28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Žádný strom neroste do nebe

Lenka Zlámalová v pondělních Lidových novinách napsala, že "nový prezident byl zvolen proti vůli vrstev, které ve společnosti rozhodují a táhnou ji dopředu". Dodal bych, že tyto vrstvy nemívají na politickou reprezentaci přehnané požadavky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 5.2.2013 19:29

Nejvíce Zemanovi pomohla nenávist jeho protivníků

Š. Hašek 3.2.2013 20:50

Re: "Zklamání Zemanových voličů se dostaví brzy"

Naprosto obecně. Zklámání voliče je tím větší, čím větší podíl na svém životě do rukou politika vkládá. Tudíž nejzklamnější jsou ti, co v politicích vidí kouzelný sbor hodných strýčků v kombinaci s panenkou Marií. Prý na zvláště Slovensku. Viz ten starý vtip.

Nebyl (nejsem) bych zklamán ani jedním z nich. Jsou dostatečně známí a "divit se, že v zimě mrzne", jako naše noviny - z toho už jsem vyrost.

V. Kusý 3.2.2013 19:13

Re: Ono inteligence a inteligence je rozdíl

Schválně jsem se ještě podíval, to, co je na konci věty považuji za otazník, přesto, pokud se cítíte dotčen, tak neprávem.Krom toho, dotaz byl určen diskutujícímu PŘED VÁMI.V ajfru nad jeho nestydatostí a poněvadž jste zareagoval, jsem se nepřesvědčil o tom, komu vlastně nadávám, takže sorry.

V. Kusý 3.2.2013 19:08

Re: Ono inteligence a inteligence je rozdíl

Ale to je omyl, mně nikdo neleží v žaludku.Spíš to nechápu, že po všech těch mobilizacích z dřívějška jste ochotni volit člověka, který se netají neláskou k pravici, to jest k lidem, kteří se snaží nikomu neviset na krku.Ale je to Vaše volba, to ležení v žaludku jste si opravdu jen domyslel.Na konec, zpochybnění neznamená jistotu, byl to dotaz, pakliže si přejete, formálně nedokonalý.Stačí jako odpověď?

C. Coton 3.2.2013 18:35

Re: Ono inteligence a inteligence je rozdíl

Ano, čtu celkem dobře. Za prvé : V ČJ se věta tázací končí otazníkem. V kontextu předcházejícího Vaše možná znamená zpochybnění. Jestliže  zpochybňujete, měl by jste mít pro to podklady. Máte-li podklady, máte i jistotu.

Za druhé: Zeman není můj idol, v tom mě napadáte neoprávněně (idol=modla). Četl-li jste pozorně, považuji Zemana jen za menší zlo. Napadá mě jedna otázka: proč Vám tak leží v žaludku lidé s jiným názorem? Myslím, že na státní správu, úřady a vládu máme konzistentní názory. Dostat se do 2 kola Fischer, zvolím knížete. Prostě mám jen jiný názor na to, co je pro mě osobně přijatelnější. A to je alkoholik s komunisty v zádech, než pokrytec s komunisty v zádech. A jestli si budu moct za 5 let vybrat, vyberu si Okamuru.

Š. Hašek 3.2.2013 18:11

Takže plačky zase budou

lamentovat nad volbami podle pravidel.

Hlavně to vždycky svést na někoho a správně ho ocejchovat. Nejlépe v hlubokomyslném zamyšlení se v novinách. Přijmout pravidla a potom i výsledek je na někoho asi příliš.

Snad už toho bylo dost, včetně slavnostních vyhlášení "nemám svého presidenta". A ještě chybí petičníci vzhlížející stále k ústavnímu soudu.

P. Pavlovský 3.2.2013 17:19

Občané volili kandidáta k obrazu svého "nadjá",

řekl by náš moravský krajan. A tak většina zvolila prolhaného hulváta. Žádné překvapení!

Vychloubačné sebeodhalení Šloufa, to je jenom obyčejná "chucpe", drzé plivnutí odpůrcům do očí.

Horší je "drzost metafyzická", které se dopustil V. Klaus svým výrokem: "Konečně zvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí."

Staří Řekové to nazývali HYBRIS. Tresty se pak vymykaly lidským představám. Čekám!

V. Kusý 3.2.2013 14:30

Re: Ono inteligence a inteligence je rozdíl

Promiňte pane Cotone, ale četl jste dobře, co jsem napsal? Výraz možná se nepoužívá pro jistotu v něčem, já jsem se jen ptal.Takže buď neumíte číst, nebo lžete jako Váš idol Zeman.

P. Moravčík 3.2.2013 10:52

Juhoslovanský scenár?

Ďakujem, že ste konečne ozrejmili skryté fakty o rozdelení Československa. Doteraz som netušil, že Česi mohli vojensky obsadiť Slovensko (predpokladať opačný scenár je totiž nezmysel, na Slovensku som bol celý ten čas a u nás o takom niečom nepadla ani zmienka ani od kovaných mečiarovcov a slotovcov).

Alebo ten pravdepodobnejší dôvod - sú chrípky, vysoké teploty môžu vyvolávať až halucinačné stavy. Doporučujem Anopyrin alebo Paralen (silnejšie dávky), horúci lipový čaj a posteľ. Určite to prejde :-)

M. Šejna 3.2.2013 9:44

pane Kusý,

jste stejný sprosťák a lhář, jako naše "kulturní fronta". Opravdu by mě zajímalo, jak jste přišel na mou náklonnost ke Klausovi a nenávist ke Schwarzenbergovi. Já jsem volil Zemana, ale to neznamená, že nenávidím Schwarzenberga. Stejně tak nehodlám dehonestovat moje názorové odpůrce, pokud oni nebudou dehonestovat mě.

První urážka byla od pana Pavlovského, když o mě prohlásil, že jsem závislý na sociálních dávkách. Když jsem se ohradil, přispěchal jste mu na pomoc Vy, a přidal jste sem lež o tom, co bude prý dělat Zeman. A vylepšil jste to tvrzením, že prý já dehonestuji odpůrce a nenávidím Schwarzenberga.

H. Gene 3.2.2013 3:50

Re: přesně tak, pane Růžičko

Cituji: "jsem jedno z těch hnědých a rudých prasat..."

A víte, že už mě to napadlo dřív?

P. Sulc 3.2.2013 1:09

Re: Mozna by se nasel lek:

Je to vyborny napad a fungovalo by to dobre, ale asi by jej ti representanti lidu zabili. Jeden muj kamarad, uz dvacet let po smrti, mel napad take dobry: kazdy hlas ma vahu podle IQ hlasujiciho. V r. 1907 se v R-U zrusila volebni dan, ale jen pro volby do risske rady,nikoliv okresni. Cisar F.J. to zduvodnil tim, ze volby do risske rady je zalezitost politicka, tak kazdy ma pravo volit. Ale okresni volby,ci mistni, to je zalezitost hospodarska, tam at voli jen ten, kdo do te obecni kasy take prispiva.a ne ten, kdo z ni pouze bere.Prima weekend.

J. Urban 2.2.2013 23:42

Re: Zklamání

To si fakt myslíte, že jeho játra a ledviny ještě tak dlouho vydrží?

J. Urban 2.2.2013 23:35

Jsem také velmi zvědav.

Zeman toho moc pozitivního nepřinese. Možná přivede nové Grossy, Srby a Raty. Na druhou stranu jsem teď, po pár dnech od volby, rád, že KS nevyhrál. Je jednak spojen s TOP, Kalouskem a všemi těmi prů§ery na min. soc. věcí a na kultuře, jednak by byl nenáviděn příznivci MZ až za hrob bez ohledu na to, zda by byl presidentem dobrým nebo špatným - opravdu dobrým by mohl být ale těžko právě vzhledem k jeho dosavadnímu angažmá, jehož stín by nejpíš nepřekročil. Bývalo by bylo od Zemana férové, kdyby tyto argumenty používal v kampani namísto pra§áckého kádrování rodiny KS a vyslovených lží a demagogie (třeba Lex Schwarzenberg). Nechť - měl vyhrát, tedy vyhrál. Mohl vyhrát férově. Vyhrál pra§áckámi metodami, nikoho soudného nechť tedy nepřekvapí, jak se bude chovat dál. Ustáli jsme Háchu, Husáka, Klause, ustojíme i Zemana.

P. Skřivan 2.2.2013 22:36

Re: Ono inteligence a inteligence je rozdíl

Jak přesné ... . :-)

J. Heincl 2.2.2013 22:28

Re: I já to řešila stejně jako vy, proti Karlovi a jeho obrovské vstřícnosti k EU

Až z novojičínska?

J. Heincl 2.2.2013 22:23

Re: Autor se hrubě mýlí

Ano, máte pravdu. I když u mě to nebylo rozhodující. Kampaň ale posílila mé rozhodnutí koho volit.

J. Heincl 2.2.2013 22:21

Re: Autor se hrubě mýlí

Dobrý den pane Matuško. Já sice už delší dobu ODS nevolím a určitě volit nebudu, nicméně pohnutky pro volbu M. Zemana jsme měli stejné. Doufám, že se na demonstraci proti vlajce EU opět uvidíme a pohovoříme.

Pro zastánce vyvěšení vlajky EU: Právem Evropských společenství není vyvěšování vlajky Evropské unie upraveno a také v současné době není problematika užití vlajky Evropské unie v České republice upravena v právním řádu ČR. droj https://www.euroskop.cz/50/sekce/evropska-vlajka/. Vlajka EU je taková chytrá horákyně. Jako oficiální symbol existuje, ale jak se s ní má zacházet, to už vyřešeno není.

M. Procházka 2.2.2013 21:48

Žádný strom....

To jsou ale hloupé řeči a plky.

V. Kusý 2.2.2013 20:47

Re: Bátora, Halousek, Zlámalová

Kyš kyš, já už níííc, já jsem proklínaný důchodce.Když jsem byl OSVČ, byl jsem na tom asi stejně jako Vy.Pak jsem, zásluhou pachatele nedbalostního trestného činu přišel o zdroj obživy a stát se postaral prostřednictvím probační a mediační služby o mého škůdce.Já jsem, díky sofistikovaným zákonům a prakticky nulové šanci na odškodnění přišel téměř o vše.Takže to, že jsem tři roky před důchodem získal práci (u zahraniční firmy) se rovnalo zázraku.Díky tomu jsem však dosáhl na nadstandardní důchod, takže teď se mám celkem dobře a už se mi žije lépe než zítra.Firma sice používá nadále občas mých služeb, ale díky rozhodnutí naší pravicové vlády si v budoucnu za stejnou práci vydělám méně.Dobře mi tak, nemám se o sebe starat sám, ale svěřit se do rukou státu.Jó, být pravičák, to leze do peněz.Být levičák, tak si řeknu:"Voni mně nemůžou nechat v bídě, voni se musí vo mně postarat" a je vymalováno.

C. Coton 2.2.2013 20:33

Re: Ono inteligence a inteligence je rozdíl

Naprosto souhlasím. Je mi zle z toho, že mě zpovykaní a rozfrcaní dělníci pravdolásky, kteří jako malí parchanti kopou a křičí jako malá děcka když nedostanou co chtějí, nazývají přísavkou na státu, lůzou a chudinou. Protože prý JEN TAKOVÍ volili M.Z. Od státu neberu ani Ň, nemocenskou 1x za posledních 20 let, makám na svém, přímou daň za minulý rok přes 80tisíc- viz odpověď níže jednomu, co myslel, že nemám nárok na kritiku, protože - A TO VĚDĚL JISTĚ neodvádím nic a nemám právo dýchat. Zemana nás takových volilo mnohem víc, jako nutné zlo, které je ale o pár procent lepší než K.S. s Kalousem v zádech.

J. Václavíková 2.2.2013 20:28

Re: Jsem atheista,

Proč? Pán evidentně trpí samomluvou.

C. Coton 2.2.2013 20:17

Re: Bátora, Halousek, Zlámalová

Za loňský rok  daň mé OSVČ přes 80 tisíc + sociální a zdravotní, něco ke 100tisícům mi vzala vláda prostřednictvím DPH, asi 75 tisíc stálo naší firmu vyhovět novému stupidnímu předpisu EU o schválených zdravotních tvrzeních, zvedla se nám daň z nemovitosti, museli jsme aktualizovat za tisíce účetnictví se změnami DPH. Jako OSVČ nemám možnost odpočtů za nakoupené oblečení, výjezdní zasedání, ubytování a stravu při pracovních cestách a do nákladů nedávám ani tak oblíbené čistící prostředky, které používáme doma.  Jak se žilo Vám? Kolik pak jste platil Vy?

J. Frankl 2.2.2013 19:44

Re: Jsem atheista,

Pustil jste si zvuk?!

J. Václavíková 2.2.2013 19:03

Re: Ono inteligence a inteligence je rozdíl

Těžko byste mohla podat lepší důkaz o pravdivosti teze, se kterou polemizujete.

I. Kudrnová 2.2.2013 18:24

Ono inteligence a inteligence je rozdíl

Karel Schwarzenberg  je opravdu na nás zkouška od lidí, kteří si sami o sobě říkají inteligence. Všichni zaměstanci  České televize  a Českého  rozhlasu se div nezbláznili,  aby podporovali KS. Zapomněli,  že my všichni  ji  nedobrovolně povinně platíme a oni  nám za to vykládají, jací   jsme ubozí, za co všechno  my  všichni půjdeme sedět a už ví dokonce  na kolik let. Za  naše peníze, které musíme každý měsíc dávat jako skorojako  výpalné  a oni si za to podnikají. Inteligenti, kteří jsou  navázaní na  státní penězovod   / na naše peníze /. Všichni normální lidi vidí, co je to za inteligenty, neumí vypočítat %,  neví, že my všichni  si platíme povinně  zdravotní pojištění, že si povinně platíme  na důchod, který se skládá ze tří složek, jedna je na penzi, druhá  na nezaměstnané a třetí na nemocenskou. Povinně se sankcemi. Neví, že všichni soukromí podnikatelé si musí platiti ze svého elektriku, vodu, plyn, nájem nebo daň z nemovitosti, Musí platit z toho, co si vydělá, zaměstnancům vše -  mzdu, zdravotní, sociální atd. A pracovníci České televize, Českého rozhlasu, státní zaměstnanci? Nic, vše jim dáváme my a oni mohou kázat.

A ti  novináři nadšení inteligencí Karla Schwanzerberga, ať si zajedou do Vídně. Tam ho dost lidi zná už od mládí, ví jak se učil a jak to bylo, když se zřekl rodičů  a pak po nich dědil u nás v ČR.  Budou se divit.

J. Václavíková 2.2.2013 18:19

Re: Fascinuje mě stálá kritika Zemanovy kampaně a naprosto je přecházena skutečnost, KDO začal, kdo to rozjel tak šíleným způsobem. Že se zapomíná na zákon akce a reakce. Jedno je jisté, poslední volby proběhly pod taktovkou režisérů jedné strany -

To chce klid! Jste už hysterická ze snahy protáhnout velblouda uchem jehly.

V. Kusý 2.2.2013 18:15

Re: Fascinuje mě stálá kritika Zemanovy kampaně a naprosto je přecházena skutečnost, KDO začal, kdo to rozjel tak šíleným způsobem. Že se zapomíná na zákon akce a reakce. Jedno je jisté, poslední volby proběhly pod taktovkou režisérů jedné strany -

A že Vy jste vtělený respekt sám!

V. Kusý 2.2.2013 18:14

Re: Bátora, Halousek, Zlámalová

Poslyšte, mohl byste nám vyčíslit, kolik jste zaplatil na daních Vy? Možná by to nestačilo ani na právo dýchat, natož volit.

V. Kusý 2.2.2013 18:11

Re: pane Kusý

Samozřejmě, kdo bouřlivě nesouhlasí, nepochopil.Jelikož ale vše souvisí se vším, věřím tomu, že Zeman bude pokračovatelem Klause v koncentrované podobě.Takže politická stabilita se odkládá na neurčito.A že si bude popularitu kupovat je druhá jistota.Při všech výhradách ke Klausovi, tohle on opravdu, ale opravdu nedělal.Ovšem Vaše náklonnost k V.K. a nenávist ke K.S. Vám nedá možnost představit si budoucnost objektivně.Takže nadále dehonestujte názorové odpůrce a svěřte s důvěrou do Zemanových rukou.Budiž Vám přáno.