30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

ROZHOVOR: O co jde demonstrantům (1)

Původní rozhovor pro Parlamentní listy ze dne 4.5.2009 je pro čtenáře Neviditelného psa aktualizován po úterní demonstraci na Václavském náměstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Harabaska 6.6.2019 12:38

Re: Parlamentní listy

Alibistický frk pokrytcův. Na Parlamentní listy se nedívá. Vše ví jen z doslechu. Přitom je otevírá jako první, kdykoli sedne k počítači. Co kdyby tam bylo něco, co by potřeboval vědět.

I. Mertl 6.6.2019 9:21

Bože, ten pán

je boží! Více takových vlků!

J. Schwarz 6.6.2019 9:17

Škoda že si Hašek

nepamatuje, jak se na něho právě takoví jako ti dnešní "demonstranti" vrhli když při online hokeji zranil spoluhráče a chtěli ho s dopomocí vhodných pisálků dostat do kriminálu.

F. Navrátil 6.6.2019 9:13

Jdi tam, nevím kam. Přines to, nevím co!

Páter Vyklouz Minář by měl s pomocí svých sponzorů formulovat politický program. Kravály na náměstí nejsou dostatečným argumentem pro sestavování vlády. Ovšem politický program už zavazuje, a to nevyhovuje nikomu, kdo demonstrace platí, organizuje a kdo se jich zúčastňuje. Pokud by vznikla nová politická strana s volebním programem, pak by se všichni zaangažovaní porvali mezi sebou. Nejasnost cílů demonstrací (Babiš a Benešová jsou jen heslem) je jejich největší výhodou.

A. Alda 6.6.2019 9:15

Komunisti měli Minaříka,

tihle mají přímo Mináře! ☺

Formulovat politický program? To byste po nich chtěl vážně moc.

D. Bystriansky 6.6.2019 9:58

Re: Komunisti měli Minaříka,

Asi půlhodinky jsem se díval na přenos z náměstí a několikrát řečníci přivolávali Pána Boha, myslíte, že je osvítí?:-)))

J. Jurax 6.6.2019 19:03

Ne.

Spíš je oslepí. Bůh je celkem mstivý a nerudný a ty, jež hodlá zničit, s oblibou raní slepotou. :-)

P. Harabaska 7.6.2019 10:06

Re:

Vy máte na mysli patrně onoho mstivého a nerudného Jehovu Izraelitů podle Starého zákona. Ovšem náš Bůh křesťanský podle Zákona nového je přece laskavý a odpouštějící. Nad tím nemůže nikdo zaváhat. Nanejvýš jeden bývalý politik, který by se rozmýšlel, zda má pána Boha hodnotit podle pro něho platné náboženské doktríny před konverzí nebo po konverzi.

P. Harabaska 6.6.2019 12:40

Re: Jdi tam, nevím kam. Přines to, nevím co!

Politický program někoho zavazuje? Ano. Jen do té chvíle, než je dosaženo cíle, kvůli kterému byl vyhlášen.

D. Stirský 6.6.2019 8:56

S demonstarcemi moc nesouhlasím,

ale ze zcela jiných důvodů, než přisprostlý stařec Vlk. Jen by mne zajímalo, zda NP je "dceřinkou" PL či nikoli. Občas mám pocit, že ano. Vždy však nevycházím z údivu, co vše je Vlk schopen ve svých tirádách smotat dohromady. Teď zase Campanella. A to ještě bude II. a možná III. díl.

K. Salajka 6.6.2019 9:33

Re: S demonstarcemi moc nesouhlasím,

Demokrat se pozná podle toho, že je pro něj hanebné býti starcem a navíc bílým.

J. Václavíková 6.6.2019 10:21

Re: S demonstarcemi moc nesouhlasím,

Napoprve jsem váš komentář četla ,,je pro něj hanebné býti starcem a navíc blbým". Ovšem bylo by to rozhodně blíže pravdě.

P. Harabaska 6.6.2019 12:42

Re: S demonstarcemi moc nesouhlasím,

Bingo!

P. Harabaska 6.6.2019 12:41

Re: S demonstarcemi moc nesouhlasím,

Lépe být přisprostlým starcem nežli přiblblým mladíkem.

K. Janyška 6.6.2019 8:49

Fakt jste to ještě nepochopil ?

Máte čím dále, tím delší vedení... Dzp.

J. Marhan 6.6.2019 13:56

Re: Fakt jste to ještě nepochopil ?

Ne. A nepochopí, protože prostě není schopen to pochopit. Bohužel.

M. Krátký 6.6.2019 8:42

Pane Vlku, zase nádhera

a toho štěkotu v "diskusi" níže - hezký den a děkuji

D. Polanský 6.6.2019 8:41

Filozofie davu byla již mnohokráte popsaná

Dav touží primárně po krvi, když už to nejde, tak alespoň po radikální změně, ať to stojí, co to stojí. Časem se u davu dostaví vystřízlivění, ale obvykle již je pozdě. Dav vždy vedou ti, co si myslí, že jsou víc než ti (tam dole) v davu. Ty mají pouze za svůj nástroj, za své vojáky.

A. Alda 6.6.2019 9:16

Ano.

Přesně tak to je.

L. Kubeš 6.6.2019 13:12

Re: Filozofie davu byla již mnohokráte popsaná

A ti vojáci si žel bohu neuvědomují, že jsou na tom náměstí za blbce !

J. Vocilka 6.6.2019 8:29

Vážení diskutující.

To co se odehrává v naší krásné Praze je opakující se hra kdy každá polopravda je dobrá a kdy účel světí prostředky.

Vzpomeňte na mrtvého studenta, na keci na jakém že místě je naše školství kdesi za Kamerunem , na různá obvinění která se nepotvrdila,tohle nejsou spontánní demonstrace tohle jsou jako většinou manipulace kterými různí aktivisté oblbují lidi.

Věřím ve svobodné volby a ty mají rozhodovat, demokracie je i o tom , že přijmu výsledek a když se mi nelíbí a pracuji na jeho změně . Hezky den.

P. Harabaska 6.6.2019 12:47

Re:

Dosud si přesně pamatuji, kterak tehdy prognostik Zeman tvrdil, že v Nepálu mají více vysokoškoláků na tisíc obyvatel než my.

L. Novák 6.6.2019 19:26

Re: Zeman tvrdil, že v Nepálu...

... A byla to lež! Když se ho pak Petr Pithart (podle vlastního vyprávění) ptal, proč tu lež Zeman řekl, Zeman odpověděl: "Ale zabralo to, ne?"

V. Student 6.6.2019 8:20

Václave Vlku st.,

smekám. Ne vždy s vámi souhlasím, ale dnes ve všem. Zejména děkuji za střízlivý, nehysterický tón, dnes tak zřídkavý. Jak potěšující.

J. Matuška 6.6.2019 13:11

Re: Václave Vlku st.,

1*

L. Kubeš 6.6.2019 13:14

Re: Václave Vlku st.,

1a

I. Mertl 6.6.2019 17:33

Re: Václave Vlku st.,

Osmá A

D. Mach 6.6.2019 7:27

Rozhovor jako politická akce

Mediálně politickou akcí je tak maximálně tento rozhovor. Zvlášť, když je navíc zveřejněný v něčem tak zkorumpovaném, jako jsou PL. Je obecně známo, že politici si v nich platí články a nikdo nezkoumá, jestli je obsah pravdivý. Hlavně, že se Valentovi sypou groše.

J. Lukavsky 6.6.2019 7:25

po nás potopa

Nemyslím si, že by politik - i řádně zvolený - si mohl po volbách 4 roky dělat co chce. A.Hitler byl také řádně zvolen...koneckonců i K.Gottwald či G.Husák byli řádně zvolení. Co když se politik zblázní? Premiér který na demonstraci 120 000 lidí řekne "je hezky, tak si šli na koncert..." to asi nemá v hlavě úplně v pořádku. To není žádné zanedbatelné stádečko pošuků placených kýmsi ze zahraničí. Já znám řadu těch lidí a rozhodně to nejsou zmanipulovaní ani placení. Problém našeho premiéra je řekl bych v tom, že řídí stát jako SVOJI firmu. Šéf platí a poroučí! Jenomže Česko mu nepatří a tudíž ho nemůže dojit. No ale nejsme jedinou zemí, kde premiér má na krku soudní stíhání, jinde tím prošel i prezident. Takže byli jsme před Babišem, budeme i po něm. PS: to jízdné napůl zdarma, přídavky důchodů.... je NA DLUH. Vláda prožrala dobu ekonomické konjunktury kdy měla splatit dluh a naspořit reservu na horší časy a vládne stylem po nás potopa. J.L.

V. Vlk 6.6.2019 14:59

Re: po nás potopa

O dluhu melete nesmysly. Babiš bohužel (pro vás) státní dluh zmenšil. Ne o moc, mohlo to být lepší, ale ostatní až na Klause vždycky jen dluh zvyšovali. No a ekonomicky negramotní lidé rádi vše opakují po novinářích.