3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

POLITIKA: Topolánkovo dilema

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
muf 8.1.2010 11:43

nemám zatemněný rozum rudo-oranžově

Ale Mirek Topolánek byl jedním z nejhorších premiérů. Všechny své klady /a taky byly/ přetloukl svou arogancí a negativními postoji - viz hlasování o povolebkách ČEZ, Toskánsko, Dalík atd atd....

JaS 6.1.2010 15:27

Re: Milí příznivci pana Topolánka!

Souhlas s Enigmou! Jsem rád, že tu nejsou samí pitomci!

muf 8.1.2010 11:36

Re: Milí příznivci pana Topolánka!

Ještě že to tak dobře všechno víte.....

SVAŤA 6.1.2010 15:07

Re: Milí příznivci pana Topolánka!

Prolhaní čecháčci nemají rádi rovného Valacha,který říká co si myslí,a to co mu tak závidí je jasné,takové kousky se v Čechách nerodí!!!Cha,cha,cha...Kdybyste nevěřili pošlu  fotku svého!

Wlasta 6.1.2010 16:33

Re: Milí příznivci pana Topolánka!

víte proč utekl do prahy? Ne? Protože Valaši by mu rozbili hubu.

lucinapes 6.1.2010 13:23

Topolánek je otloukánek obou stran

ODS si Topola nezaslouží - měla ho nastrkovat na bilboardy a umetat mu cestičku, zatímco by si za jeho zády dělala své kšefty. Je to jeden z mála pohledných CHLAPˇU v politice, a kdyby vedení ODS za svým předsedou stálo aspoň zdánlivě, většina afér by se nekonala a Topolánkovo charisma by u nerozhodnutých voliček udělalo své. Ale už první místopředseda mu mydlil schody, kde se dalo,za pokřiku On může za všechno, já nic, já horolezec!! o ostatních nemluvě. Přitom by bylo tak snadné a líbivé mu ten titul prvního muže ODS, navíc z Moravy+Slezska dopřát už z reklamních důvodů, ale to by muselo v ODS fungovat něco jako týmová hra. Takhle to vypadá, že mu ty gule závidí i v ODS.

pra 6.1.2010 13:35

Re: Topolánek je otloukánek obou stran

Že Topolánka nenapadlo vyhrát cestu do Toskánska v tombole, pak by bylo vše křišťálově čisté.

Andrea 6.1.2010 13:55

Re: Topolánek je otloukánek obou stran

Pokud se najde dost lidí, kterým ještě jeho aférky a průšvihy nestačili a ODS byť o 1% vyhraje příští volby, můžete se těšit, že i na takové výhry dojde. 

pra 6.1.2010 14:17

Re: Topolánek je otloukánek obou stran

V závistivé(socialistické) společnosti je aférou drahá dovolená premiera s důrazem na slovo drahá.

A proto: "ZÁVISTIVCI VŠECH ZEMÍ SPOJTE SE!!"

R. Divín 6.1.2010 12:54

Ani bazén Sava...

pane Bartoň v mnohém s vámi souhlasím. Jenže pácháte chybu, že hodnocením důvodů Topolánkova propadu nezmiňujete paradoxy konspiračních her Altnerova domu. My na internetu nemusíme být přece vedeni autocenzurou, jak já říkám "alibistickou korektností". Naopak my bychom měli burcovat naše "investigavce" a odhalovat jejich povrchnost v honbě za senzací.

Toskánská aféra. Stejně jako v kauze Čunek, Morava, Wolf chybí jakákoliv fakta. O to víc fabulujeme. Randák a jeho skupina, ve které jsou dokonce příslušníci současné rozvědky, podsunul novinářům MfDnes fotografie "turisté na molu". Nic na nich nepotvrzuje sugestivní výklad Randáka samotného, který jako mediální hrdina vnucuje národu konspirační teorie o setkání a jednání Topolánka s lobysty. Kde? S kým, Kdy? O čem? Nevíme nic. Dodnes nevíme ani to kdo to objednal. I když tušíme. Osobní spolupráce Randáka s paroubkem byla zaznamenaná už v kauze zavraždění Mrázka. Mrázek byl zastřelen profesionálním "neznámým" policejním ostřelovačem, po kterém se země slehla. Proč? Paroubek svým mafiánským kumpánům položil kdysi otázku " a to se nemůžeme toho hajzla zbavit?". To bylo v době, když Mrázek sbíral materiály na paroubka. Při domovní prohlídce u Mrázka našli odkaz, že některé dokumenty jsou u Pitra. Tak se stal Pitr nepřítel národa a štvanec. Náhončím byl Randák. V tisku jsme si přečetli, že šéf rozvědky Randák zatkl v Rakousku Pitra a přivezl ho domů. Jenže pozor. ŠÉF ROZVĚDKY NEMŮŽE ZATÝKAT ANI DOMA, NATOŽ V RAKOUSKU. Na celnici nebyl nikdy sepsán protokol o předání uprchlíka, v žádných policejních záznamech ani v záznamech rozvědky není zpráva o této akci. Pravda ani cesťák. Soukromá akce! Ptejme se proč je Pitr na svobodě? Jaká byla dohoda? Totéž kauza Savoy.

R. Divín 6.1.2010 12:55

Re: Ani bazén Sava...

Je pravda, že Topolánek si mohl vytáhnout od cestovek seznam lidí, kteří také trávili dovolenou v Toskánsku, k tomu plácnout vymyšlené číslo turistů a říct " podívejte pane redaktore, co je na tom Toskánsku divného, vždyť i moje sousedka, svobodná matka paní Mašlíková tam byla také" a kauza by byla u ledu.

Obrovská Topolánkova chyba byla, že nenechal paroubka, A´t se v tom vítězství vymáchá a dopustil Pecinu. Už mají poštu a to si paroubek nemusí ani špinit ruce, natož, aby byl zodpovědný za národní pochod smrti do bankrotu. To je nevyhnutelné a je to tak dobře. My Češi si nejsme schopni sami udělat nápravu. Musí to udělat MMF a my pak můžeme svorně nadávat, jak nám všichni ubližují.

cca 6.1.2010 13:03

Re: Ani bazén Sava...

správně, cestu hradili tajně socjálisti a to tak že zúčastnění našli ve schránce zaplacené poukazy na rekreaci a Randák je fotil v momentě kdy se bavili na tému to je ale náhodička vy jste zde taky ???

R. Divín 6.1.2010 13:53

Re: Ani bazén Sava...

zn cca. Máte plné právo vymýšlet si tisíce fabulací, pokud fantazie stačí. Ještě snad jeden Fakt. On tam byl i jistý Urban. To je ten, který nahrál v poslanecké sněmovně svým návrhem ekologické odpustky pro ČEZ v řádu miliard. Nedostal on snad od Romana poukaz na rekreaci? Můžete namítat, proč by tam Randák toho socialistu dával, když tvrdím, že je to paroubkův poskok. I pro to existuje vysvětlení. Tento socialista Urban krátce před dovolenou vykřikoval, že když bude na kandidátce Rath, paroubkův chráněnec, tak on končí. No a to je přesně ten paroubkův mafiánský způsob varování protivníka. Urban se omluvil a je příměří. Stejně tak nedávno Dryml. Už si nepamatujete? To by nám také lépe vysvětlil poslanec za ČSSD Wolf, který dokud prováděl fiktivní projekty za peníze EU a šáboval se, byl dobrý. Dokonce ho přítel paroubek podržel i přes varování NKÚ, že se děje něco nekalého, a Wolfa šoupli na volitelné 5 místo kandidátky do sněmovny. To až nechtěl Švejnara, mu ukazovali složku a věděli dřív než policie, že Wolf je defraudant. Nakonec Wolfa sugestivně šoupli ODS a jako záminku sestřelili vládu. Socanské cesty jsou vskutku klikaté, ale vedou k jednomu cíli.

cca 6.1.2010 14:02

Re: Ani bazén Sava...

u Urbana ušetřili za poštovné a nechali mu to rovnou na stole :-)

lucinapes 6.1.2010 13:27

Re: Ani bazén Sava...

hlavně v tom Topola nechali s potěšením vymáchat - jako v ostatních aférách - sami ODS píáristi na pokyn ... no, čí? Paroubek by k tomu ani nemusel nic přidávat, utopili bychom si ho sami! Naopak, kdyby se Paroub aspoň na oko zdržel, ušetřil by si ta vajíčka.

muadib 6.1.2010 15:08

Re: Ani bazén Sava...

Naprosto souhlasím. Topolánek je bohužel oblíbeným otloukánkem nejen levicových novinářů. Bohužel dělá velkou chybu , když podceňuje marketing a přeceňuje inteligenci voličů.

matů 6.1.2010 17:04

Re: Ani bazén Sava...

Levicových novinářů,apoň jednoho jmenujte,neznám,jsou jen objektívní a pravicovi.

:-. 6.1.2010 12:42

prašíváku Bartoni,

tohle myslíš vážně? "Lidé najednou zjistili, že Topolánek je věcný, že vedle ostatních předních politiků EU z Německa, Francie či Velké Británie vypadá možná i líp a že pracuje"

tady je uvedeno něco jiného:

Švédský ministr zahraničí Carl Bildt označil ve vysílání tamního veřejnoprávního rozhlasu končící české předsednictví Evropské unie za "nedobré". Jedná se o hodnocení dosti neomalené a nediplomatické, zejména s ohledem na to, že právě Švédsko přebírá předsednickou štafetu.

http://www.rozhlas.cz/cro6/komentare/_zprava/602459

Petr K. 6.1.2010 12:37

Proč by musel nutně vyhrát volby Paroubek?

Znám několik (málo) lidí, kteří dříve Paroubka volili, dnes je to ovšem jejich hlavní nepřítel. Především kvůli svržení vlády a nekonečným dluhům. Topolánek je ovšem také mimo naděje na výhru ve volbách, celá ODS se jeví jako strana, která má 1. bod programu korupci. Nevím koho volit, ale vybírat jistě budu - podobně jako mí přátelé - z těchto lidí (stran): Věci veřejné, TOP09 a paní Bobošíková.

ach jo. 6.1.2010 13:32

Re: Proč by musel nutně vyhrát volby Paroubek?

Kdyby to nebyli aspoň ti samí profláknutí apoštolové jak z orloje. Ale čemu se divit u národa, který obdivuje půl století Gotta a dokonce  Vondráčkovou.

I-Worm 6.1.2010 14:10

Re: Proč by musel nutně vyhrát volby Paroubek?

kdepak Bobošíkovou, její základní instinkty už nežere ani Pes!

vládík 6.1.2010 10:45

Jen dodatek

Nejen Paroubek zjistil, že nemůže nechat Topolánka růst.  Někomu vadil fakt, že by se mohlo ukázat, že Topol není (podle jeho prognóz) prázdný.  Tento důvod byl mnohem důležitější (přispěl mj. i k tomu, že Topolánek nedořídil Unii v demisi, což bylo optimální řešení).

lucinapes 6.1.2010 13:33

Re: Jen dodatek

jo, jo, JO!

PETR 6.1.2010 10:28

Za co Topolánek může ?

Autor vyjmenovává 4 důvody nedůvěry  Topolánkovi: 1) Toskánská aféra, 2) vyslovení nedůvěry vládě,3)Zrušení předčasných voleb, 4) Vzdání se poslaneckého mandátu.Prosím pěkně -  I -Jaká  Toskánská aféra ? Byl v Toskánsku na dovolené a sešel se tam s nějakými lidmi, se kterými se běžně vídává po celý rok. Nic víc a nic míň . Čeští ( i jiní ) paparazi to nafoukli a udělali z toho "něco". V dětství jsme říkali udělat z prxx kuličku. Ale CO BYLO ŠPATNĚ, to nikdo nedefinoval. Takže - proč kvůli tomu, že byl Xtý den v Xtém čase na Xtém místě dělat důvod k  nedůvěře ?       II. - Nedůvěru dobře pracující vládě v ČR i v EU nevyslovil Topolánek, ale Paroubek.  Kdyby to byl Paroubek neučinil, byl by Topolánek neporazitelný.  Ale  - proč je Paroubkova chyba, která jej měla stát propadák až na konec žebříčku jakékoliv popularity, chybou Topolánka ?    III - Zrušení předčasných voleb  nebyla práce Topolánka, ale Paroubka, který si spočetl,že,  kdyby vyhrál, tak  by musel dělat nepopulární politikua to nechtěl. A doufal, že za půl roku bude situace lepší. Což nebude, ale o to teď nejde. Jde o to, že i v téhle věci je Topolánek naprosto bez viny.      IV. - Vzdání se poslaneckého mandátu - za to jediné nese zodpovědnost, ale je přece jasné, že sněmovna je ve vleku Paroubka a Filipa a že do voleb se neudělá nic, co by ti dva nechtěli. Poslanci jsou rozděleni, a kdyby mluvil Topolánek jako Jan Zlatoústý , nic nezmůže, je to ztráta času. Tak šel od toho. 

Takže - Jde o nafouknuté bubliny  neschopných novinářů a ne o špatnou práci pana Topolánka. A o blbost  dotazovaných, kteří se nedokáží orientovat. A to je snad nejhorší dědictví  totalitního režimu. Lidé se odnaučili myslet.  

Jiří Heincl 6.1.2010 10:47

Re: Za co Topolánek může ?

Tak nevím, kdo se odnaučil myslet a nevidí, že p. Topolánek je hulvát, který téměř dovedl ODS na úroveň ČSSD. Páně Topolánkovo pěstní napadení fotografa ukázalo jeho úroveň velmi zřetelně. Kromě hulvátství se vyznamenal bývalým ministrem dopravy, tuším, že se jmenuje Řebíček, a svým neoficiálním pomocníkem či poradcem p. Dalíkem.

PROKOP BUBEN 6.1.2010 11:04

Re: Za co Topolánek může ?

Někdo, kdo krom mnoha mnoha jiného negativního slouží Vladimíru Vladimíroviči, Beruskonimu a jiným za kašpara, zkrátka nemá ve vedení strany, natož státu co pohledávat....

lucinapes 6.1.2010 13:35

Re: Za co Topolánek může ?

no, Paroubek by si na fotografa sám nefroufnul, ten by na něj poslal Kočku.  Zapomínáte na Doležela, Tvrdíka a mnoho a mnoho dalších.

Jiří Heincl 6.1.2010 19:05

Re: Za co Topolánek může ?

Já ČSSD nefandím ani trochu, naopak. Nejvíc mě štve, že p. Topolánek stranu, kterou jsem vždy volil, stáhnul až na podúroveň.

I-Worm 6.1.2010 11:13

Tak to jsem fakt netušil

že toho Melčáka navedl Paroubek! Ten je ale rafinovanej!

Senior 6.1.2010 11:15

Re: Za co Topolánek může ?

To PETR:

Naprostý souhlas. Lépe bych to nevyjádřil.