2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

POLITIKA: Zemanova „velezrada“

Miloš Zeman je politikem velmi nemilovaným. Tak bych hodnotil úvahu STAN o tom, že toto hnutí podá na Zemana žalobu z vlastizrady, což má být „překlep“, a míněna je tím velezrada. TOP 09 se připojí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Dvořák 29.3.2018 12:11

Re: Bartoň předvádí klasickou filipiku pro hlupáky,

Vy jste ani náhodou nepochopila, proč měl Johnson o vyšetřování požádat v tichosti, ale neudělal to, že?

B. Köhlerová 29.3.2018 11:43

Re: Miloš Zeman je politikem velmi milovaným.

Máte pravdu, pane Lepka jenom v té poslední větě. Ta na Vás sedí jak prdel na hrnec.

A. Alda 29.3.2018 11:31

Takže tvrdíte, že poslední presidentské volby

byly nezákonné? A podal jste stížnost nejvyššímu správnímu soudu nebo ústavnímu soudu?

A. Alda 29.3.2018 11:30

omylem jsem již odklepl, tak pokračuji

čl. 63 odst. 1 písm. a), b), d), e), čl. 87 odst. 1 písm. i), čl. 87 odst. 2, čl. 89 odst. 3.

Když si právě tyto články přečtete, zjistíte, jak velmi je Vaše tvrzení o vládní výlučnosti v zahraniční politice státu nepravdivé.

J. Hejna 29.3.2018 11:26

Re: Zeman a Babiš jsou čistým zlem.

Ano, pane Janyško.

Vzdělaný a zorientovaný (v kompozitivní teorii) jste jenom vy.

J. Lepka 29.3.2018 11:26

Re: Miloš Zeman je politikem velmi milovaným.

A jak milovaní byli politici ta bolševika, že. Volení dokonce na 99.90% To, že ho volila IV. cenová skupina jen bohužel dokazuje, že všeobecné volební právo je velmi snadno zmanipulovatelné populisty všech barev, zde se podepsala amorfní obava před islámským přistěhovalectvím, což m.j. vyneslo parlamentní křeslo i jiné obskurní postavičce politické scény, inu komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.

A. Alda 29.3.2018 11:25

Specielně qůli Vám jsem si znovu přečetl Ústavu.

A doporučuji čl. 39 odst. 3 a odst. 4, čl. 43, čl. 49, čl. 54 odst. 1,

J. Hejna 29.3.2018 11:23

Re: Ač Zemana

Jste, madam, k politování.

Nenávist z vás přímo leje.

A. Alda 29.3.2018 11:19

My pamětníci se divit nebudeme.

Pročpak asi má zrovna Česká republika nejlepší protichemické jednotky v rámci celé NATO? (A dříve v rámci celé VS).

A. Alda 29.3.2018 11:17

Souhlas.

Naše dnešní svoboda trvá déle než trvala svoboda "první republiky" a proto také došli mnozí politici na cestě k šílenství dále.

A. Alda 29.3.2018 11:16

Miloš Zeman je politikem velmi milovaným.

Kdyby nebyl milovaným, nebyl by zvolen presidentem. A to už podruhé. Takže se autore hned na začátku velmi mýlíte.

A co vykřikují radikálové ze STAN, TOP09 a ODS, to je v zásadě nezajímavé.

J. Hejna 29.3.2018 11:16

Žádné překvapení

Gazdík je stejně inteligentní jako Kalousek.

J. Macků 29.3.2018 10:33

Demokratický blok má k demokracii daleko.

Prvotní problém Demokratického bloku není v tom, že někteří členové mají kolem 5 % preferencí, ale v tom, že ve skutečnosti mají k demokracii velmi daleko a hlavně se předhánějí, kdo vyjde s hloupějším nebo úplně nejhloupějším nápadem škodícím občanům této země. A vůbec nejhorší jejich problém je, že to nechtějí pochopit, je zde řada chytrých lidí, tak jejich postoj nechápu, buď jsou ideologicky nějak zmanipulovaní a zaslepení, nebo se začínám obávat, že zblbli a že nemají čím chápat.

R. Brzák 29.3.2018 10:28

Re: Ač Zemana

Jako gesto jednoty s našimi spojenci v NATO je vyhostění diplomatů v pořádku. Ale pokud se vede diskuze o tom, co se skutečně stalo - což je založeno vyšetřováním, tvrzeními obou (i více) stran, pak je namístě předkládat důkazy. A v tomto ohledu je pověření BISky zcela v pořádku.

Řekněme jednoduše, že důkazy nás nezajímají. Rusko je nepochybně náš rival (samo nás označuje za nepřítele), máme své spojenectví zajišťující naši bezpečnost - takže stůjme pevně v opozici k nepříteli našeho přítele. Pokud v takovéto jasně deklarované situaci prezident začně hledat nějaké hypotetické důkazy, bude zrádce....ale pokud se tváříme, že chceme hledat pravdu (mimochodem naivní přístup ve hře tajných služeb), pak opouštíme rovinu gest...

V. Student 29.3.2018 10:19

Komupak to hledání vadí?

Už jsem o tom kdesi jakousi zmínku měl; ono se za komunismu s bratry z východu nespolupracovalo na kdejakém svinstvu? Ony spolu nespolupracovaly armády, policejní orgány, chemické jednotky, odborníci na lidskou psychiku nebo partaje?

Jen ať se hledá! Já osobně bych uvítal, kdyby se poněkud pootevřela ta vrátka "vědecké spolupráce". Možná by se ledaskdo divil, co by za nimi mohlo být...

T. Urbanec 29.3.2018 10:10

Ohýbání

Autor má pravdu v jedné věci. Obviňovat MZ z vlastizrady za požadavek na BIS není vlastizradou. Na hraně je však to, že to nedělá standardním způsobem, ale tím, že to veřejně ventiluje, čímž veřejně zpochybňuje naši zahraniční politiku, resp. zahraniční politiku vlády. Tím svým VEŘEJNÝM prohlášením totiž jasně dává signál "já, tomu nevěřím". Jako občan MZ by na to měl samozřejmě plné právo, nikoliv však jako MZ - prezident ČR. Dle ústavy ČR totiž zahraniční politiku dělá vláda a prezident pouze prezentuje a reprezentuje OFICIÁLNÍ politiku, nikoliv, že si dělá svou vlastní.

Z mého pohledu, můžete s tím nesouhlasit, je sice velmi problematické kvalifikování vlastizrady de jure, ale de facto kope MZ za někoho jiného, než za občany ČR.

Nevím z čeho pramení jeho adorace autoritativními režimy, nicméně si myslím, že samoděržaví takového charakteru, jaké v Rusku panuje odjakživa není to, co bych rád viděl pro své děti.

Z mého pohledu autor napsal tendenční článek, kde účel světí prostředky.

J. Kalina 29.3.2018 10:05

to si opravdu někdo vážně myslí,

že se před několika desetiletími vyvine nějaká chemická sloučenina pro armádní účely a všichni to co ji dosud nemají se na vykašlou a nechají to být. Nebo si spíše takovou látku také opatří (případně vyvinou) minimálně proto, aby byli schopni ji detekovat "na bojišti" a případně chránit své vojáky - občany před jejími účinky. To nemluvím o tom, že by ji i další paritně zařadili do svého arsenálu. Podle mne ji v určitém množství musí mít dosud každá trošku prozíravější armáda, země minimálně k testům. Ono i tzv dýchání řidičů do trubiček a balonku muselo předcházet nějaké testování zda to vůbec reaguje na alkohol v dechu, nemluvě o stanovení "promile". Možná si i pamatujeme z chemie na zbarvení lakmusového papírku a jeho následné přiložení k barevné stupnici a teprve tím ke stanovení pH .

T. Kočí 29.3.2018 10:02

BIS a novičok

je odvádění pozornosti od čínského průlomu.

J. Václavíková 29.3.2018 9:57

Re: Bartoň předvádí klasickou filipiku pro hlupáky,

Vy jste ani náhodou nepochopil, proč měl Zeman o vyšetřování, nahlas zpochybňující naše oficiální stanovisko a vyjádření vlády, požádat v tichosti, že?

J. Václavíková 29.3.2018 9:55

Re: Ač Zemana

Jasně, bývalí ruští agenti padají v Británii jako mouchy, ovšem Kreml je v tom nevinně. Na vyhoštění v tomto případě fakt není třeba čekat na výsledky vyšetřování. Jak píšu níže, tohle celé je o gestech. A gesto Zemanovo dává jasně najevo, za čí zájmy kope. Naše to nejsou.

R. Langer 29.3.2018 9:50

Re: Autor nemá tak úplně pravdu.

Hm, ani bych neřekl.

R. Langer 29.3.2018 9:49

Re: RE

No, nakonec odstoupil on. ;-)

P. Dvořák 29.3.2018 9:49

Re: Bartoň předvádí klasickou filipiku pro hlupáky,

A co takhle podobně, ale o ministrovi zahraničí Britského království Johnsonovi:

"Kdyby šlo jen o to vyšetřování, požádá o ně v tichosti. Zatímco jemu jde právě o ten mediální humbuk, který má za účel odůvodnit gesto vlády (nejen) Britského království s vyhoštěním Rusů."

P. Dvořák 29.3.2018 9:46

Re: Ač Zemana

Jak víte, jaký bude mít šetření výsledek? Nebo se děsíte, že stejně jako všude, se žádný důkaz nenajde?

Pokud je známo, tak k vyhošťování a k celé aféře vlastně došlo proto, že ministr zahraničí Britského království něco "dokázal" tím, že to prohlásil.

R. Brzák 29.3.2018 9:46

Re: Autor nemá tak úplně pravdu.

Pro mne je v tom jedno pozitivum - ať už jsou důvody pro odsuzování či podávání žalob na prezidenty racionální, či nikoliv, v konečném důsledku tyto situace vedou ke zmenšování skupiny lidí věřících v dokonalé bytosti a jejich hledání do funkcí držitelů moci nad námi - což zvyšuje potenciál osobní odpovědnosti u občana a tudíž i jeho svobody.

R. Brzák 29.3.2018 9:43

Re: Ač Zemana

A můžeme pokračovat - jak chcete dokladovat, že to veřejné zadání (které je dokonce prezidentovou povinností) má Vámi detekovaný úkol...

J. Václavíková 29.3.2018 9:33

Re: Ač Zemana

Ne to samotné potvrzení, ale to veřejné zadání, jež má za úkol pouze zpochybnit vyhoštění.

M. Valenta 29.3.2018 9:27

Autor nemá tak úplně pravdu.

Podání žaloby se u Klause (v úřadě právě končil) a i teď u Zemana (zdravotní stav) jevilo/jeví jako zbytečné. Ale na druhé straně, který stát se může "pochlubit" prezidenty s takovými záznamy v životopisech.

Poz.: osobně bych nic nepodával neboť ostudy bylo ( a ještě bude) dost.

A. Zajícová 29.3.2018 9:12

Velezrada

je silné slovo, Prezident Rozdělovník má právo pověřit BIS pátráním klidně i po tom Peroutkovi, pokud usoudí, že je to pro bezpečnost státu nutné...Chtělo by to všeobecně trochu zklidnit vášně. Na druhou stranu je zábavné sledovat, jak antizápadní propaganda řádí - počínaje různými "analytiky" typu Tereza Spencer a konče důchodcema v tramvaji. To mne s celou pomatenou situací smiřuje...sice se celá ČR chová jako blázen, ale zase je sranda.

R. Brzák 29.3.2018 9:09

Re: Ač Zemana

Řekněte mi, jak je potvrzení skutkového stavu BISkou v rozporu s naším zájmem.