26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

PRÁVO: Ištvanova právní svévole

Hlášku "Nechci slevu zadarmo" kdysi vložili do úst profesora Zelí Grossmann se Šimkem v jedné ze svých legendárních povídek. Lidé u toho slzeli smíchy. Když podobnou pitomost zcela vážně provozuje olomoucký vrchní státní zástupce Ivo Ištvan, najde se dostatek hlupáků, kteří se u toho nejen tváří smrtelně vážně a vedou o tom "odborné" debaty, nýbrž s tím dokonce nadšeně souhlasí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vítek 1.8.2013 14:09

Re: Profesionální lhář a demagog Šejna

Jeste jednu urazku damy a pouziji diakritiku!

J. Svoboda 1.8.2013 14:23

PANE Vítku

použijte si, co chcete a nevahrožujte. V této souvislosti bych Vám chtěl připomenout Horníčkovu vzpomínku na jeho tetu, řka, že si nasadila hlavu krávy a chovala se jako dáma, na rozdíl od případů kde je tomu naopak.

P. Vaněk 1.8.2013 16:10

Re: Profesionální lhář a demagog Šejna

Svobodo, vy jste ale pako!

J. Svoboda 1.8.2013 20:34

Re: Profesionální lhář a demagog Šejna

Správně, pane Vaňku! Vaše vyjadřování je důkazem toho, že jsme v komunizmu ještě po uši.

K. Frauknecht 1.8.2013 13:03

Klídek :-)

přece Vás nemůže vytočit taková hloupost.

J. Svoboda 1.8.2013 13:04

Re: Profesionální lhář a demagog Šejna

Pane Šejno, ne, že bych Vám chtěl podkuřovat, nebo s Vámi závodit, vůbec ne. Jen bych chtěl říci, že Novákovy reakce a výlevy "perfektně vyfutrované" slušností a notnou dávkou "morálky", jsou jen ukázkou toho, komu a jak moc záleží na dehonestaci policie a státních zástupců.

To je, jak se domnívám už jasné. Zbývá jen zjistit důvody.

F. Navrátil 1.8.2013 16:06

Re: Profesionální lhář a demagog Šejna

  Pane Nováku, k Vašemu příspěvku není co dodat. Pro každého inteligentního a slušného člověka je to povzbuzení, že v těchto prolhaných a tendenčních kausách jsou lidé, kteří si zachovávají zdravý rozum a charakter.

P. Vaněk 1.8.2013 16:09

Re: Profesionální lhář a demagog Šejna

Velmi dobře jste to idiotu Šejnovi  podal. Domnívám se ale, že on to nepochopí a bude opruzovat i nadále.

V. Hajková 1.8.2013 11:33

BALVÍN- VYRAZIL řed. ND- chystá se i na ředitele NG!

Členové SPOZ, kteří ještě nedostali místo ve státní správě, nechť se urychleně přihlásí na Pracovním úřadu vlády ČR.

Zn. Prezident Zeman...

P. Běhounek 1.8.2013 11:58

Re: BALVÍN- VYRAZIL řed. ND- chystá se i na ředitele NG!

Pamatujete takové čistky u jakékoliv vlády během 3 týdnů? To ani nemluvě o důvěře. Já opravdu ne a lůza hýká, že je to boj s korupcí, protože vyhazují modré straky. Modré straky bych také rád vyhodil, ale s nimi i rudé, oranžové a určitě bych je neměnil za ty ze strany přátel organizovaného zločinu

V. Hajková 1.8.2013 12:10

Re: BALVÍN- VYRAZIL řed. ND- chystá se i na ředitele NG!

Ne-  p. Běhounek.  To  ani  náhodou  ! 

J. Svoboda 1.8.2013 13:11

Re: BALVÍN- VYRAZIL řed. ND- chystá se i na ředitele NG!

No vidíte, paní Hajková. Skoro to vypadá, jako bych měl v pozdější odpovědi Vám pravdu. Jste zabedněnou fanynkou modrých stak s oranžovou a rudnoucí šálou.

V. Hajková 1.8.2013 13:18

Re: BALVÍN- VYRAZIL řed. ND- chystá se i na ředitele NG!

Víte  co  mně  mužete-   kryple   komunistický-  že???

J. Svoboda 1.8.2013 20:38

Re: BALVÍN- VYRAZIL řed. ND- chystá se i na ředitele NG!

Také komunistka, schovaná za antikomunizmus. Je jedině dobře že budeme vědět, kdo je kdo.

J. Svoboda 1.8.2013 11:15

Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Vážený pane Štěpánku,už mnoho lidí před Vámi psalo přihlouple o tom,že si poslanci v trafikách někdy přišli na méně,než jako poslanci.Vy jistě, jako správný obhájce všech zlodějů a korupčníků,víte všechno nejlépe.Takových má tato repiblika moc a moc.V případě pana Fuksy-nemyslíte, že ho byla jako poslance škoda, když s takovými excelentními předpoklady zastává funkci v aeroholdingu?Mluvit o Kalouskovi této souvislosti jako o zodpovědném ministru financí je protimluv.Nazdá se Vám?

Pan Štěpánek umanutě tvrdí,že Nejvyšší soud nastavil Ištvanovu řádění limity.Vůbec mu při tom nevadí tvrzení mnoha renomovaných právníků,že tato kauza není denním chlebem NS a na jeho rozhodnutí je to vidět.A Štěpánkova Kalusovská borovnost je zarážející.Z jeho prtojevu je krásně vidět,že ač toho z komunizmu moc neprožil,učil se v těch dobách svědomitě.Kdo nejde se mnou(námi),jde proti mně(nám).

Proto,že lidé,hlavně v poslední době nemají rádi ty nahoře,mají rozumní lidé dost a dost důvodů.Chování a urážky pana Štěpánka je poplatné tomu,že má velmi nízký práh citlivosti vůči chování všech zlodějů.Kdo s panem Štěpánkem nesouhlasí,je prostoduchý a ideologický hlupák a pan Štěpánek má vymalováno.Nechť se pan Štěpánek(podle svého vajadřování nejlepší právník na Zemi),pokusí rozplést obchody pana Romana a jeho právníka s I & C Energo!Buď je to pro něj "ten nahoře",nebo si vyláme zuby daleko dříve,než kritizovaný Ištvan.Vůbec,možná by byl užitečný pohled pana Štěpánka do zrcadla,zda tam náhodou neuvidí ideologického hlupáka.Těch řečí o levé části politického spektra už byklo také dost.Ať se dívám jak chci,pravou část tady nikde nevidím.Prý by měl Ištvan dřepět za katrem sám.Nejsem si tím jist, ale možná by bylo přínosné,kdyby tam dřepěli spolu s pnam Štěpánkem.Možná by to prospělio Štěpánkovu vzdělání.

Štěpánek také píše o hanebné Zemanově svévoli.Doufám,že ještě nezapomněl,že ho jeho Bůh,Klaus s celou rodinou bezhalvě podporoval.Jen košťátko a podívat se před vlastní práh.

P. Běhounek 1.8.2013 11:18

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

proč mám náhrada za jednu práci připadá jako něco amorálního, závistihodného možná, ale trestuhodného určitě ne, možná ani odsouzení hodného, každá zaměstnanec má právo dle ZP na jinou práci pokud se ze zaměstnavatelem dohodne na konci jeho pracovního místa nebo na peněžní odstupné

J. Svoboda 1.8.2013 11:33

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Pane Běhounku, o tom, co je trestuhodné, už "nerozhodujeme my, strana", ale soud, Víme? Už by nám to konečně mohlo dojít. Právo na práci existovalo posledně za Jakeše. Ten se v ZP vyznal jako Vy. Vám opravdu není divné to, že domovy seniorů nemohou sehnat lékaře a že je to zaviněno chováním zdravotních pojišťoven? A na druhé straně sekretářská domina bere čtvrtmilionový plat?

M. Moravcová 1.8.2013 11:49

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

ale soud už rozhodl. Dokonce ten nejvyšší. A o tom, o čem rozhoduje strana,  vidíme teď v přímém přenosu.  A ta ne sekretářka, ale   ř e d i t e l k a   s e k r e t a r i á t u  premiéra  neměla čtvrtmilionový plat, ale 33 tisíc měsíčně, což není vůbec hodně.  Dostala k tomu odměny, ne každý měsíc.  Sprostá hovada říkají, že za to, že byla "sekretářská domina". Já bych řekla, že odpovědnost a důležité spoustu práce měla. A myslím tím to, co jsem napsala. Zajímalo by mě, kolik braly ředitelky nebo ředitelé sekretariátu premiéra  nebo i prezidenta v minulosti, pro srovnání. Z čeho se tady plete bič.

M. Urban 1.8.2013 12:53

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Paní Moravcová, já bych řekl, že jejich výplata byla průměrná. To znamená, že sice braly více než předchozí sekretářky, ale méně než ty budoucí.

M. Moravcová 1.8.2013 12:58

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Souhlasím. Jen mi vadí ty jedovatosti bez znalosti. Neobjektivita.

J. Svoboda 1.8.2013 13:29

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Paní Moravcová, máte pravdu, že teď zřetelneji a lépe vidíme, o čem rozhodovala a dále by chtěla rozhodovat strana. Vy se jisto jistě mezi sprostá hovada nepočítáte, i když se skoro tak chváte. Je mnoho lidí, kteří mají větší odpovědnost a spoustu důležité práce a přitom nedosahují zdaleka takového platového ohodnocení, pravděpodobně hlavně proto, že nejsou dominami, nebo dominanty. Váš zájem o to, co pobíraly ředitelky, nebo ředitelé sekretariátu premiéra v minulosti je chvályhodný. Dokud člověk o něco jeví zájem, žije. Jde ale o kvalitu zájmů. Váš zájem není schopen něco řešit, je to irelevantní.

Pan Nečas podle vlastních slov používal paní Nagyovou pro tzv. vytěžování exvexláků. Není tím vina jeho rodná strana, která těm exvexlákům dala vyrůst?

M. Moravcová 1.8.2013 13:46

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Nikdy nikoho jsem nenazvala nečí dominou. (a nenuťte mi najednou nějaký jiný význam).Nevíte  nic o jejich vztahu, nevíte nic o jejich předchozích vztazích, soukromí jakýchkoliv lidí je pro mne tabu.  Ne tak pro Vás.  Co neznáte z drbů, to si domyslíte a přibarvíte. To dělají ta sprostá hovada. Pomluva a jedovatá slina dokáží udělat to největší zlo.

Že se pan Nečas snažil získávat informace je přece naprosto normální. byl by nezodpovědný a blbý, kdyby to nedělal. Když  mu je nedodala BISka, získával je jinak.

A Vaše fantasmagorie o tom, kdo nechal vyrůst exvekslákům nebudu komentovat. To jsou zase je plky staré Dymákové. Protože Ištvan nezatýká a nezatýká. 

P. Vítek 1.8.2013 14:30

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Teprve se tady rozhlizim,kdo je kdo-ale radil bych,nereagovat na s.Svobodu.Je to hlupak

M. Moravcová 1.8.2013 14:37

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Já vím. Někdy mám potřebu věci rovnat.

J. Svoboda 1.8.2013 20:51

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Paní Moravcová, chtělo by to hodnotový žebříček. (Na vaše komunistické urážky kašlu.)Samozřejmě, že mi po soukromí lidí nic není. Když se ale premiér chová jako prvně zamilovaný studentík, zboří vládu a lidé jako Vy pak pokřikují, že jí zbořil pan Ištvan, není něco (nejspíše s Vámi) v pořádku. 

P. Vaněk 1.8.2013 16:22

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Tak konečně je to jasné Svoboda je závistivé hovado.

J. Svoboda 1.8.2013 20:44

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Paní Moravcová, vůbec mne nezajmá, kolik měly. Zajímá mne hlavně to, proč Úřad vlády, přesto, že už několik soudů rozhodlo, že odměny z veřejných peněz jsou veřejné, nechce další odměny paní nagyové zveřejnit. Jinými slovy: zákon má před Strakovkou stopku?

J. Svoboda 1.8.2013 20:54

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Pardon, paní Moravcová, já jen, že dřív se říkalo metař, módně se říká manažér oštěte.

P. Běhounek 1.8.2013 11:50

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

soud už rozhodl tak co to plácáte, vy primitivní demagogu, lékařů máme an jedoho člověka nejvíce v Evropě, 600 tis. za rok bere vedoucí supermarketu, přál bych vám zažít domovy seniorů za komunistů, to odporné prostředí, bez jakékoliv moderní léčby protože zde nebyly ani moderní přístorje a ani moderní farmaka

J. Svoboda 1.8.2013 13:42

Re: Štěpánkovo slovo - slovo Boží

Pane Běhounku, suďte, urážejte. U soudných lidí tím ubližujete havně sám sobě. Osobně bych za demagoga považoval toho, kde nechce a nechce vidět skutečnost. Vaše čísla jsou hodna nejlepšího ministra financí Mléčné dráhy. Co jsou nám platná čísla o počtu lékařů, když skoro nikdo z nich nechce jít do domova seniorů, protože pro obživu by taková zaměstnání potřeboval tři? Myslíte, že je to pro lékaře možná varianta? To že nebyly ani moderní přístroje, ani moderní farmaka - pan Haluška říkal: v patnastom storočí som ani ja nebol majorom a terazky - hej. Teď je všechno moderní, ale je to na prdlačky, kydž to nikdo nechce, nebo nemůže zaplatit.