7.6.2024 | Svátek má Iveta, Slavoj


Diskuse k článku

PREZIDENT: Jedna chyba plodí další

V okamžiku výročí jednoho ze zásadních dějinných zvratů v Československu bylo nutno nějak v obou státech nějak reagovat. Podle zpráv ČT se vzpomínek na toto výročí na Slovensku prezidentka Čaputová vůbec nezúčastnila. Podle zpráv z Bratislavy se prostě bála Slováků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Janoušek 23.8.2023 10:45

Teda, jestli někdo je vůbec ochoten poslouchat bláboly Havlíčka, Juchelka, Schillerové tak klobouk dolů. Nachera vyjímám neb z něho mám pocit, že se snaží myslet normálně. Akorát jako nestraník za ANO ( to zní moc pěkně: nestraník za něco) musí jet v lince ANO.

J. Anděl 23.8.2023 7:10

Moje neochota volit Babiše, byla, potvrzuji, výsledkem desetileté mediální manipulace.

Babišovy.

P. Diviš 23.8.2023 8:35

Ano.

J. Jurax 23.8.2023 10:30

No jo, a moje neochota volit kohokoliv je výsledkem dlouhodobého sledování politické scény.

U nás - vzhledem k volebnímu systému a nabídce subjektů, jež smíme volit - lze zvolit jen špatně nebo ještě hůř. Současnost je nezpochybnitelným důkazem tohoto tvrzení.

P. Chmelík 23.8.2023 12:28

Vnímám to úplně stejně.

O. Kaucký 23.8.2023 13:44

Snažím se volit jiné mimo parlament, bohužel zatím to nevychází.

T. Novy 23.8.2023 6:57

Drama, drama, drama ... ach jo, pane Vlku, někdy píšete sqěle a někdy jako dnes.

Už byste třeba mohl přestat s trapnou adorací opileckého hulváta Zemana nebo Ruskem zblblého Klause.

A ten slavný, vámi neustále za vzor dávaný BRICS ... cože to dokázal za 20 let existence? No, kulové ... Čína by stoupala i bez toho a bordel v Indii, Brazílii nebo apartheidu zbavené Jižní Afriky je nad naše chápání. O Rusku raději nemluvit.

A. Pakosta 23.8.2023 7:09

Souhlas, pane Nový. Mám stejný názor. R^

V. Vlk St 23.8.2023 10:46

Jestli ono to není tím, že sledujete jen ČT. Tak jen pro vaši informaci. HDP Čína. 1990-384 bilionů USD/ , 2023 17,7 bilionů - Indie 1990 270 miliard/ 2023 3,17 bilionů. Halóó ́ vzbuďte se !!!!

L. Novák 23.8.2023 11:25

Dávejte pozor, co píšete, aby to nebyl nesmysl - viz Čína 1990 / 2023. HDP za rok 2023 přece ještě nemůžete znát. :-P A navíc tam máte divně malé číslo...

"Čínský statistický úřad zveřejnil hlavní ekonomické ukazatele za rok 2022. HDP meziročně vzrostlo o 3 %, čímž sice překonalo očekávání mnohých zahraničních pozorovatelů, ale přesto se stále jedná o druhé nejnižší tempo růstu za posledních téměř padesát let. (20. 1. 2023)"

Čína je na konci s dechem, narazila na meze dané komunistickým centrálním systémem vládnutí a rozhodování.... :-P

A. Pakosta 23.8.2023 17:22

Nejsem si jist, pane Vlku - kdo z nás by se měl vzbudit? Jak souvisí vývoj HDP v Číně a v Indii s volbou a chováním prezidenta P. Pavla? Ten můj souhlas s předřečníkem se týkal právě tohoto. A Vaše čísla o srovnání HDP jsou poněkud podezřelá. Jednak data o HDP za rok 2023 nemůžete mít, a jednak lze těžko věřit, že by HDP Číny za 30 let poklesl na dvacetinu původní hodnoty, zatímco indický vzrostl na dvanáctinásobek.

P. Erdos 23.8.2023 8:02

Pejorativní přivlastky, kterými jste osočil bývalé prezidenty již samy o sobě vypovídají co jste za člověka takže jsem váhal zda mám na ty vaše ubohé argumenty vůbec reagovat.Snad jen blahoslavený budiž chudý duchem neb neví co činí.

P. Diviš 23.8.2023 8:40

Slovo pejorativní lze do češtiny přeložit jako hanlivé.

Na příspěvek pana Nového by spíše sedělo české slovo popisné, skutečné. Je, či bylo li něco hanlivého, pak to byla slova a skutky dotyčných. Což je v případě pana Klause škoda, protože ve své době pro Česko(Slovensko) udělal mnoho potřebné a celkem dobré práce. Bohužel v současnosti už je mimo realitu.

L. Novák 23.8.2023 8:45

R^ !![>-]

T. Novy 23.8.2023 8:44

Kdybyste si vaše žvásty nechal pro sebe, vůbec nic by se zde nezměnilo.

Zajímavé je, jak prokremelské svoloči vadí “pejorativní přívlastky” druhých, ale sami je neváhají používat. Dělají stejné drama, jako dělali za totality ve službě strany jediné.

L. Novák 23.8.2023 8:47

Přesně!!!

O. Kaucký 23.8.2023 13:49

Tomu se nemůžete divit jsou to hlavní agitátoři pětikoalice.

J. Ganaur 23.8.2023 6:57

Starej Vlk vyje.Co mu také zbývá.....;-D;-D;-D

T. Kohout 23.8.2023 7:56

Konečně "argument"! I vy máte volebním právo? To je sice demokratické, současně neštěstí.

R. Langer 23.8.2023 8:09

Jo, a starej Gauner zase mele svoje houna. :-P

L. Novák 23.8.2023 8:49

A Putinova bolševická pátá kolona už vylezla z žumpy...

R. Langer 23.8.2023 11:38

Jo jo, soudruhu Nováku, už jste tady, spolu se svými soudruhy řízenými Putinem z Brusele. ;-D

D. Stirsky 23.8.2023 6:04

I já mám něco na svědomí. Při přijímačkách na VŠ jsem při pohovoru kváknul o “bratrské pomoci SSSR Afghánistánu. Když jsem asi 3 roky učil na SOU a vzal holky ze třídy na sobotní výlet, dostal jsem odznak za aktivní práci v SSSM, ač již jsem v SSSM již nebyl. Čili šrámy má skoro každý ve věku Pavla. Stačí je pouze rozmáznout. Má dobrovolnická babička, bylo jí 99,5 let, komentovala počátkem roku volbu Pavla takto: “Ten Pavel mně připadá tak nějak víc prezidentskej, než Babiš. Vzhledem a tak. Že se na tu funkci jako víc hodí.” Musel jsem souhlasit. Vlk zkrátka a dobře nemůže skousnout, že Pavel byl zvolen. A tak, ať prezident učiní cokoli, je to vždy špatně.

R. Langer 23.8.2023 6:13

Hm, to jsou jistě srovnatelné osudy... ;-D

R. Vacek 23.8.2023 6:33

Máte pravdu, že spousta lidí dá hlavně na to, jak prezident vypadá, jaký je to fešák. Proto se často stávají prezidenty lidé, kteří tam vůbec nepatří.

Dva příklady jsou v článku uvedeny - Čaputová a Pavel.

L. Novák 23.8.2023 8:55

A prolhané ožralé hovado Zeman na Hrad patřil? Zvolili jste jej dokonce dvakrát! 8-o ;-D

R. Vacek 23.8.2023 9:03

Je pravda, že Zeman žádný fešák nebyl a tedy u lidí, kteří dají na vzhled, nezabodoval. A to, že dokonce dvakrát ve volbách zvítezil, ukazuje, že musel většinu voličů zaujmout něčím jiným.

Dle čeho si vy ve volbách vybíráte své zástupce? Jak vypadají? Jestli se jedná o abstinenty? Jestli vystupovali proti komunistům, nebo si oportunisticky budovali svou komunistickou kariéru?

L. Novák 23.8.2023 11:36

K parlamentním a obecním volbám jsem přestal chodit, protože žádní kandidáti a jejich partaje nejsou pro mě volitelní. No a u prezidentských voleb šlo o to zabránit gaunerům Zemanovi a Babišovi stát se prezidentem ČR. Což se u Babiše podařilo.

O. Kaucký 23.8.2023 14:02

Máte být na co hrdý. Máte na hradě svého soudruha.

„Velký vliv na mé pozdější názory mělo léto roku 1968. Tehdy byli u nás na návštěvě přátelé ze Sovětského svazu, právě na kontrastu mezi nimi na jedné straně a protisovětskými náladami na druhé mi otec srozumitelně k věku vysvětlil podstatu situace. Bylo to účinnější než cokoliv jiného a také trvalejší. Posměch ve škole ze strany spolužáků pro mou obhajobu našich přátel mne v názoru pouze utvrdil."

Petr Pavel (vlastnoruční životopis, 1987)

B. Liborek 23.8.2023 7:01

Ten kdo byl bolševickým systémem nemá v demokracii-pokud tu tedy ještě je-ve vysokých státních funkcích co dělat. Morálně. To je jak Fremr. Obklopili se lidmi, co jim vykládají jak jsou báječní. Možná teď pro někoho jsou ale byli to pilíře komunistické totalitní moci.:-(