27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

ROZHOVOR: „Elfové“ že odhalují dezinformace?

U té rvačky jsem nebyl. Nicméně, stalo se. Já jsem z vesnice a tam jsem byl svědkem mnoha rvaček. Nikdy jsme policii nevolali, nikdy se neřešilo, kdo má jakou pleť, občas si lidé vyměnili nejdřív slovně a pak fyzicky názory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Torzová 2.5.2019 18:38

Nemám rada Feriho

Nevieme, prečo ho napadli. Určite alkohol hrál v tom úlohu. Ale opačne je dovolene? Je dovolené uražať prezidenta? O prezidentovi , jeho chorobách ako by ho už najradšej pochovali. Je dovolené uražať ľudi, ktorí nesúhlasia s jeho /a jemu podobní/ názormi.

J. Schwarz 1.5.2019 21:04

Tak tím posledním odstavečkem

jste to zazdil, Herr Zdechowsky...Odkud asi ta "Únie" ty prachy co rozdává tu univerzitám, támhle studentům, podle vás dokonce i policajtům bere? Nemyslel jste si náhodou taky, že za komančů nám silnice stavěl a univerzity platil Sovětský svaz?

I. Širůček 1.5.2019 20:10

Re:

Šojdrová podle sv. Pavla nemá vůbec co v politice pohledávat!

I. Širůček 1.5.2019 20:09

Re: Tak moment

... šak vono to Rakousko bylo vlastně takovou malou EU ...

R. Tichý 1.5.2019 19:54

Presne tak.

J. Jurax 1.5.2019 17:56

No jo, on Richter je napolovic tvrdý hoch, má ramena přes celý záda, pěstí zabije i mouchu a z posilovny si odskočí jen na Psí diskuzi ...

J. Jurax 1.5.2019 17:32

No jo, ono ubrečená nána je mediálně zajímavější než obyčejný muž práce ...

P. Grigar 1.5.2019 15:56

Re:

.. stát nečiní dobře, nebere-li se dostatečně za kamioňáka, zavřeného ve Franacii a více pozornosti věnuje pašeračce drog. Stejně tak činí sdělovací prostředky.

P. Grigar 1.5.2019 15:52

Jednu pravdu ovšem p. Zdechovský..

.. v rozhovoru uvedl a ta by se měla tesat.

"Někdo řval, že mi rozbije hubu. Většina na sociálních sítích. Při fyzickém setkání už vám tohle lidé neřeknou z očí do očí."

Sociální sítě neberu až tak moc vážně. Tož tímto zdravím Richtera a jemu podobné diskutéry.

I. Novák 1.5.2019 14:21

Největší strach,

bych měl z toho, že v tom týdnu by bez EU ani slunce nevyšlo.

J. Jurax 1.5.2019 12:07

Inu, dáme-li jej lidovcům, nepomůžeme si tuplem.

Mají to lidovci dobře rozvrženo - Svoboda a Šojdrová usilují o hlasy nadšených eurohujerů a Šojdrová ještě vítačů, kdežto Zdechovský se opatrně, aby si moc nezadal, snaží o hlasy těch, co mají proti EU vyhrady, ba i vlažných euroskeptiků.

Nehledě na to, že ty naše necelá tři procenta hlasů v putovním cirkusu majícím za úkol jen stvrzovat hovadiny z eurokomisařů prýštící a vytvářet zdání demokracie stejně nic nezmůžou, i kdyby náhodou naši eurozastupiči jednotně táhli v zájmu vlasti a národa za jeden provaz, což stejně nehrozí ani omylem.

K. Janyška 1.5.2019 12:02

Re: Já jsem EU nikdy neodsuzoval

Nerozumíte jejímu založení, v tom to je. Jinak by vám ani nic jiného nezbývalo... Dzp.

K. Janyška 1.5.2019 12:01

Re: Kdo nezná kompozitivní teorii, ví hovino, co je to

Tam patříte vy, nevzdělanče... Dzp.

J. Jurax 1.5.2019 11:55

Polepšil, ovšem škodu už napáchal. A příště bude hlasovat jak? A pak se zase polepší?

Pan Zdechovský činí jistě záslužně, bere-li se za kamioňáka drze zavřeného v arogantní Francii nebo děti státem kradené v Norsku, ale v tom hlavním, v europoslancování, selhává a nehájí zájmy své vlasti. Inu, europolitika, europovinnost a eurohujeřina.

J. Jurax 1.5.2019 11:44

"Zavedeme zpátky pohraničníky na hranicích, všichni budou certifikovat zboží, sebereme univerzitám a studentům peníze na Erasmus, univerzitám na vývoj, prostě týden nebudeme platit žádné silnice, policistům dávat přístup v evropských databázích a ukážeme, jak si týden bez Evropské unie poradíme. Pak ubude dezinformátorů i všeobecná skepse vůči EU. Každý, kdo výsledek uvidí, si pak řekne, že na Evropské unii je i něco dobrého."

Toť excelentní ukázka eurodemagogie. Ti pohraničníci na hranicích by ani dnes neuškodili, neboť každá země si má hlídat, kdo do ní přichází, a to ostatní můžeme mít, pokud to uznáme za dobré a naši partneři také, na základě bilaterálních vzájemně výhodných dohod. I Erasmus může fungovat bez EU a diktátu, kolik CO2 smíme vypustit a kolik za to zacálovat v povolenkách a kolik musíme mít "obnovitelných" zdrojů etc. Dtto s těmi policisty ...

A dotace, zejména eurodotace jsou obecně zlo. A je otázka, zda přes to, že jsme zatím ještě příjemci, se nám vyplatí - náklady na zouřadování, křivení trhu, korupce, zločinnost na ně nabalená a fakt, že se dotuje ne to, co potřebujeme, ale to, co si pitrysové v bruseli myslí, že potřebujeme. Jen to zdražení elektřiny zelenou euroblbostí (a ovšem i blbostí našich volených zastupičů) indukované přínos eurodotací spolehlivě maže.

Ono se čacká EU séře do kde čeho, ale aby prosazovala třeba jednotné dopravní předpisy, to ji nenapadne. To by totiž mohlo být opravdu užitečné. EU musí bojovat proti emisím, aby dal podvazovala evropský průmysl, a starat se o cizince u nás zmatené pomazánkovým máslem a marmeládou, kdežto burákové máslo ji nevadí.

P. Harabaska 1.5.2019 11:38

Re: To vám vyjde na stejno,

A vysvětlí vám to hezky, proč to nešlo zastavit, jako Jourová, která vysvětlila v TV, proč se nepodařilo zabránit dvojí kvalitě pro ty lepší Evropany a pro ty trpěné.

P. Harabaska 1.5.2019 11:36

Re: Tak moment

Děti chodily "na handl" do německy mluvících rodin za Rakouska i za první republiky.

P. Harabaska 1.5.2019 11:33

Při současném klimatu ve společnosti ovládané

lepšolidmi a sluníčkáři se každému poněkud od ostatních odlišnému jedinci v případě jakéhokoli konfliktu odkaz na rasismus nebo na nějakou fobii jako prostředek "zneškodnění" eventuálního "protivníka" přímo nabízí. Jsme příliš často svědky přímo hysterických výpadů médií proti komukoli, kdo se ohradí vůči nestandardnímu nebo dokonce i neúnosnému jednání oněch odlišných. Upozorněte např. muže s odlišnou barvou pleti, že pod cedulí s vyznačením zákazu kouření v daném místě se nekouří, a můžete mít "na triku" osočení z rasismu a vyvolávání nepřátelství vůči skupině jednotlivců či etniku. Podobně dá-li on facku vám, jedná se jen o nežádoucí poklesek, dáte-li však vy facku jemu, jde o neodpustitelný rasistický útok.

Z. Lapil 1.5.2019 11:25

Tak moment

V EU jsme 15 let. Pohraničníci (takoví ti co stříleli, když chtěl člověk na výstavu do Vídně) tu nejsou třicet let.

Certifikování zboží - to jako že by se v EU necertifikovalo?

Erasmus vznikl v roce 1987 a hned ten rok se do něj zapojilo 11 zemí. Ano, vznikl na půdě EU, ale moc pochybuju, že před ním neexistovala "výměna studentů". Pravda, už je to dost dlouho, ale můj děda už před r. 1914 byl na ročním "výměnném" pobytu - s nějakou německou (rakouskou?) rodinou si na rok prohodili syny zhruba dvanáctileté.

Nevím, jaký měli přístup policajti do databází, ale pakli si dobře pamatuju, tak dávno před vstupem do EU proběhl hon na auto s lupiči, kteří vykradli německou banku a policajti si je podávali do Polska a čapli je až na Ukrajině.

A že by české silnice platila jen EU? Nezlobte se na mě, pane poslanče, ale dnes mám jediný komentář: no fuj.

J. Hejna 1.5.2019 11:15

Re: Kdo nezná kompozitivní teorii, ví hovino, co je to

Tak znovu, pane Janyško.

Jděte už do brusele.

J. Hejna 1.5.2019 11:14

poté, co o vás bylo řečeno, že jste hlasoval pro kvóty

Tak hlasoval jste pro kvóty, nebo ne?

F. Navrátil 1.5.2019 10:25

Eurolásky čas

Je zajímavé sledovat rvačku o plné eurokoryto.

P. Han 1.5.2019 10:08

Re: Fake News (?) Wikipedia ))

Ano, fake news. A šíříte je taky.

P. Lenc 1.5.2019 10:08

Re:

Jo, to jsou ti co když vylezou na ulici mají přes své fašistické huby šátky. Říkají si, což je obvzlášť povedená taškařice "Antifa" a podobně a mnozí "studují" nějakou sociální fakultu.

J. Novák 1.5.2019 9:45

Elfové? To jsou ti aktivističtí svazáci z jako z minulého století?

K. Janyška 1.5.2019 9:25

Kdo nezná kompozitivní teorii, ví hovino, co je to

dezinformace. Takže vy všichni jste dezinformátoři. Vědecká kotva je vždy jen jedna. A vy ji neznáte, nikdo... Dzp.

J. Sedlář 1.5.2019 9:04

Re: Už se polepšil,

Píše sice jinak, ale myslí stále stejně. Lihovecky chameleon.

D. Polanský 1.5.2019 8:54

Už se polepšil,

asi rok a půl píše jinak. Ovšem neomluvil se.

D. Polanský 1.5.2019 8:53

To vám vyjde na stejno,

zda zvolíte Petra nebo Pavla. Islamizaci ani ten, ani onen nezastaví. Naopak ji rafinovanými zákony podpoří.

D. Polanský 1.5.2019 8:52

Já jsem EU nikdy neodsuzoval

jenom je škoda, že dovolí a nenápadně podporuje plíživou islamizaci. Podobně jako pan Zdechovský. Také vím, že tenhle proces nezastaví volby toho či onoho kandidáta. Z pohledu kandidátů jde jenom o to, kdo bude žít příští roky v bruselském blahobytu.