27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Skončí to diktaturou

S bývalým tajemníkem prezidenta Václava Klause a spolupracovníkem IVK Ladislavem Jaklem nejen o Evropské unii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 13.7.2016 10:42

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

No rozhodně to neřekl nikdo z účastníku rozhovoru, o kterém tady běží tahle debata :o)

R. Langer 13.7.2016 10:55

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Ano, protože takhle jasná věc v podstatě není potřeba nikomu vysvětlovat. Ovšem, jak sám uvádíte, tak těm petentům zřejmě ano, čímž opakovaně narážíme na tu jejich inteligenci. A která se tedy zřejmě u politicky nekorektních jedinců může stát terčem posměchu. Netřeba v tom hledat nic složitého. ;-)

J. Šimek 13.7.2016 11:08

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Myslíte takový Zemanovský pohled na lidi, že? Půlka jsou blbci, druhá půlka idioti a kdo nemá stejný názor, toho zesměšním. Fakt nosné :o)

Terčem posměchu a nepřátelství jsou petenti leda u nás ... na to tlačí ta naše postbolševická demokracie s IVK v čele.

R. Langer 13.7.2016 11:25

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Ono spoustu lidí zesměšňovat netřeba, zvládnou to docela sami, a potom se diví, že se jim někdo směje. A třeba zrovna ten váš Zemanovský pohled je podle vás co? Pochvala pana prezidenta nad jeho schopností ohodnotit inteligenci národa? Protože jinak by to snad mohla být i donehostace, pane Šimku, na to pozor! ;-)

J. Šimek 13.7.2016 11:41

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Vaše reakce jsou už jen šťourání klacíkem ve vašem vlastním h.v.ě. Obsah 0.

R. Langer 13.7.2016 12:57

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Ne, ve vašem. Co jste sem sám dal. :-P

J. Schwarz 13.7.2016 12:46

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Upřímně řečeno pane Šimku vám se nezdá že většina toho, co se v souvislosti s brexitem objevuje v mainstreamových médiích je propaganda a sprostá manipulace? Vždyť pokud jsou ti britští mladí "proevropané" tak vzdělaní, tolerantní, kreativní a multikulturní nebude jim činit žádné potíže přesídlit na kontinent a požádat tamní vlády o občanství a pas. Xenofilní a multikulturní Evropané je přivítají s otevřenou náručí neb 1) jejich hlavní motivací je Láska 2)když vítají jako spásu před demografickou katastrofou i negramotné araby a černochy musí být "vzdělaná britská mládež" darem z nebes. Ledaže by to s tím "vzděláním" nebylo až zas tak horké a spíš než o odborníky jde o ideologické misionáře "zelenosti" a boje proti CO2, kteří nechtějí do EU ale touží o přes EU přefiltrované dotace do svých neziskovek.

J. Šimek 13.7.2016 15:32

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Tohle má být věcná reakce na můj názor na tandem Zeman-Klaus? To se asi stěží dobereme nějaké shody, když nedržíte téma...

E. Erat 13.7.2016 10:21

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Jste opravdu eurohurvínek. A na všechno potřebujete papír, a návod k použití. Británie nemá ústavu, od roku 1215 má listinu Magna charta libertatum, tedy takový soupis zvykových a lidských práv. Z toho vychází řada ústav států světa - např. USA. Takže britové nemají žádný důvod psát nějáké zbytečné komentaře, zvyková a demokratická práva v kolébce demokracie platí i bez zbytečných papírů. To jenom v EU a u nás musíme zvláštní zákon na každý prd.

J. Šimek 13.7.2016 10:44

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Petice byla platná, zákonodárci se s ní platným způsobem vypořádali a jen trouba vašeho formátu v tom pořád hledá problém a má lidi s jiným názorem za nepřátele...

R. Langer 13.7.2016 11:11

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Nevšiml jsem si, že by pan Erat měl s něčím problém, za to u vás si tím nejsem tak jistý.

J. Šimek 13.7.2016 15:33

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Vy si teď nejste jistý v každém druhém příspěvku, tak si to zkuste ještě promyslet :o)

M. Prokop 13.7.2016 8:57

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Už zase .... jste nepochopil?

J. Šimek 13.7.2016 10:02

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Ale pochopil - selektivní svoboda a demokracie v podání IVK ...

R. Langer 13.7.2016 10:15

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Ale kulový...

M. Prokop 13.7.2016 10:47

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Však píšu ... nepochopil.

IVK kritizuje, od toho také je.

Selektivní svobodu a demokracii může páchat někdo s nadaný výkonnou mocí: Vlády či nadstát.

M. Prokop 13.7.2016 10:48

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

"s" škrtám

J. Šimek 13.7.2016 10:54

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

IVK kritizuje a zesměšňuje primárně petenty ... v tom je ta selektivní svoboda a demokracie.

R. Langer 13.7.2016 11:36

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Jestli zesměšňování kohokoliv považujete způsob selektivní svobody a demokracie, tak si dávejte velký pozor, až budete někoho zesměšňovat vy. Rád vám to osobně připomenu. A já osobně mám na věc zcela jiný názor, takže vy si sice můžete myslet co chcete, ale já to vidím úplně jinak.

J. Šimek 13.7.2016 15:36

Re: Plná huba svobody, ale petice proti výsledku

Ctím váš názor, ale trvám na to, že kritika autora a ne obsahu je jen bolševická manipulace...

J. Mrázek 13.7.2016 6:27

Halík má pravdu...

Naprosto nekompetentní a neinformovaný národ kdysi rozhodl o vstupu do EU a pak ještě šibenicí hrozil Klausovi, když odmítal podepsat Lisabonskou smlouvu .... :-/

P. Selinger 13.7.2016 6:40

Re: Halík má pravdu...

Národ ? Nebo jen levičáci ?

J. Šimek 13.7.2016 6:56

Re: Halík má pravdu...

Nikdo nehrozil Klausovi šibenicí. Klaus v souvislosti s Lisabonskou smlouvou měl dvě možnosti. Zachovat se, jako chlap, rezignovat a nic nepodepisovat nebo zradit vlastní názor a podepsat. Zvolil to druhé...

J. Schwarz 13.7.2016 12:48

Re: Halík má pravdu...

Klausovi možbá ne, ale Topolánkově vládě odboráři šibenicemi vyhrožovali aniž by to u sluníčkářů vzbudilo jakékoliv rozhořčení...

J. Šimek 13.7.2016 15:37

Re: Halík má pravdu...

Kecy mimo téma :o)

B. Novacek 13.7.2016 8:55

Re: Lzipater Halík nikdy nemá pravdu...

...neb je to deformovany pokrytecky blekota! A ohledne te nekompetentnosti naroda byste se, Mrazku, mel trochu poinformovat ohledne zmanipulovaneho referenda o vstupu CR do EU...vite, ze uredni formulare s hlavickou a logem EU byly natistene a pripravene davno pred hlasovanim?...jako vzdy hlasate nesmysly o prdu,...ze vy jste potomkem nechvalne znameho severoceskeho vraha Mrazka?

J. Šimek 13.7.2016 10:03

Re: Lzipater Halík nikdy nemá pravdu...

Proč jste s tím neuspěl u soudu?

J. Mrázek 13.7.2016 22:23

Nepochopil jste sarkasmus.

Samozřejmě, že národ je nekompetentní, kdyby chtěl vypadnout z EU , ale ten samý národ byl kupodivu kompetentní, když TAM chtěl ... Proto je na koci "ksichtík", aby všichni pochopili sarkasmus. TADY je ksichtík, že tohle je žel Bohu pravda :-+

P. Maleček 13.7.2016 6:24

A zas olizuje ruskou řiť

Tak jsem se, vzhledem k tématu, těšil, že konečně jednou budu s Jaklem souhlasit, ale jeho maskování globálních agresivně expanzních zájmů Ruska jejich srovnáváním se zájmy Brazilie či Indonezie, mě zvedlo ze židle.

Komentovat to netřeba. Je čím dál zřetelnější, že Institut Václava Klause, jehož je Jakl hlásnou troubou, je skutečně expoziturou ruských tajných služeb jejíchž jedním z hlavním cílů je nejednotná a rozhádaná Evropa (byť na tom aktuálně víc než novodobá KGB makají EU socialisté a mocí zpité bruselské papalášstvo - v tom má Jakl pravdu).

U Klause nic překvapivého. Jen jede dál v kolejích slavného Prognostického ústavu, založeného v té době KGBáckým šéfem Andropovem -http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Prognostick%C3%BD_%C3%BAstav,, s cílem zajistit pokračující vliv Ruska a komoušů v případě zhroucení ruské říše zvané Varšavská smlouva.

J. Mrázek 13.7.2016 6:32

Vy z té americké nemůžete vylézt...

Už jste investoval příliš mnoho a nechcete ztrati tvář a sponzora.....nicméně bolení břicha bývá zakončeno defekací a vyloučením všeho nepotřebného a hnijícího, v řiti se nalézajícího .....