28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Tak co s tím, Máro, uděláme teď?

Je jisté, že před hlavní postavou naší politické scény (rozuměj Markem Prchalem) stojí jedna z největších výzev, které bude muset čelit. A nebude to mít hoch vůbec snadné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Divín 14.2.2020 13:31

pane Brzák jak jste si mohl všimnout pan Čermák a Hašek jsou nezranitelný. A takových má PR Agrofertu spousty.

B. Rameš 14.2.2020 9:56

"vypadá jako kvintánka, kterou přistihli při defloraci" ... hm, tak už i pan Vodvářka. Mohl by to být důsledek klimatických změn, že se v lidech uvolňuje ta potřeba někomu se sprostě vysmát? Asi ne, ono to bude těmi příklady, co táhnou, knda sem, knda tam.

P.S. Pan Babiš je šíbr par excelence a jeho vláda mocně aspiruje na titul nejhorší politické (tzv. úřednické a nedemokraticky dosazené "vlády" nepočítám) vlády za dobu existence ČR.

D. Müller 13.2.2020 22:33

Pane Klusáku, myslím že se mýlíte. Rezort, co to má na starosti drží Babišovci už sedmým rokem.

I. Štípek 13.2.2020 21:58

R.Divín je přesně ten typ diskutéra, jakého si pan Vodvářka plně zaslouží.

D. Polanský 13.2.2020 19:35

Manželka byla od revoluce účetní v několika soukromých firmách, i nadnárodních. Těch změn! Zpočátku se je snažila počítat, pak rezignovala. Dnes už je v důchodu. A je ráda. Takže nejen ANO. Kupříkladu takový zákon o daních z příjmu, v jednom zákoně fyzické a právnické osoby, přitom většina států má na to dva zákony.

V. Čermák 13.2.2020 19:09

Nemáte zcela pravdu. Já se neutvrzuji v Dokonalosti současné vlády, která jistě neexistuje. Ale diskutovat s Hulváty jaksi nemá smysl. Tu Kontraproduktivitu nyní chápete zcela správně, ale "Umravnit Hulváty" se vám nejspíš Nepodaří. Toš tak...

V. Čermák 13.2.2020 19:03

A CO by se jako mělo Provalit? Jetli víte něco ještě neznámého, sdělte to Policii ČR, ne jako Udavači Piráti do Bruselu. Toš tak....

V. Čermák 13.2.2020 19:00

Kdyby to bylo, jak radíte, Rád bych si věcně zadiskutoval. Zejména o tom, co Babišova vláda nedělá dobře a není to zanedbatelné. Ale je to Utopie.

V. Kain 13.2.2020 18:58

Žádný strom neroste do nebe a i na Babiše se provalí jak oblbuje občany.Jenom to chce ještě trochu času.Potom poletí jako holubička i s tím svým Prcalem.Naprosto neschopní ministři ho budou následovat.Ale chce to ještě čas.On se těmi svými absurditami znemožní sám.

D. Müller 13.2.2020 16:28

Pane Divíne, nepropadejte skepsi. Opozice poslední dobou není schopna udržet krok s tím jak AB znemožňuje sám sebe. A teď dal pivařům 3 sazby dph a na koblihách je jen jedna sazba. To mu někteří milci ani neodpustí. A ta jeho polská kuřata mají také jen jednu sazbu. Tak se mi zdá, že se k těm svým milcům chová macešsky... copak jsou něco méně než ti hospodští? Vždyť ty koblížky by mohli stát v pekárně jinak než u stánku...To musí uznat i p. Čermák, že se na nich se sazbami šetří.

P. Zinga 13.2.2020 16:07

A teď si ty zvratky zase nacpěte do chřtánu. Dobrou chuť.

R. Brzák 13.2.2020 16:05

mýlíte se. Volič Ababiše není zamilovaný - hledá spasitele. A to znamená, že má potřebu zastání (proti někomu nebo něčemu). Tento pocit vychází ze strachu - ať už o sebe, nebo o nějaký pro něj důležitý zájem.

Tentýž strach ale vede i mnohé voliče dalších stran - a to i těch, které jsou opoziční. Ty strachy jsou však různé - a tak vlastně stojí často proti sobě mnoho skupin s různými strachy. Proto je tak těžké sjednotit všechny - jedině snad pod dojmem nějakého mimořádného ohrožení.

Ostatně, veškerá politika je jen o reakcích na strach různých částí populace.

R. Brzák 13.2.2020 15:53

kašlete na politickou korektnost - říkejte po pravdě, co vidíte a slyšíte - ale používejte taková slova, aby Váš oponent rozuměl a aby neměl důvod se urážet - to Vám dá šanci své argumenty prodat. Jakmile někoho cíleně urážíte, neočekávejte, že změní svůj názor.

P. Kmoníček 13.2.2020 15:47

Nejen že to Babišovi nevadí, ale je to nejdůležitější předpoklad účasti ve vládě. Dřív či později na něho Bureš svede nějaký svůj kiks a Haškové budou nadšeni jak je sebekritický.

V. Čermák 13.2.2020 14:18

Tak to ano. Já jsem taky pro, aby se smělo říci beztrestně např. Cigán, nebo že Uprchlíci neprchají před válkou, ale táhnou za lepším, atd, atd...

V. Čermák 13.2.2020 14:15

A příště raději mluvte jen Za Sebe. Nabubřelé mluvení za Národ vám Neprospívá. Toš tak...

R. Divín 13.2.2020 14:13

Na politickou korektnost tento národ hyne už 6 let.

V. Čermák 13.2.2020 14:12

Ale já jen suše Konstatuji, že si tady Ulevujete. Tak to vám nevyhraje ani ty Příští řádné volby. Toš tak....

R. Divín 13.2.2020 14:11

Vaše volební výhra je národní pohroma. Nic dobrého pro národ zatím ten váš guru nedokázal. Jenom pro sebe. "Kapitalismus porazíme kapitálem" To řekl Lorenc.

V. Čermák 13.2.2020 14:10

Klidně si běžte zarochnit do hnojiště, Ošípaný...

R. Brzák 13.2.2020 14:09

Prchal nepotřebuje cílit na inteligenty - stačí mu někdo, kdo bude oponenty strhávat na bázi osobní, nikoliv argumentační. A to je zjevně i Vaše dovednost...

R. Divín 13.2.2020 14:08

úleva může být psaychická a také fysiologická. Uprdnutí a vyzvracení byste neměl míchat se zhnusením nad prolhaným gaunerem, kterého řídí StBáské struktury. Stejně jako Zemana

V. Čermák 13.2.2020 14:07

Prchal, Prchal, to je někdo Nový? Já jsem volič Babiše....

R. Brzák 13.2.2020 14:06

možná nejste Babišův troll - ale svým způsobem diskuze - stejně osobně vyhrocenou, jen zrcadlově - Babišovi prospíváte, dá se dokonce říci, že děláte přesně to, co trolling chce...

V. Čermák 13.2.2020 14:04

Zuříku, takhle ale Nevyhrajete ani jakékoliv Příští volby. Toš tak....

R. Divín 13.2.2020 14:03

Smůla je, že někteří nezodpovědní jedinci nechápou, že Andrej dělá VŠECHNO dobře, zatímco ti ONI mu všechno kazí.

V. Čermák 13.2.2020 14:03

No, tak jste si tady ulevil a nejspíš je vám líp, jako každému, kdo si uprdne....

R. Divín 13.2.2020 14:00

Jako babišův Troll se na náměstí mezi ty nýmandy nehodíte. To váš jmenovec by tam pasoval. My, co nepatříme do trolí farmy v Burešovi nevidíme zachránce, ale dobyvatele.

R. Brzák 13.2.2020 13:56

stále si nerozumíme - Ababiš (a zde i pan Čermák) nepotřebuje společenský konsezus, nepotřebuje tolerantní a věcnou debatu - jemu stačí, když si udrží svůj elektorát (i pana Čermáka) ve stavu bojové připravenosti a nabuzenosti v boji za "chudáka podnikatele, který chce řídit stát jako firmu a oponenti jen účelově frflají". A k tomu pochopotelně snáze vede konfrontace diskutujících na bázi osobních výpadů. A tak je pan Čermák pro dosažení svého inteligentnější - jemu stačí udržovat požár. Oproti tomu Vy (spolu se mnou) musíme spíše věcně diskutovat a nenapadat osobu oponenta, abychom ho mohli přesvědčit, že na našich argumentech něco je.

Š. Hašek 13.2.2020 13:32

Podívám se do odborných knih, příteli.

Léčí se jak?

Mám volit podle Vás? Halekat po náměstích ve sboru s disidentem Svěrákem, který za celého Husáka nenatočil ani centimetr filmu a nyní kádruje?

Poraďte něco konkrétně! Já netušil! Zakážete koblihy???