2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Rád přispěji Kalouskovi na cestu do Itálie

Nejsem právník, takže nevím, jaké paragrafy by bylo možno aplikovat na jednání pana Zahumenského. Tipoval bych něco jako ohrožení veřejného zdraví, maření úředních výkonů a ohrožení veřejného pořádku, poškozování zájmů republiky, pokus o sabotáž ekonomického života či tak nějak podobně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kratochvíl 26.3.2020 18:00

Platí pro vás to samé, co pro Prokopa viz výše. Ještě co jste v tom výpočetním středisku dělal, Odhadoval bych také na to koště, pardon na vysavač.

J. Kratochvíl 26.3.2020 18:08

Ano řídící techniku měli třeba od Siemense, ale pro tuzemsko a na východ byla tato technika naše z ČKD Elektrotechnika. A ty Siemensvské dodávky byly z důvodů servisu a údržby, což je normální.

A ty vaše ekonomické rozbory si nechte pro Prokopa. Uvádíte čísla bez souvislostí.

J. Kratochvíl 26.3.2020 18:14

Měl byste vědět, že pro konstruktéry bylo dost složitá podmínka při tvorbě používat pouze součástky z východu. Toto omezení si nedovedu představit pro konstruktéry od Siemensu, kteří používali součástky a materiál z celého světa.

P. Kubáč 26.3.2020 10:21

Nevím jestli advokáti v čele se Sokolem mají s "občanskými právy" tak úplně pravdu, ale je smutným faktem, že skutečná motivace protiepidemických opatření jsou výzkumy PR agentur, které Babišovi hlásí, že jeho voliči nostalgicky vzpomínají na železnou oponu a snaha náměstka ministra zdravotnictví Prymuly zajistit si nějaké teplé místo "za zásluhy" až epidemie pomine, protože než epidemie nastala byl jako starý mafián svázaný s ČSSD "na odstřel".

Š. Hašek 26.3.2020 10:58

Vy snad máte tu železnou oponu i mezi kuchyní a obývákem.

Chtěl byste zavést "jednotné vzpomínky"??? Podle Hutky nebo podle Svěráka??? Docela "legrace", co???