Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ROZHOVOR: Klukovina nedospělého politika
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K. Křivan 15.6.2020 10:28Vzhledem k tomu, že disponovali těžkou technikou, tak byli jedinní, kteří se mohli postavit oddílům SS. Jejich pomoc byla rozhodující. |
P. Staronový 15.6.2020 11:03Nepopírám, ale byla to prostě pomoc. |
F. Kusák 15.6.2020 10:27Tady nejde o Koněva, ten byl také produktem své doby a ideologie, které sloužil. Tu sochu postavili samozvaní představitelé okupované země jako úlitbu okupantům s požehnáním kolaborantské vlády. A to je to odporné. Takže ta socha měla zmizet už dávno. |
K. Křivan 15.6.2020 10:30Moc hezky a výstižně napsáno. Naprostý souhlas. |
M. Valenta 15.6.2020 9:23Klaus , který vylezl ze své prosecké díry až když bylo po všem ( i onen den v Rakousku si ještě vůbec nebyl jistý a na dotaz novináře se jen vykrucoval) a dnes má tu drzost rozhlašovat, že komunisty porazili meloucháři ( možná má na mysli sebe, když doma tajně pod peřinou a pod ochranou soudružky manželky smolil jako melouch stati o tom, jak vylepšit socializmus) a který sklopil uši před maminkou (nájemné), před Duškem ( stávka) i před údajnou hrozbou blázince (LS) ...., je ten poslední s právem kárat Vystrčila, jediného z vysokých ústavních činitelů, který nedělá téhle zemi ostudu a nezobe Kremlu a Pekingu z ruky. So geht das. |
P. Staronový 15.6.2020 10:18A hlavně ho nemáte rád, takže celkem oprávněný nesouhlas podáváte poněkud dětinsky ublíženě. So geht das. |
M. Valenta 15.6.2020 10:32Nemám ho rád právě proto co tam píšu. A jinak máte něco, třeba nějaký argument na jeho obranu? |
P. Staronový 15.6.2020 11:06Někdy ho hájím, někdy ne, dnes spíše ne. Proto jsem komentoval váš styl, ne obsah. Nesouhlasím s jeho názorem na cestu na Tchajwan, jak jsem napsal už výše, souhlasím s druhou částí článku. |
P. Kmoníček 15.6.2020 9:12Dělá mu ale dobře to oslovení "pane prezidente". Že už prezidentem nějaký rok není mu evidentně nevadí. A že by požádal o oslovování, když už, tak "exprezidente" ho ani nenapadne. Ale stále někoho kritizovat, to ano. |
I. Jouza 15.6.2020 9:29Bez oslovení "pane prezidente" by jistě žádný rozhovor Vinohradský Vašík neposkytl. Vždyť i jeho celoživotní lokaj ekonom/ kolega Weigel alias Mr.Drex mu vyká po třiceti letech v jeho službách. Nepochybuji o tom, že i ostatní "pracovníci" IVK ho tak dobrovolně-povinně oslovují |
P. Staronový 15.6.2020 10:19"Pane presidente" bylo i oslovení Václava L. Havla po ukončení jeho mandátů. Prostě zvyklost. |
I. Jouza 15.6.2020 10:26Nelze srovnávat jablka a hrušky....... |
A. Novák 15.6.2020 10:41nelze srovnávat oslovení dvou presidentů...? |
P. Staronový 15.6.2020 11:08Proto to taky nedělám. O přínosnosti Klause po plyšáku a Havla před plyšákem jsem nepsal nic. |
P. Kmoníček 15.6.2020 13:27No, také ho to nenapadlo, ale už to nenapraví. Ale tento exprezident by mohl, aby byl aspoň v něčem větší než pan Havel. |
J. Moravec 15.6.2020 8:50My Češi nejsme horší ani hloupější než kterýkoliv jiný národ. Máme ale dva velké problémy. "Dobrého vojáka Švejka" a "zlaté české ručičky". |
P. Staronový 15.6.2020 11:09Vy Češi prostě máte jiné problémy než my Češi. :-P Doporučuji psát jen sám za sebe. |
A. Novák 15.6.2020 8:24levicoví aktivisté hodnotí posprejování Churchilla kladně. Stavějí ho na stejnou úroveň jako Stalina - porazil přeci Hitlera... |
A. Novák 15.6.2020 8:30autorky posprejování: "Jsme unavené a frustrované z života ve světě, ve kterém vládnou nespravedlivé pořádky, i když jsme zrovna my měly štěstí narodit se v relativně privilegovaném postavení. Nechceme se nadále tvářit, že žijeme v nejlepším z možných světů. Společnost se musí proměnit a ke změnám již dochází, i když se stále snažíme úzkostlivě lpět na starých a známých pořádcích. Přitom kdybychom se jim postavili čelem a vystoupili ze zavedených struktur myšlení, snad bychom byli schopni čelit stále závažnějším výzvám, které na nás v blízké budoucnosti čekají. Pevně doufáme, že jsme minimálně přispěly k otevření debaty, i když se jí bohužel nemůžeme účastnit nebo dostaneme za uši – i přes to, že nápis už vzala voda.“ (a2larm.cz) |
P. Staronový 15.6.2020 10:20Blbky. |
K. Křivan 15.6.2020 10:42Tak ať se blběnky oběsí. To zaručeně pomůže proti jejich frustraci. |
A. Novák 15.6.2020 8:20viděli jste OVM? Moravec si vybral velmi špatné hosty, ani jeden Vystrčilovu cestu nepodpořil...Nejtrapnější roli hraje Petříček, zatím ještě ministr zahraničí... |
J. Vocilka 15.6.2020 8:17V ničení soch vynikali fanatici v různých epochách lidských dějin. Savanarolou ve Florencii, Daešem v Syrii,komunisty u nás atd. Pokud se chceme přidat do této party odstraňujme sochy a pomníky. Socha pana Koněva do Prahy patří jako připomínka dějin, tak jak šli, každý však může mít vlastní interpretaci na události nejen doby,minulé. |
Š. Hašek 15.6.2020 22:28Přesné. |
R. Vacek 15.6.2020 6:32Klaus neví, že nejde jenom počítat groše. A náš výletník, který je rozhodnut nakopnout Čínu, ví, že na jeho groše to žádný vliv nebude. A možná to zvedne jeho popularitu u těch s předsudečnou nenávistí, kteří mají krátkou nohu a budou tleskat tomu, kdo nakopne Čínu za ně. |
A. Novák 15.6.2020 8:14obhájci Vystrčilovy cesty často uvídějí, že Tchajwan je významným investorem v Česku...to není počítání grošů? |
R. Vacek 15.6.2020 11:52Tchaiwan investuje u nás zhruba jako Čína. Přitom potenciál Číny je násobně větší. Obchodní výměnu (a to jak export, tak import) máme s Čínou nejméně řádově vyšší. https://www.businessinfo.cz/navody/cina-obchodni-a-ekonomicka-spoluprace-s-cr/ https://www.businessinfo.cz/navody/tchaj-wan-zahranicni-obchod-a-investice/ |
P. Victorin 15.6.2020 6:19Kromě úplně poslední věty bych s názory prof. Ing. Václava Klause, CSc., dr. h. c. mult., plně souhlasil. Ale socha Koněva v Praze, osvobozené domácími vzbouřenci za účinné pomoci profesionálně vyzbrojených Vlasovců, nikdy stát neměla! |
J. Nevrkla 15.6.2020 7:23Když se ti pražští vzbouřenci klidně obešli bez Rudé armády, proč se nevzbourili o pět let dříve? Mohlo být po problému hned v zárodku. |
J. Bečvář 15.6.2020 7:45
|