1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Diviš 24.6.2024 21:04

Obvykle sice blbne na kvadrát, ale s těmi kvokvokvotami má pravdu.

V. Čermák 24.6.2024 19:10

Klid zakomplexovaná paňmámo, nějak bylo, nějak bude. Ženy si se současnou nadvládou nad muži nebudou brzo vědět rady...:-/

H. Rybnická 24.6.2024 19:12

Vy asi věříte na strašidla.

P. Diviš 24.6.2024 18:35

Ale jděte, brepto. Feministky jsou pro srandu a vaše divoké teorie.

P. Diviš 24.6.2024 18:34

Otcovrah pravděpodobný, o Klánovicích se v době střílení ještě nevědělo.

To zas někdo kecá.

O. M. 25.6.2024 7:26

Policie měla informace, jaké měla, policajti nejsou jasnovidci. Řekli jim, má výuku v Celetné, tak šli do Celetné. Kdyby jim řekli, viděli ho na Palachově náměstí, tak půjdou tam.

M. Grundmann 24.6.2024 13:35

Závěr, že se jedná o šílence, je velmi zjednodušující. Tento mladík netrpěl žádnou duševní chorobou. Neměl ani finanční problémy. Měl však naprosto neuspokojivé vztahy se ženami a tato situace u něj vyvolala vysoce agresivní chování.

Na tomto činu není nic překvapivého. Všechny tradiční společnosti po celou historickou dobu vědí, že jsou mladí svobodní muži bez rodiny veřejným nebezpečím. Proto také všechny tradiční společnosti vyvíjejí nátlak na mladé ženy, aby založily s těmito mladými muži rodinu a tím zabránily problémům. Feministky však prosadily svou koncepci, že ženy už tuto hlavní roli v lidské společnosti hrát nemusí. Důsledkem je rozpad společnosti a toto hromadné vraždění je pouze důsledkem chování dnešních mladých žen. Není vůbec náhodou, že k vraždění došlo právě na Filozofické fakultě UK. Je to místo, kde je chování mladých žen k mužům nejhorší a kde se vytvářejí koncepce, jak současnou společnost rozložit.

Není to poslední událost tohoto typu a dá se čekat, že bude docházet k méně nápadným násilným událostem podobného typu i nadále. I zavraždění miminka by mělo být výstrahou, kam vede dnešní chování emancipovaných mladých žen, jehož důsledkem je agresivní chování frustrovaných mladých mužů podobné chování našich zvířecích předků.

H. Rybnická 24.6.2024 19:00

To by se člověk uchechtal k smrti. Takže na všem jsou vinny ženské. Jen proto že chlap není vstavu udržet tam tu srandičku mezi nohami,

M. Grundmann 24.6.2024 19:03

Ano, protože je to mužský biologický program. A veškerá mužská činnost slouží více méně k naplnění tohoto hlavního biologického programu. Lidská společnost byla vždy organizována na základě tohoto principu.

H. Rybnická 24.6.2024 19:06

Proto máme od věků hrůzné války - protože se chlapi neumí ovládat. To je všechno.

M. Grundmann 24.6.2024 19:15

Muži bojují odjakživa kvůli ženám. Pokud bojují o něco jiného, je to zase o nástroj, který by jim mohl usnadnit přístup k ženám. Dědkům se do války nechce, protože by už mladou ženu nezvládli a nemají tedy, o co bojovat.

Kdyby nebylo žen, asi by války vůbec nebyly. Pochybuji, že by homosexuálové mezi sebou bojovali. V podstatě celá společnost se pořád jenom točí kolem žen. Vždyť muži byli schopni doletět až na Měsíc, aby oslnili nějaké fanynky. ;-D

H. Rybnická 24.6.2024 19:16

Takže Putin si chce založit harém? No to by dostal i bez války. Ale asi míní vyřadit z provozu desitky tisíc mladších konurentů. 8-o8-o8-o

M. Grundmann 24.6.2024 19:29

Putin harém má. Harém má také Kadyrov. Jeho harém je podobný harému sochaře Pavla Opočenského, jeho milenkám je sotva 15 let. A proč se Opočenský věnuje umění ? ;-D

Ono je to s mužským chováním o něco složitější. Muži se chovají podle vzorců chování, které jim usnadňují přístup k ženám. Dělají to nevědomky a dokonce i v případě, kdy o ženy nakonec nestojí. Podívejte se na Babiše. Proč je asi v politice a proč podniká ? Aby sbalil novou milenku, teď vyměnil Moniku za nějakou zrzku.

H. Rybnická 24.6.2024 19:51

Jo xakru. Ta VAše filozofie je opravdu nějaká divná.

M. Grundmann 24.6.2024 20:16

To není filozofie, ale biologie. Pokud nějaký muž má jiné priority než chování, které mu zajišťuje úspěch u žen, bude mít méně potomků než muž, jehož veškeré chování zvyšuje jeho šanci na úspěch u žen. Přirozená selekce povede zcela automaticky k výsledku, že zůstanou pouze muži, kteří se plně věnují chování, které jim zajišťuje maximální reprodukční úspěch.

Největší úspěch budou mít muži, kteří dokážou nejlépe ženy úplně oblbnout. Ale nepodceňujme ženy. Z evolučního hlediska je optimální podlehnout muži, který je dokáže nejlépe oblbnout. Tato schopnost je do značné míry dědičná a žena tím zvyšuje šance reprodukčního úspěchu u svým synů. To platí v moderní společnosti, kde se žena uživí sama a muže má pouze jako hračku na potěšení.

V. Pitrs 25.6.2024 0:29

Sparta.

V. Pitrs 25.6.2024 0:30

SA.

J. Jurax 24.6.2024 19:17

Vy jste se s panem Grundmannem dlouho hledali, až jste se našli. Misogyn a feministka, to nemá chybu! Vaše diskuze má zábavný nádech psychedelického absurdna.

P. Diviš 24.6.2024 21:06

Jo, alespoň nějaká zábava. :-)

V. Pitrs 25.6.2024 0:18

Ono když byla na trůnu žena, nikdy k válkám nedocházelo. Ale dost se divím, že feministky neprotestují proti strašlivé diskriminaci na Ukrajině-odvádějí pouze muže.[UA]

P. Brich 24.6.2024 13:18

Rakušan vyhnal policejního prezidenta ještě před tím, než se legálně stal ministrem vnitra. Prostě ruka ruku myje.:-(

J. Řezníček 24.6.2024 12:59

Na př. kdo zásahu velel, o tom se nepíše.

Určitě to nemůže skončit odložením případu a "Vyšetřování skončilo, zapomeňte".

P. Brich 24.6.2024 12:13

"Představa policejních manévrů s vyklizováním půlky Prahy je nejspíše mimo realitu i pro toho největšího konspirátora. Policie ČR šla tam, kde mohl být s největší pravděpodobností. Obviňovat ji, že měla jit tam, kde skutečně byl, je z pohledu ex post nesmyslné. Připomínám pohled „ex ante“ výše uvedený. V tuto chvíli nikdo netušil, co strašlivého spáchá."

Samozřejmě. Bylo logické, že po čerstvě vykonané otcovraždě se půjde uklidnit na přednášku.

P. Brich 24.6.2024 12:14

A Filozofická fakulta na Palachovo náměstí má do půlky Prahy poněkud daleko.

M. Chlupová 24.6.2024 13:28

Jedna z verzí byla, že půjde někam, kde je hodně turistů.

A. Teply 24.6.2024 15:37

Matka Policii řekla, že syn jede do školy.

Otázka je, jestli jen "ze setrvačnosti" nebo za tím "bylo víc".

M. Chlupová 24.6.2024 15:44

To se nijak nevylučuje. Však píši "jedna z verzí". Určitě ho nehledala jenom jedna skupina policistů na jednom místě.

J. Jurax 24.6.2024 19:13

No, on se mohl jít uklidnit leckams. Vystřílet hospodu, bar či restaurant, dvoranu hlavního nádraží nebo to brát na Václaváku od koně dolů. A samozřejmě mohl jít i do některé z budov své Alma Mater.

Až ex post všichni vědí, kam šel, a jsou chytří jak rádia.

J. Walter 24.6.2024 12:11

Tak znova. Pokud by obvoďák viděl online v databázi,že se Kozák léčí u psychiatra,nikdy by zbroják neměl. Toto má být aitomatické.Chyba je v systému,tedy státu.

Chyba policie,hlidka neměla být z fakulty odvolána,měla tam zůstat,byl to přece jeden z hlavních cílů,v tu chvíli už prokázaného psychopata(nastražné systémy doma,zabitý otec)

Tečka. Žadné úvahy a dlouhé statě nejsou třeba.

K. Vengi 24.6.2024 11:40

Klasika. Za vše prý mohou tlumiče na laufy, že se dají koupit na ZP. Nu, študioz měl arzenál za cca 1/2 melounu, kde na to vzal? Nakonec donátora tatíka zamordoval. Vypadal ale před tím zdravej, takže "ohne problem" s posudky od felčarů. A možnost psychotestů u cvokařů? Pofiderní výsledek, u cvokaře neví abonent, kdo je větší cvok, zdali cvokař, či abonent (psychotesty jsem díky povolání absolvoval). Potkat se na honu s psychiatrem s ručnicí je zážitek hodný "psyché". Rád se nechám poučit.