5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 20.10.2008 19:19

Re: Měl v té době po vysokoškolských studiích a byl kantorem...

.... a zaplať pánbůh, stačil kur/vit charaktery našich dětí jenom pár let! :-/

Stanislav 20.10.2008 17:03

Re: Nerad se vměšuji...

Kdyby se na přelomu 40. a 50. let více lidí nechovalo jako (později) Vízek, mohl bolševik padnout raz dva, po válce měla Moskva jiné starosti a totálně zdecimovanou armádu, než aby řešila Československo. Jó, v '68, to bylo jiné ... tady pak už pes žral psa, a Moskvou oblíbenější pes to vyhrál ... :-/

portwyn 20.10.2008 15:21

S těmi neustálými osobními útoky

běžte tam, kde o vás stojí, pane Ladislave. Co má s tématem článku proboha společného s tím má společného moje profese? Nic jsem Vám neudělal a pokud máte nějaký osobní důvod k nenávisti ke školství, nechte si ji do článků na toto téma.

Stranu pana Vízka jsem nikdy nevolil. Ani předtím KSČ, na to jsem moc mladý. V práci se k politice nevyjadřuji, od toho tam nejsem.

Opakovaně jsem v komentářích psal, že s názory pana Vízka nesouhlasím. Nesouhlasil jsem s nimi v době, kdy byl senátorem, nesouhlasím s nimi ani teď. Nicméně má právo na vyjádření a tento článek je o poznání méně zapšklý než ty před tím.

BTW co vlastně děláte Vy? Stydíte se za to, že to nenapíšete?

Ladislav N 20.10.2008 16:19

Re: portwyn IP: 88.146.189.xxx

Mně vaše první reakce na Vízkovy lži a demagogii připadá neuvěřitelně tolerantní. Nemyslím si, že komunistická propaganda tohoto kalibru si toleranci zaslouží. Toť vše. Předpokládám, že Vízkovy metody a starší publikované texty na NP znáte stejně dobře, jako já. Vůči Vízkovi tolerantní nejsem a nikdy nebudu. Že diskuse s Vízkem možná není, vidíte sám.

baci 20.10.2008 12:18

volby-nic mimořádného

volby-nic mimořádného.Každá strana,která je 2 roky ve vládě, se propadne na dno popularity.Každé jiné vysvětlení je jen zástupné.Ve Zlínském kraji 2004 CSSD 13% ODS 31% KDU 21% v roce 2008 ČSSD 40% ODS 24% lidovci 11% .Byl jsem teď v Bavorsku,kde měli před časem volby a dověděl jsem se hezký vtip.Vnučka se ptá babičky:"opravdu každá pohádka začíná..bylo,nebylo.....,Dcerunko teď hodně pohádek začíná....když mně zvolíte udělám pro Vás....

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 12:15

Slušelo by se...

Slušelo by se, kdyby diskutující místo osobních ataků (dobře známých právě z totality) sami vstoupili do věcné diskuze a sepsali důvody, které podle nich vedly k takovému debaklu ODS.  Debakl, který se jako debakl hodnotí v celoevropském tisku zcela jednoznačně...  

Ale nadávky a urážky a lži jsou mnohem snazší než věcné stanovisko k danému problému, že ?  Takové "fanoušky" si snad ani ODS nezaslouží !

Ladislav N 20.10.2008 12:17

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Tak přestaň lhát a používat totalitní komunistický slovník, ty komunistická "kamarilo" ;-P

Vojcek 20.10.2008 12:19

Re: Slušelo by se...

debatovat o tak tendenčním agitačním článku?

Anonym 20.10.2008 12:27

Re: Slušelo by se...

Souhlasím s autorem. Pokusil jsem se o to v diskusi k jinému článku. Tak tedy:

1. Volby nebyly o 30,- Kč; v tomto případě považuji takové úvahy za zbytečné plivnutí do tváře těch voličů, kteří nepodpořili ODS. Domnívám se, že poplatky pro všechny vyjma dětí do 15 let , důchodců a invalidních důchodů, chápe většina voličů (i těch levicových) nikoli jako akt non grata. 2. Pokus o mediální diskreditaci strany kvůli rvačce v hospodě po křtu knihy, když hlavní protagonista odešel o 3 hodiny dříve, a tak lze jen poukazovat na jeho kamarádství s podsvětím, je opravdu slabé. 3. Proč si nepoložit otázku, zda ve volebním neúspěchu nehraje velkou roli radar, resp. přístup současné vládní garnitury k jeho prosazení? Co když voličům jde více o to, aby jejich názory bral někdo alespoň tak vážně, aby se jimi seriózně zabýval. To si myslím, že Topolánek podcenil, protože dal najevo, že radar bude bez ohledu na to, co si lidé myslí, namísto, aby trpělivě vysvětloval. Trapnost s Klvaňou se nepočítá, ta lidi jen rozzuřila. 4. Premiér nebyl ochoten popřát sluchu těm hlasům, které jej napomínaly k uhlazenějšímu chování. Hulvátem může být předseda opoziční strany, ale je těžko zkousnutelný jako premiér. Vztyčený prostředník, nadávky v parlamentu, hádky s novináři - takovou politickou reprezentaci si nepřeje nikdo. Z tohoto pohledu je úplně jedno, jak jednají Paroubek s Rathem, protože nás nereprezentují.

Domnívám se, že kdyby Topolánek vystoupil před národem s tím, že reformy chce dělat s ním a nikoli navzdory tomu, co si tento národ myslí, bylo by to mnohem účinnější než samolibé výroky typu "nikomu není nic do toho, jak vládnu".

Bohužel můj příspěvek není příliš diskusní, neboť se do značné míry ztotožňuje s názorem autora.

Ladislav N :-))) 20.10.2008 12:34

Re: Anonym IP: 88.100.27.xxx

Potíž je v tom, že sosani žádné reformy nechtějí a nepřipustí a autor Vízek už léta sepisuje podobné nesmysly na NP, aby podpořil rudé v jejich politice "sosat  a ještě na dluh"...

pra 20.10.2008 12:56

Re: Slušelo by se...

Máte pravdu je lepší uvádět fakta než osobní útoky:

1/ Za dobu vlád ČSSD - 8 let - byl důchod zvýšen cca o 1500,-Kč. Z 1,75 roku vlády ODS byl důchod zvýšen o cc 1500 Kč.

2/ Inflace vzrostla v listopadu 2007 o 7% tj. před zvýšením DPH z 5 na 9 % u potravin. Od té doby se nám inflace takto prezentuje jakoby to bylo každý měsíc. Nyní inflace prakticky není.

3/ Při probírání volebních výsledků v krajích v letech 2000 a 2004 vyplývá, že ODS má přibližně stejný počet voličů. Došlo však k zajímavému efektu a to, že zhruba 500000 voličů bývalé čtyřkoalice z roku 2000 v roce 2004 nepřišlo volit a v roce 2008 dali tito voliči hlas ČSSD. Zdá se mi, že hlavním poraženým byly strany bývalé čtyřkoalice.

Neodpustím si však jednu otázku, kam si mám přijít pro "pečené holuby", které ČSSD slibovala každému na potkání. Rád bych to věděl, protože se blížím k důchodovému věku a za vlády ČSSD se přidávalo ústy hodně, ale fakticky málo.

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 15:20

Abych neurazil, musím odpovědět...

Na úvod napíšu, že kdyby kroky ČSSD ve srovnání s kroky ODS byly pro občany tak hrůzné, jak píšete, musely by tyto volby dopadnout úplně jinak. Zmodrat by musela i ta jižní Morava. Občané to vnímají jinak, úplně obráceně než Vy.  Zřejmě i to nepříjemné, co soc. dem. musela udělat, skousli. 

A teď k Vašim bodům:  1) Valorizaci důchodu hrubě zanedbaly všechny vládní strany, ale i tak platí, že 1500 Kč není totéž co 1500 Kč, když inflace je jednou na nule a podruhé pádí k dvojciferným číslům.  Já i moje žena pobíráme důchod a máme srovnání přístupu obou stran jako na dlani - a se mnou 2,5 milionu starobních a invalidních důchodců.   2) Pokud máte dojem, že inflace prakticky není, potom sledujte nejen meziroční srovnání, ale také meziměsíční srovnání.  Usvědčuje Vás to z omylu.  Pouze Klausovi se podařilo být v 90. letech na inflační špici, ale tehdy se to dalo pochopit.  3) ODS se může utěšovat  a chlácholit tím, že jim počet voličů vzrostl (aby ne, když se volební účast vyhoupla na 40%), že se tedy vlastně skoro nic moc nestalo.  Inu nestalo - ODS měla 13 hejtmanů a nebude mít žádného, pokud jí to ČSSD nedovolí.

A nakonec k oněm "pečeným holubům":  Nikdy nikdo je neslibuje, protože ví, jak by následně pohořel.  Ale dělat reformy tak, aby znamenaly, že si výrazně polepší jen těch horních deset tisíc na úkor "středu" a těch nejchudších -  to si opravdu, ale opravdu v EU může dovolit leda hlupák.    

 

karel-smichov 20.10.2008 16:41

Re: Slušelo by se...

Ano nadávky a urážky by  si  Ti co je používají měli odpustit! Kdo   si chce udělat >->-

obrázek o našich politicích od Hradu až po starosty ,doporučuji  přečíst  knížku

Erika Tabery  : Vládneme, nerušit !!

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 11:48

Těm, kteří nepochopili - ZNOVU :

Nelze zastřít fakt, že už po dvou letech vládnutí Topolánkovsko - dalíkovské kamarily dali občané ve svobodných demokratických volbách jasně najevo, co chtějí:  Ve všech krajích České republiky jednoznačně ČSSD + KSČM.  S tím nemusí každý souhlasit, ale je to prostě tak. 

Topolánko-dalíkovci svou neschopností  hodili přes palubu značné množství svých šikovných, vzdělaných  a talentovaných lidí, kterými se ODS  mohla docela pyšnit v krajích... S většinou z nich se dalo jednat, byli vstřícní a bez ideologické zaslepenosti. Šlo jim o "věc" a byli přístupní posoudit i oponentní návrhy.  Taková je moje zkušenost nejen z Liberecka.  Opakuji: Topolánkova garda v Praze -  která  k vládnutí podle mne nedozrála -  tyto lidi "zabila". Škoda nejen pro ODS, ale možná i pro demokracii v zemi.

Ladislav N :-))) 20.10.2008 11:55

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

A teď budou vládnout hloupí a nevzdělaní komunisti jako ty, Vízku. To jsme to dopadli že? ;-D

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 12:03

Tak s barvou ven !

Kolik lidí v  příbuzenstvu a v Tvém okolí bylo za totality souzeno a odsouzeno jako "antikomunisté, antisocialisté, antisovětisté a pravicoví oportunisté"?  

Ten Tvůj pan Vízek  komunisty odsouzen byl a ony přívlastky "jeho" rozsudky obsahují (čísla jednací i jména soudců byla zde už x-krát uvedena)...   Celá pravda se ti nehodí? Proč?  

PS: Dodám, že tehdy se veřejně proti totalitě stavěl jeden člověk ze dvou tisíc, dá-li se věřit seznamům vnitřních nepřátel, které si sama tehdejší moc vedla a které byly zveřejněny po "sametu 1989" v Lidových novinách (přesněji rok 1992, viz archiv) .

hulwat 20.10.2008 12:28

Re: Taky si zatapetuji. :-))

Soudila tě stejná politická mafie se kterou jsi leta spolupracoval. Pak jsi chtěl ma místa šéfů mafie a tak tě stouhli. To, že tě někdo z komunistů nazval antikomunistou atd. neznamená, že to byla a je pravda, "bývalý černochu"!

Marat 20.10.2008 13:00

Re: Tak s barvou ven !

Tak tedy to máte pravdu Vízku.Možná že to bylo ještě méně jak jeden ze dvou tisíc.Nevím kolik bylo za "socialismu" celkem politických vězňu,neboť i v tomto případě se hází statísícema oběti a by se mohlo kvílet jak ten náš národ trpěl.Pokud bylo těch politických a jinak pronásledovaných,či diskriminovaných občanu dvěstě tisíc,tak to odpovidá průměru 5 000 ročně,ale v komunistické partaji bylo vždy nejméně jeden a půl milionu lidi rok co rok..Přitom nejméně dalších tri miliony by rádo do KSČ vstoupilo,jen kdyby je přijali.

Nu je to těžké v Čechách a s Čechy.Jenže s vámi je to jiné.Vy ste se dal za obřezávání socialsimu a nasxazování lidské masky na špátnou stranu barikády a ocitnul se mezi poraženými.Nic divného,že s vám strana zamávala.Slánský jehož byla větší zásluha na "Vítězném, únoru" ani nepípl proti straně a přesto ho nevděčná strana oběsila.Tak si myslím,že nemáte právo se ohánět svou někdejší degradaci.Dopadl jse pořád ještě dobře.

pra 20.10.2008 14:25

Re: Tak s barvou ven !

Soudruhu Vízku, vy jste,ale nevystupoval proti totalitě. Vy jste pouze vystupoval proti jejímu vedení, které jste chtěl vyměnit za sebe a v totalitě pokračovat.

Teď máte šanci znovu založit ÚRO. Ale pozor, aby vás někdo nepředběhl, vždyť víte jak se jak jsou spolustraníci někdy nevyzpytatelní. Když nebudete v čele můžete dopadnout jako Slánský nebo trochu lépe jako Vízek v 70-tých letech.

V čele však můžete sám odhalovat různé oportunisty, renegáty, zaprodance americkému imperialismu atd. však vy už si budete vědět rady. 

Pepan 20.10.2008 12:05

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Pro Gobbelse to stačilo říkat je stokrát, nicméně ČSSD se možná taky k tomuto "standardu" jistě brzy a úspěšně přiblíží, zejména, když jim k tomu pomohou "seriózní" média (MfD, Lidovky atd., TV Nova a i veřejnoprávní ČT)

BuBu 20.10.2008 11:59

Re: To jste to Vízku nepochopil ? Tak - ZNOVU :

Vy budovateli světlých zítřků z 50 a 60-tých let . . . . . pod hlavičkou vedoucí úlohy KSČ :

Držte už hubu a přestaňte tu plácat o demokracii ! Takhle jste to měl říkat . . . . . . před 50-ti lety !!!!!!!!! ;-€;-€;-€RvRvRv

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 12:04

Tak s pravdou ven...

Kolik lidí v  příbuzenstvu a v Tvém okolí bylo za totality souzeno a odsouzeno jako "antikomunisté, antisocialisté, antisovětisté a pravicoví oportunisté"?  

Ten Tvůj pan Vízek  komunisty odsouzen byl a ony přívlastky "jeho" rozsudky obsahují (čísla jednací i jména soudců byla zde už x-krát uvedena)...   Celá pravda se ti nehodí? Proč?  

PS: Dodám, že tehdy se veřejně proti totalitě stavěl jeden člověk ze dvou tisíc, dá-li se věřit seznamům vnitřních nepřátel, které si sama tehdejší moc vedla a které byly zveřejněny po "sametu 1989" v Lidových novinách (přesněji rok 1992, viz archiv) .

Pepan 20.10.2008 12:06

Re: Tak s pravdou ven...

Pane Vízku vy jste ty seznamy asi jistě a rád sestavoval, že ???

BuBu 20.10.2008 12:20

Re: Tak s pravdou ven Vízku:

To snad ani není pravda : V 50 a 60-tých letech jste se aktivně podílel na budování pekla v české zemi - a po roce 1968 si s Vámi Vaši soukmenovci vytřeli (Y) !

No a co - to je Váš problém . . . tak, jako starý bolševický koryfej zalezte a konečně už buďte zticha ! 

To fakt nevidíte . . . tu Vaši nebetyčnou drzost ! To přece bylo Vaši nejzákladnější povinností . . . . pakliže jste zjistil, jak jste se v 50-60 letech mýlil - omluvit se národu !

Tak už konečně zalezte někam . . . . . ať je od Vás pokoj ! Máte totiž celoživotní cejch budovatele pekla na zemi a ničitele statisíců lidských osudů za toto období !!!!!! ;-€;-€;-€;-€;-€

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 13:42

Nepříjemné, ale pravdivé...

Kdyby se jako pan Vízek za totality chovalo o něco víc nestraníků, nemusel režim vydržet tolik desetiletí.

Kolik občanů se může prokázat tím, co on -  že byl tehdejšími soudy označen v rozsudcích za antisocialistu, antikomunistu, antisovětistu a pravicového oportunistu ?

hulwat 20.10.2008 12:31

Re: Tak y si zatapetuji. :-))

Soudila tě stejná politická mafie se kterou jsi leta spolupracoval. Pak jsi chtěl ma místa šéfů mafie a tak tě stouhli. To, že tě někdo z komunistů nazval antikomunistou atd. neznamená, že to byla a je pravda, "bývalý černochu"!

Harpyje 20.10.2008 12:08

Re: To jste to Vízku nepochopil ? Tak - ZNOVU :

R^R^ Drzost těchto bývalých a jejich sebestystilizace do role obětí je nesnesitelná!

BuBu 20.10.2008 11:41

A je to tady !!!

"Nejsme jako oni" . . . "Pravda a Láska zvítězí" . . . "Nepolitická politika" . . . a další plejáda pravdoláskovních kydů našla opět živnou půdu : Vízek je kabinetní ukázkou a potvrzením faktu, že Zombie opět výlezají z hrobů . . . Filipovi "Falmerovi" už nestačí tichá podpora - už chce přímo podíl na moci . . . . .

Hrůza mne obestírá nad nekonečnou drzostí těchto Stalinových pohrobků - kteří měli mít (již minimálně 19 let) . . . od havranů vyklované oči !

Oni se vůbec nestydí . . . vůbec nejsou vděčni za to, že je společnost nechala svobodně žít (oni by na našem místě všem zakroutili krky) - a ještě mají tu drzost, že opět vylézají z hrobů a káží . . . . . ;-€;-€;-€Rv

lomihnát 20.10.2008 11:23

S. Vízku,

vysvětlete mi, prosím, proč jste se s tímto výplodem vystavil na psu, když je určen vašim přátelůn na schůzi KSČSSD?

Snad nepředpokládáte, že všichni občané mají v lebce oranžový průjem?

Jirik 20.10.2008 11:34

Re: S. Vízku,

Ono je to dobře, že pan Vízek "vystavil" takovýto elaborát na Psu, aspoň je to potvrzení toho, kam Pes ve většině článků směřoval. Stejně jako ostatní "seriózní" tisk a média tj. k masáži mozků. Bohužel podle výsledků voleb je zřejmé že právě většině lidí, ochotných volit ten mozek skutečně zoranžověl. Co dodat, že voličům bylo jedno jak fungují či nefungují úřady v jejich bydlišti. Hlavním tématem bylo skutečně jen a jen těch "mrzkých" 30 Kč u doktora. Že je ČSSD obere o další peníze  na daních za jiné "sociálně potřebné brebendy" je jim jedno. Rv