26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
slon75 9.5.2008 20:54

Re: Soudruzi argumentuji Kojzarem?

Argumentace fakty není silnou stránkou rudých soudruhů a pravidelně v ní selhávají. Ale co na tom, když argumentace silou a zastrašováním je o tolik účinnější a šetrnější k jejich nešťastným přetíženým mozkům.

Puskas 9.5.2008 19:19

Re: Přece soudnému člověku musí být dávno jasné,

Komunisté jsou bestie horší než hyeny a šakalové. Jenom magor nebo stejná bestie jako oni jim může fandit a podporovat je!;-€(Y)

karlik 9.5.2008 18:48

Copak udělá pan Kocáb nyní ???

Uspořádá koncert pro prvního zase cizího vojáka na našem území ???

S greenpeace 9.5.2008 18:43

Re: obraz nepřítele

máme zkušenosti ohledně Temelínu, jak dokázali z bezpečné elektrárny vyrobit atomovou zbraň srovnáním s černobylem, že??

Josef 9.5.2008 18:27

Re: Re: Ta argumentace

A co Clinton-patří také k sebrance???

03.07.2007 - (vpl, CNN, roš) - str. 08

 

JALTA - Dokud plánovaný raketový štít USA nebude účinnější, jde o kolosální plýtvání penězi a vytváření zbytečné krize s Ruskem. Na tiskové konferenci v ukrajinské Jaltě to v sobotu prohlásil bývalý americký prezident Bill Clinton.

„Mé údaje nemusí být správné, ale mám dojem, že vytváříme krizi, když žádná není nezbytná,“ řekl Clinton....

kmet 9.5.2008 17:06

Přece soudnému člověku musí být dávno jasné,

komu slouží hnutí podporované Společností Julia Fučíka, Štěpánováými komunisty a Spolky palestinských studentů v Česku. Komunisté vždy mistrně dokázali zneužít národoveckých a mírových naivků a pacifistů. Kdyby měli užitek ze zneužití náboženství, po kolenou by lezli až do Vatikánu/! 

Sly 9.5.2008 16:44

To prece nemuzou dopustit, proboha

Aby se diskutovalo o faktech, kdyz se nehodi. Oni musi kejhat, ze jim to pripomina Kojzara a Urvalka... Jakykoli Kojzaruv clanek bylo mozne rozebrat a najit tam vsechny lzi a polopravdy, jen to bylo zbytecne a obrana marna. Dnes se muzou vyjadrit, kde clanek nema pravdu, jak se jim zlibi, mohou se branit pravni cestou, nikdo je za to nezavre ani nevyhodi z prace, tak kde je problem?

Sly 9.5.2008 16:27

Soudruzi argumentuji Kojzarem?

To by jeden blil. Takze trocha faktu: husakovska propaganda stala predevsim na informacni blokade, nemoznosti branit se, lzich a prekrucovani faktu.

Tady jsou dukazy, odkazy na overitelne zdroje, soudruzi maji sve weby, shromazdeni, pristup do medii, masivni reklamni kampane, mohou vse vysvetlit. Zatim se nepodarilo vyratit ani jeden v clanku zmineny fakt.

Takze cekam na nejake ty argumenty, ne hystericke dojmy mimo misu "pripomina mi to antichartu" nebo ve stylu "a vy zase bijete cernochy". Byli nasi mirovi stvaci mezi komunisty a trockisty v Londyne nebo ne? Byli v Kahire s islamskymi fundamentalisty nebo ne? Dokud to nebude vyvraceno, je to pro me bolsevicka pakaz, co se paktuje s teroristy.

tomy 9.5.2008 16:11

Re: Re: greenpeace,

Argumentace o tom, že bez radaru nám žádné nebezpečí nehrozí, ale s radarem bychom byli terčem č. 1 snad není manipulace??

mONGOL 9.5.2008 16:04

Všem..!!!

JÁ SI MYSLÍM, ŽE RADAR V PRAZE BÝT NEMŮŽE, PROTOŽE BY BÖHMOVI KLESLY CENY NEMOVITOSTÍ A CLOWSOVI POKAZIL VÝHLED..

mONGOL 9.5.2008 16:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NE RADARU

to skoro vypadá, že v ČR je u farmaceutů sarinu víc než v Iráku..

dej mi trošku času a pár penízků a trochu ti ho dodám, neceš..??? čerstvě vyrobeného.. je to totiž jen slejvačka chemikálií pro úplného chemického trubku..

pavlik 9.5.2008 15:33

Re: Re: Ta argumentace

A co takhle Greenpeace? Nebo spíše označujeme všechno co se nám nehodí do krámu nálepkami jako "iracionální", nebo "přehnané". Iracionální je nezvážit argumenty druhé strany. Je to až únavné, neustále sledovat, jak se lidé zuřivě staví "pro radar" nebo "proti radaru", aniž by se namáhali aspoň trochu myslet vlastní hlavou.Co se týče mne, převážily argumenty proti radaru, připadá mi to jako velmi neefektivně vynaložené prostředky. Zbrojní průmysl v USA se zřejmě rozhodl, že vyvolá válku. Nejprve dotlačili prezidenta aby vedl válku "proti terorismu" současně na dvou frontách. Měřeno počtem zabitých teroristů je to jistě úspěšné, zvláště proto že jich přibývá mnohem rychleji. V důsledku nadměrného zbrojení a válčení následuje hluboký ekonomický propad, což je jistě příznivé klima pro vznik vlády tvrdé ruky a "důslednou obranu amerických zájmů".

USA na to má jistě plné právo, ale ať po mně nikdo nechce, abych z toho byl nadšený.

pavlik 9.5.2008 15:23

obraz nepřítele

nemám rád vytváření obrazu nepřítele, ať už to dělají militantní Muslimové anebo o něco méně militantní Židé (s plným žaludkem se člověk do boje tak nežene). Situace není tak černobílá, jak nám ji líčí jedna nebo druhá strana. To platí i v případě radarové základny USA.

Ne základnám bych nepodepsal, jejich argumentace zvl. co se týče zdravotních rizik je poměrně demagogická. Naštěstí je zde taky petice Greenpeace, což není žádná protiamerická a už vůbec ne protižidovská organizace ...

tomy 9.5.2008 15:17

Re: Re: Re: Re: Re: I kdyby byl...

Hm, takže pak generální tajemník NATO má podle vás mezi usima karfiol, jen skupina kolem nezakladnam a s. Neorala má patent na rozum... To jsem opravu nevěděl.. Malé dítě pochopí, že radar je obranný systém a proto není proti NIKOMU namířen, t.zn. ani proti Rusku...

mONGOL 9.5.2008 15:08

Re: Dobrý den, prapore hvězd a pruhů...

koukám a přemejšlím, jestli bys se stejnou zásadovostí poručil ztřískat bábu, co do toho újezdu neoprávněně vstoupila za účelem sběru hub.. společenská nebezpečnost je podobná.

Sportu zdar a radaru zvláště, pane.. ;-D

slon75 9.5.2008 15:05

Re: Ta argumentace

Problém je, že neexistuje (rozhodně jsem o ní neslyšel) organizace nebo platforma racionálních a střízlivých odpůrců radaru.

Vlajek se chopila levicová zásadně antiamerická sebranka, podporovaná muslimy z jedné strany a nácky z druhé, vyzbrojená hesly místo argumentů.

Nezlobte se, ale tohle opravdu nejsou partneři pro diskusi o strategických otázkách obrany státu.

www.grovik.net 9.5.2008 15:02

Re: Re: Re: Re: I kdyby byl...

ach jo... i desetilete dite si to dokaze predstavit.

Iran rakety nema, jenze a to uz se prosaklo i u Topolanka, je radar primarne namiren na Rusko, proto se mu taky neliby (a neni se cemu divit).

V pripade ze USA (a ty k tomu maji nejbliz) zkusi napadnout napriklad prave ono Rusko, prvni kam dopadnou ruske rakety bude radar.

Stale jeste nechapete tu souvislost?  Nebo mate skutecne mezi usima karfiol a nepochopite ani tak jednoduchou premisu?

tomy 9.5.2008 14:59

Re: Přestaň tady blábolit nesmysly a vpamatuj se

Zavři ústa a buď rád, že tě USA budou chránit, ty zbalělče malý, český, sobecký...

tomy 9.5.2008 14:57

Trapný jsi ty,

ale nejen to, jsi navíc zbabělý... Říkat druhým, že mají držet pusu, to jsou opravdu argumenty primitiva.  I ty vděčíš USA za svobodu, kterou máš.. Nebo máš tak krátkou paměť?? Nechat se od UA chránit, ale za něco odpovídat, to ne?? Takže anitemerikanismus a ne věcné  důvody tě vedou k odmítání radatu..  Mě vůbec nevadí, že radar nebude spadat pod velení NATO, když NATO samotné podobný systém nemá... Pro mě je důležité, že NATO radar vítá... Jaký máš tedy ty návrh na obranu proti obecnému raketovému nebezpečí, zdůrazňuji obecnému, bez ukazování na konkrétního nepřítele, kromě hysterických negací?? Prosím konrétní odpověď..

A jedno ti poradím.. zavři raději ústa a buď rád, že tě budou USA chránit, ty hrdino čeký zbabělý.. I ty jim hodně vděčíš... Až tu radar bude, budeš mít holt s ostatními bolševiky smůlu - budeš se muset jít vztekat do Moskvy nebo do Teheránu...

Víš do ti poradím?? Buď rád, že tě USA budou chtáni

www.grovik.net 9.5.2008 14:46

Re: Re: Pane Neff

vyvratite nejake tvrzeni nebo umite jen nalepkovat?

mONGOL 9.5.2008 14:45

Re: Dnes je tomu 63 roků, co byly Brdy osvobozeny Americkou armádou

to snad ani nemá cenu komentovat.. tenhle blábol..

Jasně.. USA pomohly Adolfovi kapitálem, pak s ním bohužel musely válčit a se Stalinem si Evropu prostě rozdělily.. Ne naše vláda, ale USA samy si dohodly čáru, za kterou prostě ne.. To samé ´48 rok, vykšeftovaným se nepomáhá..

Já se divím místním pakoboltům, že si stále myslí, že nás Amerika spasí.. kašle na nás, velká politika je mezi USA a Ruskem.. sem spadnou jen lži a drobty.. Rakety z Koreje přes Evropu.. blbost hodná vskutku jen Klvani. Írán Evropu chce k obchodu, ne jako terč.. a USA jsou jen zástupný problém, jediné třenice jsou kvůli Izraeli a tam je řešení hlavně v omezení regionálně mocenské a zejména velmocenské arogance.. balistická střela nad Chicagem je jen výhodný strašák..

Podstatná je kontrola Ruska a byznys v objemu minimálně sto miliard dolarů.. proto radar bude, kvůli kšeftu a s Ruskem se to něco za něco nějak vyřeší.. Evropa bude čumět, protože je tupá a neakceschopná a ve skutečnosti její souhlas nikdo k ničemu nepotřebuje..

www.grovik.net 9.5.2008 14:30

Re: greenpeace,

Prosim muzete ukazat kde presne Ne zakladnam manipuluje?

Roman 9.5.2008 14:15

Ta argumentace

Jsem proti radaru. Jako spousta příznivců komunistů, sociálních demokratů, občanských demokratů, antisemitů, islamofobů, chytráků, hlupáků... No a co?

Když bude proti domácímu násilí neofašista, znamená to, že se musím od něj a od všech věcí, které podporuje, distancovat? Mám snad být PRO domácí násilí?

Zase ta argumentace ad hominem. Jděte s tím do háje!

Jozi 9.5.2008 13:42

Lobbyista Topolanek potrebuje rakety aby vydelal miliardy.

Vcera prohlasil ministr VONDRA na WDR evropskem foru v Slovinske Ljubblani ze "Americane protiraketove zakladny nepotrebujou oni uz je maji". Tento ministr ceske vlady prohlasil to co v cesku vlada tvrdi opak. Kdo to chce shlednout tak to mozna bude jeste jednou opakovano v nemecke televizi.

tO_mass 9.5.2008 13:16

Re: Dej si to na střechu, vole

tak nevim - ten clanek se az na vyjimky moc nevenoval komentarum, ale spise "udalostem" - tedy citace z webu onech potrefenych. Co je tedy zcestne?

Rejpal 9.5.2008 12:14

Lidovky zřejmě otisknou jakýkoliv hnůj

... který je kydaný tím správným směrem. Pokud si chtějí udržet alespoň zbytky nějakého kreditu, měli by přehodnotit své zdroje. Z informačního kanálu se pomalu stávají jen tím kanálem. >-

Historik pro tomy 9.5.2008 10:24

Přestaň tady blábolit nesmysly a vpamatuj se

Sami Američani řekli 5.5.2008, že pro americkou stranu je jen těžko představitelné, aby brdský radar spadal pod velení NATO.

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=604317

Teď mi řekni, kdo je tady trapnej, ty velbloude. Je mnohem lépe držet pusu zavřenou a nechat ostatní aby si mysleli, že jsi hlupák, než ji otevřít, a nenechat nikoho na pochybách.

Sulejman 9.5.2008 7:52

A co třeba k věci?

Když se tu ta početná skupina odpůrců radaru rozkřikuje, jaké to jsou v článku lži a demagogie, co takhle napsat konkrétně: Ten a ten bod není pravda, důkaz je zde (odkaz).

Ono by to ovšem bylo dost těžké, protože sami nezakladnam se ke svým východním a blízkovýchodním přátelům hrdě hlásí. Tady nejde o žádnou lživou propagandu, vážení. Tenhle článek prostě jen poukázal na fakta. Ono stačí si na stránkách téhle podařené iniciativy přečíst, kdo do ní patří a je jasno.

slon75 9.5.2008 7:47

Re: Re: Dnes je tomu 63 roků, co byly Brdy osvobozeny Americkou armádou

Nesmysl, ODS vládne na Magistrátu spolu s ČSSD rukou společnou a nerozdílnou. V podstatě velká koalice, do níž jen občas zasahují zlobiví ED nebo US, kteří ale nemají dost síly zvrátit jakékoliv rozhodnutí našich velkých státostran.

slon75 9.5.2008 7:45

Re: Re: Re: aktivity hnutí nezakladnam...

Ono už stačí, že tihleti nezákladnoví "umělci" označují jakékoliv veřejné prezentování jiného názoru za agitaci a téměř vždy naznačují, že to dotyčný dělá za peníze.

Prostě podle sebe soudím tebe...