22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 11.7.2007 14:33

Re: Tady pozor !

...bude to hnědá! Jako symbolismus je to hezkýR^

oakman 11.7.2007 11:43

Ve světle paralelní bolševizace EU je toto hlas rozumu. USA jsou nebolševizovatelné, EU ano.

Nezlobte se, ale poté, co Sarkozy jako představitel "pravice" ve Francii donutil Brusel k vymazání toho základního atributu EU - volného, rovného trhu, který měl být motorem unifikace do USE, a zároveň vycouval ze stability pact, který nám znemožnuje přijmout €, z důvodů, které Francie nejen sama porušuje, ale to porušování si dává i do EU regulí.... Vedle stojící "spadlaMadlazvozu" Merkelůová, je dalším příkladem toho, jak se křesťanský demokrat může pelešit se socanem, jen proto, aby udržel participaci na moci po osmi letech sociálSchroederismu a sveřepě leze do díry RassPutinovi. Prostá obdoba nejen zamýšlené "Velkoklaus koalice" u nás, ale i poněkud sofistikovanější obraz chcípáctví německé demokracie v předvečer další nácko- komunistické rvačky o moc. A do tohoto chléva nás Špidla s Paroubkem táhnou. Další socialistický maggot - TonyFuckinblair se po úspěšné přeměně U.K. na Socialistický Pakistán cpe do židle šéfa v Bruseli, je čas přemýšlet, jestli tato EU vůbec stojí za snahu.

On ten € rozpočtový socialismus může brzo skončit krachem měny. Pokud budou hajlovací procedury a rozpočtové vyjimky činit z EU diktaturu velkých socialistických zemí, nemáme tam co pohledávat. Vystoupení není možné - to by byla debilita, takže jen lze doufat, že Kačeři povaří Skopce trochu ve vl. šťávě. Mají to horší - vždy když u nás jde o hřbet, jde u nich o život.

Sch.glosátor 11.7.2007 13:28

Jo.

Vypadá to, že EU je cestou od socialismu k socialismu. Při četbě různých nařízení z Brusele si říkám "Zlatá RVHP!"

Og 11.7.2007 19:25

Re: Ve světle paralelní bolševizace EU je toto hlas rozumu. USA jsou nebolševizovatelné, EU ano.

Volný trh nemá v ústavě co dělat. Ústava je o postavení člověka a státním zřízení, ne o tom, co si vymrčují nadnárodní korporace.

Xaver 82.117 11.7.2007 11:37

OT: Není na Psu nějaká závada?

Nějak se nemůžu dostat přímo na titulní list...;-(

Xaver 82.117 11.7.2007 11:43

Nebo že by cenzura, když mi naskakuje titulní list bílý???

;-)

www racek 11.7.2007 11:32

no, spíš američani posunuli

obranu na území, které považují za své, blíž rusku. tedy značně snížili ohrožení svoje a zvýšili ohrožení toho maličkého spojence. ale kdo z usa ví, kde leží ta zemička, vedle jehož hlavního městečka se staví ta základna, cíl prvního útoku, že ...

oakman 11.7.2007 12:11

Toto je malopinďourství - ti, kteří to vědět mají to sakramentsky dobře ví.

www racek 11.7.2007 12:24

Re: Toto je malopinďourství - ti, kteří to vědět mají to sakramentsky dobře ví.

no, jistě, kam umísti základnu na spojnici usa irán ... ale sakra, ta vede skoro mimo dosah těch raket ... chybička se vloudila. ale nevydí, rusové taky by zase mohli vzbudit lenina, že. maj ho sušeného připraveného ...

Pešek 11.7.2007 12:46

Re: Re: Toto je malopinďourství - ti, kteří to vědět mají to sakramentsky dobře ví.

Máte technické údaje oněch raket, že to tak dobře víte? Na glóbu mi vychází, že to mají dobře promyšleno a nakonec považovat někoho, kdo chce investovat pár milionků USD za debila, který neví kam to dává? Nebo myslíte, že dělají debily z nás odůvodněním umístění základny?

BM 11.7.2007 12:53

Re: Re: Re: Toto je malopinďourství - ti, kteří to vědět mají to sakramentsky dobře ví.

"Nebo myslíte, že dělají debily z nás odůvodněním umístění základny?"

Citajuc niektore komentare vidim, ze uz ani nemusia.

Pešek 11.7.2007 13:13

Re: Re: Re: Re: Toto je malopinďourství - ti, kteří to vědět mají to sakramentsky dobře ví.

Nečti, vem si glóbus a uvědom si co znamená balistické a že se jedná o radar, který potřebuje mít odstup..

www racek 11.7.2007 16:22

Re: Re: Re: Re: Re: Toto je malopinďourství - ti, kteří to vědět mají to sakramentsky dobře ví.

pešku, jsou velice dobře známy, např. je známo, že nejsou schopny sestřelobvat rakety středního doletu, tedy ty mířící na nás z iránu, anopak rakety dlouhého doletu irán ... rusko na usa ano. souvisí to s výškou dráhy těch raket. když budete pilný, přečtěte si sérii článků na atmonline.cz

Pešek 11.7.2007 20:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto je malopinďourství - ti, kteří to vědět mají to sakramentsky dobře ví.

Taky nikdo netvrdí, že by byly proti raketám středního doletu - do USA z Íránu to není středně, o tom přece vůbec nebyla řeč.

Pešek 11.7.2007 20:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto je malopinďourství - ti, kteří to vědět mají to sakramentsky dobře ví.

spojnici usa irán ... ale sakra, ta vede skoro mimo dosah těch raket ... chybička se vloudila. Když vás opíšu, vidíte, že mluvíte pokaždé o něčem jiném. Já tvrdím, že mimo dosah zdaleka nejsou, tedy že se chybička vloudila asi k vám... U mně je řeč neustále jen o dlouhých raketách a obraně proti nim y našeho území.

F. Čech 11.7.2007 11:25

Zlatá slova

Autor to vyjádřil zcela přesně. Můžeme o tom polemizovat, můžeme o tom diskutovat, soudruzi filip a Zaorálek s tím mohou i nesouhlasit, ale to je to jediné co proti tomu můžeme udělat. Je to prostě tak a musíme se rozhodnout jestli se nám znova chce do ruského chomoutu nebo ne. Díky za výstižný článek. Snad to pár pomatenců přece jen přesvědčí. Pokud ne, Bůh nás ochraňuj!

tomfuk 11.7.2007 10:34

Neustále se.....

Neustále se píše,mluví,diskutuje o tom kolik občanů radar podporuje,kolik je proti radaru.Z celé té diskuze vyplynulo :občané se dělí na ,kteří nechodí k volbám,nic kromě lokálních zájmů jich nezajímá ,těm je to fuk.Občany ,kteří tiše douhlasí,ale nemají se kde ani odvahu hlasitě ozvat.Občany nerozhodnuté co si mají vybrat.Pak jsou zde občané přívrženci různých politických stran. Oportunisté a revolucionáři,odpůrci Ameriky združeni v bolševický svaz komunistické mládeže.Doufám,že z toho jich spousta vyroste.Pak jsou zde jejich starší soudruzi ve zbrani,ti se ještě na rozdíl od  italských soudruhů nevzdali revoluce.Sociální demokracie ta má na obojetnost patent ,vždy na ni doplatila.Hitler se soc.demokratů udělal nacionální socialisty,Gottwald s pomocí Filengera a Johna komunisty.To se chystá udět s.Filip za pomoci vedení současné soc,dem.strany a právě radarová základna by měla pomoci tuto stranu rozštěpit.Pomoci k tomuto aktu stěpení soc.dem.strany vyrukovali v mírové palbě Vojáci proti válce,vedeni generálporučíkem v.v.Oskarem Markem,plukovníky v.v.Jiřím Burešem a Bohumilem NovákemPak jsou zde občané ,kteří si naopak přejí,aby zde radar byl a naše zahraniční politika se orientovala na Ameriku ,EU ,NATO.Opomenuli cizí vlivy na politickou scénu je dost zamotaná.Ještě štěstí,že vláda této země jakkoliv zranitelná má o radaru jasno.

Milan 11.7.2007 10:27

Ach jo

Ke zvolenému tématu opět nebylo řečeno nic podstatného. Bohužel se to tady stává více pravidlem než vyjímkou. Škoda.

jakovy 11.7.2007 10:41

Ale bylo řečeno dost Re: Ach jo

ve zkratce: když se to nelíbí Rusákům, je to, pro Česko, dobré. Což je, Bohu žel i dík, pravda.

Esmerald 11.7.2007 12:22

Re: Ale bylo řečeno dost Re: Ach jo

R^R^R^!!

rdu 11.7.2007 10:25

radar

Souhlasím s autorem i s umístěním radaru. Kdybych měl pozemek, nabídl bych ať si ho tam postaví. (Já vím že je to technicky nesmysl, radar musí stát tam, kde je to vhodné pro jeho funkci)

Sch.glosátor 11.7.2007 10:19

Ne, tohle je politologický blábol.

Základem suverenity je hospodářská síla a ne mávání fanglí a klukovské vytahování kdo má jakého tatínka. Účelem prosperity a suverenity není suverenita sama, ale spokojenost individua, které samo rozhoduje o tom zda je či není spokojeno.

šakal 11.7.2007 11:01

...Hm...

...to jste se tedy výjimečně zbodnul. Ostatně, proč mluvíte o něčem úplně jiném, než čeho se článek týká?...

...To se Vám nestává často :-/

clay 11.7.2007 11:11

Re: ...Hm...

souhlas

V.Novák 11.7.2007 11:23

Re: ...Hm...

Skoro mám dojem, že jste ten článek nebo Sch. nepochopil...

Možná místo tatínky by mohlo být přirovnání ke staršímu bráchovi (představte si - už chodí do pátý!!! -  ten vám rozbije hubu).

Xaver 82.117 11.7.2007 11:39

Schumi: Základem suverenity je hospodářská síla

Zdá se, že nacistická a ruská okupace byla jen dílem naší hospodářské slabosti...no to žasnu...8-o

Sch.glosátor 11.7.2007 13:25

Přeji příjemné probuzení do reality.

;-P  Kdybychom byli hospodářsky silnější než Německo, měli bychom i silnou armádu. Pak by historie vypadala jinak. Proč Sovětský svaz nevzal útokem  Západní Evropu ? Odpověď je prostá. Těm, kterým zbyla trocha soudného rozumu bylo jasné, že transakční náklady by byly tak vysoké, že by se to velmi, velmi nevyplatilo. Je síla relativní a síla absolutní. Na radar jako výraz suverenity a podobné bláboly kašlu. Zbrojení a vedení války je (či měla by být) pragmatická činnost. Mezi státy není přítelství, ale jen zájmy. Jsem pro radar a základnu pouze pokud má praktický vojenský význam v náš přímý nebo nepřímý prospěch. Pokud by měl být jen nějakou fanglí a výrazem "čehosi", jsem proti. Konstatuji, že dosud nebyl podán vojensko-strategický rozbor. Zato spousta ideologických keců okolo. Se stíhačkami to bylo to samé. Už tehdy jsem o tom psal. A výsledek ? Zase problémy. Předvídané. Berme to tak, že tohle je součástí hry velmocí, která se hraje o  nás, ale bez nás. Jako v osmatřicátém, pětačtyřicátém, osmašedesátém, devětaosmdesátém. Vždy to dopadlo podle zájmů velmocí. Být na našem místě Izrael, Putin a další by s ním jednali v rukavičkách. Ne, že by nebyli silnější, ale umějí si spočítat transakční náklady. Jenže my nejsme Izdrael, protože nejsme Židé. A proč nejsme jako Židé ? Protože jsme Češi. Tak to řešíme po česku a jsme na tom tak jak jsme. Ale pořád lepší než třeba Zimbabwe. Tam třeba teď někdo říká něco podobného o nás.

Xaver 82.117 11.7.2007 15:03

Tak s tímhle se dá souhlasit.

R^

miroslavb 11.7.2007 15:53

Re: Tak s tímhle se dá souhlasit + je zde velka nadeje

nebot jako narod jsme silne zredena zidovska krev. proto doufam, ze se vzbudime, vzchopime jako zide po wwI. podil zidovske krve je asi 25% (domnivam se). tedy mame nadeji! zidobijci tlucou do vlastnich rad! (asi neco jako heidrych).

MoLa 11.7.2007 9:45

Chytrá a logická analýza našeho postavení.

   Bohužel, nevyšla na hlavní straně některého z "nezávislých deníků" a určitě si Vás nepozve pan Moravec do svých přeceňovaných OMV. Tak snad zbývá jen naděje, že si NP čte i pan Radar a další z těch, jež za obhajobu a vysvětlování smyslu americké nabídky platíme. Myslím, že jim rád poskytnete copyright  na použití svého rozboru v dosud poněkud nešťastně vedených debatách.

   Stále více žasnu nad naším buranstvím a neschopností se poučit z chybných rozhodnutí, která miliónům lidí zmarnily život. Nejsmutnější pak je, že si to  vůbec neuvědomují a dál skáčou na sebepopírající plky různých polyhistorů, kteří po vzoru Ferdy Mravence - práce všeho druhu - mají  svou megalomanskou odpověď na všechny otázky světa. 

   Díky za trochu naděje Vám i NP.