16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

PRÁVO: Ostudný soudní ortel nad ČSSD

Jako úder z čistého nebe přišlo rozhodnutí Městského soudu v Praze, který rozhodl, že ČSSD musí bývalému advokátu Altnerovi za zastupování v soudních sporech pro Lidový dům (LD) zaplatit 18,5 miliónu Kč a smluvní pokutu skoro 320 miliónů Kč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 9.4.2016 13:40

nacistický soukmenovče Lepko

obnovená ČSSD se v roce 1990 sloučila s exilovou ČSSD. Takže tehdy se neřešilo, která sociální demokracie je ta pravá, protože v té době se ta pravá s tou "falešnou" sloučily.

Tehdy se řešil úplně jiný problém. Tím problémem bylo, zda akciovka Cíl byla za vlády bolševiků znárodněna, či nikoli. A o tento zásadní problém se tehdy stát soudil s ČSSD.

L. Novák 10.4.2016 7:26

Re: Bolševický agigátore Miroslave Šejno

ČSSD prostě Altnerovými kličkami vysoudila to, na co jiní podle zákona neměli nárok a o majetek (díky protirestitučním aktivitám bolševické ČSSD) přišli.

A nažhavený a prolhaný agitátor ČSSD Miroslav Šejna už zase dělá svou špinavou práci...

9.4.2016 11:26

Re: nedementní ...

Takže jinými slovy vylízanče šejno chceš říct že, když ty se jako obvykle zesereš, tak za to nemůžeš, můžou za to všichni ostatní jen ty ne.

Můžeš vysvětlit vylízanče co má společného socanský nejvýraznější znak tedy idiocie, který se tak výrazně projevil při uzavírání smlouvy o poskytování právních služeb s Altnerem s tím, že komunistické zrůdy mohly vracet tak maximálně večeři po nějaké chlastačce ale určitě ne lidový dům, a to z toho důvodu, že ho tyto zrůdy těch celých 40 let totálního komunistické destrukce užívaly neoprávněně, a to i podle zákonů minulého režimu, přičemž tehdejší ministerstvo financí neudělalo nic jiného, než že podalo určovací žalobu, aby bylo zcela jasné, komu lidový dům vlastně patří?

Š. Hašek 9.4.2016 15:18

Re: nedementní ...

Něco i lze najít na internetu. Dá to fušku (jako Peroutka). Pan Šejna jest plně v obraze, Vy jste jen "děsně na-ranej". To je pro diskusi málo.

A nikde, krom Jičínského, není hovořeno o tom, že socanské/komunistické žvásty bychom měli brát v potaz. A Altner se tehdy (docela rozumně) nehodlal šťourat v restitučních zákonech a kličkách, protože nechtěl ani skončit v zaletovaném sudu někde pod Žďákovským mostem. A polemizovat s ministerstvy? Nebyl sebevrah a všiml si poptávky "na jeden domeček v Praze". Byl osloven (ze strany ČSSD), zamyslel se, poradil se, sepsal smlouvu, konal, vysoudil - a dodnes nedostal zaplaceno.

Uklidněte se.

P. Urban 9.4.2016 20:07

Re: nedementní ...

Dejme tomu, že mě vykradou. Já si poté půjčím od pana Šejny sto tisíc korun. A následně je odmítnu vrátit s odůvodněním, že jsem byl vykraden. To, že pan Šejna nebude mít s tou krádeží nic společného bude jen nepodstatný detail.

Doufám, že v takovém případě by se pan Šejna zachoval nedementně a ty peníze po mně nevymáhal.

P. Jášek 9.4.2016 9:56

No,

ono se u mafiánů nevyplatí podvádět. Vy máte podvodem získaný LD a tak těm, co tento podvod uskutečnili, musíte platit! To je zákon podsvětí od pradávna!

Š. Hašek 9.4.2016 13:36

Re: No,

1

R. Szewczyk 9.4.2016 9:41

ha ha ha

ha ha ha, ešče nikdo nepoděkoval statečnému soudci, tož to činím tímto, bo tak jako na kmána tak i na pána, je zajímavé, že nikdo nebrečí nad paní, kteréž ukradli občanku a pak na ní jezdili na černo, z čehož soudy vydedukovaly myšlenku, že paní má za ztrátu občanky zaplatit 650 000kč, sice oklikou přes pokuty soudy exekutory, ale to je nepodstatné, ale brečí se nad gaunery, kteří odebrali zboží, v tomto případě služby, a za ně dle dobrovolně uzavřené smlouvy nezaplatili, jen ešče doufám, že ty plačky ešče spadnou do exekuce, sic už Vránu zlikvidovali, ale věřím , že exekuci by provedl nad sprostým neplatičem řádně.

Z. Lapil 9.4.2016 10:22

Re: ha ha ha

Nevím, byl-li soudce statečný, ale zvenčí to vypadá, že odvedl dobrou práci.

J. Růžička 9.4.2016 9:28

Jičínského ostudný blábol

Podepsaná smouva je podepsaná smlouva. Komoušský žvanil pouze slintá, jako vždy.

J. Urban 9.4.2016 9:23

16 let si ČSSD vystačila s principem Jyrky

Roko Paroubka (který ho naštěstí - pro čssd ale bohužel - nestihl nechat uzákonit), že dluhy se přece platit nemusí. A teď jim to soud takhle pokazil! Příspěvek soudruha Jičínského jen dokazuje, jak hluboce jsou socbolševické lůze (nejen) zlodějské a podvodné manýry vlastní, že jsou schopni je vydávat za normu.

D. Polanský 9.4.2016 8:51

Problém bude v Zemanovi

za jeho blbost, nafoukanost, neznalost asi bude ČSSD krutě platit. Jinak ale žádná o tom, že částka je oproti původnímu plnění amorální. Jenomže takhle přišli o své jmění po revoluci tisíce občanů. ČSSD by neměla být výjimkou. Kapitalispus musí být krutý, jinak by nebyl funkční. Musí být jen a jen o kapitálu.

R. Langer 12.4.2016 13:04

Re: Problém bude v Zemanovi

Zeman bránil ČSSD 20 let Altnerovi zaplatit? No teda... :-D

O. Schnabl 9.4.2016 8:49

Dluhy se platí

Tímto vašim blábolem jen potvrzujete nekompetentnost představitelů ČSSD. Pokud by byly svéprávní a trochu používali selský rozum tak by takovou smlouvu nikdy nemohli podepsat. Největší odpovědnost nese ten, který dal pod tuto smlouvu svůj podpis, a to nebyl nikdo jiný než "všemi milovaný" soudruh prezident Zeman. V podstatě si tito soudruzi mysleli, že tak jako vždy naslibují modré s nebe, a tak jako řekl s. Paroubek, dluhy se přece neplatí, a dnes nastala chvíle která dohnala lháře a kecali a dluh a podmínky který podepsali musí uhradit.

M. Zikmund 9.4.2016 8:38

Pychologická příprava soudu

každý válkychtivý politik ví, že před začátkem boje je nutné zajistit psychologickou přípravu obyvatel. Prostě se jim musí nacpat do hlavy, jak je jim ze strany toho druhého ubližováno a jak se tomu musí bránit. Teď ČSSD musí sníst, co si sam nadrobila, ale to se jí nechce a žene to opět k soudu. Mocná strana ví, že pro "řádný" výsledek je potřeba psychologicky obyvatelstvo připravit, aby tento "řádný" výsledek akceptovalo. Článek pana Jičínského je jen jedním z nich. Všimli jste si, jak v ČT vždy začínají zprávy přesně v celou? Chudák paní počasí když se časově nedaří, tak mele předpověď rychlostí blesku, rozhovory se rychle ukončují... To ve čtvrtek ráno měli na ČT24 pana Paroubka a právníka Judr Blanického (tuším), kteří vysvětlovali, jak je ta smlouva nemravná a soud to musí napravit. Oponent nebyl, proč také, to už je takový nový zvyk, který se v ČT šíří čím dál více. Zprávy začaly v 7.03 ... Ona ta ČT prostě ví, kdo je tady v této demokracii pánem.

Z. Čábelka 9.4.2016 10:31

Re: Pychologická příprava soudu

Gumový metr ovcí a korytářů sociální demokracie :o)

Š. Hašek 9.4.2016 13:35

Re: Pychologická příprava soudu

Přesně.

Nakonec Mládek již dříve naznačil, "že každá faktura živnostníkovi je vlastně nemravná". A ta naše TV mu nebyla schopna ihned odvětit, že vysílání není hospoda a zeptat se, kterou to slavnou školku vlastně vystudoval. Když má tak "neotřelé" závěry.

F. Doušek 9.4.2016 8:32

Jičínský na mně působí jakoby se snažil sám sebe

vyvinit z tohoto socdemáckého průseru.

Přitom podstata je jinde - proč strana nezaplatila dle smlouvy Altnerovi v řádném termínu? Zdůrazňuji, že řádný termín proběhl za předsednictví Miloše Zemana! Jeho kecy o tom, že za vše můžou jeho následníci jsou bohapustá lež.

M. Zikmund 9.4.2016 8:19

Pokrytci, kteří se nemusí červenat

- prostě proto, že to pod tou rudou barvou stejně není vidět. Slova, slova, slova... Politici ČSSD tak rádi mluví o slušnosti, morálce, dodržování zákona, o rovných podmínkách a stejné startovní čáře. Odsuzují návrat majetku církvím a okázale se jim hnusí peníze, co prý o všem rozhodují. A realita? Za první republiky strany nesměly vlastnit majetek, tak zákon socdem prostě obešla přes Antonína Němce a později společnost Cíl. Po revoluci se několik lidí hlásilo, že jen oni jsou ta pravá a původní socdem a dožadovali se Lidového domu, přesto, že socdem nepatřil, ale restitucím církví, šlechty a drobných zemědělců sami bránili - normální pokrytectví. Po revoluci byly jediné strany, které si přinesli z minulosti nějaký majetek jen ty levicové - komunisté, lidovci a pozdeji socialisté. Stejná startovní čára? Pokrytectví. Podivným způsobem získali majetek miliardové hodnoty a rázem měli ve volebních kampaních možnost vydat stamiliony během jediného roku, na rozdíl od politických soupeřů, kteří mohli vydat jen několikanásobně míň. Rovné podmínky? Pokrytectví. Uzavřeli smlouvu s právníkem, který nesl veškeré náklady soudní pře (= kdyby ČSSD prohrála, nic by netratila), ale s tím, že v případě vítězství obdrží 10% z vyhraného majetku (= odměna ve výši běžného nálezného, to stát si při převodu majetku bere 3% a nic při tom neriskuje). Když ČSSD nakonec LD získala, najednou bylo těch 10% nemravné a najdnou je nechtěla vyplatit (= prokázala, jak důvěryhodný partner je a že výše smluvní pokuty ve skutečnosti odpovídala riziku, že smluvní strana se nebude ochotna dodržet smlouvu). Dnes ČSSD brečí, jak je to zničující a její situace ohrožuje demokracii, přitom to, co mají platit je ve výši jejich běžných výdajů na volby (= už nebudou mít ten finanční náskok, to skutečně ohrožuje demokracii). Slušnost, morálka? Jen a jen pokrytectví.

P. Lenc 9.4.2016 8:26

Re: Pokrytci, kteří se nemusí červenat

Chtěl jsem se diskuze zůčastnit, ale vše, co jsem chtěl napsat jste napsal za mně vy.Jičínského fňukání o morálce je od tohoto starého bolševického šíbra, slušně řečeno, na zvracení.

Z. Čábelka 9.4.2016 10:38

Re: Pokrytci, kteří se nemusí červenat

Jičínský, nemůže komentáře svých článků číst, jinak není možné, že ještě chodí mezi lidi mimo liháč. Ale co plácám, Jelínek, Pehe + další jsou stejného druhu a nestydí se taky.

L. Novák 10.4.2016 7:32

Re: Pokrytci, kteří se nemusí červenat

Ano, je to přesně tak, jak jste napsal.

A. Zajícová 9.4.2016 8:17

interní socanské problémy,

nevím, proč je okolo toho tolik řečí v médiích.

J. Bořický 9.4.2016 8:00

O obsahu

Smlouvy toho není moc známo.Tedy,aby si jí člověk mohl přečíst.Ale pokud mohu věřit ,co se tehdy o tom psalo,tak zastupovat ČSSD v tomto sporu se právníci moc nehrnuli.Na vítězství ČSSD se nedávalo mnoho šancí.Údajně ve smlouvě bylo,že pokud Altner nevyhraje spor,nebude od ČSSD nic chtít.To bych Altnerovi připsal k dobru.A co tehdy dělal,a jaký měl postoj v tomto sporu p.Dr Jičínský?

M. Čihák 9.4.2016 7:39

pokud soud....

pokud nejvyšší soud uzná že penále pana Altnera bylo nemravné a nemá se vyplatit, musí také uznat, že nemravné bylo uzavření takovéto smlouvy. Jak známo, na uzavření smlouvy jsou potřeba strany 2, jinými slovy, stejně by měli být odsouzeni ti, kdo takovou smlouvu podepsali.

F. Doušek 9.4.2016 8:35

Re: pokud soud....

Vrátí stát v tom případě nemorálně ukradené peníze všem obětem exekutorské mafie, tak podporované v té době právě sociální demokracií?

O. Schnabl 9.4.2016 8:54

Re: pokud soud....

To nebyl nikdo jiný než náš "všemi milovaný" prezident Milouš Zeman

M. Moravcová 9.4.2016 7:27

Přeji to ČSSD

z celého srdce. Dluhy se totiž platí. Nic ČSSD před 16 lety nebránilo tomu, složit 18,5 milionu do notářské úschovy a na úrocích by to nedělalo ani korunu. Jenže diletanti a podvodníci, kteří evidentně nechtěli platit za provedené služby, si mysleli, že z moci vládnoucí strany "ojebou" svého obchodního partnera. Jak typické pro socana.

J. Krásenský 9.4.2016 7:17

Vítej ČSSD ve světě svých voličů

Měli jste právníky, měli jste poradce, měli jste ekonomy a přesto jste podepsali smlouvu, která je nemravná. Občané takový servis nemají a po podepsání smluv nejen od šmejdů soudní ortel zní: "Podepsali jste? - Podepsali! Měli jste si to lépe přečíst!" Nikde žádná zmínka, že rozsudek: "Nerespektuje vůbec mravní zásady, které jsou podle občanského zákoníku základním regulativem občanskoprávních vztahů a které má brát v úvahu soud při rozhodování případných občanskoprávních sporů." Nikde poukaz, že smlouva byla napsaná s cílem uvést druhou stranu v omyl. Nikde žádné konstatování, že smlouva se jeví jako od počátku podvodná. (I proto podezření, že justice a šmejdi jsou jedna parta). Bude výsledek tohoto táhlého sporu, že se soudní rozhodnutí stanou mravnějšími, bude to dobrý výsledek. Ale moc tomu nevěřím. Už proto, že soudci podmiňují "kvalitu své práce" výší svého platu. To není ani mravné, ani moudré. Jen to ukazuje, jací lidé to jsou. (A nejsou v tom sami, následují je lékaři, státní správa a učitelé). Je naivní předpokládat, že právo slouží k prosazení spravedlnosti, ale mělo by. Proto tu je.

Druhou stranou téže mince je skutečnost, že ČSSD ústy svého úspěšného předsedy, neměla v úmyslu panu Altnerovi zaplatit ani těch 18.5 milionu korun. Jakpak to tenkrát Zeman řekl? Pamatujete? Že za služby společnosti se neplatí? Vy s lepší pamětí mne jistě rádi opravíte. Jak by řekla teta Kateřina: "Zloděj volá chyťte zloděje".

J. Myslivec 9.4.2016 7:40

Re: Vítej ČSSD ve světě svých voličů

Tak to podepisují!

Nakonec je to dohnalo a možná i dojde ke změnám nemravných zákonů!