Ale copak,copak ???Ono se to rozčililo ?? A chtělo by to rozkazovat ???Ale,ale,aby nás netrefilo ??Co by si Topolánek počal bez kejvalů a nemyslících rádoby pravičáků ?Naběhne Vám žíla na krku a trefí Vás šlak.Já jsem tušil,že jste troubovitá,ale že tolik ??????????;-D;-D;-D;-D

Kirken 28.9.2006 13:07

Pan rozumbrada...

"To, že po volbách se idylický vztah mezi expředsedou ČSSD Zemanem a současným předsedou Paroubkem dramaticky promění, se dalo čekat. "   A Vy jste to čekal, pane D.? A kdepak jste o tom psal? ;-D