23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
derik 23.10.2006 14:25

Re: Tomasi

(1) Ruzne strany mohou mit ruzne nazory zda zvysit/snizit zadluzeni, postavit/nepostavit obecni byty, vybudovat/nevybudovat cyklotrasy, atd., atd.  (2) Vymetenim predchazejiciho vedeni a zvolenim noveho se omezi moznost vyvareni vazeb "kamaradu" kteri se vzdy nejak dohodnou. (3) Je to efektivnejsi, odpovida to prani volicu, a zodpovednost je jednoznacna.

Ruda 23.10.2006 14:22

Re: Teď vážně! ČSSD dosáhla o víkendu podpory občanů jako nikdy před tím!

Na takvé argumenty může přijít jenom Jaroušek, představte si, že např. "Zelení", kteří v minulých vobách neměli žádného postupujícího do druhého kola a nyní by měli jednoho (nevím ty počty uvádím jen pro příklad), tak by vlastně měli navýšení blíčící se nekonečnu protože 1/0 vlastně nejde vypočítat ale jeho limita se blíží nekonečnu.

Jaroušek 23.10.2006 14:10

Teď vážně! ČSSD dosáhla o víkendu podpory občanů jako nikdy před tím!

Není pravda, že ČSSD o sobotních volbách prohrála - prohráli lidovci (pokud jde o Senát - obhajují 7 mandátů - postoupilo 6 kandidátů, pokud jde o komunál ztratili třetinu hlasů z 9,96 % na 6,93 % a tisíc mandátů z 6 159 na 5 186)  a zelení (všeobecně - s 5,31 % získaných hlasů by do PS prolezli s odřenýma ušima). V senátních volbách získala ČSSD na třetině území ČR 11 x více nominací do 2. kola než kolik senátorských míst obhajovala, zatímco ODS má naději jen 2,6 x vyšší (obhajuje ve stejném okruhu 27 obvodů 10 mandátů). Z toho ve 3 případech jde ČSSD do 2. kola z první pozice. Výhled 5-6 nových senátorských míst proto zůstává reálný! U ODS lze očekávat zhruba stejný přírůstek nad 10 obhajovaných. Pokud jde o komunální volby, získala ČSSD více hlasů voličů než před 4 roky. Volilo ji 16,65 % voličů proti 15,6 %, ve velkých městech má nárůst 3,5 % proti r. 2002. Co do počtu mandátů sice tratila, ale proto, že tolik kandidátek jako v roce 2002 prostě (zejména v množství malých obcí) nebyla sta postavit. Při tom, že počet členů ČSSD je ve srovnání s ODS poloviční (což ovlivňuje schopnost postavit samostatnou kandidátku), pak  11,27 % získaných mandátů pro ODS není ve srovnání s poloviční ČSSD (co do velikosti) s 6,97 % získaných mandátů zase tak uchvacující! Nemyslíte, přívrženci ODS, kteří jsou schopni ještě myslit?

Takže fanatické výkřiky o tom, že Paroubek způsobil vítězství ODS a zdrcující porážku ČSSD jsou pouhou chimérou, kterou se místní přívrženci ODS ukájejí v naději, že jejich nenávist k Paroubkovi se stala nenávistí celostátní, že ČSSD by se měla Paroubka zbavit a sama uplést ODS provaz, na kterém by ji pravice mohla oběsit! Není to pravda - tak jako ve volbách do PS ČSSD posílila na úkor KSČM a ODS na úkor jiné pravice a středu! I v té tradičně protiparoubkovské a protirathovské Praze si udrželi socani 12 zastupitelů jako v r. 2002, kdy po paroubkovské "blamáži" nebylo ani vidu ani slechu!

hodne neRath 23.10.2006 13:14

Re: Re: Re: Souhlasím, nechť ČSSD přejde do tvrdé oposice, se zveřejňováním všeho co není košér..Re: Ustavení koalice ODS a ČSSD v Praze,

no, je jistou zarukou nizsich dani a mensiho statu - tedy alespon vr srovnani s plany KSCSSD.....

janoryna 23.10.2006 13:11

Re: Re: Souhlasím, nechť ČSSD přejde do tvrdé oposice, se zveřejňováním všeho co není košér..Re: Ustavení koalice ODS a ČSSD v Praze,

k čemu velká koalice. absolutní většina ODS ve všech orgánech je jedinou zárukou rozvoje svobodné demokratické společnosti. teď ještě to samé v senátě a v poslanecké sněmovně. pak teprve bude definitivně skoncováno s předlistopadovým obdobím. modrá=světlá budoucnost.

Ladislav N. 23.10.2006 13:10

Re: Re: Re: A co Ústecký kraj?

Jaký postup byste zvolila vy na jejich místě? ;-)

Ladislav N. 23.10.2006 13:06

Re: Re: Haas má v pohotovosti mazací cenzurní službu...

Možná je "zrcadlem" s. Jičínského...  o kus níž. ;-P

hodne neRath 23.10.2006 13:02

Re: Souhlasím, nechť ČSSD přejde do tvrdé oposice, se zveřejňováním všeho co není košér..Re: Ustavení koalice ODS a ČSSD v Praze,

ale nebude... kongres za humny a Bem bude chtit zustat mistopredsedou....takze geronte na velkou koalici zapomente...

gerontusinza 23.10.2006 12:53

Souhlasím, nechť ČSSD přejde do tvrdé oposice, se zveřejňováním všeho co není košér..Re: Ustavení koalice ODS a ČSSD v Praze,

Už se těším, o zábavu bude nadále postaráno.

Ivan Nový 23.10.2006 12:43

Ustavení koalice ODS a ČSSD v Praze,

by byla facka uštědřená všem voličům ODS v Praze. Dokud se ČSSD nezbaví Paroubka je nutno na ni pohlížet jako na komunistickou stranu.

Jaka 23.10.2006 12:31

Souhlas s autorem,

vdyť výsledek v Praze je skoro jako většinovým systémem. Tak bude možné sledovat, o kolik je většinový volební princip lepší, efektivnější. Odpadává dlouhodové škemrání a vydírání.

Stejně si ale myslím, že Bém mluvil ak smířlivě jen z taktického hlediska, jen kvůli druhému kolu senátních voleb a předpokládané Paroubkově mobilizaci proti ODS

Malý Aston 23.10.2006 12:31

Proč socani v Praze nevyhráli?

Nasadili soudružku Buzkovou,pěkně ráčkuje,je po operaci postavy,vynikajícím způsobem vedla Ministersvo školství,je kámoška se Standou,podpuruje ji Rath a nic.Může mi někdo od socanů napsat,kdo a proč nasadil tuto osobu,kterou již Zeman neměl rád jako koně proti ODS?I soudruh Paroubek ji již pomlouvá.Takže špatný program,špatné osoby a ještě spojenectví s rudochy.Vážně to některému aspoň jednomu sociálnímu demokratu nevadí?Je ještě nějaká sociální demokracie nebo je to již všechno již jen NAOKO?

Xaver X.X. 23.10.2006 12:20

Souhlas s malým dovětkem : NE JENOM...

Ale pokud vidíte nenávistné agresivní a lživé štěkání JENOM u ČSSD, tak vám neumím pomoci...;-(

Xaver X.X. 23.10.2006 12:18

Politik pro mě není partner, ale správce státních peněz.

Do partnerů se můžeme i zamilovat, do politika N IKDY ! Politik je nutné zlo, s ním špatně, bez něj ještě hůř. Já vím, taky se to říká o ženských, ale tam je to příměr. Politik je realita, podobně jako berní úředník. Dobrý sluha, zlý pán.

Renata D. 23.10.2006 11:54

Re: Re: A co Ústecký kraj?

Vážený soudruhu, ať byl výsledek jakýkoliv, postup byl dost diletanský. :-P

clay 23.10.2006 11:40

Re: trochu falše

mene false do toho povidani, stvaci

clay 23.10.2006 11:39

Re: shoda

Haas nepochopil, ze tady se uz nehraje s babovickami, ktere se na konci hry rozmetaji a hraje se nanovo. Tady se rozhoduje o Praze na desitky let dopredu.  V KV udelali komousi prutah namisto obchvatu a uz neni moci s tim neco delat na sto let dopredu.

Štváč 23.10.2006 11:38

trochu falše

Nenávist prezidenta k Topolánkovi nažene možná Béma do premiérské funkce. Bohužel pro něj, vzepřel se nové oposmlouvě, kritizoval ji a to Klaus neodpouští.

Bém : 1) je poslušný k Hradu oproti Topolovi.  2) nebude zodpovědný za své sliby pro Prahu.  3) případná koalice na Magistrátu mu alibisticky pomůže v nezdarech.  4) díky minulé koalici s ČSSD, nevyplave nic na povrch.

Zůstanou jen zmatení voliči.

clay 23.10.2006 11:37

Re: Jejda, a já myslel, že politik je od toho, aby byl neustále pod palbou kritiky

jo vy jste na to zvyklej u vasich partnerek, at udelate co udelate, vzdy pod palbou kritiky. Burcuje vas to k vyssim vykonum? ;-P

clay 23.10.2006 11:33

Re: A co Ústecký kraj?

ale naopak, vazena soudruzko. Dopadlo to nejlepe, jak mohlo. Dopravci si budou konkurovat a kraj zaplati jen tolik, kolik musi a ne tolik, kolik vydiral jeden monopolista.

J. Mach 23.10.2006 11:32

Re: Mohu mit otazku, pokud se zde vyskytuje nejaky diskutujici z Prahy?

Honzo, máte v tom nějaký zmatek. Než začnete příště psát komentář, trochu počkejte, až vám vyšumí emoce a smutek nad prohrou vaší partaje. Potom si zjistěte, kde se narodil Zápotocký, kde Slánský, kde Kopecký. Potom se podívejte, jak ta vaše partaj dopadla i mimo Prahu a třeba i pochopíte, že Praha nikomu nic nevnucuje, ale že celkem v celé republice lidi už mají dost zlodějny a lhaní, které ČSSD už osm let praktikuje s pomocí komoušů a lidovců. Chápu, že se vám to nemusí líbit, ale to je asi tak vše, co s tím můžete dělat. Únor 1948  se už opakovat nebude, doba je jiná, ač to Paroubek zřejmě nepostřehl.

clay 23.10.2006 11:31

Re: Haas má v pohotovosti mazací cenzurní službu...

Musim vam potvrdit, ze pan Haas se jemne receno velmi myli. Ztratil jsem o nem mineni, ktere jsem jeste nedavno mel........

Bala 23.10.2006 11:30

Re: Když dostala ODS v Praze mandát ke splnění svého programu,

Váženy Xavere, asi jste si nevšiml, že se tímto nenávistným nepřátelským způsobem a vyjádřováním, pod vedením Paroubka, ČSSD sama vyprofilovala... V tom s Vámi souhlasím, že je na ČSSD snažit se takovéto nenávistné, agresivní a lživé štěkání z politiky vymazat... :-)

clay 23.10.2006 11:27

Tomasi

vy si pletete program ODS na komunalni a celostatni urovni.  Hledat shodu v komunalni sfere je prednost a ne nedostatek - jedna se totiz o konkretnich akcich a ne o ideologickem pristupu ci danovych apod. otazkach. Jinak se take hleda shoda, pokud Bem neni vydiratelny  a jinak, kdyz vi, ze koalici vytvori klidne sam.  Vas clanek mi dnes prijde velmi velmi nedospely.  Bem naopak vyspel v kvalitniho a slusneho politika. Slusny politik se pta i opozice trebaze nemusi. Jen arogantni blb si mysli, ze pozral vsechnu moudrost. 

Ladislav N. 23.10.2006 11:22

Haas má v pohotovosti mazací cenzurní službu...

Nedivím se, že odkazy na jeho cenzurní řádění jsou nepříjemné, už zbývá jen vymazat diskusi pod jeho nesmyslným článkem o "Klondike" celou... ;-P

Xaver X.X. 23.10.2006 11:17

Jasně, před tím Paroubkem tu nikdy nebyla...

Xaver X.X. 23.10.2006 11:15

Jejda, a já myslel, že politik je od toho, aby byl neustále pod palbou kritiky

a veřejné kontroly. A žádné rádoby, ale pěkně ostré.;-)

Renata D. 23.10.2006 11:14

A co Ústecký kraj?

"Bude průkopníkem, ještě nikdy od listopadu nenesla jedna politická strana tak zřetelně odpovědnost za své působení ve větší politické a administrativní oblasti. "  Autor asi raději pozapomněl na Ústecký kraj, kde má ODS už dva roky absolutní většinu. No a jak to tam dopadlo bylo vidět na řešení autobusové dopravy, které bylo dost diletanské.

mirator 23.10.2006 10:53

shoda

Jsou věci (kontroverzní), které potřebují obecnou shodu (např. metro, obchvat), u jiných to nutné není.  Jinak totiž existuje riziko, že v případě, kdy ods nevyhraje, opoziční strany všechno zametou pod stůl.

MoLa 23.10.2006 10:51

Proboha, k věci, prosím

   Pan Haas připoměl Pavlu Bémovi a ODS, že mají odpovědnost  za oněch 14 miliónů 389 tisíc 435 hlasů, jež jim dalo 54,43% obyvatel Prahy z těch, kteří přišli volit . Oněch absentujících 561 551 zapsaných voličů, kteří se svým právem volit neobtěžovali, nechť mlčí. Argument, že není koho volit, je lichý. Registrovaných je 74 politických stran  a 40 politických hnutí a pravidla voleb  umožňují volit nejen určitou stranu, ale každý si může vybrat i jednotlivce z dalších kandidátek. Otázka, zda 25 % je většina, je proto zcestná. Ti, kdo bez vážného důvodu nepřijdou, se svého práva rozhodovat  věcech veřejných vlastně dobrovolně vzdávají. To je zase jejich volba.

Každé rozhodnutí, jež v životě činíme, je volbou. Zdá se, že pro mnoho občanů je zatím pohodlnější to, které se jich zdánlivě přímo nedotýká, ignorovat.  Vědomě se rozhodnout pro jednu možnost a nést za to i odpovědnost jsme se dosud nenaučili. Pražská ODS to však učinit bude muset. Nebude to lehké, ale měla by využít onoho, stále vyčítaného, postavení Prahy jako jakéhosi státu ve státě a být průkopníkem otevřenosti vůči občanům i zvoleným zastupitelům z dalších stran. Jen včasnými informacemi o svých návrzích a následnou diskuzí je možno předejít nařčením, že z pozice síly své oponenty "válcuje".

   Nás, občanů Prahy, přišlo volit 409 449. Máme právo na to, abychom byli pomocí  internetového zpravodaje informováni o tom, o čem a jak se právě rozhoduje, co vedení magistrátu chystá, kdo a co navrhuje, čím jiní oponují, kdo a jak hlasuje. Zaměstnat na to pár zkušených redaktorů si snad radnice může dovolit. Pomocí inteligentních anket se navíc dozví, co si myslí její občané a při svém rozhodování to buď  zohlední nebo dovysvětlí důvody pro  zvolenou alternativu. Pokud se jí  povede být otevřená, pak může sloužit jako příklad pro další radnice i vládu věcí našich. Kéž se jí to podaří.   

                                                                                                                MoLa