29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

POLITIKA: Ve jménu Božím?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
xtl 27.5.2008 8:36

Re: Copak Vlk. To je jen čajíček.

Graubner má plán,  jak naložit s miliardami od daňových poplatníků, zakoupí státní dluhopisy a z výnosů se bude bezpracně živit.

Netřeba 27.5.2008 10:53

Re: Re: Copak Vlk. To je jen čajíček.

Máte pocit, že by dosud snad živil prací?

Majkkl 27.5.2008 6:31

Ano.

Od svazácké funkcionářky mne tento článek nemohl překvapit...

fox 27.5.2008 8:21

Re: Ano.

Je to užitečný skot,chová se pro mléko a pak maso.Tato je na nic.

tomik 27.5.2008 8:59

Re: Ano.

Naprostý souhlas. Strašit šlechtou,sude´táky a církví- jako v padesátých létech. Bohužel většina Čechů to ráda poslouchá....

Forstmeister 27.5.2008 6:21

Jsem věřící, ale vykladače víry nepotřebuji

Jak paní Bobo "nemusím", tak nyní jí musím dát za pravdu. Církve, hlavně ŘKC, jsou neskonale hamižné. Proto celibát, aby majetek duchovního nebyl dělen mezi jeho případné oplégry, ale zůstal v lůně církve. Kanonické právo v paragrafu 2, kanonu 277 praví: "S náležitou moudrostí  se duchovní chovají k osobám, jejichž častá společnost  by mohla ohrozit závazek duchovních ke zdrženlivosti nebo vzbudit pohoršení u věřících" , takže svým způsobem (dle mého výkladu předmětného paragrafu) skrytý konkubinát, nepohoršující věřící,  je ale povolen. V devadesátých letech, kardinál "Canis lupus" farizejsky prohlašoval, že církvi nejde o majetek, ale o svobodu pastorační činnosti, přičemž lačnost z jeho expozé čišela (dej na kostelíček a zajistíš si království nebeské - asi blbý příměr, ale takto ŘKC historicky k majetku přišla). Co je ŘKC za spolek, historicky vypovídá osud Templářů. Nabyli významu a majetku. Filip sličný, na příkaz Vatikánu, je nechal soudit. Velmistr de Molay se snažil hájit, tak ho jako heretika upálili(církev nebyla nikdy mocí výkonnou, "usvěčené" delikventy předává moci světské k výkonu trestu - myjí si ruce, jako Pilatus). Finito. Majetky Templářů si pak rozdelila ŘKC a Filip včetně Svatého otce ve Vatikánu (natáhli ale brka do roka po po výzvě od de Molay na konkreminaci) . A o majetky a ofěry "prelátům" jde. Milovník vinných sklepů a mešního vína msgre. Graubner by o zlodějině ŘKC mohl vykládat. Projel jsem si databázi KN dle sektorů registru ekonomických subjektů ŘKC a z hlediska původního záznamu v PK (vše je ale výsledkem pozemkových reforem z let 1919 a 1923). Tlustému a jeho nohsledům tleskám, protože stanovení výčtu konkrétního. On by to nebyl početní problém (během dvou dnů spočítám výnosovou hodnotu lesů ČR a lesních pozemků pro účely národních účtů EÚ), ale jest to politikum. Můj názor.  

Majkkl 27.5.2008 6:35

Re: Jsem věřící, ale vykladače víry nepotřebuji

znám také jinou církev, církev plnou lidí, kteří nezištně pomáhají jiným, dnes závislou na tom, co jim stát dá či nedá. Nevidím problém v tom, aby se jí vrátilo, co bylo za první republiky její. Chápu ale, že jako příslušník většinově levicového národa, vyrostlý pod masáží komunistické propagandy máte problém nejen s církví, ale i se šlechtou a vůbec se všemi zbohatlíky, tyjícími z mozolů pracujícího lidu.

Forstmeister 27.5.2008 6:51

Re: Re: Jsem věřící, ale vykladače víry nepotřebuji

Vaše zanícení Vám neberu, Vaše činnost je asi chvályhodná. Nejsem levicový. Jenom se snažím ctíti zákon a snažím se o to, aby stejná práva byla užita "bono publico" (církrvní vyrovnání). S řadou šlechtických rodů ekonomicky solupracuji.  Z mozolů netyji, dlaně pravidelně mažu drogerijní Indulonou za nákladový peníz.

Brumla 27.5.2008 7:38

Re: Re: Jsem věřící, ale vykladače víry nepotřebuji

církev plnou lidí, kteří nezištně pomáhají jiným...tito lide budou z toho mit kulove....

xtl 27.5.2008 8:43

Re: Re: Jsem věřící, ale vykladače víry nepotřebuji

Chyba je vůbec takovou závislost církví na státu připouštět. Vždyť každý, kdo chce svou zájmovou činnost provozovat, by se měl na jejím provozu podílet především sám. Když si chce někdo vydržovat Vlka či Graubnera, ať mu osobně na živobytí přispívá a neobtěžuje tím ty, kteří s církvemi odmítají mít cokoliv společného.

Ignác Pospíšil 27.5.2008 10:15

Re: Jsem věřící, ale vykladače víry nepotřebuji

Vy nejste normální Vážený.

1) Tento paragraf kanonického práva naopak říká, že kněz by si měl dávat pozor, aby svých chováním nezavdal příčinu k pomluvám, např. protože se příliš často s někým schází - i když zcela v nevinných věcech. Navíc Vám doporučuji přečíst si pragraf jedna téhož kánonu: "Duchovní jsou povinni zachovávat dokonalou a trvalou zdrženlivost pro boží království, a proto jsou vázáni celibátem, který ..." Podotýkám (pokud byste snad měl nějaké pochybnosti), že celibát a zdrženlivost znamená bez sexu, nikoliv bez manželky. " Lžete tu stejně jako lže ve svých článcích Bobošíková (řekne jen 5% skutečnosti, všechno slepí a doufá, že čtenář se v celé věci nevyzná natolik, aby pochopil, jak odporně lživé svinstvo produkuje)

Molaye nechal sice soudit Filip Sličný, ovšem ne na příkaz Vatikánu. Vatikán tehdy ani neexistoval a papež, přesvědčený o Molayově nevině, jej a jeho řád jako kacíře odsoudit odmítl, takže si to Filip musel zařídit sám. A sám taky shrábl veškerý majetek, na který dosáhl. Chápu, že některé "historické" seriály to ukazují jinak, ale to by měl inteligentní člověk předpokládat a neučit se z nich historii.

rlmach2 29.5.2008 18:48

Re: Jsem věřící, ale vykladače víry nepotřebuji

Absolutni souhlas !!!! Mam za to, ze zvlaste rimsko-katolicka cirkev by se nemela v ceskych zemich tak urputne rvat o majetek, ktery zde doslova "nakradla" konfiskaci majetku nekatolickych vlastniku, zvlaste po Bile hore!!  Hodnostari teto cirkve by si meli stale pripominat nazory Jezise Krista, ktery vyzyval ke skromnosti, pomoci ostatnim atd. atd.  Stanoviska soucasne rimsko-katolicke tomu vsak odporuji stejne jako kdykoliv predtim: i Mistr Jan Hus byl touto cirkvi upalen, kdy kritizoval praktiky cirkve (hromadeni majetku, prodavani odpustku, atd.).  Rimsko-katolicka cirkevni hierarchie by mela byt skromnejsi a vice si pripominat zasady krestanstvi; v  pripade Ceske republiky mohou byt radi, ze jsou zde (za sve mnohalete hrichy) jeste trpeni!! Na zaver podotykam, ze jsem take verici, ale snazim se byt spravedlivy !!! 

jirka 27.5.2008 5:01

Paní Bobošíková má...

...bohužel pravdu. Metody, jak se dostat k majetku ostatních byly vždycky u většiny politických stran (počínaje již církví ve starém Egyptě) stejně nevybíravé. Dnes je to ovšem jejich legální majetek, pokud snad na to nezkusí někdo nahlížet jinak.

Čtenář 27.5.2008 8:57

Re: Paní Bobošíková má...

Metody p. Bobošíkové (volby se blíží) se Vám zdají košer ? Se svými články může směle soutěžit s Kojzarem blahé paměti.

Pavel Pekárek 27.5.2008 2:33

Jen drž palce, děvenko

těm třem, drž, jen drž.Jseš totiž stejná pizda, jako oni.Tlusťoch byl bolševik a tys byla bolševická kandidátka na prezidentku.

Jste jedné krve, ty i on. Nenažranka nenažraná, která chce znovu do Bruselu a současně vést televizi.

Aby ses děvenko neudusila těmi svými zvratky.

Jsi tak odporná, že  bych se tě nedotkl ani násadou od vidlí.

To jsem zvědav 27.5.2008 2:52

Re: Jen drž palce, děvenko

Zda tento urážlivý příspěvek obsahující vulgaritu na adresu paní Bobošíkové bude vymazán ?

Ondřej Neff tvrdí, že :

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo odstranit komentáře, které jsou neslušné, útočí na autora článku nebo na jiné osoby, komentáře, jež se netýkají obsahu uveřejněného článku, a to včetně zákazu přístupu pisatelů takovýchto komentářů na diskusní stránku.

Kačka 27.5.2008 3:18

Re: Re: Jen drž palce, děvenko

No, nebude. Tady se vymazávají, podle mé zkušenosti, především nepohodlné odkazy.

Ašek 27.5.2008 8:15

Re: Re: Re: Jen drž palce, děvenko

Také jsem si všiml.Cenzura hold je a bude.Nevhodná slova jsou jen zástěrka pro naše demokraty.

BuBu 27.5.2008 7:09

Re: Re: Jen drž palce, děvenko

Pán to napsal sice "ostře" - ale krutě pravdivě !

Já jen dodám, že "Sladká Bobo" . . . že je kabinetní ukázkou pravé České vych*anosti a křivosti ! Podle ní . . . by se mohla vych*anost vyučovat na všech vysokých školách !

Hrad 27.5.2008 6:38

Re: Jen drž palce, děvenko

Máš jmého jednoho Pekárka z Cibulkových seznamů. O tebe bych zase já neopřel ani hospodské kolo a doporučuji se tě dotýkat pouze  rybářským prutem a povoli jenom čoklům, aby u tebe zvadali levou zadní nožku.

drak 27.5.2008 8:35

Re: Jen drž palce, děvenko

:-D Je to přísspěvek tvrdý, ale vystihuje podstatu věci. Jemněji vyjídřeno by to tak nepůsobilo. Díky za odvahu autorovi!!;-O

JH 27.5.2008 1:34

Tu a tam se objeví skutečně slušný člověk-díky pí. Bobošíková!

Skutečně nestydatost Vlka v rouše beránčím spolu s Graubnerem  a Hermanem je plejáda nenasytných vepřů z kterých by i Hus a Luter měli radost. Chamtivost a spojení se s fašouny to bylo Římu i za války velmi blízké!!!!! Nic se nezměnilo, nestydové pod rouškou boha dále chtějí ohlupovat  a trvale okrádat celý národ.

Rug 27.5.2008 1:28

Máte čím dál větší pravdu

To co předvádí ODS s KDU bych nazval zločinem proti vlastnímu národu-jdou tak důsledně za svými tunely, až nevidí jak budí stále větší odpor-už aby byly předčasné volby!

Honza42 27.5.2008 1:12

To jste opsala z propagandistického filmu z padesátých let.

V tom krátkém filmu byl takovej pěknej pavouk, jak tahá z Wall street za pavučinu taženou přes Vatikán až do Čihoště. I slovník byl stejnej. I stejná porce nenávisti je přítomná. Jojo Bobo, Vás si dovedu představit jako bachařku v padesátých letech za bolševika. To by Vám seklo nejlíp.

baltahsar 27.5.2008 1:18

Re: To jste opsala z propagandistického filmu z padesátých let.

Jo, a křížek se nakláněl k západu, čimž nabádal k ideologický diverzi a nelegálnímu opuštění republiky .. byli ti flanďáci dycky potvory, už u Haška ;-D

Rug 27.5.2008 1:30

Re: Re: To jste opsala z propagandistického filmu z padesátých let.

Už to vypadá, že komunisté těmi propagandistickými filmy měli pravdu!!

Bohužel to zjišťujeme až po "sametové revoluci"!!!

občan 27.5.2008 0:22

Větší nálož nenávisti

jsem už dlouho nečetl.

Novák 27.5.2008 0:36

Re: Větší nálož nenávisti

Od kdy jsou fakta nenávistí?

Jirka 27.5.2008 0:46

Re: Re: Větší nálož nenávisti

Čemu říkáte fakta?:-(

Rug 27.5.2008 1:29

Re: Re: Re: Větší nálož nenávisti

Všemu!