27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Tak co s tím, Máro, uděláme teď?

Je jisté, že před hlavní postavou naší politické scény (rozuměj Markem Prchalem) stojí jedna z největších výzev, které bude muset čelit. A nebude to mít hoch vůbec snadné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 13.2.2020 10:54

pane Čermáku, tak mne napadlo - takováto Vaše rétorika je přesně v intencích Prchalem Ababišovi doporučovaného postupu... Ne snad, že bych si myslel, že jste zaměstnancem PR agentury pana Prchala - ale uvědomujete si, že zcela odmítáte diskutovat o názorech oponentních tomu Vašemu - a melete úplně stejně, jako Ababiš?

A. Šír 13.2.2020 10:57

Běžte do kuchyně, vezměte si tam koblihu a zkuste s ní zavést politickou (nebo jakoukoliv jinou) diskusi.

R. Brzák 13.2.2020 11:00

já koblihy nejím a nikdy jsem je nemiloval (a to jsem pár let v mládí byl policajtem..) - a přesto si myslím, že takováto argumentace, jakou předvádíte, je ve svých důsledcích výhodná pro Ababiše...

V. Čermák 13.2.2020 11:03

Tak to ani náhodou. Já dlouhodobě a zcela Identicky a Adekvátně reaguji na také dlouhodobě Identické antiBabišovské dílka pana antiBabiše Vodvářky. Podobně Adekvátně reaguji i na Identické antiKomunistické dílka Opožděného bojovníka proti komoušům, pana Vodvářky. Toš tak....

P. Kmoníček 13.2.2020 12:13

S Čermákovým IQ by ho Prchal nezaměstnal.

V. Čermák 13.2.2020 14:07

Prchal, Prchal, to je někdo Nový? Já jsem volič Babiše....

R. Brzák 13.2.2020 14:09

Prchal nepotřebuje cílit na inteligenty - stačí mu někdo, kdo bude oponenty strhávat na bázi osobní, nikoliv argumentační. A to je zjevně i Vaše dovednost...

D. Müller 13.2.2020 11:18

Já myslím, že když nemůžeme mít víc dálnic, rychlodrah apod., tak nám vláda zařídila alespoň maximální počet sazeb DPH na pivo. A když k tomu přičteme maximální počet vytištěných účtenek v historii lidstva, tak už přece musí být líp! Na to si guru páně Čermáka skutečně musel přivstat. A tak se p. Čermáku můžete tetelit blahem, protože k těm účtenkám nám pánko velkomožný zachoval i nejdelší stavební řízení v civilizovaném i zaostalém světě. A tak si ho můžeme skutečně vychutnat. Ale už nám po padesáté slíbil jho zkrácení. Takže máme i nejvíc slibů na jednoho obyvatele. No to je jízda, to nemají ani ti Švýcaři.

F. Kusák 13.2.2020 11:58

No, myslíte, že za ten neutěšený stav v infrastruktuře může až tato vláda. Chápu, že Stavebnímu zákonu nerozumíte, a není divu, je to i pro právníky oříšek, protože těch dalších zákonů a předpisů s tím souvisejících je tolik, že se v tom ani prase nevyzná. To je přímo byrokratický ráj. A jak známo, větší moc dnes mají úředníci, včetně těch bruselských, než volení zákonodárci. Takže, než začnete kritizovat, tak by to chtělo nějakou rozvahu, kdo že za to vlastně může.

D. Müller 13.2.2020 12:53

Pane Klusáku, vláda vládne a k vládnutí jí k tomu slouží státní správa. Když se premiér vymlouvá na státní správu je to stejné, jako by trenér vykřikoval: "Jsem skvělý trenér, ale hráči si hrají, co chtějí." Ale od toho tam je právě on, aby hráli,co chce on.Osobně považuji za vrchol pokrytectví od premiéra, se vymezovat proti vlastní vládě a státní správě. Jestli nedokáže řídit vládu a státní správu nemá tam sedět. Protože to je jeho odpovědnost. A je potřeba si uvědomit, že z 30 let tam vysedává on a jeho slavná parta už 6 let = 20% doby. Takže na tom neutěšeném stavu má lví podíl. Celý problém stavebního zákona je v tom, že stát chce rozhodovat a vědět o naprosto všem. Takže na vylepšení stavebního zákona nedojde z principu, protože tato vláda nasadila trend, že chce vědět i o prodaných novinách v trafice na konci světa. Dokud nebude vláda a státní správa ochotna rezignovat na touhu rozhodovat a vědět o každém prdu, tak se to nezmění. A vaše věta, že mají úředníci větší moc... Za 6 let mohli přijmout zákony, aby tomu tak nebylo. Jsou to jen výmluvy, je to naprosté diletantství, bezkoncepčnost a jsou to plody potřeštěného vládnutí AB a jeho nohsledů.

F. Kusák 13.2.2020 13:01

Ne, nesedí tam šest let. Vláda A. Babiše tam je od voleb 2017. Před tím tam byl jakýsi Sobotka, pokud o tom nevíte. A také KDU-ČSL.

R. Divín 13.2.2020 14:03

Smůla je, že někteří nezodpovědní jedinci nechápou, že Andrej dělá VŠECHNO dobře, zatímco ti ONI mu všechno kazí.

D. Müller 13.2.2020 22:33

Pane Klusáku, myslím že se mýlíte. Rezort, co to má na starosti drží Babišovci už sedmým rokem.

I. Schlägel 13.2.2020 10:31

Zajímavé, kým vším se český národ nechává fascinovat. Momentálně jakýmsi Burešem.

V. Čermák 13.2.2020 10:50

Ale vy Nejste Mluvčím Českého národa, co? Vy jste jen zatím nestrávil další Klepnutí přes prsty. Zkuste zhluboka dýchat, omývt vlažnou vodou a tak podobně....

I. Schlägel 13.2.2020 10:59

To víš že jo, chytráku jednoduchej.

V. Čermák 13.2.2020 11:05

My si Tykáme, Ošípaný?

I. Schlägel 13.2.2020 11:20

Klidně, koblížku.

V. Čermák 13.2.2020 14:10

Klidně si běžte zarochnit do hnojiště, Ošípaný...

R. Brzák 13.2.2020 11:37

pan Čermák je, obávám se, ve své věci inteligentněji se projevující, než Vy...koblížkováním jeho (či podobných) ničeho ve své věci nedosáhnete - jemu stačí, když bude utvrzovat sebe a další, jak netolerantní a neschopní diskuze jeho oponenti jsou...přísně v intencích strategie pana Prchala...

I. Schlägel 13.2.2020 11:51

Máte recht, pane Brzáku, odpovědět na projevený názor doporučením o omývání vlažnou vodou jistě svědčí o tolerantnosti a schopnosti diskuze. To jsem rád, že jste si všiml.

R. Brzák 13.2.2020 13:56

stále si nerozumíme - Ababiš (a zde i pan Čermák) nepotřebuje společenský konsezus, nepotřebuje tolerantní a věcnou debatu - jemu stačí, když si udrží svůj elektorát (i pana Čermáka) ve stavu bojové připravenosti a nabuzenosti v boji za "chudáka podnikatele, který chce řídit stát jako firmu a oponenti jen účelově frflají". A k tomu pochopotelně snáze vede konfrontace diskutujících na bázi osobních výpadů. A tak je pan Čermák pro dosažení svého inteligentnější - jemu stačí udržovat požár. Oproti tomu Vy (spolu se mnou) musíme spíše věcně diskutovat a nenapadat osobu oponenta, abychom ho mohli přesvědčit, že na našich argumentech něco je.

V. Čermák 13.2.2020 19:09

Nemáte zcela pravdu. Já se neutvrzuji v Dokonalosti současné vlády, která jistě neexistuje. Ale diskutovat s Hulváty jaksi nemá smysl. Tu Kontraproduktivitu nyní chápete zcela správně, ale "Umravnit Hulváty" se vám nejspíš Nepodaří. Toš tak...

R. Brzák 13.2.2020 10:55

30 procent voličů není národ...

I. Schlägel 13.2.2020 10:59

To není, ale je to jeho podstatný vzorek. A dopady se týkají v podstatě celého národa.

R. Brzák 13.2.2020 11:01

souhlas s tím, že jste zaměnil vzorek populace za národ...

I. Schlägel 13.2.2020 11:22

To není záměna, ale přípustné zjednodušení, které používají i historici. K těm 30-ti procentům si připočtěte voliče bolševiků všech barev a ze vzorku je docela problém.

R. Brzák 13.2.2020 11:32

historik je vědec - pokud zjednodušuje tak, jak jste to předvedl VY, opouští rovinu racionální a je v rovině emocionální - tedy nevědecké - a pro mne pak hovoří nikoliv jako historik, ale občan.

Co se týče bolševismu, v širší rovině jej vidím napříč diskutujícími ve společnosti všemi - vždy, když od vzájemné diskuze sklouzávájí ke vzájemnému napadání...škatulkování odpůrců (například za bolševiky) je jedním z příznaků tohoto jevu...

I. Schlägel 13.2.2020 11:49

Ano, je to v rovině emociální, nikolivěk vědecké. Jako většina diskuzí zde. Ne každý názorový odpůrce je nutně bolševik. Ovšem reálných bolševiků jako názorových odpůrců je zde k mání několik. Proč je nepojmenovat politicky nekorektně, že?

D. Müller 13.2.2020 11:00

Neviděl bych to tak černě, je to jen 30% voličů. Takže 70% je jiného názoru. Nevztahoval bych to na celý národ. Ale je to určitě z hlediska psychologie zajímavé, že Burešův elektorát na něj kouká jako na svatý obrázek.Inu Homo koblihus koblihus je více zaměřený na sliby a pomluvy než realitu :-)