27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

POLITIKA: V Senátu straší!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 13.2.2010 18:00

Re: Tak rusko prý není CCCP !

Jojo, jeden takovej s hnátama až na zem, ve kterejch držel kalacha, mne málem v 68. "osvobodil" od dušičky jednou dlouhou dávkou ! Máš recht, byl bych skutečně rád, kdyby pro mne ty "bratrské" pomoci už jednou provždy skončily!!!

zk 13.2.2010 21:22

Re: Tak rusko prý není CCCP !

Hm, ale ať už se to jmenuje Rusko (carské) Sovětský svaz nebo Rusko (Putinovo), stále je to stejný imperiální stát s mocenskými choutkami, "bojary a mužiky" a kultem osobnosti.

zk 13.2.2010 21:15

Re: Vyřešení tohoto případu by mohlo vypadat následovně:

My jsme je posílali? Kdo? Vy? V roce 45 si sovětští důstojníci chodili pro české občany a odvlékali je do Sovětského svazu ne do Ruska, bohužel za nečinnosti tehdejších československých orgánů, které už byly v té době infiltrovány komunisty.

rozlobob 13.2.2010 11:15

POLITIKA: V senátu straší

Na  posouzení situace,proč nemůže cizinec dostat u nás azyl, známe málo faktů, ale zřejmě nejsou banální.Ovšem způsob, jaký  zvolil člen komory, která má být údajně pojistkou zákonnosti  a demokracie, je neomluvitelný. Jestliže i členové senátu nerespektují zákony,které spoluvytvářejí, dělají si vlastní pravidla a ještě se s tím veřejně chlubí, pak se nemůžeme divit jaký  jsme právní stát. A vůbec, myslíte si,že když občan za války skrýval partyzána,tak se stím chlubil sousedům nebo novinářům? Závěrem,potřebujeme 80-ti členný orgán,který dokonce v době krize si odsohlasí měsíční vánoční prázdniny  a po jejich uplynutí další tříměsiční  plně placené volno?Ještě, že je kde smysluplně šetřit a zachranˇovat rozpočet ( invalidé,mateřská a první tři dny nemocenské.) Proč nejsou doma na 50%-60%, jako zaměstnanci ve firmách,jakým právem a zákonem mají umožněno být vyjimeční, když  jsou vlastně našimi zaměstnanci(placeni z našich daní)!

čtenář 13.2.2010 11:43

Re: POLITIKA: V senátu straší

Odpověď, kudy na to, poskytuje 11. září 1973 a tehdejší řešení chilské armády. :-)

Ryba 13.2.2010 10:57

Nejde mi do hlavy, proč tomu Čečnovi hrozí smrt v Gruzii

když tam vládne člověk, který má stejného vedlejšího zaměstnavatele jako pan senátor. A to, že se jedná o cizince tak mimořádného svědčí pouze o tom, že i on má zřejmě ve svých zaměstnavatelích bramboračku. Asi by to měl řešit náš BIS.

Klekýpetra-dnes naposled 13.2.2010 10:48

Pozor-pozor/uvága uvága

Poslanecká i politická amplituda dosáhla vrcholu,a tak nezbývá nic jiného,než společenskou stratifikaci trochu proházet.Je třeba si dát pozor na třetího v řadě.U králů je to černoch.V sněmovně ?

j 13.2.2010 10:47

Do Ruska vydat ano do Izraele či USA určitě ne

Jaká by byla reakce kdyby nějaký soudruh ukrýval Palestince před vydáním do Izraele nebo USA. Už vidím jak zdejší  zastánci práva zničehonic otáčí a ohání se humanitou a spravedlností po jejich. Já si Štětiny vážím

Vodička-sapér 13.2.2010 11:37

Re: Do Ruska vydat ano do Izraele či USA určitě ne

  j, nejste sám.Při posledních volbách o Eu,  měl J. Štětina podporu známých celebrit, J. Suchého, Smoljaka, Bobka, Ivana Medka, V.Cepla , O.Sommerové, J. Rumla  atd., včetně Spolku veteranistů - maj. amerických džípů z druh. svět.války.Přesto ve volbách propadl, komentoval to potom tak ,že je tomu rád a že je nyní šťastný. Celá Štětinova "Historie" je tak rozporuplná, tajuplná (údajná spolupráce s STB) a složitá, že dopátrat se pravdy, by nesvedl snad ani detektiv Vincent Babočka (Tři vejce do skla). Co je také zajímavé,že tento velice chvalně známý polItik , nebyl patrně, po r. 1989 členem žádné pol. strany.Před volbami se vždy na nějakou přisaje, nacucá se jako klíště a odpadne. Politikou vydělal hodně peněz, podíval se po světě, šéfuje za plus půl milinónu senátní komisi, je populární v rozhlase i v televizi, teď poskytuje zákonný azyl? a přitom, ho to na str. příspěvcích nestálo ani korunu. Za to si pana senátora přece musíme vážit všichni.

j 13.2.2010 12:12

Re: Do Ruska vydat ano do Izraele či USA určitě ne

každý se na to dívá jinak, já ho neznám osobně takže nevím jestli je již bohatý, jaký je to člověk a už vůbec nemohu vyhodnotit vaše narážky na jeho minulost (takto osočit můžete jakéhokoliv člověka to nemluvě o politikovi). Prostě je mi sympatický, zvlášt jeho odhodlání bojovat proti komunistům (i když nesouhlasím se zákazem komunistů, jen at víme kde jsou než aby se ještě víc anonymě rozlezli do všech stran) a zveřejnování zvěrstev, která se dějí v ruských guberniích. Položme si otázku, co víme o tom co se děje v Dagestánu kde byli napadeni ruští vojáci? Nic. Zato víme vše o Iráku, Afgánistánu,Palestině atd.

Vodička-sapér 13.2.2010 12:37

Re: Do Ruska vydat ano do Izraele či USA určitě ne

j, narážek na Štětinovu minulost nejsou z mé hlavy,proč si o tom něco, misto Vašich podvratových štěků, nevyhledáte v int. Co jste se od Š. dočetl o  rusko -gruzínském konfliktu (časový sled událostí), jste si mohl porovnat s oficielní zprávou komise EU. která byla k vyšetření ustavena!  Proti komunistům, třeba bývalým, tady raději moc neagitujte , vždy si připomeňte fakt,  kdo je současný min předseda vlády.ČR. A, sbohem buď údolí, vesničko s topoly!

j 13.2.2010 13:32

Re: Do Ruska vydat ano do Izraele či USA určitě ne

už chápu, vyráz jako podvratných štěků lecos vysvětluje. Sbohem

Vodička-sapér 13.2.2010 13:49

Re: Do Ruska vydat ano do Izraele či USA určitě ne

Pane j, já už chci jít na čerstvý vzduch a Vy mne zdržujete! Holinky jako hodinky! To se neznáme, copak bych Vás j, já  mohl obvinit z nějakého extrémismu? Jen Vás trochu poškádlil, napslal jsem PODVRATOVÝMI a už se nezlobte, venku svítí sluníčko, hodně zdraví, pa pápá! 

jirka.s. 13.2.2010 13:57

Re: Do Ruska vydat ano do Izraele či USA určitě ne

Správně, šefelíne, republiku se přece nenecháme PODVRACET nějakými pochybnými elementy z volstrýtu! Je vidět, že jsi byl velmi pozorným studentem VUMLu, i po dvaceti letech máš tu soudružskou terminologii uloženou na správném místě!

Radio Jerevan 14.2.2010 7:32

Re: Do Ruska vydat ano do Izraele či USA určitě ne

Tvůj dialekt staré komunistické ku*vy se nezapře.

jirka.s. 14.2.2010 11:57

Re: Do Ruska vydat ano do Izraele či USA určitě ne

Jasně, vždyť já vím, že máš tlamu jak tlampač na návsi v Jermolajevovce!!!

janoryna 13.2.2010 10:38

pan štětina psal takové obdivné

články o sovětském svazu. navštívil místa, ke kterým se obyčejný rus nesml ani přiblížit. a nyní pomáhá někomu, kdo o politcký asyl neumí požádat pod svým skutečným jménem. je to údajně gruzínský občan, který se před rusy musí skrývat v česku. jistě v karlových varech..

Hogo 13.2.2010 10:18

Poslední hřeb

do rakvičky "Zelených"!A že jich tam je!

Pamětník 13.2.2010 10:10

Štětina stále tentýž

  Pro každého, kdo zná celoživotní osudy a počínání pana senátora, není žádná zvrácenost pocházející z jeho rukou či mozku překvapením.

Seneca 13.2.2010 9:57

"Nemůže kázat jiným o morálce, kdo není sám bez úhony"

"Jako čsl. státní občan se z vlastních pohnutek zavazuji spolupracovat s orgány STB proti nepřátelům vlasti v zahraničí.Jsem stoupencem socialistického uspořádání společnosti.Zastávám zásadu nutnosti diktatury proletariátu v prvním období soc. revoluce.Silná komunistická strana, budovaná na principech vědy a morálně historických kriteriích je podle mne jedinou silou, která může změnit společnost v současném třídně a ekonomicky rozděleném světě!"Na ctěných čtenářích je pouze to, typnout si, který ze současných senátorů připojil v r. 1970 toto prohlášení k vázacímu aktu s STB, a posoudit jeho morální kvality!

berkowitz 13.2.2010 10:48

Re: Poslední sbohem

Zde se všichni v po sejdeme : http://www.np-diskuze.cz/

astro 13.2.2010 9:38

Nezdá se vám, že je tu jiný problém?

Nemíním tu diskutovat o tom, zda je dotyčný Gruzínec člověkem bez poskvrny atd. Na to mám příliš málo informací. Spíše mě zaráží, že senátor veřejně prezentuje, že nehodlá dodržovat zákony tohoto státu. Uvedu vám příklad z dávné historie:Sókratovi prý nabídli, aby uprchl a zachránil si život. Řekl, že to neudělá, protože sice ví, že zákon, na jehož základě byl odsouzen, je špatný, ale dal by tím argument darebákům, že také nemusí dodržovat zákony, když on se nepodrobil. Že by se mělo usilovat o změnu zákona. No - teď mi začnete nadávat, toho jsem si vědom. Pochopte  - jde o to, že pan Štětina je senátor, tedy ten, kdo  spoluvytváří a schvaluje zákony. Přiznává tedy, že pracuje špatně?Rozhoduje se pravděpodobně na základě vlastních sympatií. Proč bych mu měl věřit, že dotyčný Gruzínec je úžasný člověk, který by tu měl zůstat? Sdělil snad pan Štětina veřejnosti něco konkrétního? Já jsem si ho kdysi vážil. V poslední době mám však pocit, že mu jde spíše o vlastní zviditelnění než o co jiného. Nechci, aby  zákony vytvářel někdo, kdo mě vlastně podvádí, protože sám je dodržovat nebude. Volit pana Štětinu už určitě nebudu

Pamětník I. 13.2.2010 10:04

Re: Nezdá se vám, že je tu jiný problém?

"V poslední době mám však pocit...Volit pana Štětinu už určitě nebudu."  Takto jednoznačně se rozhodnete na základě pocitů vyvolaných mediálními informacemi a přitom říkáte, že jste jej minule volil - také jen na základě nepodložených pocitů? Co kdybyste si na senátních stránkách našel jeho projevy a výsledky hlasování a rozhodl se přesvědčeně na základě vlastní námahy a vlastního pochopení jeho argumentů. Takhle jej vyhodíte ze Senátu bez ohledu na fakta stejně nepodloženě jako toho Čečence Ministerstvo vnitra vyhazuje z ČR bez možnosti vyčkat soudního posouzení. 

astro 13.2.2010 10:20

Re: Nezdá se vám, že je tu jiný problém?

Právě že jsem si pečlivě vyhledal informace o hlasování atd. ( médiím už dlouhou dobu nevěřím). Prostě pan Štětina je už někde jinde,než byl v době, kdy jsem ho považoval za realisticky uvažujícího člověka. Nevolil jsem ho, protože nebyl v obvodu, kam přísluším. Ale  v době, kdy se ucházel o místo senátora, byly jeho názory  odlišné. Měl jsem možnost se s ním několikrát setkat v době, kdy ještě nebyl senátorem. A bylo to o něčem jiném. Proto bych ho byl  byl volil. Ano, uznávám, že to je normální. Lidé se mění. Jejich názory se mění ( možná i v závislosti na tom, že se chtějí nějak živit). Na tom není nic divného. A mně samotnému je smutno z toho, že  už panu Štětinovi  jeho krásná slova nemohu věřit..

František 13.2.2010 6:31

Pane Gabal, vám nestraší?

Každý může mít svůl názor, pouze s tím s Vámi souhlasím.

K těm soudům:

Macek dal pohlavek Rathovi. Koho soud potrestal? Samozřejmě Macka. Ale myslíte si, že ten trest byl v pořádku?

Zákon je zákon a spravedlnost je spravedlnost. V tom je skutečně obrovský rozdíl, neboť zákony platí proto, aby ti, co mají moc, nám ostatním vládli často také bez omezení.

Frank 13.2.2010 8:59

Re: Pane Gabal, vám nestraší?

Jste komik. Takže když vám někdo rozbije hubu, soud by měl zřejmě potrestat vás. A bolševik Štětina má asi hrozné svědomí, když se tak snaží a bojuje za demokracii. Vlastně to byla jedna z mnoha vlastností komunistů. S Gabalem tisíckrát nesouhlasím, ale v tom mu dávám za pravdu.

j 13.2.2010 10:17

Re: Pane Gabal, vám nestraší?

určitě také platíte poplatky u doktora když jsme u toho zákona. B.Sobotka zrovna neplatil, tudiž porušoval zákon a Rath lidi k neplacení vyzýval, jenže to už je jiná písnička

jirka.s. 13.2.2010 13:47

Re: Pane Gabal, vám nestraší?

Nu,  rozbít hubu nějakému kreténovi z palkovic, to je za tři klacky docela slušná cena!!! Vždyť, konec konců, velký pingl mi to skoro celé zatáhne!!!

Vodička-sapér 13.2.2010 10:22

Re: Pane Gabal, vám nestraší?

Spravedlivý Františku ,synku nebohý,  omezený,  masopust pomalu  končí,  dejte si nějaký dobrý oběd, pár štamprlí a jděte do maškarního  průvodu. Potřebujete nutně přijít na "jiné myšlenky", zákon je zákon!