16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
strateg 7.10.2008 18:51

... nebo USA

V 7.10.2008 18:49

Re: "V"

nemluvim o ankete ale o emocionalni orientaci prumerneho Cecha, ktera je mnohem vic na strane vychodni ideologie nez te zapadni

takove veci jako vstup do NATO byly hnane hlavne a predevsim odporem k SSSR, nikoli nejakou naklonosti k USA, ale to bylo to same, jako kdyz nikdo nemohl byt proti kapitalismu na pocatku devadesatych let, tehdy se to proste nenosilo byt proti nemu, jakkoli pomyleny ten nas kapitalismus byl (a vskutku jim nebyl)

jsou zaprisahli antikomuniste kteri jsou prosakli komunistickou ideologii (kolektivismem), a ve skutecnosti jen stekaji na konkretni osoby a na excesy byvaleho rezimu, jako vetsina disidentu v minulosti vlastne chteji jen jiny komunismus, jiny socialismus, V Havel se sam v devadesatych letech v rozhovoru pro tehdejsi casopis Mlady svet priznal, ze je socialista, ale ze to na verejnosti ani nepriznava, protoze by tomu lidi nerozumeli (v devadesatych letech jak jsem rekl, vsichni byli kovani kapitaliste a kdyby slo o radar tenkrat, jeste bychom jim ho Americanum vysvetili nasim kardinalem a pozlatili jeho kopuli roztavenym zlatem z narodniho pokladu

proste nejde o to co lide rikaji, ale jaka je jejich emocionalni orientace, tedy co doopravdy chteji, lide jsou totiz do jiste miry loutkami unesene vseobecnou propagandou na nejaky cas, ale nakonec skonci v prave, je to jako s nekym, kdo obdivuje stihle svetacke blondynky, ale pak si vezme tlustou domaci putku, jednoduse protoze tam je jeho srdce, tedy emoce, to s temi blondynkami bylo jen pomylene poplatnictvi trendu 'modernosti' ktera se nosi

Pája 45 7.10.2008 18:45

Re: "F. ČECH"

Ty pracuješ na ÚV ve Strakovce (úřad vlády) nebo jen na Jánském vršku, "čechu". Jinak bych se divil, kde ty své rozumy bereš. Myslím jako poradce. Naštěstí snad nepracuješ ve zpravodajských službách, to bych se začal bát. Na základě podobných blábolů a zvratků, které z tebe padají (cituji: "vratká situaci v Pákistánu a pokračujícímu šílenství iránského pezidenta, podpořené aktivní spoluprácí se Severní Koreou je existence protiraketové obrany nezbytná"), zahájil Křovák  poslední válku v Iráku. Dodnes uvedené tzv. "důvody" agresivní války nebyly prokázány. Kdybys tam byl ty (zpravodajec), bylo by těch válek asi daleko víc. Vem si raději dva prášky a neopruzuj.

vita 7.10.2008 18:28

Re: Právě jste dokázal, že ten systém je na dvě věci.

Zalez, dědečku alzheimeriku.

Pája 45 7.10.2008 18:26

Re: "V"

Buď jsi dobřenaklvaňovaný demagog nebo hlupák, milé "V". Řekni mi, kdo z občanů ČR se chce připojit k Rusku? Jak jsi na to přišel, viděls nějakou anketu na toto téma?

Lžeš, že jsme se nepostavili na stranu USA - jsme již skoro 10 let  členy NATO, jehož členem je i USA a plníme všechny závazky vyplývající z Washingtonské smlouvy. Proč ale máme lézt USA do zadku, tahat  za ně kaštany z ohně pro jejich imperiální a velmocenské choutky, nesouvisející s členstvím v NATO.

pbla4024 7.10.2008 18:12

Re: Re: Re: Re: Protiruské

Komunistický dějepis máte nabiflovaný, ovšem skutečnost je někde jinde. Válka ve Vitnamu byl (bohužel úspěšný) pokus komunistů ze Severu obsadit Jih. Že to stálo život několik miliónů lidí bylo strýčku Hoovi a řezníku Giapovi zcela jedno.

jirka.s. 7.10.2008 18:10

Re: Právě jste dokázal, že ten systém je na dvě věci.

Správně, mrtvolko, zdůvodnění přítomnosti amerického radaru panem Čechem je skutečně na dvě věci! Nevím z jakého důvodu právě on, ale zapomněl na tu třetí, nejdůležitější!! A to, že ten americký radar nas/ere rusáky a podobné existence jako jsi ty! ;-P

jirka.s. 7.10.2008 18:04

Re: Re: Re: Protiruské

To bude prů/ser, ludvo, až tě Míra zatáhne někam do práce, viď? ;-P

jirka.s. 7.10.2008 18:01

Re: Re: Re: Re: "ještě te´d se tam rodí znetvořené děti díky chemikáliím."

Ty ses narodil ve Vietnamu, zrůdičko? ;-)

jirka.s. 7.10.2008 17:58

Re: Re: Re: Protiruské

A pak že zpráva bisky je blábol!!! ;-D ;-D;-D

jirka.s. 7.10.2008 17:54

Re: Gabal je lobbysta

8-o8-o8-o Vyjadřovat se k hovadině z novinek? 8-o8-o8-o

BTW: Novinkami jsem si ještě nikdy monitor nezahnojil! ;-)

jirka.s. 7.10.2008 17:51

Re: Kdo jim půjčí ?

No přece Bufo bufo jim půjčí, magorku, neráčil pochopit? ;-(

dcdwd 7.10.2008 17:38

Re: Kdo jim půjčí ?

tak co, naděnko, odpovíš k věci, kdo jim půjčí? že by jsi rozbil prasátko? .-)   

dcdwd 7.10.2008 17:37

Re: Gabal je lobbysta

mnoho slov a nic neřekl. Kromě vágních tvrzení jsme neslyšeli jasné slovo.

Co se týče cizích služeb, naprosto jistě tu působí, (protože nás vazaly  chtějí využít jako živé štíty a obětovat, pokud to bude pro ně výhodné)  )a ovlivňuje veřejné mínění, ať už přes různé "instituty" tak přímým uplácením a vydíráním,  CIA.  Staví se proti sjednocování Evropy, kdy je vyšetřováno, že Usáci sponzorují skupiny, které vystupují proti evropské integraci. Sjednocením Evropy (nemožnost se dále vmněšovat a rozeštvávat) a jejím propojením s energetickými centry na východě by se USA dostaly na vedlejší kolej a nikdy by se z toho už nezpamatovaly.

Gabale, jak je to s působením CIA u nás? Kdopak drží vládu v šachu, že jsou jak usáčtí pohůnci, papažštější než papež??

Nebo zase chceš vyprávět pohádku, jak Usáci myslí jen na naše dobro a ne na své? A že nás neobětují, když to pro ně bude jen trošku výhodné, jako v 38mém, kdy Wilson, obdivovatel Hitlera a US emisar v Berlíně,  dělal spolu s Kennedym tlak na Beneše, aby odstoupil Sudety a vyhrožoval ve Francii a Británii, že v případě konfliktu budou dodávat Německu? http://www.novinky.cz/clanek/150720-brusel-setri-zda-odmitnuti-lisabonske-smlouvy-nesponzorovala-cia.html

zapoměl jsi se vyjádřit k věci

jirka.s. 7.10.2008 17:36

Re: Kdo jim půjčí ?

Co se divíš, ludvo? To je přece naopak ideologická diverze Bufa bufa a jeho think tanku z liháku! Dluhy se přeci neplatí! ;-P

dcdwd 7.10.2008 17:36

Re: Re: Re: Re: Protiruské

válku ve Vietnamu zahájili Usáci. Po vymyšleném tzv. Tonkinském incidentu.  Zkorumpovanou jihovietnamskou vládu, na protest proti které se upalovali buddhističtí mniši, museli podporovat i proti opozici, protože lidé si ji přáli svrhnout.

dcdwd 7.10.2008 17:34

Re: Gabal je lobbysta

Autor: jirka.s. IP: 213.192.60.xxx Datum: 07.10.2008 17:24, Autor: milan.s IP: 213.192.60.xxx Datum: 12.01.2008 10:11,  Autor: grobe IP: 213.192.60.xxx Datum: 29.08.2008 08:09, Autor: chytrak  IP: 213.192.60.xxx Datum: 09.04.2008 13:51,  Autor: vlasta IP: 213.192.60.xxx Datum: 19.08.2008 18:23, Autor: djugashvili IP: 213.192.60.xxx Datum: 14.07.2008 09:12, Autor: nadenka IP: 213.192.60.xxx Datum: 28.06.2008 10:52, .... atd, atd.......

to je úkaz. A jako chytrak a jirka.s se chlubil, že syn studoval  vojenské gymnázium jako Topolánek. :-(:-(:-(

pbla4024 7.10.2008 17:27

Re: Re: Re: Re: Protiruské

Válku ve Vietnamu zahájili komunisté ze Severu za spolupráce SSSR a Číny.

jirka.s. 7.10.2008 17:24

Re: Gabal je lobbysta

Autor: fsdgds IP: 195.113.158.xxx Datum: 30.09.2008 12:45 ....   Autor: desdc IP: 195.113.158.xxx Datum: 07.10.2008 11:45 ....  Autor: no IP: 195.113.158.xxx Datum: 12.08.2008 16:59 ....  Autor: dccd IP: 195.113.158.xxx Datum: 02.09.2008 12:28 ... Autor: jo IP: 195.113.158.xxx Datum: 26.05.2008 08:31 ... Autor: Enci IP: 195.113.158.xxx Datum: 01.11.2006 15:06 ...  Autor: challenger IP: 195.113.158.xxx Datum: 23.07.2006 12:51 ... Autor: alice IP: 195.113.158.xxx Datum: 24.09.2008 15:04 ...  atd., atd, atd.

No, to se nedá snad nazvat ani schizofrenií, ty jsi už přímo přírodní úkaz !!!;-(;-(;-(

Ludva 7.10.2008 17:13

Kdo jim půjčí ?

Nemají na hypotéční splátky a na základny a války mají ? Dokonce si půjčují od Číny , aby mohli levně kupovat jejich zboží. Žít na dluh se přece nemá, že ano modří ?

jirka.s. 7.10.2008 17:11

Re: Gabal je lobbysta

Ano, novinky, velmi relevantní zdroj!  Jojo, ty jsi, nicková zrůdo, evidentně jeden z těch, kvůli kterým se na novinkách blokují diskuze, viď? ;-D

Ludva 7.10.2008 17:08

Re: Re: Re: Protiruské

Pozor ! Gottwald i Topolánek byli Moraváci. Kam nás zatáhl Klema, víme. Kam Mirek (Vladimír Iljič), uvidíme.

dcdwd 7.10.2008 17:08

Re: Re: Re: Re: Protiruské

v Iráku i jinde po světě zavraždili za rekordní dobu hodně lidí... Ve Vietnamu to bylo 2 - 5 mil. civilistů, ještě te´d se tam rodí znetvořené děti díky chemikáliím. Ale přičmoudlíé opice se nepočítají, že. A na Balkáně s úspěchem navázali do puntíku na politiku hitlerovského Německa. Ve všech těchto zemích byl Hitler břídil. Usáci ukázali jak se to má dělat, když jsou technické prostředky k dispozici

dcdwd 7.10.2008 17:05

Re: Re: Re: Protiruské

naši komunisté nereprezentovali český národ. Slovenští už vůbec ne. Pokud reprezentovali tebe, je mi líto. Tvůj slovník a uvažování to ovšem naznačují.

 Stalin nebyl Rus. Co se týče bolševiků, Rusů mezi nimi bylo , vzhledem k poměrnému zastoupení, málo. Nejvíc jich bylo německého a židovského původu. Ruský národ s nimi bojoval, bolševici zlikvidovali především jeho elity. Po ukrajinské klice jako první Rus v polytbyru nastoupil Gorbačov. Začalo odzbrojení a de facto demontáž komunismu.

Smlouvu ABM vypověděla jiná velmoc. Rusko nestaví základny v cizích zemích, nepřišlo s doktrínou prvního jaderného úderu.  Nenapadá jiné země pod falešnými záminkami, které pak dlouhodobě okupuje. Neporušuje smlouvy o konvenčních zbraních jako první. Nedává na zbrojení co ostatní země světa dohromady. Tak se prober.

Je mi opravdu líto, že ti beru jednoduchého nepřítele. I když bedna říká něco jiného, věříš jí dnes jako před 89tékm. :-)   Kdo by se v tom složitém světě vyznal ! :-D

Starý J. 7.10.2008 16:55

Re: Re: Re: Protiruské

P.S. K Vašemu: ...uvidí, že Usáci se na Hitlera obstojně dotahují.... dodávám, že mají tedy před seou ještě dosti dlouhou cestu, než se dotáhnou až ke Stalinově Rusku! 

Starý J. 7.10.2008 16:53

Re: Složíme se sebevědomě na radar?

...Evropa nemůže existovat bez ruské ropy....

Kdyby nebylo Rusko imperiální stát, nezneužívalo by závislosti evropských státu na ruské ropě.

Takže proto, že s Ruskem máme obchodní vztahy, proto máme být jeho vazalem a být i nadále (jako dříve) objektem jeho vlivu  zájmů a dokonce snad i snést další okupaci? Tomu říkáte slušná politika a slušný obchod? My snad chceme vést s Ruskem nějakou válku?(Viz Vaše: Věří tomu, že Rusko bude zásobovat americké loutky z NATO energií, když agrese proti Rusku zintenzivní?). Vy snad máte nějaké informace, že uvažujeme o agresi proti Rusku?

Starý J. 7.10.2008 16:44

Re: Re: Protiruské

To je neuvěřetilné na jaký nesmysl (a není to nic nového, setkávám se s tím stále častěji) zase stoupenci ruských zájmů najeli!

Rusko prý není SSSR a jako podpora tak směšného tvrzení uvádějí i to, že Stalin byl Gruzínec. Takže u nás naši komunisté za nic nemohou, protože Bilak a Husák byli Slováci, Indra Moravák, atd. A taky pronásledovali Čechy! To se stačí jenom přejmenovat, jako KSČ na KSČM a i když se jedná o stejné komunisty, kteří v KSČ byli už dávno před rokem 1989, máme uvěřit, že jsou úplně jiní a jsou z nich příkladní demokraté, kterým vlastně není u nás rovno! I když to byli oni, co psali posudky a rozhodovali o osudech lidí, co nebyli v průvodu, nebo nevěšeli praporky, nedoj Bože dokonce snad i nešli manifestačně volit!

Jste neuvěřitelně směšný s takovým argumentem, který nestojí ani za zasmání. A kdopak nám teď vyhrožuje a kdo zbrojí jak o závod? Ti Ukrajinci, nebo Gruzínci? Pokud vím, zrovna oni hledají cestu do NATO!

Gonzales 7.10.2008 16:29

společná evropská politika a zlatá pouta

Položte si otázku, co bude NATO bez USA? Nebo ve vašem duchu, vjaké bude kondici? O budování evropské obrany jedná především VB, ke které se připojila Francie. Německo, jako jejich nejsilnější partner, spíše tiše souhlasí, není schopno se aktivněji připojit, je oslabeno obrovskými náklady sjednocení, muselo snížit vojenský rozpočet až na 1,35 % HDP. Roční rozpočet armády ČR činí kolem 1,78 % HDP… za Zemana v 97 byl dokonce 1,3 procenta HDP - Roční rozpočet milit.USA je 4,7 % HDP

AČR hodnotné systémy (např. součásti PVO) odprodala na Slovensko, nebo směnila s Polskem -- ÚSS při Vojenské akademii v Brně přiznává v prognostické studii Evropa 2010 neměnný stav až do roku 2016. Formy RB u armád jedn. států EU - (v porovnání s US stranou), 10 až 12 let zaostávají. Jediný zbrojař kapitálově na výši z EU je Dassault, ostatní zabředli v EADS a podobných kravinách, kupř. milit.vrtulníky tříští konkurence ItaloFrantíků vs. Němců.

Kdo "drží" GPS systém? Má něco v podobném rozsahu EU? Kdo je lídr v technice střel od jednoduchých v třídě AMRAAM, až po nové a složité jako AGM135B?

Naše armádní složky (vojenský výzkum) nemají v současnosti žádný rozpracovaný inovativní projekt (poslední počin, výměna lůžek za starý vz.12 a nové uniformy v r.98).

ER rozhodla převzít WEAG (+výzkumná pracoviště) a od prosince 99 se měla budovat efektivní vojenská kapacita EU v rozsahu 15 brigád - nemusím vám vysvětlovat, že vše je po letech stále jen na papíru ....a tak se dá pokračovat.... Po zkušenostech s "razantní a jednoznačnou politikou obrany evropských hodnot" ve Srebrenici, a po zkušenostech nás unterevropanů s jednáním úřadů v Rakousku, Německu a Belgii se mi zdá, že západní sousedé si natolik zvykli, že na špinavou práci tu mají "hloupého" Američana, že tak maximálně uspořádají "mírovou" demonstraci proti. Ona EU nechává už léta to zbrojení na USA, aby si mohla financovat svůj vnitřní socialistický chlívek. Mnozí z lídrů EU pak snadno podléhají naivnímu snu o "ušlechtilém Evropanovi".

dcdwd 7.10.2008 16:23

Gabal je lobbysta

mnoho slov a nic neřekl. Kromě vágních tvrzení jsme neslyšeli jasné slovo.

Co se týče cizích služeb, naprosto jistě tu působí, (protože nás vazaly  chtějí využít jako živé štíty a obětovat, pokud to bude pro ně výhodné)  )a ovlivňuje veřejné mínění, ať už přes různé "instituty" tak přímým uplácením a vydíráním,  CIA.  Staví se proti sjednocování Evropy, kdy je vyšetřováno, že Usáci sponzorují skupiny, které vystupují proti evropské integraci. Sjednocením Evropy (nemožnost se dále vmněšovat a rozeštvávat) a jejím propojením s energetickými centry na východě by se USA dostaly na vedlejší kolej a nikdy by se z toho už nezpamatovaly.

Gabale, jak je to s působením CIA u nás? Kdopak drží vládu v šachu, že jsou jak usáčtí pohůnci, papažštější než papež??

Nebo zase chceš vyprávět pohádku, jak Usáci myslí jen na naše dobro a ne na své? A že nás neobětují, když to pro ně bude jen trošku výhodné, jako v 38mém, kdy Wilson, obdivovatel Hitlera a US emisar v Berlíně,  dělal spolu s Kennedym tlak na Beneše, aby odstoupil Sudety a vyhrožoval ve Francii a Británii, že v případě konfliktu budou dodávat Německu?

http://www.novinky.cz/clanek/150720-brusel-setri-zda-odmitnuti-lisabonske-smlouvy-nesponzorovala-cia.html

dcdwd 7.10.2008 16:13

Re: Protiruské

Bez Sovětů by pan Kubeš dnes vůbec nejspíš nežil. Pokud si srovná zkažené (a zesnulé) životy třeba z iráku, uvidí, že Usáci se na Hitlera obstojně dotahují.

Za druhé, Rusové tu nic nezaváděli, protože Rusko v době, kterou má asi na mysli, neexistovalo.  Když tu už někdo něco zaváděl, tak národy SSSr. A tam, protože bolševici se snažili zničit především ruské elity, měli Rusové v polytbyru zanedbatelné zastoupení a vliv. Po Stalinovi vládla ukrajinská klika.

Takže by mohl obviňovat třeba Ukrajince, když potřebuje jednoduše definovaného nepřítele, protože  složitější věci jsou mu nepochopitelné. :-D