3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kazan 26.3.2009 19:59

Lež, zlodějna, nezodpovědnost...

.....v raždění odpůrců a 30 % inflace měny.  Tam v Rusku je to na revoluci.

Marat 26.3.2009 12:20

Re: Zopakujme si, co znamená "rudý režim":

Prosím vás, snad si nemyslíte, že každý bolševiciký funkcionář byl skutečně bolševikem?  Ti bolševici byli u bolševiku jen proto, že se měli tak dobře, dokonce lépe, jak buržoázní továrníci a ředitelé. Dnes nemusí být partajní řvouní a žijí zase dobře.

Ludva 26.3.2009 11:47

Re: Zopakujme si, co znamená "rudý režim":

Ano, pozoruji to když projíždím pod kamerami, co zaznamenají každé auto. Mobily, kde každý šplecht je nahráván, počítače, kde každý názor do diskuze může být použit proti Vám. I ti psi se bez sledovacího čipu nehnou. A ti zlodějští papaláši, těch je. Mladí to právě zažívají.

Pája 45 26.3.2009 12:08

Re: JaS

Proč potom musí mít ten přívlastek "rudý" milý "JaSe", když jde, cituji vás: " o stát, který bude lézt každému do soukromí, bude pronásledovat ty, kteří mu nepolezou do zadele, stát zlodějských papalášů a veksláckých zlodějů ". Tato charakteristika platí pro všechny možné přívlastky, ideologické (komunistický, fašistický, církevní atd.), politické (v ČR - modrý, oranžový, červený, zelený atd.) i jiné. Toť vše, hezký den (i těm na Hradčanech).

JaS 26.3.2009 12:13

Re: JaS

Pájo, říkáte to přesně - "rudý režim" jsem jen použil z článku. Samozřejmě je to úplně jedno - prostě režim lumpů, kde vůbec nezáleží na tom, jak si kdo říká.

Pája 45 26.3.2009 12:19

Re: JaS

Díky, a doplňuji - nekrade straník, ministr, zedník atp., ale KRADE ZLODĚJ!

JaS 26.3.2009 13:24

Re: JaS

Jo, ale neříká si zloděj! To by byl poctivý zloděj - něco jako ten profesionální nezaměstnaný ve Zvonokosech 2 - opravdu na nic nešáhl a nechal si platit podporu.

Honza 26.3.2009 13:54

Re: Zopakujme si, co znamená "rudý režim":

No,JaSíku,některým moc vyhovovalo,že jim nikdo nelezl do soukromí a nikdo nekontroloval,kde se vzaly na jejich účtech miliony (často i miliardy),kde zákony platily jen pro někoho.To věřím,že takoví se teď začínají bát,že se jim penězovod přeruší.:-D

jirka.s. 26.3.2009 22:08

Re: Zopakujme si, co znamená "rudý režim":

Tož už mně je to jasné! Já bloud pořád nevěděl, kvůli čemu je vlastně ten randál kolem Kubiceho zprávy! A oni se prčili ti, co jim vadilo, že jim někdo lezl do soukromí a dokonce na jejich účty!  Děkuji, honzíku!!! R^

Jan Daniel 26.3.2009 10:33

co má Jyrka v rukávu?

Podle mého názoru Paroubek nemá žádnou strategii. Ze zvyku vyvolal hlasování o nedůvěře jako politické divadlo, ale ono to dopadlo tak, že byla opravdu vyslovena nedůvěra. Svrhl vládu v době rostoucích preferencí ODS, předsednictví EU a ekonomické krize. To načasování si snad Topolánek zvolil sám. Anebo to Paroubkovi poradil Tvrdík.

Pája 45 26.3.2009 12:35

Re: Jan Daniel

           Jmenuje se Jiří Paroubek, "danieli", jeho kvality znám, vaše ne, svým způsobem je váš hlas z ulice (anonym). To se to kope do politika, když je to beztrestné, že!

            Jinak vám musím opravit váš názor. Vládu nesvrhlo 97 hlasů poslanců ČSSD a KSČM, ale hlasy dvou členů ODS a dvou poslankyň, zvolených za stranu Zelených (dnes již vyloučených). Topolánkova vláda padla za přispění 4 hlasů koalice - ta ironie. Když Topolánek získával přeběhlíky z ČSSD, hovořil o čestných lidech, kteří své stranické zájmy nadřadili nad zájmy strany, za kterou byli zvoleni a hlasovali "státotvorně"!

             A když ho "koaliční přeběhlíci" potopili, tak jsou to nezodpovění odpadlíci, které je třeba vyloučit (Bursík ho předběhl). A chtěl bych slyšet výrazy Topolánka, Langera, Bursíka a dalších v zákulisí. To byla pěkná žumpa.

Mephisto 26.3.2009 13:23

Re: Jan Daniel

Bože ty jsi ale trubka ;-D

Kritizuješ, že se někdo podepíše Jan Daniel, což klidně může být pravé jméno (!!!), že jeho hlas je anonymní, a sám se přitom podepíšeš Pája 45.

Na jedné straně napíšeš "To se to kope do politika, když je to beztrestné, že!" a sám pak utrousíš na adresu Langera, Bursíka a Topolánka cosi o žumpě.

Porovnáváš čtyři vládní odpadlíky s Melčákem a Pohankou, a vůbec ti nedochází, že celá ta úvaha se dá úplně nádherně vzít i opačně: Jak to, že Paroubek shodil vládu s pomocí přeběhlíků?! Copak jim za to asi zaplatil?! Politická korupce! Hrůza! A kdoví jestli ne i peněžní korupce!!! ;-D Kdybychom my modří byli jako vy oranžoví, tak teď nemluvíme čtyři roky o ničem jiném, než o tom jak Paroubek zkorumpoval Zubovou, Jakubkovou, Schwippela a Tlustého.

Pamětník 26.3.2009 14:33

Re: Jan Daniel

Uvědomuji si, že je to celkem zbytečné něco říkat tomu, co naslouchá jen tomu, co hlásá Paroubek a spol., nebo komunisté. Jenom pro správnost - přeběhlíci z ČSSD se pouze zdrženi hlasování, aby umožnili vůbec vznik vlády po půl roce dohadování , když Paroubek ce nechtěl vzdát moci / pamatujete si jeho hysterický projev po výsledku voleb ? .. a jeho prohlášení, že je ochoten se spojit i s Marťany ?/ Podle Vás Paroubek vlastně hlasování o nedůvěře nevyvolal, že. Takže raději více čtěte než píšete, třeba příjdete i na to, že v současné době potopit vládu znamená uškodit ČR.

Ludva 26.3.2009 10:28

Opravdu dobrý dojem z předsednictví EU ?

Entropa - urážka Bulharska, Německa, Polska ..... Urážka prezidenta Sarkozyho - nejprve vyžvanění důvěrného rozhovoru, pak Topolánkova kritika, po které mu Sarkozy odmítá podat ruku. No a nejnověji, úplná ztráta nervů, snad rozpad osobnosti po pádu vlády - urážka prezidenta Obamy, překrucování a vysvětlování šokujících výroků, urážka prezidenta Klause spolu s ruskou ambasádou. To má být dobrý dojem ? Možná v hlavách čekých pravicových novinářů bojujících srdnatě s opozicí..

Pája 45 26.3.2009 12:11

Re: LUDVA

R^R^R^:-D:-D:-D dobře jste to vystihl, "ludvo", děkuji.

jitka 26.3.2009 10:11

vláda padla

Souhlasím s Vámi, ale je mi 50 ,km mám odejít? Kdybych byla mladší, tak z fleku jdu, protože to zde nevidím dobře. Ta socanská banda spolu s komunistama  to bude teda dílo!! A pan Klaus mě velmi zklamal!!!

J.S. 26.3.2009 12:03

Re: vláda padla

Že Vám je jen 50 to přece není v současné době žádný věk, když si vezmete to jak Vás vláda omladila v minulé době,když jste měla 2 děti by jste šla do důchodu cca v 55 no a v současné době cca v 61. Můj švagr v roce 1995 se legálně odstěhoval i s manželkou do Kanady a po necelých 14 letech se vrací na občasné náštěvy zcela spokojen. Kapitál žádný neměl a pracuje tam jako obkladač, no na rozdíl od nás odvahu měl. Je ročník 1945

SelmakKafeNepije 26.3.2009 9:40

PAROUBEK ŠKODÍ ČESKÉ REPUBLICE

Pája 45 26.3.2009 12:17

Re: SELMAK KAFE NEPIJE

          Opravdu ale opravdu, milý "selmaku" PAROUBEK ŠKODÍ ČESKÉ REPUBLICE.

           A já mu to schvaluji, protože ta banda ze STRAKOVKY, na čele s Topolánkem, Parkanovou, Bursíkem, Langerem a dalšími, si  nic jiného, než výlet "do pekel", jak to vtipně Mirek glosoval, nezaslouží. Přeji hezký den, nad Hradčany svítá!

Marat 26.3.2009 12:25

Re: SELMAK KAFE NEPIJE

Proto udělejte ministerským předsedou Páju 45. Opravdu si vládu socdem a  Kompartaje zasloužíte.

Jen potom zase nespílejte světu, že vám nezabránil dosadit k mocí tu růžovou a rudou  svoloč.

zoch 26.3.2009 9:37

Díky,dá se to číst.

Jen jste nějak opomenu devastující činnost Klause v politice. Pokud se poněkud soustředíte na jeho "výkony",možná dojdete ještě k dalšímu poznání. V zásadě ale máme stejnou dávku citu pro věc.

éolo 26.3.2009 9:33

Důvody ,jsou prostší než si myslíme.

 Prezidentův postup má svou logiku mnohem prostší než jsme si ochotni připustit. Nikde jsem to nečetl ,ale zdá se mi ,že si nikdo nevšiml evropské diskuze staré jen několik dní,zda při návštěvě Obamy v Praze,bude reprezentovat ČR předseda vlády či prezident.Rychlým tahem prezidenta na šachovnici, je ke zděšení Evropy jasno. Premiér v demisi,  při nejasných vymezení v ústavě,to určitě už být nemůže. Nastala hvězdná hodina Václava Klause.Skončila doba ,kdy přijímal pouze Mahmudy Abbase a Juščenky. Ignorance hlavy státu Evropskými politiky skončila .To mají za ty hulváty Potteringy a Cohn-Bendity. Proto to překvapení Paroubka,kterému spadla moc do klína a on neví co s ní. Teď teprve uvidíme co z našeho prezidenta vypadne za perly.Zbývá nám, jen se modlit.Není třeba hledat složité politické konstrukce ,které vedly k pádu vlády, na to stačí uražená ješitnost.

Zdeněk Š. 26.3.2009 9:33

Přání

Topolánkova chyba, na kterou nyní dojel  - rezignoval na nové parlamentní volby v roce 2006, tak aby získal silný mandát k uskutečnění reforem veřejných financí. Sliboval reformy,  pro které ho volila značná část ne-skalního voličstva. Místo toho se snažil vládnout za každou cenu!!! Čunek, Dalík, Řebíček, Vesecká, Tlustý, Morava, Vidím atd. Osobně jsem jako volič ODS, volil jsem je pouze jednou, věřil v uskutečnění reforem, pomoci malým a středním podnikatelům...................Na druhou stranu mě mile překvapili zelení. Samozřejmě, že k rozkolu mezi některými jejímy členy muselo dojít. Vždyť dozrávají, ale Bursík se mi zdá, jako dobrý politik. Velmi si vážím Karla Schwarzenberga. Konečně ministr zahraničí, který říká jasná a pevná stanoviska. Prostě padnuvší vláda měla svá negativa - ovlivňování justice (velmi závažná vada), ale též svá pozitiva reforma zdravotnictví, úspěšné předsednictví atd.Přeji napoleonovi -Paroubkovi a goeblsovi - Rathovi, aby je Klaus pověřil sestavením vlády a aby převzali společně s komunisty odpovědnost za tuto zemi. Přeji Topolánkovi, aby očistil a sjednotil ODS (bude-li na to mít sílu), aby se poučil z chyb a společně s konsolidovanými zelenými a očištěnými lidovci od Čunka s převahou vyhráli nové parlamentní volby. Protože, nezlobte se na mě, ale sociální demokracie s výše uvedenými pány není pro mě budouctností této země!!! P.S. Pane Topolánku toho komedianta na pozici ministra vnitra, se zbavte také .........

M. Zima 26.3.2009 9:49

Ano, hrabě a jeho nezapomenutelná posa "Šašek a detektivové", chtěl "jasně a pevně" odstoupit, ale pro vlast se obětoval a zústal.

gerontusinza 26.3.2009 13:57

inu nelze jinak než souhlasit.....Re: Ano, hrabě a jeho nezapomenutelná posa "Šašek a detektivové", chtěl "jasně a pevně" odstoupit, ale pro vlast se obětoval a zústal.

R^ dobré připomenutí...

Jan Daniel 26.3.2009 10:27

Re: Přání

Pokud se snažíte přepisovat historii, počekejte alespoň 10 let. Teď si to ještě každý pamatuje. Topolánek nové volby prosazoval, ale Paroubek s dalšími je zablokoval.

gerontusinza 26.3.2009 14:01

ta paměť .....Re: Přání

;-D a že bych se nezeptal.... jak se blokují volby........ ? že neodsouhlasil vládu ODS? To bych mu sdělil, že není politik ale mimoň........ podporovat grázla který začal podpásouvkou a podpásovkami končí? inu pane ať žije Topolánek a svatý radar a nikdy jinak....;-D

John 26.3.2009 11:11

Re: Přání

Ohledně těch voleb bych doporučoval nastudovat si Ústavu. Nebudete potom vypadat jako bezmozek.

Alenka v říši divů 26.3.2009 14:32

Re: Přání

Pane Zdeňku Š!

Mluvíte mi z duše! Napsáno přesně a výstižně R^R^R^

gerontusinza 26.3.2009 9:06

Proč tohle bylo napsáno tak mnohomluvně.....

nač quislingovci když za všechno může Paroubek..... pane, já jsem už dávno "obdivoval" ty ODSáky že si nechají sebou nakládat tak jak s nimi pan Topolánek a pan Tlučhoř nakládali...... Pokud považujete páně Topolánkovu "politiku" za "pravicovou" je mě vás z duše líto...... Copak zlodějství a kořistění je politikou pravicové strany? Inu pro vás asi ano... a ani jsem nemě sílu dočíst...... přirovnávat Tlustého ke Quislingovi je skutečně něco proti přírodě, Nejlepší pragovák je přece Topolánek,v ždyť ten  chtěl pozvat cizí mocnost do země na tzv "ochranu" přes odpor občanů a neštítil se jakékoli lži:-/........ a vy asi taky ne co?