28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

POLITIKA: TOP 09 na hraně politické smrti

Nejpřesnějším průzkumem veřejného mínění jsou volby. Alespoň to tvrdí politici v momentu, kdy se prognózy výrazně odlišují od jejich výsledku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kotas 29.1.2017 19:32

Re: Kalousek je schopný politik v neschopné straně

Zajisté. Kalousek je všehoschopný !

M. Prokop 29.1.2017 16:07

Re: Kalousek je schopný politik v neschopné straně

Největší překážkou spokojeného blahobytu v ČR fakt nejsou sudeťáci konkrétně a Němci obecně.

To pláčete na špatném hrobě.

M. Prokop 29.1.2017 16:05

Re: Kalousek je schopný politik v neschopné straně

Tak socani a komouši mají ideu co největšího přerozdělování, prvotní ODS a dnešní Svobodní co nejvíce svobody a co nejméně byrokracie, zelení zpět do jeskyní, lidovci asi jako socani, jen s kostelem navrch ....

Moc, koryta a vláda, to je společný jmenovatel.

U TOP, ANO, Realistů i dalších vidím jen ten jmenovatel a v čitateli nic.

M. Prokop 29.1.2017 16:02

Re: A tak postrčím dopředu

Jen jestli tam nějakou novou SCHOPNOU tvář má.

J. Kyselková 29.1.2017 13:03

Re: ODS by si zasloužila více pozornosti

Dík za názor, pane Kulheime, ráda souhlasím. Stran charisma politiků - to je chemie záhadná. Kdo by něčím ozvláštnil tetku Merkelovou ? Výrazné charisma dravce má Babiš, ale hází nedožerky do tábora hladových a vděčných a ti si ho zvednou.

Pan prof. Fiala je vzácný člověk, bohužel zatím Babišovem nemůže být ceněn. Je jiná mravní třída a má míru. Snad by skvěle prezentoval jako hlava státu. Pan Klaus ml. má drive ! A umí oslovit a vzbudit spáče. Pootevřít nutné reálie světa pravice.

Z. Pešek 29.1.2017 10:54

A tak postrčím dopředu

a tak postrčí MK dopředu novou tvář, ano tu, co se vysmívá na úrovni žumpy V.K.ml. za vzhled

P. Beránek 29.1.2017 10:38

Re: Je to nepochopitelné

To, bohužel, nebyla nálepka, ale konstatování, pojmenování Vašeho primitivního antikomunistického fanatismu, který kritizuje všechno jenom proto, že se to dělo za komunistů, např. dotované ceny základních potravin, nebo to, že každý měl práci apod.

V takovémto případě se fakt diskuse s fanatikem stává zbytečnou.

J. Kulheim 29.1.2017 10:21

Re: . Výdaje a příjmy v období poklesu ekonomické výkonnosti a v

Čísla jsou správná, ale rozdíly příjmů a výdajů v jednotlivých letech by nesprávně spočítána

Příjmy skut. 2016- 1281 2012 -230, 2009 -336

výdaje skut. 2016- 1220 2012 -68 2009 -53 mil

A. Trick 29.1.2017 9:11

Program HOP 00

je antiBabiš, antiZeman, antiPutin. Proč něco tak geniálního, státotvorného a uvědomělého nedokáže voliče zaujmout?

J. Kulheim 29.1.2017 8:24

Re: ODS by si zasloužila více pozornosti

ODS je jediná strana na politické scéně, která má potencionál něco změnit. Je to strana, které je vyčítáno mnohé. Pokud by byl braný stejný metr na ostatní strany současného politického spektra, tak neobstéla žádná.

Pan Fiala je pro některé málo charismatický. S tím mohu částečně souhlasit. V současnosti se charismatických politiků na světě mnoho nenachází. Kdo je na současné politické scéně na tom lépe? Sobotka, Babiš, Merkelová, Junket, Schultz, Obama, atd. Volil by nějaký pravicově myslící člověk hulváta Parouka, pobírače dotací Babiše, atd. Pan Fiala je určitě vzdělaný, inteligentní, slušný a konzistenční názory.

V.K.ml. je mimořádně pracovitý. Právě takové lidi postrádají ostatní strana na pravo od středu. Levicového voliče chytnete na sliby, koblihy ap. Lehce se houfují, mají v sobě zakodovanou agresivitu. Na druhé straně co pravičák, to názor. Politická scéna na pravici je rozdrobená.

Babiš nemá plitický program žádný. Lidem nevadí, že lže kudy chodí. Nedovedu si představit kdyby Pan Fiala vlastnil Čapí hnízdo, bral dotace, kdyby ODS nezaplatila za objednanou službu, atd. Kdyby vpadla v noci policie, obvinila současnou vládu a po x letech nedokázala nic, jenom tahala lidi po soudech. Kdyby někdo s ODS byl za prodejem bytů na ostravsku. Já nejsem tak kritický. Vím, že život se nežije nenečisto. Jsou stále nové problémy, které je nutné řešit.

K. Novák 29.1.2017 5:50

Re: Kalousek je schopný politik v neschopné straně

Kalousek je schopný na padáky, ekotendr, Diag Human, "církevní restituce". Žádný jiný politický program nemá. Výsledek jeho působení na MF byla jen stagnace až recese. A byl ve straně se zapšklým sudeťákem Schwarzenbergem, schopným tak akorát na sudeťáckou propagandu. On přemluvil Havla k té stupidní omluvě Landsmannschaftu, jsem přesvědčený, že on má prsty v Nečasově návštěvě i Bělobrádkovu klanění se, které ten ani neuměl vysvětlit, protože vlastně nevěděl, proč tam byl. Jiné výsledky Schwarzenbergova působení v naší politice, které by stály za řeč, nejsou. To je (byla) TOP 09.

J. Pospíšil 29.1.2017 2:06

Re: . Výdaje a příjmy v období poklesu ekonomické výkonnosti a v

"Skutečné výdaje v roce 2016 jsou 121 mil. vyšší než 2009 a o 68 mil vyšší než v roce 2009"

není to sepsané nějak chybně?

J. Jurax 29.1.2017 0:39

Re: Je to nepochopitelné

No, navzájem se nepřesvědčíme. Jen s těmi nálepkami jste začal Vy - cituji "Nebo sobě rovné fanatiky."

Černá kronika byla tak pro manko v hospodě, ne pro trestné činy vysokých soudruhů.

Jinak - máte-li vše, co odporuje Vaším názorům, toliko za primitivní antikomunistické bláboly, pak se diskuze stává zbytečnou.

P. Beránek 29.1.2017 0:16

Re: Je to nepochopitelné

Ponechám stranou Vaše nálepkyí typu "bolševik a komanč". To co já jsem nebo nejsem, nebo co jste Vy tady nehraje a ani nehrálo roli, minulost to nezmění. A o té se bavíme.

Kdo nechce vidět nevidí a jenom dále opakuje ty primitivní antikomunistické bláboly.

Žvást typu "oni nepotřebovali krást, jim patřila celá republika! A mysleli si, že nafurt." Vám vyvrátí i můj desetiletý vnuk. Kdyby to byla pravda, tak by si to samozřejmě brali, jak se říká všemi deseti. Jako si berou ti dnešní soudruzí "demokraté", kteří, stejně jako ti před převratem (narotdíl od Vašeho tvrzení) vědí, že oni tu nebudou (a už vůbec ne ve funkci) "nafurt" tak si kradou na co přijdou.

A co se týče toho Šejny a jiných, kteří "rozkrádali majetek v socialistickém vlastnictví" tak právě, že byl zájem tehdejšího vedení to dostatečně oznámit všem jako výstrahu těm, kteří by měli stejné nutkání krást. V Rudém právu byla na takové zprávy dokonca vyhražena rubrika !Černá kronika".

Konečně, kdyby to nezveřejnili oni tak by to Svobodná Evropa a Hlas Ameriky hlásili každou půlhodinu. Nebyly rušeny zase tak, že by nebyly slyšet. Poslouchal jsem Hlas Ameriky vřdy v 9,00 večer a nepamatuji, že by jim nebylo rozumět. Takže se znovu ptám "Co konkrétně si nakradli takový Štrougal, Jakeš, Husák a další"??????? Nebo, jako odpověď to budou jenom další primitivní antikomunistické žvásty?-

J. Jurax 28.1.2017 23:43

Re: Kalousek je schopný politik v neschopné straně

Ano, eurohujerství netáhne.

Ale idea - ukažte mi stranu s ideou kromě té, že chceme moc, koryta a vládu nad penězotoky - a program, ten zas mají. Jako každá strana.

J. Jurax 28.1.2017 23:39

Re: Je to nepochopitelné

No dobře. Už jen Vaše " kecy typu nedostatkové ekonomiky a dotovaných cen" ukazuje, že jste holt bolševik a komanč.

Ponechte si své přesvědčení, jež mám za bolševicky pevné. Ale tímhle už nikoho neoblbíte - ani současné puberťáky a děti, co si to nemohou pamatovat - mají internet a na něm nejsou jenom Haló noviny.

Kdo nechce vidět, neuvidí rozdíl mezi okrádáním státu jedinci a okrádáním lidu komunistickým státem, okrádáním vycházejícím přímo z podstaty toho státu. To Vaše "Co si nakradli takový Štrougal, Jakeš, Husák a další" - oni nepotřebovali krást, jim patřila celá republika! A mysleli si, že nafurt.

A nakonec - "Ale ten zdrhnul protože to prasklo a ne naopak" ... myslíte si, že kdyby nezdrhnul, že by to veřejně prasklo a dočetl jste se o tom v Rudém právu? Na jak dlouho šel do kameňa? Na jaře osmašedesátého možná snad, hodně možná, protože i obrodní soudruzi byli především soudruzi; ledaže by se to využilo v mocenském boji mezi frakcemi soudruhů. Ale o rok dřív nebo o rok později by se soudruhovi buď něco škaredého stalo anebo - a to spíš - by dostal metál na odchodnou a odešel do důchodu ze zdravotních důvodů - s poděkováním a za oslavných projevů. Leda tak Svobodná Evropa by to hlásila, ale tu bolševik rušil ...

P. Beránek 28.1.2017 23:10

Re: Je to nepochopitelné

Kdybys neplácal, Prokůpku. Ta země byla po válce těmí hroznými komunisty znovuvybudovaná, seoběstačná a nezadlužená. Narozdíl od tzv. "vyspelých zemí" Západu, které jsou zadluženy až po uši. Kdyby byla pravda co tady Ty (a Tobě podobní) plácaš nemohli by současní "demokrati" co krást. Nebylo by co, dluhy se nekradou.

Těm dnešním "demokratům" se bohužel dnes úspěšně daří pozvednout naši zem na úroveň "vyspelých" západních zemí - ale pouze na úroveň jejich zadlužení. Zatím za nimi v tomto zaostáváme, ale soudruzi demokraté jsou snaživí.:-(

Takže znovu se ptám " Co si nakradli takový Štrougal, Jakeš, Husák a další?"

J. Kyselková 28.1.2017 23:01

Re: ODS by si zasloužila více pozornosti

Souhlasím, že ODS má vypracovaný dobrý program, ale atmosféra je nanic. Na koni je Babiš a jeho směr. Kam až ten chce došplhat nelze tušit, bude mu stačit premierství v pokořené zemi ?

ODS žije, živoří pod nájezdem "spasitelů", jejichž konflikty jsou zahaleny zdvořilým tichem. Nejde o politický boj. Údery byly zničující. Jde o paralýzu politické soutěže.

Pan Fiala je boží předseda do pohody. V handicapované ODS se zdvihá hlas Václava Klause ml. Je schopen silným oslovením strhnout pozornost pravičáků a přemýšlivých lidí ? Získává rychle přízeň.

Myslím, že on a Chovanec se nebojí Babiše. Ostatní máte pemprsky.

P. Beránek 28.1.2017 23:00

Re: Je to nepochopitelné

Takhle jakoTy mohou plácat jenom puberťáci a malé dět, kteří o té době nic nevědí.

Ty nevíš Prokůpku, že dětem se nevyká?:-)

K. Vyšata 28.1.2017 22:58

Re: Vítači a přijímači

V tom je právě kouzlo Babiše, dřepí na kase a nenechá všechno rozfrcat. Sem tam sice upustí nějaké přídavky a podobné přilepšení, ale zatím kasu hlídá dobře.

P. Beránek 28.1.2017 22:57

Re: Je to nepochopitelné

Bohužel to jsou pouhé žvásty typu Rádio Jerevan nebo JPP. Nic konkrétního, kromě toho Šejny. Ale ten zdrhnul protože to prasklo a ne naopak.

Takže ještě jednou se ptám "Co si nakradli takový Štrougal, Jakeš, Husák a další?

Ale ne nesmyslné kecy typu nedostatkové ekonomiky a dotovaných cen. Tímhle můžete oblbovat akorát současné puberťáky a děti, které si to nemůžou pamatovat. Nebo sobě rovné fanatiky.

M. Prokop 28.1.2017 22:52

Re: Vítači a přijímači

Bohužel to způsobí, že to období růstu zase promrháme, podobně jako to předchozí promrhal Dluhoslav.

M. Prokop 28.1.2017 22:49

Re: Je to nepochopitelné

Jo a tykání si nechte do své stranické buňky. Já si s komouši netykal nikdy a na stará kolena s tím už začínat nebudu.

M. Prokop 28.1.2017 22:48

Re: Je to nepochopitelné

Štrougal, Jakeš, Husák byli jen poslední z komoušů, kteří nás z relativně bohaté země na konci první desítky zemí světa přivedli na úroveň rozvojovky. Nejhorší na nich bylo, že ukradli lidem svobodu vlastnit majetek.

Vám to zřejmě vyhovovalo, mně ne.

A komunismus či socialismus sovětského typu, to byla krádež přímo institucionalizovaná.

M. Prokop 28.1.2017 22:44

Re: ODS udělala chyby.

Jsemť s tím smířen.

M. Prokop 28.1.2017 22:43

Re: povrchnost mas ..

Problém je jen v tom, že ta myšlenka je absolutně nereálná.

"snaží se bránit evropský právní stát a svobodu občana.." - to máte na mysli směrnice soudruhů z Brusele?

M. Prokop 28.1.2017 22:41

Re: Ono to spíš bude tak,

Čemu říkáte populismus, jen tak mimochodem?

M. Prokop 28.1.2017 22:40

Re: Kalousek je schopný politik v neschopné straně

pokud by v tom Parlamentu nebyli žádní levičáci a ANOnisté, tak by nebyla škoda ani TOP. Ale jen pokud.

M. Prokop 28.1.2017 22:38

Re: Kalousek je schopný politik v neschopné straně

Nějaká idea nebo program, nula nula nic. A hujerství moc netáhne.

J. Jurax 28.1.2017 21:43

Re: Kalousek je schopný politik v neschopné straně

Váš názor. Zde se neshodneme.