2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
skrebec 15.12.2008 23:58

Sarkozy

Buďte uznalej - ale toho rámusu a sebeprezentace co Sarkozy nadělal... byli dokonce momenty (asi tak dva, spolu cca 5 vteřin), kdy vypadal jako kdyby sám věřil tomu, co říká a podepisuje ;-D...

Btw 1. - kolik z bodů oné slavné smlouvy vlastně Rusáci splnili ? A podívejme se i na detaily jako časový plán - vždyť u nás taky byli dočasně a nakonec odjeli.

Btw 2. - pokud vím, Francie je jenom v politických strukturách NATO - po vojenské stránce je nezávislá. Alespoň tak to bylo od dob De Gaulla, jestli se něco změnilo, tak jsem to přehlédl. Přeloženo do normální řeči - kecat budeme, bojovat...no, však se uvidí. Přinejhorším to (standardně) hodíme přes palubu (Mnichov, Alžír),  na krk Anglánům (1940) nebo ještě líp - Americe (Vietnam)

Vladimir 15.12.2008 20:16

Zdravstvujte

Iz par let nas v cechii mnogo paknasi soldati vykopuo vas I imperialist v perdel.

Jakub S. 15.12.2008 21:26

Re: Zdravstvujte

Co todle má bejt, proboha?! Ruština nebo co? Ježíši...

Pepan. 15.12.2008 20:13

Ano.

Všema deseti souhlasím s autorem článku!

Nalim 17.12.2008 23:52

Re: Blbost je snad neléčitelná

 Odpůrci radarů a raket:   jen malé podobenství : Je pastva a na ni se pase ovečka,  v lese za humny má vlkt své  nekonečné teritorium . Aby si na ovečku netroufl, i když má na její maso zájem, je  tam pastýř  , ale ten pastýř  by nebyl nic platný , když je daleko  a než by doběhl bylo by po ovečce. Musí si tedy pořídit psa, který by toho vlka  hlídal, případně včas ovčáka štěkotem přivolal. Ovčák s holýma rukama by zase nebyl nic platný, kdyby neměl   řádný klacek, kterým by vlka   zdolal za pomoci toho psa : Za humny není vlk, ale medvěd a je stále při chuti. a to je o tom.,

Magor Milda, Dr. 15.12.2008 19:51

Ti Američané by pro nás měli být pouze základ vlastního vývoje

pro nás je důležité, mít možnost zmáčknout to tlačítko sami a nemuset se nikde ptát. Víme přece, jak dlouho trvá, cokoliv dohodnout v OSN, EU, nebo NATO. Operativní můžeme být pouze sami. Nepovolené přelety našeho území si musíme ohlídat , reagovat ve vteřinách a ne týdnech.

Takže jsem pro to, investovat znovu do Adamovských strojíren, obnovit tam výzkum a výrobu, je to v zájmu našich potomků!

ost 15.12.2008 20:08

jo Adamovske strojirny!

:-D:-D:-D:-D

Kanuk 15.12.2008 19:32

Rakety protiraketové obrany

Radar v ČR má být vázán na protiraketové rakety Patriot. Ve Wikipedii je článek o jejich použití v konfliktech na Středním východě, kdy Patrioty byly používány proti taktickým balistickým raketám Scud. Výsledek: podle zdrojů US Army 80 pct účinné, podle zdrojů nezávislých, účinnost 0. Můžete si vybrat. Já si vybírám to, že celý radar je jen penězovod, bez jakéhokoliv vojenského významu. A ruské námitky proti němu jsou jen řečňování, aby se nezdálo, že Američani si pod ruským nosem mohou dělat, co se jim zachce.  Protože Rusové dobře vědí, k čemu ten radar je dobrý.

vasekpav 17.12.2008 16:09

Re: Rakety protiraketové obrany

Čína v unoru sestřelila z oběžné dráhy dosluhující družici!!!To znamená ?!8-o8-o8-oŽe jsou OHROŽENY všecny řídící armádní družice všech armád , USA RUSKA NATO proto POTŘEBUjí Posílit pozemními radary !!!R^>-Nemohou se už spolehnout na družice!

Ajax 15.12.2008 18:59

Už aby tady ten radar byl

a nějaký negřík z posádky znásilnil čtrnáctiletou školačku. Snad nás pak aspoň učitelskej přestane otravovat těmito nesmyslnými bláboly.

ost 15.12.2008 20:09

Re: Už aby tady ten radar byl

treba by mohli prefiknout nekde tebe a to by bylo toco Ajax s natrzenou riti v Halo na nedeli.!8-o

vita 15.12.2008 20:17

Re: Už aby tady ten radar byl

ani jsem si nevšim že by v tuzemsku byli u znásilnění negříci, ty ano?

Pete 15.12.2008 18:58

I já bych byl raději, kdyby tady místo 200 Amíků

jich bylo třeba 5000. Jen v Německu jich je totiž ještě asi desetkrát tolik a nezdá se mi a nic tomu nenasvědčuje, že by trpěli pod nohou okupanta. Spíš naopak, sami na armádu skoro nic neutrácejí a budují si svůj sociální stát díky ušetřeným prostředkům už přes 50 let.

ost 15.12.2008 20:06

Re: I já bych byl raději, kdyby tady místo 200 Amíků

Ja si myslim ze Cechum by prospelo dalsich 40 let vojsk ruske armady docasne umistenych po republice.

Zase ty chlastacky s kremelskymi lampasaky, to by bylo!:-D

Snowy White 15.12.2008 20:37

Re: I já bych byl raději, kdyby tady místo 200 Amíků

Copak chlastačky, ale benzin i s kanďákem za pár žvejkaček... to bylo tóčo.

Milda 15.12.2008 21:47

Re: I já bych byl raději, kdyby tady místo 200 Amíků

jsi prostě velký hlupák

Ada 15.12.2008 18:46

Teď snad běhá Tamáš se stáhnutými spodky...

z tohoto článku se musel předposrat až po kotníky... ;-PRv

Milda 15.12.2008 18:42

Souhlasím, ale...

Nemám jediný důvod věřit, že rozmístění radar/rakety je pouze a jen proti "náhodným střelám". Byl bych rád, kdyby to byla pravda, ale podle reakce Ruska to pravda prostě nemůže být.

vita 15.12.2008 20:20

Re: Souhlasím, ale...

10 antiraket by stačilo na Rusko?  A Rusko se chystá na Evropu rakety poslat? Jestli ne, tak by jim přeci nemohl vadit radar?

Milda 15.12.2008 21:45

Re: Souhlasím, ale...

Zde vůbec nejde o 10 směšných raket či jakýkoliv radar. To je směšná myšlenka. Zde jde hlavně o rozdělení vlivu. Bude-li tu americký voják byť i jen jeden, tak už tu nemůže být žádný ruský vliv (voják).

Mell 15.12.2008 18:41

Souhlasím s pisatelem článku,

článek se mi líbil. Také zdravím různé Honzy, co v diskuzi horují pro světový mír. Podle toho, co tady prezentují, nemají šajnu, co to světový mír znamená. Nejhorší je ale pomyšlení, že kvůli podobným nepřipraveným chudákům vznikají světové konflikty.

Landys 15.12.2008 18:41

Je to jen fantazírování - pravda je někde jinde !

A já s autorem nesouhlasím. Jsou to naprosto zmateční úvahy ve stylu coby kdyby, horečným zbrojením k trvalému míru  atd. - a taky mi není jasné, co chtěl autor říct tím - co si počneme, až budeme mít tanky za humny.  Nevím, proč by tady měl být  radar kvůli  nějakým tankům. Odkud k nám ty tanky  mají přijet - z Koreje, Íránu ? No a to o těch možných ztrátách raket, které se mohou objevit v rukou  teroristů - to už chce notnou dávku fantazie. Jak a kam by tu jednu raketu vypálili ? Daleko větší odborníci než jsme my již  dlouho říkají, že radar i těch pár raket je z obranného vojenského hlediska k ničemu, ale  Američanům jde o to vetřít se prostřednictvím několika ochotných (států) do Střední Evropy - a z úplně jiných strategických důvodů,  než vy tady  zaníceně  omíláte.  Potřebují mít pátou kolonu v  EU  - a na to  my se již z tradice velmi dobře hodíme.

Kamjdu 15.12.2008 17:28

Souhlasím s autorem.

I imunita našeho těla kopíruje naše životní postoje. Rakoviny, srdeční infarkty a jiné smrtelné degenerativní nemoci se přihlašují čím dál v nižším věku. Projevuje se tak symbolicky naše neschopnost v osobním životě jasně pojmenovat zlo a přiměřeně tvrdě, předvídavě se postavit darebákům (toxinům).

Honza 15.12.2008 18:23

Re: Souhlasím s autorem.

Tak nevím kam jdeš,ale asi jsi zabloudil někam jinam. ale pořád lepší,než  mít názory jako ten trouba Konopa. Ten by z ČR udělal jednu velkou raketovou základnu.

rach-rach 15.12.2008 17:23

Tak mě napadly také počty

Států v EU je 27. V malých státech po jedné základně, ve velkých (DE, F, I, ESP, S, FIN, GB) po 5 základnách. To je (7 x 5 x 10) + (20 x 10) = 550 raket. Co vy na to, to je již jiná síla. Možná i vize budoucnosti po prvním maléru.  

Honza 15.12.2008 18:30

Re: Tak mě napadly také počty

No jasně,pod každým lesem raketové silo,hned vedle atomové kryty pro ty nejbohatší - skutečně dobrá vyhlídka na budoucnost dalších generací. Páni studenti vyhoďte toho Konolu z 3 patra po hlavě z okna.:-D

Snowy White 15.12.2008 18:33

Re: Tak mě napadly také počty

Trošku nadhledu, čéče...:-/

tak 15.12.2008 17:19

Ani panu Konopovi......

nedělá problém pochlubit se,že je středoškolský učitel.

jirka.s. 15.12.2008 17:45

Re: Ani panu Konopovi......

A proč by mělo??? Slušní lidé se většinou představí !!! ;-P

petr 15.12.2008 17:06

mluví mi z duše(autor)

Stejně, jako se celá normální Evropa snaží o spolupráci a souspolečenství v ekonomické politické i kulturní oblasti, měla by se snažit i v obranné politice. Nesapoléhat na USA, ale sama se snažit ve spolupráci s USA o vlastní bezpečnost. Jiná cesta pro stabilní vývoj Evropy neexistuje. Rusko je nevyzpitatelná oblast světa a nikdo neví co provede. A nejen Rusko. Nestabilních a polodivokých zemí je dost a dost. Chci taky raketovou základnu USA a klidně daruji svůj pozemek!!:-)