29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Lada 8.5.2008 0:54

Re: Dnes je tomu 63 roků, co byly Brdy osvobozeny Americkou armádou

Jak to že zlatý poklad nám ukradli Rusové když nám ho pak se slávou vraceli Američani he !

slon75 8.5.2008 0:34

Re: Re: Bojovat proti radaru je jedna věc,ale

Tak tenhle výrok je na Nobelovku za logiku :-D

Cizinec Nenasinec 8.5.2008 0:34

Znama fakta, ale neni skoda pripomenout

To nejsou nove skutecnosti, ten kdo se chtel informovat kdo stoji za iniciativou Ne zakladnam, a z jakych penezich je, mezi jinym, financovana, uz to mohl zjistit (ostatne, s tim financovanim je to podobne i v globalnem pripade Greepeace,  nebo, treba, lokalnem antijadernych "matek" pani Kuchtove), ale neni spatne pripomenout se co to je za lide a jaky jsou jejich opravdovy zajmy. Ja nesouhlasim s panem Neffem pouze v jednom, a to je ze je byt odpurcem radaru legitimna a kosher vec. Ve state ktery prave Americanum a NATO muze vdecit ze lide uz nejsou rusky otrokove, takovy postoj je signal bud neuveritelne blbosti a vymiteho mozku (coz, sice, muze byt legitimne, ale je irelevantni, jedna z nejvetsich slabin demokracie je, ostatne, prave to ze taky lide kteri nemaji ani sebemensi predpoklady aby o necem rozhodovaly maji pravo rozhodovat o vecima kteryma vubec nerozumeji) anebo primo pate kolony, lidi kteri nenavidi soucastny stav politicke a majetkove svobody a zaprodaly by se nejen jakekoliv svetove totalite, at je to Rusko nebo Iran, ale taky cernem dablu pouze aby te svobode ublizily. Coz nejen ze neni legitimne, ale je velmi nebezpecny jev kteri by chtel jak okamzitou reakce statnich organu kteri by mely presne zjistit zdroje financovani takovych hnuti a rozsah a druhy spojeni s ruznym extremistickym a teroristickym organizacemi nebo nepratelskym vladami, tak taky posilenou mobilizace soudnych obcanu a opravdovych vlastencu ktera by jako cil kladla odhaleni opravdovych motivu naproste vetsiny antiradarovych aktivistu a vysvetlovani neinformovane vetsine v pro ne pochopitelne forme proc je radar prospesny pro bezpecnost CR a Evropy.

slon75 8.5.2008 0:31

Re: I kdyby byl...

Další pěkný protimluv antiradaristů je, že Írán (ani nikdo jiný) žádné rakety nemá, ale přesto se instalací radaru staneme terčem raketových útoků - viz ten slavný terč Greenpeace na kótě, u níž má radar stát.

slon75 8.5.2008 0:28

Re: Orwel by se nemusel stydět za takový článek a souhlasné reakce.

Ani jeden z lidí, kteří na tenhle článek nadávají, se nevyjádřil byť k jedinému jeho konkrétnímu bodu.

Nepříjemná fakta vzbuzují vztek a ten zase ukazuje skutečnou tvář nadávajícího. Takže své názory diskvalifukujete sami už svým přístupem.

slon75 8.5.2008 0:23

Re: Re: Re: Re: Re: to je ale blbost

Osobně jsem to četl v rozhovoru se soudruhem Filipem potom, co byl zvolen předsedou KSČM. Kdybych to nevěděl, nepsal bych to. Já totiž na rozdíl od komunistů nemám potřebu lhát.

jiri 8.5.2008 0:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NE RADARU

Ty seš ale jouda, hloupej, nalep si na čelo sláva máme radar kterej nás ochrání před lží a nenávistí a běž kam patříš . do pr.... , víš houby o ochraně Evropy, a houby o Světové moci a penězům.

MaB 7.5.2008 23:53

Opět článek v duchu 50 let

Podobnou argumenaci asi slyšeli naši rodiče v 50 letech ... Jen mi tu chybí ta mandelinka bramborová .....

Chacha 7.5.2008 22:26

Re: IDEALNI MISTO PRO US RADAR

Jenže to má jeden háček. Kolem letné by byla  no flight zone a modří ptáci s fuhrerem Tupolem by nemohli v Praze létat. Vlastně  jsou to spíše vyžrané tlusté modré kachny nelétavé, takže námitka padá.A američti vojáci by to měli blíže do pražských bordelů aby tam mohli šířit svobodu a demokracii podle instrukci velkého bílého otce v Bílém domě.

novak 7.5.2008 22:23

Pane Neff

Pane Neff, kdo s čím zachází, s tím schází. Už dávno jste u mne ztratil punc poctivého a objektivního člověka. Jedině prospěchář a lokaj se může obléct do modrého tryčka prsteníčkového premiera a zanořit hlavu do poz-dí jedné nejmenované velmoci za mořem a jejího řídicího důstojníka oslavujícího právě 60 výročí založení...

Všechny manipulace a lži bushovy garnitury ve věci vyšetřování událostí z 11. září vám nic neříkají. Následující lži o nutnosti invaze do Avghanistanu a Iráku také ne. A lži a propaganda o nutnosti zřídit v Brdech radar proti nebezpečí ze Sev. Koreje a Iránu také ne. Máte můj soucit a vězte, že lež má krátké nohy a moc, která z ní pochází nemá nekonečného trvání. Pamatujte na boží mlýny a je jedno jestli jste věřící nebo ne. I vy, jako i mocní zločinci, kteří působí bolest a zlo jiným, se budou minimálně před sebou ve chvíli umírání zodpovídat.

isek 7.5.2008 21:16

IDEALNI MISTO PRO US RADAR

Prosim,nechme Brdy houbarum a postavme US RADAR primo v Praze na miste byvaleho Stalinova pomniku ci pamatniku !!!  Odpadnou jakekoliv rozpory ,,,, US RADAR je lidskemu zdravi nezavadny, garantuje nam ziskanou svobodu a demokracii a zvysi turisticky ruch v CR !  V Praze ma ODS dominantni vykonne postaveni a muze tuto zalezitost vyresit jednou provzdy ! Proc proboha tak vse komplikujeme !!!

tomy 7.5.2008 21:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NE RADARU

Vidím, že jsi opravdu informovaný.. Jinak bys neplácal takovéto bolševické nesmysly. Asi máš lepší informace, než generální tajemník NATO, který radarový systém pochválil mj. právě za to, že přispěje ke kolektivní bezpečnosti v Evropě.. Jsme členy NATO a bezpečnosti USA je i naší bezpečností. Přečti si oficiální informace na stránkách NATO po zasedání v Bukurešti ohledně radaru a pak něco pindej o tom, že nebude chránit Evropu... Podle tebe tedy Scheffe lže ??

Magor Milda, Mgr. etc. 7.5.2008 20:39

Dnes je tomu 63 roků, co byly Brdy osvobozeny Americkou armádou

dne 7. května 1945 k nám do Podbrdí přijely tanky generála Pattona. V roce 1990 jsme se zmohli dokonce na pamětní desku na naší radnici, ta je dnes ale už dost omšelá. Jsme nevděčný národ, za dobro vracíme nadávky. Přes 40 let se o osvobození Jižních Čech Američany nesmělo mluvit, dnes je to bráno jako realita, osvobodili nás Rusové a hotovo!

Demarkační linie probíhala mezi Plzní a Českými Budějovicemi, Strakonice. Písek, Mirotice byly v americké zóně. Američané nám zanechali potraviny, konzervy a stáhli se zpět na bavorskou hranici, protože se naše vláda  obrátila proti nim. Zvolili jsme ruskou diktaturu proletariátu. Rusové zde nezanechali, kromě agentů KGB nic, naopak, ukradli náš zlatý poklad a demontovali většinu podniků, které vyráběly nuceně pro německé socialisty. Zařízení bylo vyvezeno do Ruska a prázdné budovy byly velkoryse darovány čs. státu.

filip 7.5.2008 20:16

Dobrý den, prapore hvězd a pruhů...

Pod Řípem to v době hlubokého míru znamená, že si členská země NATO neví rady s hrstkou vandráků, kteří se spoléhají na to, že se stát neodváží zakročit proti spratkům, jimž je zákon kusem hadru. Ministerstvo obrany, jemuž vládne neohrožená zpěvačka Parkanová, vždy připravená zanotovat obdivný trylek vyjadřující úctu a lásku k USA, dělá, jako by se jej ta provokace netýkala. Šéf vojenské policie Oldřich Kubát dokonce porodil pro tisk naprosto neuvěřitelnou reakci: »Pro mě za mě - ať tam jsou třeba týden. Ani nás nenapadne, abychom proti nim zasahovali, pokud se nedopouštějí trestné činnosti, i když vstoupili neoprávněně do vojenského prostoru.« Bože můj! Neoprávněný vstup do vojenského prostoru u nás není trestný? Tak proč Armáda České republiky z vojenského újezdu Brdy rovnou neučiní komunistické poutní místo? Bolševici by do něj mohli soustředit své protistátní aktivity a Parkanová by mohla písknout poplach Vyčítalovi a jet jim k tomu spolu s ním za-zpívat Dobrý den, prapore hvězd a pruhů...

Vice

Lui 7.5.2008 19:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NE RADARU

Ano, jak říkáš. Nejdřív si opravdu zjistím, jestli ta povodeň hrozí. Ale nebudu se ptát toho, kdo mi už několikrát lhal do očí. To za prvé. A za druhé, se pojistím u takové pojišťovny, která pojistí mě a ne souseda. Ten radar je součástí "národní raketové obrany", má to v názvu. A není určen pro obranu našeho území, ale pouze a jenom k ochraně území USA.

vaca 7.5.2008 19:28

US$5000

US$ 5000 za skalp blba neffa

Ajajaj 7.5.2008 19:16

Orwel by se nemusel stydět za takový článek a souhlasné reakce.

Nechce se věřit, že tento trapný výplod autora a jeho podporovatelů se snaží spojit nepojitelné,strašit Ruskem a komunisty a darebackými státy.Je to chorobný výplod USA propagandy v Orwellovsém stylu.Jenom pěkně vylízaný a promytý mozek může tomu věřit.Největším nebezpečím pro mír a součaasný svět je bohužel NATO a USA  a né Rusko a Irán.V této souvislosti je primitívní antikomunizmus a antirusizmuz mimo mísu.Dnes to už nezabíra.Tady kráčí o světovou hegemonii supervelmoci USA a né o ruský imperializmus, i když dnešní Rusko jako kapitalistický stát (žádné sentimenty  a spojování dnešního Ruska s komunizmem nemá místo) bude hájit své zájmy v podobném stylu. Co užitečným idiotům v Česku přinese servilita vůči USA mi neni jasné. Zřejmě ji někteři jedinci zdědili protože je to podobné kolaborantské jednání ,jako bylo vůči Hitlerovi.Je to primitívní pud,přidat se k silnějšímu i když ten se stará jenom o sebe a lokajove mu můžou být ukradeni.

tomy 7.5.2008 19:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NE RADARU

Jo, takže tedy bez radaru jsou všichni včetně Iránu a  KLDR naši kamarádi, nikomu nehrozí a žádné zbraně nemají a tak raději se zavřeme do svého smrádku, než abychom někoho provokovali nějakým pojištěním, že?? Ale jak bychom sem instalovali radar, hned bychom se stali terčem č.1.. Právě tyhle argumenty jsou nejvíce zbabělé a ohrožující.. Než si pojistíš dům, také se budeš nejdříve pojišťovny ptát "ukažte mi ten požár, ukažte mi toho zloděje, ukažte mi tu povodeň??"

Lui 7.5.2008 18:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: NE RADARU

Jo až na to, že je mnoho let před útokem, pod dozorem zničil. Ale v okamžiku útoku už několik let žádné neměl. Přesto se to stalo hlavní záminkou k útoku. Tak kdo lhal? Jako vždy, útočník. Jeětě nějaké dotazy?

tomy 7.5.2008 18:46

antiradartisté jsou už trapní a mají smůlu..

Nevím o čem chtějí odpůrci radaru neustále diskutovat... Obávám se, že už skoro nebudou mít o čem,  zejména po včerejším ujištění gen. taj. NATo Sheffera.

Výsledky Summitu NATO: Pro Čechy hlavně podpora radaru. Zdroj zde:

http://www.natoaktual.cz/vysledky-summitu-nato-pro-cechy-hlavne-podpora-radaru-p1p-/na_zpravy.asp?c=A080404_233239_na_zpravy_m02

Myslím, že všichni antiradaristé, bolševici a levičáci jsou už nekonečně trapní... Kdyby popírali naše členství v NATO, mohli by rovnou tvrdit, že čtvereček je kulatý..  Radar zde tedy BUDE s podporou NATO, nidko se už nemůže trapně vymlouvat a lhát, že jde o solo projekt USA... Mám-li se rozmyslet, jestli mám věřit panu Shefferovi nebo komunistickým vidlákům z Brd, ke  komu se asi přikloním, co myslíte???

Lui 7.5.2008 18:35

Re: Re: pátá kolona

To je jako když někdo neumí číst. Stokrát tady tenhle fakt zazněl na různých fórech, a je to tu zas. Tak znova. Ten systém se jmenuje "národní protiraketový system", a je určen JEN a JEN k obraně území USA. O jaké obraně našeho území tedy chcete mluvit? Ten radar toho technicky není schopen.

Lui 7.5.2008 18:22

Re: Re: ...

Rusko si samo nic nepřivlastnilo. Nové uzemní dělení Evropy po válce bylo dohodnuto na konferenci na Jaltě a v Teheránu ještě před ukončením války, a potvrzeno na Postupimské konferenci. Vždy za účasti vítězných mozností USA, Anglie, Francie. Jste buď lhář, nebo neználek.

tomy 7.5.2008 18:21

Re: Re: Re: Re: Re: NE RADARU

Hmm , takže podle tebe tedy shodně lže USA a generální tajemník a celé NATO, jen vidláci z Brd mají pravdu... Irák měl samozřejmě chemické zbraně, mám připomenout vyhlazení Kurdských vesnic Saddámem??

Lui 7.5.2008 18:17

Re: Re: Re: Re: to je ale blbost

........který jinak obhajuje skutečnou okupaci z 1968 jako nutný krok.

Prosím důkaz. Jinak jsi žvanil.

Lui 7.5.2008 18:08

Re: Re: Re: Re: NE RADARU

O jaké kvalifikaci mluvíš? Mám ti připomenout nikdy nenalezené zbraně hromadného ničení v Iráku. Jestli stavíš na těchhle údajích, tak je mi tě líto. Copak nevidíš, že je to jedna z dalších lží americké vlády, jak zdůvodnit jinak nezdůvodnitelné?

balthasar 7.5.2008 15:42

Re: Ty budeš asi Žid, ne?

Jo, Eretz Blauštajn na to vypadá. ;-) Vo jakym to teda vlastně mluví národě?

tomy 7.5.2008 15:25

Re: Re: Re: NE RADARU

Když je tedy tento "většinový lid", údajných 70% nesouhlasících chytřejší a kvalifikovanější, než celá vláda, generální tajemník NATO nebo Bílý dům, co tedy prosím předkládá kromě hysterických negací???  Nic?? A od kdy se o otázkách obrany státu rozhoduje většinovým hlasováním prostého lidu?? O tom tozhodue vláda, ne vidláci a sedláci z Brd, kteří jen křičí...

Jojo 7.5.2008 15:04

Dunquerke

Jo, včera večer zrovna v pěkném pořadu v televizi bylo vidět, kam zatahují národ zbabělci, kteří si myslí, že když se budou před agresorem plazit po břiše, dá jim velkoryse pokoj. Pěkně se přihrbíme, budeme se uklánět na všechny strany, nebudeme ničím provokovat a on si nás nikdo na našem zaprděném záhumenku nevšimne, že?

cml 7.5.2008 15:00

Re: Re: Re: Hanba autorovi tohto příspěvku

to je nuda... zkuste neco mene pruhledneho... moc casu uz nemate

tomy 7.5.2008 14:33

I kdyby byl...

tento článek napsán v mnohem mírnějším stylu, nic  to nemění na faktu, že povedená iniciativa nezakladnam.cz skutečněhájí zájmy Ruska a Iránu a lže o nulovém nebezpečí raketového útoku.. Oni mají totiž jeden základní problém, který zde nikdo nevysvětluje: nic neřeší, pouze negují a hrají na spodní city nepřemýšlících lidí, kteří samozřejmě přijímají libivější tvrzení.  Dokud tu nemáme radar, všichni včetně Iránu jsou naši kamarádi a nikdo žádné zbraně nemá. Ale běda, kdyby tu byl radar, hned bychom byli terčem č.1....Takže zbraně (rakety) tedy existují. Ať nejdříve hloupí antiradaristé a bolševici vysvětlí tuto svou demagogickou protimluvu...

 Když je tedy tento "většinový lid" chytřejší a kvalifikovanější, než celá vláda, generální tajemník NATO nebo Bílý dům, co tedy prosím předkládá kromě hysterických negací???  Nepotřebuji emtitivní ladění tohoto článku k tomu, abych přišel na to, že sympatizovat s někým, kdo hájí zájmy Ruska a Iránu je hanebné..