20.6.2024 | Svátek má Květa


Diskuse k článku

POLITIKA: Výborná zpráva pro ČSSD

Občanská demokratická strana úspěšně pokračuje ve svém úsilí o další volební porážku. O víkendu zvolila volebním lídrem za Středočeský kraj Vlastimila Tlustého a volebním lídrem za Severomoravský kraj Martina Římana. Tedy dva dokonalé politické klony Václava Klause, který ještě v roli předsedy ODS prohrál této straně dvoje volby v řadě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mák 8.11.2005 13:54

Program - to jsou po zkušenostech dnes již jen takové "kecy"

To podstatné jsou osobnosti. A tou je v ODS již roky třeba Tošenovský. Modří kapři nahoře ale mají obavy aby jim náhodou nechtěl upustit rybník. Podobně i zde diskutující modří radikálové huhu, nový hiena. Názor většiny voličů popsal nedávno velmi trefně Miroslav Macek.
Ivan Nový 8.11.2005 14:09

Máku,

v čem je pan Tošenovský jiný než pan Tlustý?
huhu 8.11.2005 14:16

Re: Program - to jsou po zkušenostech dnes již jen takové "kecy"

myslíte osobnosti jako Hitler, Mussolini, Stalin...víte kdo je president ve Švýcarsku ?
Janus 8.11.2005 14:19

Re: Re: Program - to jsou po zkušenostech dnes již jen takové "kecy"

Jako občanu ČR je mi srdečně fuk, kdo je švýcarským prezidentem. Mne zajímá to, co se děje tady u nás ...
huhu 8.11.2005 14:27

Re: Re: Re: Program - to jsou po zkušenostech dnes již jen takové "kecy"

já bych zase byl spokojen, kdyby mi bylo úplně jedno, jestli je v české vládě ten či onen, protože bych na tom nebyl tak závislý jako dosud.
Janus 8.11.2005 15:28

Re: Re: Re: Re: Program - to jsou po zkušenostech dnes již jen takové "kecy"

Huhu, pak už Vám opravdu, ale opravdu zbývá jen ta absolutistická monarchie (viz "stálost" za starého "Procházky").
zloch 8.11.2005 13:53

Pane Pehe,

nechají toho, jo? ODS volit nebudou, tak ať se jdou vycpat!
Hlavic 8.11.2005 13:56

Re: Pane Pehe,

Nemusite, ale nikdo za Vas socialisticke dluhy platit nebude.
eTony 8.11.2005 13:33

Renato D.,

ekonomická a finanční krize, fajn. A teď konkrétně v čem - na klišé kašlu.
Hlavic 8.11.2005 13:40

Re: Renato D.,

Souhlasim, diskutujicim unika, podstata veci. "Hura nebudeme muset mit zadnou odpovednost, komousi a socialisti vse vyresi za nas" Za celych 14 let jsme si nezvykli resit si svuj zivot sami a nepruzni ujidaci arukomyjci nas tady neustale krmej nejakejma kecama. Staci se podivat CT jak nase demokracie a svoboda slova bere za sve. Kdy opancerovany polda mlati zhuleny deti na soukromem pozemku a novinar vam nenapadne vmanipuluje statem podporovany nazor.
Renata D. 8.11.2005 14:17

Re: Renato D.,

"Přesně před třemi lety, v květnu roku 1997, došlo k otřesu naší koruny. Dnešní generace na vlastní kůži tehdy poprvé pocítily ekonomický jev, kterému se říká měnová krize. Zůstalo nám po ní nepříjemné dědictví a to nejen v podobě volně plovoucího (a horšího) kursu koruny, ale bohužel i v podobě hospodářské recese."
To o té době soudí Váš otěcko, zkuste si o té době něco přečíst.
huhu 8.11.2005 14:19

Re: Re: Renato D.,

vám opravdu kape na maják....
Renata D. 8.11.2005 14:24

Re: Re: Re: Renato D.,

Tak už ani citace Klause se Vám nelíbí. To je pak těžká diskuse. Vy nechcete fakta, argumenty, vy chcete jen obdiv a poslušnost k ODS. Každému jinému kape na maják a podobně. No s tímhle přístupem těžko vyhrajete. A řeknu Vám jak vás tak čtu, brzo mě to i přestane vadit.
huhu 8.11.2005 14:31

Re: Re: Re: Re: Renato D.,

uvedu vám to trochu polopaticky. To co je obvykle ve slušné rodině průšvih, je v té neslušné často nedosažitelným úspěchem...
huhu 8.11.2005 14:36

Re: Re: Re: Re: Renato D.,

ještě polopatičtěji. zatímco slušná rodina, se uskrovní, ta neslušná utrácí na dluh, i když nemá na zaplacení a ještě se vytahuje jak si žije...
hyena chechtava 8.11.2005 13:29

Renato D...

muzete tu desnou krizi nejak blize popsat? Treba datem dne "danove svobody" tenkrat a dnes?
huhu 8.11.2005 13:39

hyeno

Renata D jen mele propagandistické fráze, neví jinak která bije. Ale jen si dovolím připomenout. Kéž by se nám ta situace či" krize" z r. 97 navrátila ! Jen připomínám, že jednou z výtek byla možnost, že státní rozpočet tenkrát skončí schodkem 10-15 mld Kč a Klausova vláda přijímala úsporné balíčky. Ekonomika byla přibrzděna ČNB a dodnes není jasný důvod proč. Kromě potřeby "pravdalásky" odstranit Klause, je podezření, že šlo zejména o to, snížit nedostatkem provozních úvěrů cenu podniků pro zahraniční privatizaci.
Janus 8.11.2005 14:11

Re: hyeno

Huhu - a které provozní úvěry máte na mysli? Ty, co nakonec skončily v Konsolidační agentuře?
huhu 8.11.2005 14:18

Re: Re: hyeno

monoho jich ano, ale kde skončili ty peníze ? Většina v kapsách zaměstnanců...
Janus 8.11.2005 15:39

Re: Re: Re: hyeno

Huhu, máte-li na mysli třeba Poldovku, pak určitě ano - byť ne všechny. Ale určitě ne veškeré úvěry - některé vyslovenou neschopností představenstev dlužných firem a jiné vyslovenou vych*****, využívající mezery v legislativě (otázkou zůstává, zda tyto mezery byly zapřičiněny ignorací a neumětelstvím nebo úmyslem). Pravdou je, že pokud by se na většinu "podnikatelských záměrů (i privatizačních projektů) použilo standardní měřítko posuzování jakéhokoli úvěru dnes, byla by drtivá většina z nich odmítnuta. A např. si troufnu tvrdit, že úvěry p. Chvalovského (druhdy předsedy ČMFS) určitě v kapsách jeho zaměstnanců neskončily.
VH 8.11.2005 13:24

ODS

Pane Pehe, máte pravdu - bohužel. Přesto - půjdu volit ODS i když, jak píše Miroslav Macek, se skřípěním zubů. Třeba se Topolánek od těch pohrobků oprostí. Ještě má možnost.
Žulový Aston 8.11.2005 13:35

Pan Topolánek dovedl svou firmu ke krachu, nyní tam vede ODS, ale běžte jej volit - trochu připomínáte onoho korejského hrdinu, který zmírá s písní o Kim Ir Senovi na rtech.

huhu 8.11.2005 13:43

Re: Pan Topolánek dovedl svou firmu ke krachu, nyní tam vede ODS, ale běžte jej volit - trochu připomínáte onoho korejského hrdinu, který zmírá s písní o Kim Ir Senovi na rtech.

člověče, Topolánek zatím všechny volby drtivě vyhrál. V EU, senátních a krajských socany doslova vymazal. Proto se dostal paroubek k moci, a zatím v každém měření sil paroubek s Topolem prohrál. tedy kromě těch průzkumů, které si Paroubek za peníze čssd zaplatil. Možná použili socani něco z těch 60 od Krejčíře..
Janus 8.11.2005 14:09

Re: ODS

VH - i vy jeden/-na naivko!
Žulový Aston 8.11.2005 13:17

ODS je stejně důvěryhodná jako fotbalový svaz - doporučuji vzpouru hejtmanů

To je pouze citace z diskuze na stránkách hospodářských novin.
zoch 8.11.2005 14:28

Re: ODS je stejně důvěryhodná jako fotbalový svaz - doporučuji vzpouru hejtmanů

To je přesné přirovnání.Na lepší bych nepřišel.
eTony 8.11.2005 13:11

franto,

uveďte konkrétní důvody, že naplnění programu ODS povede ke kapitalismu z přelomu 19. a 20. století. Ale konkrétně ! Žádné prázdné fráze.
 
 
Hlavic 8.11.2005 13:18

Re: franto,

Nebudu premyslet o tom jestli jde o kap. z prelomu 19-20., ale chtel bych varovat pred faktem, ze jestli ODS nezmeni retoriku a nektere okoukane tvare tak nemaji proti Paroubkovi (pouziva presne to na co lide slyseli v unoru 1948) sanci.
Petr 8.11.2005 13:20

Re: franto,

Konkrétně? A bez prázdných frází? To jste si tedy dovolil dost! Zanechte laskavě těch pravičáckých provokací!
Renata D. 8.11.2005 13:25

Re: franto,

Naplnění programu ODS v 90.letech vedlo k ekonomické a finanční krizi, takovému malému českému černému pátku z první poloviny minulého století. Proč to tedy riskovat se stejnými lidmi znovu?