10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

POLITIKA: Zelený spam

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hraničář 20.5.2009 14:22

Re: Co Vy na tuhle podporu pane Janouch?

Pokud jde o Václava Havla, opět bohužel prokázal, že jediný kontakt s reálným životem se odehrál během jeho zaměstnání v pivovaru. Pokud jde o ostatní jmenované členy  "kulturní elity národa" jde o smutnou paralelu se situací před druhou světovou válkou, kdy většina umělců minimálně sympatizovala s levicovými ideály a s obdivem vzhlížela "k zemi blízko pólu". Takže nic nového pod sluncem a nic, co by svědčilo proti pravdivosti a výstižnosti článku pana Janoucha.

para 20.5.2009 0:00

Co Vy na tuhle podporu pane Janouch?

....*Praha 18. 5. 2009* - Bývalý prezident Václav Havel na dnešní tiskové konferenci vyjádřil podporu Straně zelených pro volby do Evropského parlamentu, které se konají 5.-6. června 2009. "Existuje zde několik stran zelených. Já myslím, že by bylo dobré naučit se je rozlišovat, protože autentická je ta Bursíkova," řekl Václav Havel. Předešlé

problémy ve straně označil za "porodní bolesti", s tím, že strana je nyní čitelná. "Já jsem zelený celý život. Byl jsem zelený ještě dřív, než se pan Bursík narodil. Jestliže dnes dávám podporu nějaké straně, je to proto, že se mi situace zdá být vážná," uvedl bývalý prezident. Dvě velké politické strany, které by mohly ovládnout politickou scénu, jsou

si totiž podle jeho názoru podobné v technokratismu. Navzdory tomu, že každá zastává jiný politický proud. "Obě přistupují na to, že růst musí růst a růst a zase růst a jako by ani nic jiného nebylo," řekl Václav Havel. Stranu zelených na dnešní tiskové konferenci podpořil také bývalý ministr zahraničí Karel Schwarzenberg. "Zelení jsou jednou z mála

skupin, které jsou ještě schopny ve svém přemýšlení trochu vybočit ze zažitých kolejí," uvedl. Podporu Straně zelených vyjádřili také herečka Eva Holubová, režisérka Olga Sommerová a režisér a herec Ladislav Smoljak....

Někdo má možná popletené teroristy, ekoteroristy a jim podobné kteří mu šlapou po JE ideálu s "SZ". Je příznačné, že někteří dokáží rozlišovat ale pro ty jednoduší povahy je to zjevně bolestná práce a uvítají když ji někdo - jak pan Janouch - udělá za ně a oni se pak jen mohou přidat jak na fotbalovém klání.....;-)

para 19.5.2009 23:25

Re: věru dobře nastavené zrcadlo....

S tím utrácením za naprosté nesmysly tak to máš tedy Aniseli úplnou pravdu  - to v celé konzumní společnosti naprosto rozvrátilo hodnotové a zejména morální vztahy. Už nevíme ani co jíme a mnohdy říkáme: ... poobědval jsem za stovku, byl jsem v kině na senza filmu  za 150.- .... mám sexi tričko za tisícovku...  a hoku milionovou.... a máme s toho "taky-uspokojení":-/

para 19.5.2009 23:16

Re: Zastavte zelené zlo!

Mildo a která pak ze stran zatím neměla na svém kontě žádnou korupční aféru? ;-)

68 19.5.2009 22:19

Re: Děkuji!

Jo! Taky děkuji.

Honza42 19.5.2009 22:16

Re: Nezvan, blbe,

A já furt myslel, že ta slavná veličina je bezrozměrná.Tak co ty Kč??? Asi jak se to kdy hodí, že?

68 19.5.2009 22:15

Re: Děkuji!

Jak se dostat k tomu sexu jeho dcery? Tedy knize?

68 19.5.2009 22:13

Re: Děkuji!

Ano, a také bude naprosto nutné nadále nedovolovat, striktně zakázat a bez náhrady konfiskovat automobily z vyšší kubaturou než malou. Krom jiných opatření, samozřejmě. A mimochodem, nedovedu si vůbec představit, jak dnes může obyčejný policajt nerespektovat a neposlouchat na Václaváku profesory fysiky. Čím dál větší šlendrián. Jinak se domnívám, že zelená knuta dle představ pana profesora by byla pro lidstvo přece jen kapánek přitažlivější než ta Gorova. On je přece jen náš člověk.

Ainsel 19.5.2009 21:51

Re: Evita

ono je to vlastně jedno ... v jiných stranách zase manželky předsedů nominují kandidátky ;-D

Ainsel 19.5.2009 21:50

Re: Děkuji!

já taky děkuji ..

A to ještě dcera pana Janoucha napsala moc hezkou knihu o sexu....

Ainsel 19.5.2009 21:48

věru dobře nastavené zrcadlo....

Žádní zelení nejsou a nebudou v rozvojových zemích naší planety. Prostor mají jen ve společnosti, která si krátkodobě může dovolit utrácet za úplné nesmysly.

V takové společnosti se staví do čela "pokroků" a z oken "kofíšopů" a kaváren brumlají o potřebě nedělat toto a toto a ještě toto. Pak ve svých vozech odjedou domů, dvacetkrát za život odletí na "ekologickou dovolenou přes půl planety" a za svého mluvčího si nezvolí nikoho kdo nemá tři domy, pět aut a pořádný bussines v "eko".

Stačí se podívat kam vede, jak funguje a co podporuje zateplovací program zelená šance ...... pěkně si obalit dům styrenem a zavést peletkový kotlík na cosi pro co "lze pěstovat na  našem území invazní druhy rostlin", které jinak zelení "furťáci nemilosrdně hubí" . Nemluvě o tom, že po slavnostním rozjezdu programu byly uspokojeni dva občané čr .......... :-P

Milda 19.5.2009 21:06

Zastavte zelené zlo!

Kde všude je špína podvod a klam - tam všude jsou zelení a všechny jejich odnože.

PS: Jsem pro lepší přírodu a lepší život lidí, proto musím být proti "zeleným".

para 19.5.2009 20:57

Re: Zelení opět budou v parlamentu

To, že JE 4 generace budou přibližně stejně hospodárné jako dnešní je dosti silné tvrzení a rád bych viděl nějaký odkaz na nákladovost alespon toho prototypového v Rusku či u Phoenixe. Každopádně opakuji, že při 10TWj roční výroby vrátí Temelín svou investici 100miliard za zhruba 10 let při ceně 1 kčs/ kwh.. Budouli investice ve 4 generaci srovnatelné pak je to bohužel špatná zpráva pro budoucnost. Tyto finanční relace ale přestanou s ústupem fosilních zdrojů platit. Vše pak velmi pravděpodobně podstatně podraží a to až několikanásobně - právě asi v poměru dosahovaných ERoEI. K tomu se přidruží další komplikace populační, sociální výživové a klimatologické které jen prodraží veškeré investice. Typuji, že za takové situace na sebe JE dnešního typu vůbec nevydělá. Nadějí snad jsou nové technologie - a to už celá desetiletí co se na této problematice pracuje a výsledky jsou jen ve zvýšení bezpečnosti - nikoli nákladovosti. Za komfort se hold platí a to platí i zde.;-)

para 19.5.2009 20:42

Re: Nezvan, blbe,

Mášto Středočechu nějak popletené. Pro jednoduchost si představ, že finanční relace uváděné ČEZem jsou korektní. Ročně vyrobí JETE zhruba 10TWh a stála 100miliard vem cenu za KWh 1 kč a vyjde Ti návratnost této investice právě za cca 10let. Za dalších 60 bude odstaven - to je plánovaná životnost - kéž by vydržel více. takže ta návratnost réto investice bude po 60 letech celkem cca 6x. To docela koresponduje s udávaným ERoEI 3 až 10. Kde jsi optimisticky vzal dva měsíce bych se tedy rád dověděl. Toto jsou právě ona úskalí pro která si lidé nerozumí a vzájemě se namísto toho osičují např  způsobem "nežvan blbe". A to je škoda.:-( 

Radek 19.5.2009 20:41

Re: Děkuji!

Dovolte mi abych se připoji, i já děkuji.

para 19.5.2009 20:11

Re: O voze, o koze.

Odpovědi na ta tvrzení Surfera, který se t tomto pohledu právě dověděl a hned si trohfl s rukávu sypat závěry ....  také existují.... Pokud by L.N. přišel sám s nějakou konstruktivnější kritikou - mohlo by to pro Všechny být nadějným signálem do budoucna.

Richard 19.5.2009 19:58

Děkuji!

Tento článek jsem si přečetl opakovaně. Ne proto, že by byl obtížný na pochopení, ale právě naopak! Jasné, logické, pochopitelné, vyargumentované. A podle mne naprosto pravdivé. Děkuji!

Fišta 19.5.2009 19:41

Re: Jedna faktická poznámka

Kdyby Paroubek udržel nervy na uzdě a nevyhlašoval vítězství levice na základě zákona o teplé vodě ještě před ukonšením sčítání, mohl vládnout se Zelenými a tichou podporou KSČ(m). Takhle nedal Bursíkovi jinou šanci a tady tak bude Paroubkovo až po předčasných.

Ladislav N 19.5.2009 19:23

Re: Evita

Je tady totiž zádrhel - Topolánková se rozvést nechce... ;-)

Ladislav N :-))) 19.5.2009 19:12

Re: O voze, o koze.

Už zase blábolíš o "ERoEI" ?;-D Něco pro "para" (z archivu NP)...

R 19.5.2009 19:02

Re: Samý kecy.

Já myslím, že na novou oktávii se spotřebovalo znatelně více energie než na starou. Je to rozdíl dvou až tří automobilových generací, každý díl nové oktavie prošel odhadem tak 3x větším množstvím technologických operací než díl staré oktavie a každá z těch operací spotřebovala energii i další prostředky. Samotných těch dílů bude v nové oktavii několikrát více. Méně efektivní výroba v 50 letech proti dnešní všech základních surovin, oceli, hliníku, mědi, mosazi, gumy atd to nevyrovná.

portwyn 19.5.2009 17:34

Re: Zelení opět budou v parlamentu

Jaderná elektrárna totiž funguje na stejném principu jako atomová bomba...ne, nepracuje. V A-bombě běží lavinovitá reakce, v JE postupné štěpení za nutné pomoci moderátoru.

s tím rozdílem, že v jejím případě je řetězová reakce při štěpení uranového jádra do značné míry technicky kontrolována...ne, to není hlavní rozdíl - viz nejaderný výbuch v Černobylu. Kontrola ustala, přesto uran nevybuchl.

ps 19.5.2009 17:29

Re: Spam Františka Janoucha.

To stěží. SIce se ruguluje víc než je zdrávo, čhož důsledky můžeme pozorovat na současném ekonomickém propadu ale dohnat komunisty v regulování nedokáže nikdo ani za sto let. Jestli vy máte dojem, že jste obětí spiknutí podnikatelů tak být vaším lékařem doporučím vás k psychiatrovi s podezřením na paranoiu.

mira 19.5.2009 17:13

Re: "běžná auta"

Pak Vám uniká pointa celého příběhu. Řeč je o autech ve městě, ne někde v...;-)

Honza z podhůří 19.5.2009 16:47

Re: Spam Františka Janoucha.

ha ha, úplně Vás vidím vegetovat v polozemnici ala centrum experimentální archeologie Villa Nova v Orlických horách :-D

Danda 19.5.2009 16:47

Jaderné odborníky budeme potřebovat mnohem déle než dvě generace!!! v řádu stotisíc let, :-

Honza z podhůří 19.5.2009 16:43

Re: "běžná auta"

O mé parkování si nemusíte dělat starosti - ne že bych se obešel bez auta, ale obejdu se bez města :-D

hafusak2 19.5.2009 16:40

Re: Spam Františka Janoucha.

Pro para: V této době opravdu jiná a lepší varianta než jádro není. Dovedou mne rozesmát ti, kteří tvrdí, že plyn je ekologický, že odpadem je jen vodní pára. Kam se potom ztrácí všechny ty chemické prvky ze kterých je složen, to už není nikdo schopen vysvětlit /žeby alchymistická transmutace?/. Plyn sice za sebou silnou lobby, ale není perspektivní. Navíc při jeho dovozu jsme závislí na kdekom, kdo si zrovna postaví hlavu a začne vydírat. Jediným správným řešením je elektřina z vlastních zdrojů /ale z těch rozumných, ne z těch tvrdě dotovaných/. Pan prof. Janouch má naprostou pravdu. A proboha lidi, neohánějte se stále Wikipedií jako slovem božím, kdo je garantem toho, že je naprosto bezchybná?

čm 19.5.2009 16:33

Re: Evita

Zelený. Talmanová přece neni v předsednictvu ODS, nebo jo ? De mi vo ten nedemokratickej a iracionální prvek dovnitř tý strany.  A jak se ten malej českej Perón tváří, že co co co, co si to dovolujete myslet. Však mu to taky holky spočítaly. Dobře mu tak, náfukovi. Blázen by volil takovýho Hovnominesmrdí.

hafusak2 19.5.2009 16:27

Re: Spam Františka Janoucha.

Velmi úsměvné: v současnosti se reguluje snad více než dříve, ale........ už není potřeba zákaz nějakého tajemníka z výboru, stačí když se pár podnikatelů demokraticky dohodne. Regulace penězi je jednodušší, lidi neštve a navíc ještě mají dojem, že vše závisí od jejich výběru.