17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

POLITIKA: Zatloukat, zatloukat…

A co hovory v dalších letech, utajované i otevřené? A co takové hovory Topolánka a Dalíka? A Dalíka s jinými? A Kalouska a Hávy? A Haška s Tvrdíkem? A Řebíčka? A Romana? A... a... a….Jsme svědky jen miliontiny toho, co se děje s našimi daněmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Kužel 31.3.2012 15:43

Re: Jak jen se takového šmejda zlodějského může národ zbavit?

Ano, to je taky pěkný malér, když banky místo půjčování podnikatelům se dají na nákup státních dluhopisů a výběr bankovních poplatků. S těmi dluhopisy to ale může vzít zajímavý obrat, až se ukáže, že dluhopisy některých států nejsou vůbec dobrou investicí. Věc se může komplikovat zavedením eurodluhopisů, ale z toho nakonec může být průšvih ještě velkolepější. Vůbec si netroufám odhadovat budoucí vývoj, ale jsem s jist, že z finančních trhů se stane nepřehledná džungle.

B. Rybák 31.3.2012 15:18

Re: Jak jen se takového šmejda zlodějského může národ zbavit?

Přesně tak. A podobně se bohužel utěšeně rozvíjí kapitalizmus rentiérský v němž bývalí podnikatelé místo podnikání nakupují státní dluhopisy, nebo se pomocí korupce přisávají na parazitní síť dotací.

A. Reček 30.3.2012 21:17

Je to tak.

Autor dobře vystihl současnou situaci.

J. Štrobl 30.3.2012 13:10

Re: No měli bychom si to dost snadno spočítat.

No jo, to je o půl roku později. Stálo by za to se podívat, jak na tom byli na konci roku 2010.

J. Slanina 30.3.2012 13:03

Re: No měli bychom si to dost snadno spočítat.

Manko 158 228 Kč? :-)))))))))))))

http://zpravy.ihned.cz/c1-51815540-mame-ucty-z-predvolebni-kampane-cssd-priznana-utrata-nesedi-podivejte-se

J. Slanina 30.3.2012 13:00

Re: "Ostatně, dokud nám ODS (samozřejmě i ČSSD a další strany) jasně nedoloží, z čeho platily svoje volební megakampaně, musíme se domnívat, že také z našich daní a to mimo zákonem stanovený příspěvek..."

Pán má nějaký konkrétní návrh? Třeba jako soudruh falmer?

Na 13. zasedání ÚV KSČM konaném v sobotu 24. února 2007 v Praze vystoupil s úvodním vystoupením předseda ÚV KSČM Vojtěch Filip. :"Je KSČM připravena ideově, teoreticky, ale zejména politicky a věcně vyvolat a postavit se do čela eventuálních revolučních procesů? Ano, či ne."

V. Kain 30.3.2012 12:20

Re: "Ostatně, dokud nám ODS (samozřejmě i ČSSD a další strany) jasně nedoloží, z čeho platily svoje volební megakampaně, musíme se domnívat, že také z našich daní a to mimo zákonem stanovený příspěvek..."

A kdo je donutí aby odkryli ty falešné karty se kterými hrají? Určitě ne podobné články ať jsou jakkoliv pravdivé a příspěvky čtenářů N.P. už vůbec ne.

J. Štrobl 30.3.2012 12:19

No měli bychom si to dost snadno spočítat.

ČSSD skončila na konci roku 2009 s mankem 158 228 Kč. Viz:

http://pirateleaks.cz/www/home/blog/sponzori.html

Proč bychom neměli žádat zveřejnění výkazů o hospodaření všech politických stran i za další roky. Měla by to být práce novinářů, ale ty patrně baví jen show ze soudních síní pro méněcenné obecenstvo.

I. Malypetr 30.3.2012 12:12

Re: no....

Vím že nic nevím...

K. Kužel 30.3.2012 11:58

Re: Jak jen se takového šmejda zlodějského může národ zbavit?

Vlastně máte pravdu, sociálního cítění mají socialističtí plánovači pomálu. Těm jde o ideje, ne o lidi.

R. Langer 30.3.2012 11:39

Re: Jak jen se takového šmejda zlodějského může národ zbavit?

Socialismus nemá se sociálním cítěním zhola nic společného, ba právě naopak...

K. Kužel 30.3.2012 11:34

Re: Jak jen se takového šmejda zlodějského může národ zbavit?

Ano, současná Evropa k socialismu míří mílovými kroky. Sociální cítění není zločin, ale jako mnoho dobrých hnutí mysli může mít následky úplně jiné než zamýšlené.

J. Rechnovský 30.3.2012 11:21

Re: Prezident Velké ucho?

Cože? Pokud by bylo vážné podezření, že politická scéna je prohnilá. A to podezření už tady je! Pak by měl solidní prezident tlačit na parlament aby se rozpustil a byly vyhlášené nové volby.

K. Kužel 30.3.2012 11:18

Re: Jak jen se takového šmejda zlodějského může národ zbavit?

Takzvaný kasinový kapitalizmus vznikl jako reakce na usilovné pokusy politiků vylepšit svobodné podnikání různými regulacemi a jinými zásahy. Podnikatelé se místo rozvíjení byznysu museli více soustředit na to, aby s regulátory nějak vyšli a nakonec jich dokázali využívat k boji s konkurencí.

Pokud se týká "originální české cesty", pak originalitou oplýval pokus o nastolení "nepolitické politiky". Tato velkolepá myšlenka se naštěstí neprosadila, ale jejím zastáncům se podařilo skutečnou politiku těžce poničit.

J. Slanina 30.3.2012 11:15

"Ostatně, dokud nám ODS (samozřejmě i ČSSD a další strany) jasně nedoloží, z čeho platily svoje volební megakampaně, musíme se domnívat, že také z našich daní a to mimo zákonem stanovený příspěvek..."

http://zpravy.idnes.cz/hejtmani-cssd-planuji-volebni-kampan-kterou-zaplati-stat-pzb-/domaci.aspx?c=A111109_100457_domaci_js

O. Uživatel 30.3.2012 11:15

Uživatel požádal o vymazání
B. Hamal 30.3.2012 11:13

Kam to všechno povede

Copak odposlechy hovorů někde v kavárně. Ale jistě se už pracuje na nahrávání utajených myšlenek. Tedy zatím aspoň myšlenek těch co myslí nahlas. Ale to nestačí. Už by se mělo uvažovat i o zachycování myšlenek zasunutých hluboko v lidském vědomí. To by se dalo prodat Američanům do války proti terorismu. Půjdou po afghánské ulici a budou vědět co má za lubem každý ten co se motá kolem. Má to jednu nevýhodu. Politici by se jednoduše naučili krást - a teroristi vyhazovat do luftu - bezmyšlenkovitě.

O. Uživatel 30.3.2012 11:11

Uživatel požádal o vymazání
I. Malypetr 30.3.2012 11:10

Re: Tyranie havlovců ? :-)) Promiňte, pane Malypetře, měl to kvůli Vám dát autor do uvozovek, aby bylo jasné, že jde o sarkasmus ?

Omlouvám se ale měl.Na těchto a podobných stránkách se nepohybuje pouze výkvět české inteligence,čehož důkazem je i můj vstup do diskuze.Mně tam prostě ty uvozovky chybí.Myslím že se na mne autor nezlobí že jsem nepochopil ten sarkasmus.Ale věřte mi že to bude chybět řadě lidem mého tipu,tedy základní vzdělání,učiliště,vojna,svatba,děti,každodenní boj o přežití.Je pravda že jsem mohl možná dálkově studovat i když...Zkrátka jsem to nepochopil a nepochopí to sposta lidí pokud si toho vůbec všimne.

M. Kosejk 30.3.2012 11:10

Re: no....

Víte, já si po letech znovu přečetl 1984 od Orwella. A znovu jsem si říkal, jak by tohle mohli lidi dopustit. A znovu jsem si odpověděl: Snadno! Já si nemyslím, že fízlování kamerama na každém rohu je fajn. A ani si nemyslím, že vybudujeme lepší společnost, když se budeme všichni vzájemně nahrávat a pak to účelově pouštět do médií. A že se vypouštějí materiály z BIS a z trestních řízení, vnímám jako fakt závažný problém - ty materiály mají sloužit jen pro vyšetřování - a nejsou určeny pro veřejnost. Ať novináři dělají svou práci a sami pátrají - a nebudou muset spoléhat na to, co jim kdo podstrčí.

J. Kostrba 30.3.2012 11:04

Re: Jak jen se takového šmejda zlodějského může národ zbavit?

Některé rysy části soudobého kapitalistického podnikání pojmenované kasinový kapitalismus vzbuzují evidentně celosvětově silné emoce. V Česku se k tomu přidávají mafiánsko-korupční rysy a o stupni emocí netřeba mluvit. Důsledkem je rostoucí přesvědčení, že je nutná systémová změna k nekapitalistickému nebo až anarchistickému uspořádání.

K rehabilitaci kapitalismu citáty klasiků nestačí. K tomu je v Česku třeba mnohem víc, m.j. poznání toho, proč se originální česká cesta tak odklonila od možných vzorů. Klaus prezident v tom zvratu nehraje takovou roli jako Klaus premiér. Zvolený pravicový prezident se tím tématem bude muset tak či onak vypořádat také. To téma je celostátní, ne jen jednoho diskutéra. A vyjadřují se k němu i liberálové a konzervativci.

O. Uživatel 30.3.2012 11:01

Uživatel požádal o vymazání
K. Kužel 30.3.2012 11:00

Re: Jak jen se takového šmejda zlodějského může národ zbavit?

1. náš národ vždy dobře slyšel na vyvlastňování a na to, že je třeba bohatcům pustit žilou. Mnozí pamětníci první republiky na ni nadávají. Socializmus nám nebylo třeba nijak zvlášť vnucovat.

2. Příklad s fotovoltaikou jistě není projevem standardní demokracie. Copak tu nějaká je? Napsal jsem, že se o ni Václav Klaus snažil, ale rozhodně jsem netvrdil, že se mu to podařilo. Masaryk říkal, že nový stát potřebuje tak padesát let klidného vývoje. Dostal jen dvacet. Nevím, kolik času k vybudování standardní demokracie dostaneme my, ale mám pocit, že toho nebude moc.

O. Uživatel 30.3.2012 10:57

Uživatel požádal o vymazání
M. Kosejk 30.3.2012 10:54

Re: no....

Nezlobte se na mě, ale v mých očích jste právě teď předvedl ten primitivismus uvažování, o kterém jsem psal.  A totiž nezpochybňuji špínu  z nahrávek, ale ptám se, jestli za tím zveřejněním špíny nestojí jestě nejaká špína - a možná ještě větší špína než ta zveřejněná špína. Už jen fakt, že někdo disponuje kradenými nahrávkami z BIS, které může předat novinářům, znamená, že ten dotyčný se pohybuje v podivném kriminálním prostředí.

K. Kužel 30.3.2012 10:52

Re: Prezident Velké ucho?

Kdyby se podařilo eliminovat darebáky, kteří "flagrantně zneužili svého postavení k budování korupčních a mafiánských struktur", tak by nám moc politiků asi nezbylo. Je možné tedy postupovat pouze výběrově. A kdo by ten výběr měl dělat?

O. Uživatel 30.3.2012 10:45

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 30.3.2012 10:40

Uživatel požádal o vymazání
M. Kosejk 30.3.2012 10:39

no....

Jestli vám nevadí, že neznámí lidé v pozadí určují, co budete zítra číst v novinách, tak kradené odposlechy budu asi tou nejlepší věcí, která se vám stala. Jenže já bych taky rád věděl, jestli se mnou není manipulováno - a jestli mi někdo nenatáčí pohled přesně tím směrem, kam chce, abych koukal (a kam naopak nekoukal). A novináři svoje zdroje neprozradí, i kdyby ten zdroj byl šmejd největší.

K. Kužel 30.3.2012 10:27

Re: Jak jen se takového šmejda zlodějského může národ zbavit?

Copak Klaus dělal revoluci? Šlo mu jen o nastolení standardní liberální demokracie. A to náš národ přece jenom tak moc nemusí. Jemu jde spíše o tzv. sociální spravedlnost.