13.5.2024 | Svátek má Servác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vodník 9.3.2006 22:51

Budu se opakovat, Sowfiwe

Mně jít z huby tolik sraček jako tobě, tak se přisámbůh krmím prdelí!
Karel 9.3.2006 18:28

Re: Karle

Já ale nemyslel naše ženy, já myslel jejich ženy.
Stredocech 9.3.2006 16:40

Re: To není žádná šaríja!

Možná to nevíte, ale bůrský president Krueger ještě kolem roku 1900 neuznával, že země je kulatá, držíc se Bible. A zdvořilý Brit, který právě obeplouval na své jachtě zeměkoli mu ohleduplně říkal, že cestuje po moři.
Popírání Holocaustu mě neuráží, hledám za tím ale špatné politické úmysly, což je něco jiného. Za popírání Holocaustu ale nepovažuji, když někdo napíše, že těch povražděných Židů nebylo 6 miliónů, ale "jenom" 4 miliony.
Karikatura Mohameda s bombou v turbanu pro mě představuje poukaz na zneužívání víry k provádění terorizmu. Reálný Mohamed (570-632) bomby neznal. Hodnotit jeho konkrétní činy podle dnešních měřítek považuji za zcestné, i když to i u jiných historických osobností (např. francký král Chlodvík, který přijal křesťanství) různí lidé dělají (ve smyslu "koho to pro pána oslavujete).
A vy sám považujete zabíjení cizoložných žen či svobodných matek, nebo žen, které se provdají či neprovdají proti vůli rodičů nebo popravy homosexuálů za něco, co je v pořádku? Ostatně Norimberské rasové zákony byly také "vnitřní záležitostí" Velkoněmecké říše? A pokud ne tak proč?
 
 
Vodník 9.3.2006 16:50

Re: Re: To není žádná šaríja!

Ne. Zabíjení cizoložných žen atd. nepovažuju za něco, co je v pořádku, rozhodně ne ve zdejších zeměpisných šířkách. Jenže to je ta šaríja, kterou nám zde (zatím) nikdo nenutí! Nechtěla by to, myslím, ani většina místních muslimů. Záleží na tom, zda se v následujících letech budou modernisovat a nebo naopak radikalisovat (to druhé mj. definitivně v důsledku americko-israelské blízkovýchodní politiky a naší podpory této politiky); to obé s ohledem na jejich absolutní přírůstek.
BTW za otištěním karikatur Mohameda byly "špatné politické úmysly" zcela určitě!
Co je nebo není popírání holokaustu, o tom bychom mohli vést debatu. Horší je, že o tom (a o tom, co je nebo není antisemitismus) si začínají osobovat právo rozhodovat (nadnárodní) instance o jejichž nezaujatosti by se dalo s úspěchem pochybovat.
Stredocech 9.3.2006 17:06

Vodníku, a jaké úmysly byly za přidáním tří dalších

karikatur k původním dvanácti? Předpokládám, že jste všech 15 karikatur viděl, já ano ale smysl asi tak dvou mi není jasný.
Ty tři "dodatečné" se ale vymykají stylu ostatních asi jako se nadávky liší od ironie.
 
Vodník 9.3.2006 17:39

Re: Vodníku, a jaké úmysly byly za přidáním tří dalších

Zlý úmysl za přidáním těch tří extra ohavných "karikatur" je zřejmý; bylo by potřeba zjistit a pevně stanovit, kdo to udělal a veřejně ho pranýřovat neboť zlý úmysl v tomto ohledu je nezpochybnitelný.
Já měl ale na mysli úmysl za publikací těch původních 12 karikatur v Jylland-Posten.
Karel 9.3.2006 19:06

Re: Re: Re: To není žádná šaríja!

"Zabíjení cizoložných žen atd. nepovažuju za něco, co je v pořádku, rozhodně ne ve zdejších zeměpisných šířkách" - takže u nich to v pořádku je?
Vodník 9.3.2006 20:05

takže u nich to v pořádku je?

To nevím, to my odsud nedokážeme posoudit, ač si většinou myslíme pravý opak.
Karel 9.3.2006 21:19

Re: To není žádná šaríja!

Když už s Vámi, Vodníku, diskutuji, měl jsem tu již jednou následující příspěvek:
Vzhledem k tomu, že karikatury vyjadřují určitou realitu, která v muslimsko-arabském světě existuje, a rovněž holokaust se odehrál, tak nikoli popírání holokaustu a zveřejnění karikatur má cosi společného, ale naopak má cosi společného popírání holokaustu a odpor k obsahu oněch karikatur.
Vodník 9.3.2006 22:54

Re: Re: To není žádná šaríja!

No, sice vím, co chcete říct - a máte v jistém slova smyslu samozřejmě pravdu - já to ale vidím přeci jen malinko jinak. Ale to není důležité...
Sowfiw 9.3.2006 16:41

Antonine Vacho, ty skopova hlavo.

Tehle vyplod tve chore mysli jsem sem dal uz vcera jako ukazku tve neskonale tuposti. Jsem ale rad, zes ji dnes vlastnorucne potvrdil, jinak by si mohli ctenari myslet, ze jsem se snad snazil prehanet.
Pete Brich 9.3.2006 13:48

Islám zakazuje zobrazovat proroka Mohameda.

Jak víte, že to co nakreslili v dánských novinách, byl Mohamed?
Nebo ještě žije někdo, kdo se s ním osobně znal?
PB
zrusksc 9.3.2006 12:36

Nenávist hlupáků

Že Doležal nemá rád Klause je jasné,ale to co tady předvádějí někteří "inteligenti" je normální česká malost.Pomlouvání a lži to převažuje,žádná diskuze nad článkem jenom nenávist!!
M. Zima 9.3.2006 13:21

I Vy dobráku jeden:

"Doležal nemá rád Klause " !  Víte, jak dlouho jsme tu do Doležala hučeli, nežli mu začalo být alespoň to nejprimitivnější na kLausovi nápadné? Jak dlouho bojoval s Neffem o pool position na kLausových hyždích?
BTW: Proč neřeknete k tomu českému chlévu něco hodnotného sám, vezmu si na Vás pár minut a bude mi potěšením Vám to vyhnat z hlavy.
Pete Brich 9.3.2006 13:50

Re: I Vy dobráku jeden:

Zimo, zimo, už máš na kahánku, i když se ti nechce zalézt.
PB
M. Zima 9.3.2006 14:08

Dávejte pozor, správně by přeci bylo

"Pete Bricht". Bohužel.
AeroKarel 9.3.2006 12:11

Dobré ......

A mimo to, zima před oknem, Zima v počítači .....
M. Zima 9.3.2006 11:19

Pane Doležal, opět by bylo možné s Vámi

obsahově polemisovat. Ale zkusím Vám to dnes vysvětlit z metodické stránky: Již ten název: "Havel, Klaus a bezpečnostní rizika" je vlastně nesmyslný, protože oba tito výtečníci sami bezpečnostní rizika představují. Ať již Havel se Sametem a Čalfou, nebo kLaus s Privatisací a Kočárníkem. Jak je vidět na Vašem příspěvku, není srovnání mezi nimi nic jiného, nežli hledání odpovědi na otázku, zda je záškrt lepší nežli hemeroidy. Jinými slovy, proč jste se nepokusil o srovnání mezi pojetím funkce českými a evropskými presidenty, takto to vypadá, že to české zabedňování se, jehož stopy vidíme v českých médiích permanentně, schvalujete a podporujete. 
jeff 9.3.2006 13:52

Re: Pane Doležal, opět by bylo možné s Vámi

"proč jste se nepokusil o srovnání mezi pojetím funkce českými a evropskými presidenty, takto to vypadá, že to české zabedňování se, jehož stopy vidíme v českých médiích permanentně, schvalujete a podporujete".
Takže, M.Zimo, kteří, že to jsou oni nezabednění evropští prezidenti, jejichž srovnání byste tak rád viděl?
M. Zima 9.3.2006 14:19

Nechce se mi věřit, že to myslíte vážně,

je jich přeci dost, proč ne hned sousedské německé, nebo rakouské. Ale ani jinde nenajdete tu infantilnost, slabomyslnost, ..., prostě typické formy novodobého českého presidentování..
informatik 9.3.2006 11:05

Tolerovani levot by se nemelo zduvodnovat kulturnimi odlisnostmi

Strasne mne stve klickovani okolo politiky vudcu islamkych zemi a islamskych duchovnich a bouri islamskych radikalu. Mnoho zemi zcela jasne oficialne prekracuje zakladni pricipy listinu prav a svobod (napr. rovnost pred zakonem a pravo na spravedlivy proces, pravo si vybrat zvotniho partnera atd.). Kdyz se objevi ponekud drsnejsi karikatura vyjadrujici obecny a správny pocit, ze se islamsky svet od terorizmu jasne nedistancuje, vidime v Oriente boure na ulicich a mnoho jinych protestu. Takto nikdo neprotestoval proti terorizmu. V Pakistanu radeji protestuji nez aby pomahali lidem v horach po zemetreseni. To nechaji na tech, proti kterym protestuji. Penize radeji posilaji do Evropy na stavbu mesit a madras a platy duchovnich, predevsim v Kosovu. Tvrzeni, ze za terorizus jsou odpovedni ti strasni Amici, Rusove (ty zvlaste v Cecne) a zapadaci vubec, kteri islam neuznavaji, je proste lez (tento pristup neni zcela cizi ani nasim koncertitum k islamu). Mlzeni ve smyslu, ze vlastne o nic nejde (Vaclav II), vyzvy k toleranci (Vaclav I) a klickovani EU (nenazyvani veci spravnymi jmeny) neberu. Ohrozuje to mou budoucnost a ma zakladni lidska prava.
Vládík 9.3.2006 10:09

Blud věřících

„ …..platí, že naše pojetí svobody, lidských a občanských práv je zásadně lepší než šaríja …“   Ale to je přece ten základní blud věřících (jak se uvádí i v článku) – že právě jejich pravda je nejlepší    (Já ovšem citovanému bludu, že svoboda je lepší než šaríje podléhám také).
Ivan Nový 9.3.2006 10:58

Vládíku,

nejde o to co je lepší, ale co chceme a o to s ostatními svádíme boj, jako oni s námi zase svádí boj o to, co chtějí zase oni a nechceme my. Nebo vy snad chcete šáriu?
Karel 9.3.2006 12:17

šaría

To je to, čemu ne muslimech nerozumím: oni volají po fašizoidním státu pevné ruky a chce se jim v něčem takovém žít.
Jirka 9.3.2006 15:39

Ivane Nový

On chce to a já něco jiného. On bydlí tam a já tady. Ať si to , co chce, dělá doma a já si to taky budu dělat doma. Ale ať mi neleze do bytu a nechce po mně, abych dělal to , co chce on.
Ivan Nový 9.3.2006 16:36

Jirko,

ano, a to je způsob jak si ubránit to svoje.
PRASÍ DENT 9.3.2006 9:35

VETŘELEC KLAUN

 Potřebuje přiodět....Svěrací kazajku a šup s ním do tepláčků...
Ivan Nový 9.3.2006 9:19

Zajímavé srovnání,

ale pozor. Když připustíte, že pojetí svobody může být v různých kulturách rozdílné, získáte dobrý základ pro aktivní obranu svého pojetí svobody. A to je to, o co jde, je-li vaše pojetí svobody ohroženo. Když ale v této situaci připustíte, že důležitější je šíření tohoto vašeho pojetí svobody, budete neustále konfrontován s pochybnostmi, že vaše pojetí svobody není správné. A to oslabí vaši obranu a boj nakonec prohrajete. Zákon ironie.
Jan (ne ten od Cibulky) 9.3.2006 8:28

Souhlas s p. Dolezalem.

K tomu lze dodat jen jedine: za dva roky nastesti Klaus uz prezidentem nebude. Nekoho takoveho nemuze volit snad ani velmi moralne poklesly Grebenicek, ktery mu se svymi soudruhy dal hlasy v unoru 2003.
hasil 9.3.2006 12:39

Re: Souhlas s p. Dolezalem.

S názorem p. Doležala téměř souhlasím, ovšem nechápu proč k tomu připojujete ten blbý blábol o tom kdo koho volil prtesidentem.  Že by krátká paměť ? Což takhle  první presidentská  volba Havla před FS (federálním shromážděním). Takže prosím radši k věci  (obsahu článku) a neotravujte přitroublými argumenty.