2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Skalová 17.1.2010 12:40

Autor mě baví

Ne, že by neměl v zásadě pravdu, ale podává ji vždy takovým způsobem, jakoby všechny ty problémy naší civilizace - úpadek demokracie, multikulturalismus, feminismus a další, byly český vynález...

Informace 17.1.2010 12:14

Na netu cirkuluje

tento projev bývalého předsedy australské vlád Johna Howarda. Přečtěte si to a pošlete dál.

http://www.hoax-slayer.com/howard-muslim-speech.shtml

V. Skalová 17.1.2010 12:42

Re: Na netu cirkuluje

ano, když informace, tak ze stránek "hoax" !!! ;-P

Pavel 17.1.2010 14:55

Re: Na netu cirkuluje

Řek bych, že si dělají legraci z lidí, kteří přeposílají informace, bez jakéhokoli ověření z velmi pochybných zdrojů.

(no a nebo je to blbec, to je druhá možnost)

Honza 19.1.2010 7:10

Re: Na netu cirkuluje

JJ, našel jsem to tady i s poznámkou

http://www.hoax.cz/retezove-emaily/jakeho-vudce-svet-potrebuje/

Opravdu žádná novinka.

PetrH 17.1.2010 15:26

Re: Na netu cirkuluje

Status: Contains elements of truth, but is highly misleading and inaccurate

Update: In early 2009, an altered version of the message falsely claimed that it was Australia's current Prime Minister, Kevin Rudd who made the comments.

Troubo...

Informace 17.1.2010 15:53

Re: Na netu cirkuluje

Budu třeba trouba, jak myslíte, poslali mi to ráno v italském překladu, bez jakýchkoliv dalších komentářů nebo upřesnění, abych to šířil dál a tak jsem pracně vyhledal anglický text a našel jsem tohle. V každém případě myslím, že podobnou řeč by měli pronést naši politici a ne nám moročit hlavu falešnými problémy o ztrátě víry, která prý nás vystavuje hrozbám islámu. Islám by se tu nešířil, kdyby tu nebyli musulmáni. Ať zregulují imigraci a dohlíží, aby imigranti dodržovali pravidla. Basta fidli!

PetrH 17.1.2010 16:01

Re: Na netu cirkuluje

Váš názor vám neberu, to je čistě vaše věc a vaše právo. Ale ten projev prostě není projev australského premiéra, ať toho nebo onoho. Pokud mluvíte italsky a ne anglicky, je váš omyl pochopitelný. Hoax je česky kachna. Ta novinářská. Falešná zpráva prostě. Takže faktem na tom je to, že tato řeč obíhá na internetu, faktem není, že by ji kdokoliv pronesl. Toť vše...

Informace 17.1.2010 17:10

Re: Na netu cirkuluje

Problém imigrace je teď v Itálii, po událostech v jihoitalském Rosarnu, kde se imigranti vzbouřili a devastovali, kde se co dalo, velice aktuální. Rozebírá se to ze všech stran a mezi lidmi se stále víc rozšiřuje mínění, že tu imigranti, hlavně ti ilegální, nemají co dělat. Katolíci, i ti věřící, co chodí pravidelně do kostela, kritizují postoj církve, biskupů a papeže pro jejich nezodpovědnou politiku otevřené náruče vůči přistěhovalcům. Církev nebere v úvahu problémy, jaké přistěhovalectvím vznikají. Biskup Luciano Bux z Kalábrie poslal dnes do Rosarna poselství, ve kterém jakoby komentuje ty události. Ponechává úmyslně stranou problémy sociální, politické, náboženské a kulturní a prakticky chválí počínání církve vůči imigrantúm, plné porozumnění a evangelického milostrdenství. "Neboť jsem měl hlad, a dali jste mi najíst, měl jsem žízeň, a dali jste mi napít, byl jsem cizí, a ujali jste se mě, byl jsem nahý, a oblékli jste mě“,  Mt 25, 35-36, cituje. Děti imigrantů prý si chodili hrát s míčem na farní hřiště. To poselství je skutečně výmluvnou  ukázkou toho, jak církev zavírá před problémy imigrace oči, nabízí jen pouhý paliativ milosrdenství nebo zase vytahuje ven starou polemiku o ztrátě víry jako příčině úpadku nynější kultury a aktualizuje ji pro nové poměry.

Poslání toho projevu australského premiéra v it. překladu je zřejmě pokusem o aktivizaci těch, co jsou proti politice otevřené náruče nebo multikulturalizmu.

 

Pavel 17.1.2010 21:12

Re: Na netu cirkuluje

Proboha člověče dokážete pochopit že ten projev je výmysl? Už několikrát vám to tu napsali, tak co to pořád omíláte?

Proč zrovna emigranti? Oni snad jinde nejsou? Mafie vám nevadí?

Informace 17.1.2010 21:48

Re: Na netu cirkuluje

Vy jste, pane,  nějaký nervozní. Když se Vám to nelíbí, nemusíte to číst.

A mafie mi nevadí, jsem z mafiánské rodiny.

dhimmi 17.1.2010 11:28

Liberální demokracie se tady možná

prosadí tak nejdřív za 40 let ,až definitivně vymřou ti zapšklí  hňupi,kterým se pořád stýská po husákovském "socialismu",ve kterém se tito vypatlanci cítili jak ryby ve vodě.Všichni je přece známe,byli to ti přiblbí pomocníci VB,kádrováci,práskači,milicionáři a jim podobní kr(e)téni,kterým se před dvaceti lety zhroutil jejich svět.Nyní tito zkrachovalci tvoří to nejpevnější jádro voličů  koalice KSČSSD,která je jim dává naději na návrat starých časů,které se už ale nevrátí.

bouše 17.1.2010 12:16

Re: Liberální demokracie se tady možná

tak řekl bych že je to přesně naopak,bývalí kádři ksč,agenti stb apod. ,kvůli své výhodnější pozici v roce 89 jsou vesměs podnikatelé,kteří jsou někdy dokonce i fanatičtí příznivci pravicových stran

dhimmi 17.1.2010 12:29

Re: Liberální demokracie se tady možná

Ti chytřejší z nich.Tupci-a těch byla drtivá většina-se buď uchytili v KSČSSD  a ten zbytek,na který u koryt nezbylo místo, dnes tuto koalici volí a naříká,vyhrožuje,vzpomíná na staré časy a hlavně ZÁVIDÍ úspěšnějším,které nazývá "modří tuneláři".

Peter 17.1.2010 18:02

Re: Liberální demokracie se tady možná

Dhimmi, mate to pomatene. Neni mi jasne zda dovedete rozlisovat mezi "lepe napojene na Stb" a mezi "chytrejsimi" ci "tupci".  Nejsem si zcela jisty, zda slovo "uspesnejsi" chapete v souvislosti moralniho kodexu.

Peter 17.1.2010 17:51

Re: Liberální demokracie se tady možná

Naprosty souhlas!

genovefa 17.1.2010 11:17

o co diskutujete

Tak jako jiní přemýšlející lidé se p. Doležal zamyslel nad marasmem naší doby. Jeho článek tedy není o víře. Navíc všichni jsme vychováni na principech víry, věřící či nevěřící (př. desatero). Nemusíme o různých náboženstvích vědět nic a "nepokradeš" je nám naprosto jasné.

Všem nám přestávají fungovat zákonitosti, o které se můžeme opřít.Mizí hodnoty, které nám dávají možnost mít radost, ze života.Hledáme důvody proč se to děje a kdo či co za to může. Myslím si, že najít vysvětlení by znamenalo prostudovat mnoho sociologických, ekonomickýc, politických .... rozborů.A tak se smiřme s tím, že je to jen námět k přemýšlení.

zoch 17.1.2010 12:40

Re: o co diskutujete

To je od počátku dobré konstatování,ale je asi třeba rychle nacházet vysvětlení.

genovefa 17.1.2010 15:31

Re: o co diskutujete

Vysvětlení by se i nějaká našla, jen řešení chybí. Všichni se raději budou dohodavat, něž něco pro změnu ve společnosti dělat.

Ivan 17.1.2010 13:23

Re: o co diskutujete

Máte to poněkud zjednodušené. Desatero s vírou v boha naprosto nesouvisí. Etické zásady jsou věcí evoluce.

gadd 17.1.2010 14:05

Re: o co diskutujete

Tak, tak. Vsjo matěrija.Boga nět, éto toljko opium dlja naróda. Vot intěligěntnyj maladěc, Ivánuška.

genovefa 17.1.2010 15:28

Re: o co diskutujete

Heleme se darwinista.

jirka.s. 17.1.2010 16:54

Re: o co diskutujete

Jasně soudruhu ivane sergejeviči! A nejdokonalejší etické zásady jsou či budou samozřejmě v nejdokonalejším stupni vývoje - komunismu !!!

BTW: Evoluce je ovšem nekonečná! Mohl bys mi tedy soudruhu prozradit, co bude po komunismu???

Jindra 17.1.2010 8:46

Cekal bych

ze 14 dni po Silvestru Herr Dolezal uz prestane chlastat...

Merlebach 17.1.2010 10:49

Re: Cekal bych

Pane redaktore, skutečně vyžaduje princip svobody projevu, aby se tu uveřejňovaly i takovéhle ubohosti, nevypovídají vůbec nic, jen snad to, jak nepředstavitelný primitiv je jejich odesilatel?

dhimmi 17.1.2010 11:32

Re: Cekal bych

Ať se tady komouši vyblijou,aspoň člověk ví,co se jim honí v jejich dutých hlavách.:o)

Lea 17.1.2010 8:22

zabavený židovský majetek

myslím si, že by měly všechny státy zpytovat svědomí. Včetně US. Jinak vřele doporučiji zmiňovaný pořad " Smouva s ďáblem".

http://www.czechfp.cz/site/?p=2651

Paměrník starejch dob 17.1.2010 15:23

Re: zabavený židovský majetek

Ten článek je neuvěřitelný guláš. Americká vláda přijímala od druhé poloviny roku 1939 zlato, získané od Židů v Osvětimi - tehdy to ještě byla kasárna polské armády. Od roku 1941 věděla o programovém vyhlazování Židů, o kterém bylo rozhodnuto na konferenci nacistických pohlavárů počátkem roku 1942.

A nově vznikající SS roku 1932 je další důkaz naprosté neznalosti historie.

Připomínám, že roku 1937 byly USA programově izolacionistické a ještě roku 1941 formálně neutrální, těžko lze tak vytýkat US bankám že měly roku 1937 aktivity v Německu.

Pokud by se evropské velmoce, speciálně Francie, pokusily Hitlera včas zastavit a neprováděly vůči němu až do března 1939 politiku apeacementu, bylo by možno něco vytýkat Američanům.

JH 17.1.2010 15:32

. . . se pokusily Hitlera včas zastavit . . .

Moc se neví o nepřijatém návrhu kontroverzního Pilsudského a Becka o preventivním úderu na Německo ve 30tých letech. Asi by pak dějiny Zeměplochy vypadaly jinak: méně krvavé a méně komunistické :-(

Paměrník starejch dob 17.1.2010 16:11

Beneš sám pokládá za zlomový bod nečinnost Francie poté, co Hitler umístil

r. 1936 armádu do Porůří, které mělo být podle smlouvy z Versailles demilitarizované a v případě jeho vojenského obsazení měla Francie výslovné právo vojensky intervenovat. Dnes se ví, že v případě hrozby silou byli Němci připraveni vojska stáhnout.

Beneš píše: "Já osobně jsem tehdy do Paříže nesl tajnou nótu kde se psalo, že pokud Francie bude na základě porušení smlouvy intervenovat, Československo dostojí svým spojeneckým závazkům. Roku 1936 zradila Francie sama sebe. Pak už jí nečinilo potíže zradit kohokoliv jiného."