3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mon 6.6.2008 15:29

Souhlas. Vydirani je nepripustne

Kazdy vyderac je primnitiv, ktery svoje videni sveta povazuje za nadrizene zakonu. Rv

Gonzales 6.6.2008 15:41

Re: Souhlas. Vydirani je nepripustne

Pche, jakýpak vyděrač a vydírání. Oni jsou to mírotvůrci, to nevíte? Svým postojem naznačují většinové společnosti (nevím proč, když jindy řvou že maj 76% obyvatel) kam směrovat emoce a názory. Někde to i funguje ;-D

Carcharias 6.6.2008 16:09

Re: Re: Souhlas. Vydirani je nepripustne

Říká se - a je to pravda - že největším nepřítelem míru jsou pacifisti. Ta směšná skupina nenásilí, či jak se to jmenuje, si dávají jako svůj vzor Gándího... To k čemu jeho politika vedla je nasnadě- válka - mezi Indií a nově vzniklým umělým státem Pákistánem.

slon75 6.6.2008 17:15

Re: Re: Re: Souhlas. Vydirani je nepripustne

Jinak Gándhí a vůbec poválečná Indie byli v úplně jiné situaci, měli proti sobě civilizované Brity, kterým se rozpadala koloniální říše a dobře věděli, že budou muset odejít a v podstatě šlo jen o dohodnutí podmínek odchodu.

Nejsem si jist, zda by Gándhí svou metodou uspěl např. proti Hitlerovi.

(A prosím nekomentujte můj příspěvek reakcemi typu: Britové nebyli civilizovaní, protoze při povstání tehdy a tedy zabili tolik a tolik indických civilistů, to by bylo opravdu na jinou diskusi).

Bohata 6.6.2008 22:11

Re: Re: Re: Re: Souhlas. Vydirani je nepripustne

Pozor Ghándí Hitlerem argumentoval a stavěl se na jeho stranu.

pajdak 6.6.2008 15:00

blabol pozoruhodneho kalibru

neopal jste o od Alise Indry nebo nebo Mustafy Hnusaka?;-D

milan007 6.6.2008 15:27

Re: blabol pozoruhodneho kalibru

a to ten Váš komentář, to je literární perla :-)

elvis 6.6.2008 15:28

Re: blabol pozoruhodneho kalibru

napřed chvíli přemýšlej a pak teprve piš. Autor má 100% pravdu. Nám tady akorát chybí politik typu a formátu Winstona Churchila. Nikdo z vládní koalice, i když se rozhodli správně nemá potřebnou úroveň ani úsudek ani formát tohoto politika, na jehož slova došlo.

slon75 6.6.2008 17:17

Re: Re: blabol pozoruhodneho kalibru

Podle mě je v kabinetu jedna osoba skutečně světové úrovně a obrovského přehledu - Karel Schwarzenberg.

Harpyje 6.6.2008 17:28

Re: Re: Re: blabol pozoruhodneho kalibru

R^

doktor 6.6.2008 14:12

ODS loví oposiční poslance

stejnou metodou, jakou to dělali komunisti před Únorem v řadách tehdejší ČSSD, ČSNS a ČSL: http://zpravy.idnes.cz/rebel-v-cssd-nabizi-topolankovi-podporu-radaru-fl9-/domaci.asp?c=A080605_221952_domaci_mia.

PetrH 6.6.2008 14:34

Re: ODS loví oposiční poslance

Já myslel, že Fierlinger je Paroubek... tak to se musí ODS tumlovat, aby někoho zlanařila ještě před slučovacím sjezdem KSČSSD.;-)

jirka.s. 6.6.2008 16:21

Re: Re: ODS loví oposiční poslance

No, on Bufo bufo má na to slučování s komouši ústavodárného "odborníka" ! Ten má v té likvidaci socanů mnohaletou praxi!;-D;-D;-D

http://www.lidovky.cz/ln-jicinsky-v-roce-1968-radil-jak-na-cssd-d8z-/ln_domov.asp?c=A080116_213020_ln_domov_fho

emersonskej 6.6.2008 23:34

Re: Re: Re: ODS loví oposiční poslance

;-D;-D;-D ten internet je ale sviňa...

jk-jiny 6.6.2008 12:32

a stejne vam to moc nevychazi...

z meho pohledu snaha podobnych filosofu a Klvanu vede zatim jen ke zvyseni postu odpurcu radaru. Tak jen dal, vyse a jeste blbeji.

ladik53 6.6.2008 12:31

odkdy?

Odkdy se u nás vláda volí autore?

Harpyje 6.6.2008 12:18

Re: Milý filosofe,

Historické paralely jsou vždycky ošemetné. Faktickou okupaci země cizími vojsky nelze srovnávat  s umístěním radarové základny spojeneckého státu.

doktor 6.6.2008 12:39

Re: Re: Milý filosofe,

Já je nesrovnávám, šlo mi jen o mandát demokratické vlády. Ta Topolánkova se v mnoha případech chová jako ty totalitní, především  s nikým o ničem nediskutuje. Je to zásadní chyba, která se jí v demokracii musí vymstit. Osobně mi vůbec nejde o umístění USA radaru u nás, ale jen o to, že udávané důvody jsou zřejmě falešné, a americký radar blízko ruských hranic je ne nám, ale světu nebezpečný.

Harpyje 6.6.2008 12:49

Re: Re: Re: Milý filosofe,

To už tak v zastupitelských demokraciích bývá. Vláda se zodpovídá parlamentu, a ne přímo voličům. Ti jí mohou prezentovat účet v příštích volbách, když jsou nespokojeni s její prací. Vláda se nezodpovídá přímo voličům. To nemá s totalitou nic společného.

Nechápu, proč by měl být americký radar světu nebezpečný. Jako kdyby v době satelitů záleželo na vzdálenosti.

cb 6.6.2008 12:51

Re: Re: Re: Re: Milý filosofe,

O umisteni radaru stejne musi rozhodnout parlament, tak at tu nekecaji o nejake vladni totalite.

Harpyje 6.6.2008 12:55

Re: Re: Re: Re: Re: Milý filosofe,

Sice české zákony neznám, ale taky předpokládám, že taková smlouva musí být ratifikovaná parlamentem jako všude jinde.

Kobylka Lajda 6.6.2008 13:18

Re: Re: Re: Re: Milý filosofe,

R^R^R^VV

Queribus 6.6.2008 12:50

Možná, doktore,

můžete svá tvrzení o Kubiceho intrikách a o koupených hlasech "konstruktivních poslanců" dokázat. Tedy sem s důkazy! Jinak nemá Váš příspěvek žádnou váhu.

JE 6.6.2008 13:24

Re: Možná, doktore,

Co čekáte od RSDr ?

doktor 6.6.2008 13:36

Re: Možná, doktore,

Práskačství není můj obor. Stačí se podívat na to, co z té zprávy bylo prošetřeno a odloženo, vnímat fakt, že Topolánek se o ČSSD spojené se zločinci zmínil v TV 14 dnů před jejím zveřejněním, a že sexuolog a ředitel brněnské nemocnice, poslanec zvolený za ČSSD MUDr.Pohanka, zapletený původně do kauzy Budišov, je najednou čistý. Jak získali Ing.Melčáka, CSc., odborníka na obrábění kovů a člena ČSSD od 1991, nevím. Stačí si položit otázku ne jak, ale proč to udělal? Neodpovídá. Ale o to mi vůbec nešlo. Jen si myslím, že v demokracii se má o věcech nejprve DISKUTOVAT, a pak se rozhodovat. Ta neochota a neschopnost diskutovat je zásadní vlastností T.vlády. Vláda (přímo prototypem je ministr Julínek) nejprve rozhodne, a pak (z donucení a viditelně nerada) diskutuje - viz včerejší Julínkova a Hellerové šaškárna v show paní Jílkové). 

gerontusinza 6.6.2008 14:10

Máte recht pane doktore.....Re: Re: Možná, doktore,

R^R^ jen tupec nebo zločinec není schopen "pochopit" o co jde....;-)

Harpyje 6.6.2008 16:14

Re: Máte recht pane doktore.....Re: Re: Možná, doktore,

Vy jste tupec, nebo zločinec?

jirka.s. 6.6.2008 16:25

Re: Re: Máte recht pane doktore.....Re: Re: Možná, doktore,

Jedno nevylučuje druhé! ;-D

Harpyje 6.6.2008 16:50

Re: Re: Re: Máte recht pane doktore.....Re: Re: Možná, doktore,

Jenom nevím, kdo je horší a kdo může víc škodit.  Zločinný tupec, nebo tupý zločinec?

Nepes 6.6.2008 11:55

Pohrdá - li se hlasy většiny ,

téměř sedmdesáti procent lidí tohoto národa, pak to znamená jediné, brzký konec demokracie, diktatura a sudetoněmecký revanš mixovaný s nacionalismem.