20.6.2024 | Svátek má Květa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MLOK1 16.5.2008 12:34

Re: Re: výborně napsáno

PRIZMATEM SLAVNÉ KOJZAROVI ŠKOLY.........:-):-):-)

      

Saul 16.5.2008 8:59

Díky autore

Pěkný článek, ale obávám se, že hráz dílem blbosti, dílem oddanosti zájmům Ruska nenaruší (snad proto, že je nenarušitelná a nerozborná).

BUKOWSKY 16.5.2008 9:48

Re: Díky autore

JENŽE ONO TO JE MOMENTÁLNĚ PŘESNĚ NAOPAK - NEJVĚTŠÍM NEBEZPEČÍM JE MOMENTÁLNĚ POLITIKA NEOCONS. OBVIŇOVÁNÍ Z ODDANOSTI RUSKU JE SMĚŠNÉ A HLAVNĚ KONTRAPRODUKTÍVNÍ. SPÍŠE POUKAZUJE NA ZABEDNĚNOST A NEVÝVOJ ZAMILOVANÝCH DO NOVÉHO VELKÉHO BRATRA.

hp 16.5.2008 8:59

Protiradarovce zavřít do blázince

neboť jen blázen nic nedělá pro svou vlastní ochranu!

zdeněk 16.5.2008 10:55

zavírání do blázince byla oblíbená praktika KGB v SSSR

zjistěte si co se stalo s protestujícími v Moskvě kteří vyslovili nesouhlas se vstupem vojsk v roce 1968.

MZ 16.5.2008 11:55

Re: Protiradarovce zavřít do blázince

A dělat někomu radostně a s písní na rtech živý štít vás kvalifikuje kam ? Do vlády, že.

Ašek 16.5.2008 8:25

Dik

.Děkuji za článek a pohled na věc.Na těch stromech si ti hoši začnou brzy připadat trapně.Nechápu když se země spojují pro svou bezpečnost  a jejich občané protestují.Před Mnichovem u nás řval stejný typ lidí a jak to dopadlo.

Ske pti cus M aximus 16.5.2008 8:33

Vždy když se země spojovali pro svou bezpečnost byla z toho nesmyslná válka, na které vydělali hlavně Židé.

zk 16.5.2008 8:53

Re: Vždy když se země spojovali pro svou bezpečnost byla z toho nesmyslná válka, na které vydělali hlavně Židé.

To víš, Maxíku, kdyby nebylo Židů musel by sis je vymyslet, že?

Harpyje 16.5.2008 8:54

Re: Vždy když se země spojovali pro svou bezpečnost byla z toho nesmyslná válka, na které vydělali hlavně Židé.

i :-P

KUK 16.5.2008 8:55

Re: Ba nikde se lide necitili bezpecneji nez uprostred valek a vojenskych akci USA

...a to jich uz bylo......a vsude nastolili svuj poradek a rad, pokud je obyvatele nehnali svinskym krokem....

zk 16.5.2008 9:26

Re: Re: Ba nikde se lide necitili bezpecneji nez uprostred valek a vojenskych akci USA

Vy nemáte moc přehled o historii, že kukačko?

emersonskej 16.5.2008 9:00

Re: Vždy když se země spojovali pro svou bezpečnost byla z toho nesmyslná válka, na které vydělali hlavně Židé.

Občas si říkám jestli se těm vašim blábolům smát, či vás za ně politovat...:-/

JaS 16.5.2008 9:03

Re: Re: Vždy když se země spojovali pro svou bezpečnost byla z toho nesmyslná válka, na které vydělali hlavně Židé.

Čím se asi živí?

aljav 16.5.2008 9:08

Re: Re: Vždy když se země spojovali pro svou bezpečnost byla z toho nesmyslná válka, na které vydělali hlavně Židé.

spíše:"kdo ho asi živí" ?

Kolman 16.5.2008 9:03

Re: Vždy když se země spojovali pro svou bezpečnost byla z toho nesmyslná válka, na které vydělali hlavně Židé.

Vždy, když se země spojovaly pro svou bezpečnost, byla z toho nesmyslná válka, na........

J.M. 16.5.2008 16:39

Re: A jéje, zase jeden strážce pravopisných chyb v diskuzních fórech, co jinak nemá co říci.

Septiku, ono vždy jednoho potěší, když někdo, tak nízký jako vy, navíc dělá i chyby v pravopise. Potom je jasné, jak vážně je třeba jeho názory brát.

Karla 16.5.2008 9:38

Re: Vždy když se země spojovali pro svou bezpečnost byla z toho nesmyslná válka, na které vydělali hlavně Židé.

pane bože vy jste ale vůl

jirka.s. 16.5.2008 10:22

Re: Vždy když se země spojovali pro svou bezpečnost byla z toho nesmyslná válka, na které vydělali hlavně Židé.

A teď si ještě , septiku, představ tu melu, co by vznikla, kdyby se ty země pospojovaly ;-(

Rudolf Kadil 16.5.2008 8:00

Standardni radaristicka pohadka

Prectete si radeji rozhovory s byvalym namestkem ministra obrany USA Phillippem Coylem, tam je neco o geopolitickych rozmerech tohoto projektu, a vubec to pro nas nevypada dobre. Ne tyhle modlitby Neffovy sekty. ;-D;-D;-DRvRvRv

zk 16.5.2008 8:18

Re: Standardni radaristicka pohadka

No, to jste tady vykadil pořádnou pitomost, vy geopolitický rozměre:-D:-D

jirka.s. 16.5.2008 8:21

Re: Re: Standardni radaristicka pohadka

Jó, to si myslí každý hovnivál, že právě ta jeho kulička má přímo globální rozměr a význam! ;-D

Rudolf Kadil 16.5.2008 8:33

Re: Re: Standardni radaristicka pohadka

Typicka reakce radaristu - chybi jim argumenty, tak nastoupi osobni utok. :-/RvRvRv

zk 16.5.2008 8:54

Re: Re: Re: Standardni radaristicka pohadka

Za to vy máte velmi pádné argumenty. Tak se nám pochlubte, kde a co jste ještě četl:-D:-D:-D

Daneš 16.5.2008 7:54

Začínám věřit teorii, že svět se snaží ovládát Židé prostřednictvím USA. I US-radar v ČR je toho důkazem. V čí prospěch to vše ???

KUK 16.5.2008 7:51

Na rodnem Slovensku by ti za toto nakopali rit...neserinkej se do Čechu...

...když se ti tu nelibi , mas možnost...chovej se tu slusne jako každy imigrant...

ps 16.5.2008 8:26

Re: Na rodnem Slovensku by ti za toto nakopali rit...neserinkej se do Čechu...

TO bude tím, že na SLovensku vládne banda nácků a komoušů, kteří lezou do prdeIe rusákům. A článek i pan Gabal je velice slušný narozdíl od jiných slováků či čechů.

Ske pti cus M aximus 16.5.2008 8:35

pes zase štěká svou cizáckou písničku

Petr Kohout 16.5.2008 7:48

Pane Gabal, raďte raději doma (Slovenské vládě)

1. Změna zaměření ruských raket je záležitostí několika minut - žijeme v době počítačů a jde o vložení nové polohy cíle do řídícího počíače střely.

2. Ruské rakety připravovanou obranu prozí stejně snadno jako rozjetý náklaďák pavučinu - vůči Rusku nemá žádný strategický význam, leda snad jako obrana proti šílenému plukovníkovi, který sám o své vůli odpaluje rakety.

3. Názor, že na nás přitáhnou Iránský protiútok potvrzuje, že je Irán nebezpečný a že je nutné přijmout opatření (což takhle ne 10, ale 100 protiraket a k tomu 10 nových radarů).

zk 16.5.2008 8:52

Re: Pane Gabal, raďte raději doma (Slovenské vládě)

1.Mýlíte se - zaměření ruských raket není otázkou několika minut. Sice žijeme v době počítačů, ale tak jednoduché, jak si myslíte, to zase není.

2. Protiraketová obrana není také určena na ruské rakety, už bylo mnohokrát řečeno, že štít je určen proti jednotlivě vypáleným raketám z Iránu, příp. Koree nebo jiných oblastí ovládaných teroristy. Rusko má těch raket tisíce a proti nim by to opravdu nefungovalo. Proto USA a NATO tvrdí, že proti Rusku tato obrana není určena a že Rusko by mělo také být pro tuto obranu. Pak je tedy s podivem, proč se Rusové tak brání postavení radaru. 3. Když bude Irán nebo jiný terorista chtít, nemusí používat jen rakety a čekat na radar, ale klidně to provede jiným způsobem. Takže to není radar, který by způsobil, že se o nás budou teroristé více zajímat. Důvod si vždycky najdou, když budou chtít zabíjet. Už to mnohokrát dokázali. Ale proti jejich raketám by byla protiraketová obrana účinná.