14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

POLITIKA: Tři muži v akci

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
bob 8.11.2006 10:27

Re: Tři muži v akci-upozornění

Stando máte pravdu,stačí si povšimnout že v kterékoli Tv-debatě si modrej dacan žvatlá bez přerušení,kdežto socan je pokaždé umlčen pokud má pádný argument.Divím se že tam vůbec chodí.

ailurus 8.11.2006 10:28

Re: Tři muži v akci-upozornění

Mozna sis trochu popletl "zpravodajstvi" a "komentar".

Nevim vlastne ani, kde se bere mezi sprostnym lidem presvedceni, ze je-li nekdo novinar, nesmi byt schopen vlastniho nazoru ;-)

Standa 8.11.2006 10:45

Re: Re: Tři muži v akci-upozornění

K manipulaci lidmi dnes slouží media. V mediích jsou novináři. Za něco berou peníze, většinou za názor jiného v pozadí. Takže moc vlastních názorů nemají, protože za ty je nebude nikdo platit. Jesti je něco komentář nebo zpravodajství nebo něco jiného - tak to v médiích slouží k vytvoření nálady mezi obyvatelstvem a n a s m ě r o v á n í lidí kam je to potřeba. I vy jste se nechal nasměrovat, jen o tom nevíte. A tak je s velkou většinou lidí.

ailurus 8.11.2006 11:10

Re: Re: Re: Tři muži v akci-upozornění

Stando, neznate mne, netusite vubec s kym mluvite a proto je od Vas mirne receno pomylene podsouvat mi, ze jsem "kymsi kamsi" smerovan. ("Jako velka vetsina"... na rozdil od VAS, vidte, ze se nemylim? :-))

Prvni cast Vasi odpovedi ovsem naznacuje, ze jste tak docela nepochopil, o cem jsem psal, pokud jde o schopnost a pravo cloveka (rizenim osudu povolanim novinare) komentovat okolni svet, pravda?

pje 8.11.2006 22:40

Re: Re: Re: Re: Tři muži v akci-upozornění

Ailure, vy potřebujete znát konkrétní osobu, abyste mohl soudit na její ovlivnitelnost prostředím? Všichni jsme jím ovlivňováni, někteří více, jiní méně a každý jinak. Přeceňujete své ego a svou schopnost božského nadhledu. Proto Vašim slovům nemohu uvěřit.

jb 8.11.2006 11:30

Re: Re: Tři muži v akci-upozornění

Pokud vámi uváděný novinář vynechává a překrucuje fakta není to novinář, ale pouhý námezdný a prolhaný pisálek. A není to názor. Je to lež určená k oklamání alespoň části publika. To na př. autor tohoto slintu splňuje na více než 100%.  

Minorita 8.11.2006 9:24

Pan Bartoň je typ chvalořečníka, který na Psu opakuje stále totéž

Paroubek je démon (v nejlepším případě) a modrá je dobrá. K tomu dodává jen dobrou češtinu. Komu čest, tomu čest.

nespavec 8.11.2006 9:43

Re: Pan Bartoň je typ chvalořečníka, který na Psu opakuje stále totéž

Ne,a ne, a ne. Modra neni dobra, modra je neeeejlepsiiii.

A kdo s tim nesouhlasi dostane pres hubu.

Tot PRAVA cesta k demokraciji a prosperite.

Klogína 8.11.2006 8:50

Topolánek je konfrontační typ politika

Vzpomínám na jeho rigidní a hloupou politiku nulové tolerance, která poškozovala nás všechny. V televizní debatě jsem viděla a slyšela, když řekl: "Čím hůř pro ně (ČSSD), tím lépe pro nás (ODS)." Svoji tupost si přinesl i do povolebních jednání. Je to člověk na stejně mizerné intelektuální úrovni jako Stanislav Gross.

Jan 8.11.2006 8:45

Predevsim Vaclav Klaus opet prokazal, ze na vysokou ustavni funkci proste nema.

Klaus byl jiz nejhorsim polistopadovym premierem, ktery privedl Cesko k menove krizi v kvetnu 1997 a nyni definitivne dokazal, ze nestaci ani na funkci prezidenta. V minulosti mel jako prezident pouze navrhnout vhodne kandidaty do Ustavniho soudu, zde selhal, nyni se mel podilet z titulu sve funkce na reseni povolebni situace a opet naprosto vyhorel. Neschopnost, lenost, nedovzdelanost, nedodrzovani zasad fair-play: Ceska republika ma zase prezidenta, ktery jakoby vsem tem predchozim Gottwaldum, Zapotockym a dalsim z oka vypadl.

Jeste male doplneni: po ovacich vstoje Havlovi pred americkym Kongresem ma Ceska republika opet prezidenta, ktereho zvou na navstevy maximalne do Uzbekistanu a Mongolska.

MF 8.11.2006 10:19

Re: Predevsim Vaclav Klaus opet prokazal, ze na vysokou ustavni funkci proste nema.

Člověče, běžte se léčit.

pje 8.11.2006 22:44

Re: Re: Predevsim Vaclav Klaus opet prokazal, ze na vysokou ustavni funkci proste nema.

Ke komu, k Vám? A jde to i bez argumentů... :-)

Jenik 8.11.2006 12:01

Re: Predevsim Vaclav Klaus opet prokazal, ze na vysokou ustavni funkci proste nema.

Prosím, dej se přejmenovat. Abych já, nebo některý můj jmenovec nemohl být spojován s takovým blábolem.

bluebell 8.11.2006 13:17

Re: Predevsim Vaclav Klaus opet prokazal, ze na vysokou ustavni funkci proste nema.

Jane Jane,český Honza se ozval.Jste úplně vedle.Zkuste být trochu objektivní.A co vy ,jak jste na tom,např.s jazyky?Ta mrcha Klaus se domluví všude.A co vy?

Vlad 8.11.2006 13:57

Re: Re: Predevsim Vaclav Klaus opet prokazal, ze na vysokou ustavni funkci proste nema.

Prosím pěkně, jaké řeči opravdu pan inženýr Klaus umí?

Slyšel jste jeho angličtinu, když mu to nenapsali na papír

Jinak prezident, který obchází ústavu, by měl být dán do penze (případně do ústavu :-)

.

asdasd 8.11.2006 17:04

Re: Re: Re: Predevsim Vaclav Klaus opet prokazal, ze na vysokou ustavni funkci proste nema.

prave ze slysel :-)

I'm Rick James Bitch! 8.11.2006 8:26

Proc se zde nepise o americkych volbach?

Ze by Ulz a Neumann konecne spolkli kapsli cyankali? Jejich Rise vcera dospela k zaniku.

loula 8.11.2006 7:28

Vážený pane Bartoni,

jenom maličkou připomínku. Paroubkova ochota a nabídka podat demisi před ustavením orgánů sněmovny nebyl jeho nápad, ale byl k tomuto kroku nevybíravě tlačen právě ODS. Vzpomeňte na vyjádření Němcové a dalších. Klaus naprosto správně řekl, že takovouto demisi nepřijme, a Paroubek tehdy poznamenal, že se pouze snažil vyjít vstříc požadavkům ODS. Je zajímavé, jak tuto droubnou episodu starou půl roku dovedete zcela obrátit.

Mard 8.11.2006 10:43

Re: Vážený pane Bartoni,

Ano, naprostá s Vámi souhlasím. U Paroubka ve skutečnosti žádná ochota podat demisi nebyla.

Peon11 8.11.2006 6:33

Soudruzi počkejte si. Je rok 2006.

U nás se věci dějí vždy při osmičkách. Takže nebuďte netrpěliví. Ale buďte si jisti, že mi ostatní už to víme. A nedovolíme vám znovu krást a vraždit. Takže kam? Severní Korea? Kuba? Ode dneška zase Nicaragua? Venezuela? Budete žít v teple. A drogovat se od rána do večera. Lepší než krumpáčem rozbitá Trockého lebka v Mexiku. Ten krumpáč byl z Moskvy.

aubis 8.11.2006 7:15

Re: Soudruzi počkejte si. Je rok 2006.

Ten krumpáč   nebyl krumpáč, nýbrž cepín, ale jinak naprostý souhlas.

Vocílka 8.11.2006 9:45

Re: Soudruzi počkejte si. Je rok 2006.

S těmi osmičkami bych nebyl až tak optimistický. V osmatřicátém republiku zadrali Němci,v osmačtyřicátém komunisti v osmašedesátém Rusové.

Pegas 8.11.2006 3:21

Podle mého názoru

prezident chybil, když neposkytl Paroubkovi druhou možnost k sestavení vlády. Není u nás prezidentský systém, který by prezidentovi umožňoval takové zasahování do Ústavy. Dovedu si představit jeho uštěpačné poznámky, kdyby stejným způsobem postupoval

 p. Havel. Pokud se Topolánkovi nepodařilo sestavit vládu napoprvé, pak měl být dán bez průtahů druhý pokus Paroubkovi. Strašení komunisty je po podpoře Klause touto partají v trapných prezidentských volbách směšné. Že jsou v parlamentě?: Sami se tam nenacpali. Někdo je musel zvolit.

Sýček 8.11.2006 4:03

Re: Podle mého názoru

Ale ne, nevzpomínáte si zcela náhodou na přelom let 1997-1998? Zřejmě nikoli. Ani na presidentskou volbu v roce 1989? Asi taky ne. Nechcete nebo nemůžete?

Rudolf 8.11.2006 6:13

Re: Podle mého názoru

Někdo se neumí smířit s tím, že Paroubek nikdy žádnou příležitost k sestavení vlády nedostane. 74 poslancu ČSSD je na to málo

Libor 8.11.2006 8:25

Re: Podle mého názoru

Podle mého názoru strana která prohrála volby žádné právo na možnost sestavovat vládu nemá. Pan prezident má právo pověřit sestavením vlády kohokoliv - klidně i nestraníka. A ještě mně zaráží ta krátká paměť - asi už jste zapomněl na vládu komunistů. Měl byste se zajet podívat na Kubu nebo do Severní Koreje ... Možná se vám tam bude líbit ...

Vocílka 8.11.2006 9:32

Re: Re: Podle mého názoru

Máte naprostou pravdu v tom,že strana která vyhrála volby má právo sestavit vládu. Ovšem strana, která volby prohrála má právo odejít do opozice a vládu nepodpořit. Vítězná strana si musí podporu zajistit sama - třeba u komunistů.

Mirek Šejna 8.11.2006 10:19

Libore

Za tento Váš názor by Vás pravicový slovenský premiér Dzurinda, který nikdy voby nevyhrál, ale 8 let vládnul, nepochválil. A to je přitom Dzurinda velkým ideovým vzorem Vašeho modrého guru Topolánka. Jen netuším, v čem je slovenská ústava jiná, že tam Dzurinda právo měl, zatímco u nás Paroubek právo nemá.

Slava 8.11.2006 0:52

Konzistentní byla hlavně Topolánkova hloupost

Konzistentnost může být kladem, leč v tomto případě byla záporem. Protože Topolánek vskutku konzistentně volil to nejhorší řešení. Ve  většině demokratických zemí s dlouhou parlamentní tradicí se obdobné situace jako u nás řeší konsensuálně. A snaze o dosažení dohody se Topolánek nepříblížil ani na padesát námořních mil. Neboť byl konzistentní. S takovou konzistentností se nové vlády, zřejmě nikterak stabilní, dočkáme tak za tva roky.

Rudolf 8.11.2006 6:10

Re: Konzistentní byla hlavně Topolánkova hloupost

Mnoho učeně znějících slov, naprosto prázdný obsah