13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

POLITIKA: Tak co s tím, Máro, uděláme teď?

Je jisté, že před hlavní postavou naší politické scény (rozuměj Markem Prchalem) stojí jedna z největších výzev, které bude muset čelit. A nebude to mít hoch vůbec snadné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jirka 13.2.2020 13:16

Koblihářství je stav mysli a vy jste názorným příkladem toho, kam až může dospět, pokud se neléčí.

R. Divín 13.2.2020 13:13

jeden z velkých Márových triků je nalepení cedule Antibabiš všem kritikům tohoto lháře, zloděje, podvodníka, šéfa zločinného spolku anoistických karieristů. U této zrůdy nelze ani pojmenovávat pojmy jako morálka, lidskost, smysl pro solidnost. Mnoho Anoistů si zvyklo na všechno to zlo, které tento stbácký pohůnek spolu s dalším stbáckým pohůnkem Falmerem provádějí. Dosáhli toho, že národ je už zase bezmocný.

D. Müller 13.2.2020 13:05

Pane Brzáku, vyjděme z toho, že jsou voliči AB do něj zamilovaní. Tam nepomůžou žádné argumenty ani komunikační techniky. Chtějí ho milovat, protože spolu s ním mohou pomlouvat a nenávidět druhé. Je to jen projekce jejich vztahu ke společnosti do AB.

Takže cesta k nápravě je skutečně ve spolupráci těch převažujících 70%. Takže energii je potřeba napřít sem... nicméně i tak je potřeba stále upozorňovat na pokrytectví a lži vládní garnitury

a to i včetně hradu. Protože tento tlak je brzdí v rozletu a nemohou vymýšlet a snadno prosazovat daleko víc blbosti.

F. Kusák 13.2.2020 13:01

Ne, nesedí tam šest let. Vláda A. Babiše tam je od voleb 2017. Před tím tam byl jakýsi Sobotka, pokud o tom nevíte. A také KDU-ČSL.

D. Müller 13.2.2020 12:53

Pane Klusáku, vláda vládne a k vládnutí jí k tomu slouží státní správa. Když se premiér vymlouvá na státní správu je to stejné, jako by trenér vykřikoval: "Jsem skvělý trenér, ale hráči si hrají, co chtějí." Ale od toho tam je právě on, aby hráli,co chce on.Osobně považuji za vrchol pokrytectví od premiéra, se vymezovat proti vlastní vládě a státní správě. Jestli nedokáže řídit vládu a státní správu nemá tam sedět. Protože to je jeho odpovědnost. A je potřeba si uvědomit, že z 30 let tam vysedává on a jeho slavná parta už 6 let = 20% doby. Takže na tom neutěšeném stavu má lví podíl. Celý problém stavebního zákona je v tom, že stát chce rozhodovat a vědět o naprosto všem. Takže na vylepšení stavebního zákona nedojde z principu, protože tato vláda nasadila trend, že chce vědět i o prodaných novinách v trafice na konci světa. Dokud nebude vláda a státní správa ochotna rezignovat na touhu rozhodovat a vědět o každém prdu, tak se to nezmění. A vaše věta, že mají úředníci větší moc... Za 6 let mohli přijmout zákony, aby tomu tak nebylo. Jsou to jen výmluvy, je to naprosté diletantství, bezkoncepčnost a jsou to plody potřeštěného vládnutí AB a jeho nohsledů.

Š. Hašek 13.2.2020 12:15

Pozoruji Šíre,

že Vás hodně vytáčí, že volební právo nemáte jenom Vy.

Budete asi hodně jednoduchoučký, protože celkem zajímavé a složité věci kolem vlády, voleb, programů ....... pořád Vám naskočí jen to slovíčko -kobliha-!

Znáte to slovo aspoň latinsky? Vypadalo by to líp/učenějc.

P. Kmoníček 13.2.2020 12:13

S Čermákovým IQ by ho Prchal nezaměstnal.

F. Kusák 13.2.2020 12:12

Souhlas

Š. Hašek 13.2.2020 12:05

Jest to jedno.

Pokud DPH, tak jedna jediná!

Ostatní je "regulace občanstva podle Státní Plánovací Komise". Pamatujeme, že?

Š. Hašek 13.2.2020 12:02

Tak jsem opět byl poučen, že naše republika (no je i štrasbrusele, poručníka, že) je již druhé volební období naprosto rozvracena jedním naprostým neumětelem, sekunduje prý president. A prý to způsobila konzumace koblih (to by mě zajímalo!!!).

Ještě že to zachraňuje sbor politologických odborníků, nadávačů koblihářům, dětí v pátek a na Letné.

Připravujte se, "přátelé svobodných voleb", že to zas Gazdík s Jurečkou projedou. A Fiala zas bude vykřikovat, že by to vzal .... ale bez Babiše a Pirátů (má to naštudované).

Požádám ženu, moc to nejím, ale že by jako ty koblihy. Domácí. Vod jakýchkoliv politiků jsem si za těch třicet let nevzal ani propisovačku (a že tam bývají důchodcovské šarvátky!).

Koukám z okna ....... ten Babiš to tady fakt rozvrátil!!!! Ty šílenosti s DPH obecně piloval v minulosti Kalousek (a jiní), ne???

F. Kusák 13.2.2020 11:58

No, myslíte, že za ten neutěšený stav v infrastruktuře může až tato vláda. Chápu, že Stavebnímu zákonu nerozumíte, a není divu, je to i pro právníky oříšek, protože těch dalších zákonů a předpisů s tím souvisejících je tolik, že se v tom ani prase nevyzná. To je přímo byrokratický ráj. A jak známo, větší moc dnes mají úředníci, včetně těch bruselských, než volení zákonodárci. Takže, než začnete kritizovat, tak by to chtělo nějakou rozvahu, kdo že za to vlastně může.

I. Schlägel 13.2.2020 11:51

Máte recht, pane Brzáku, odpovědět na projevený názor doporučením o omývání vlažnou vodou jistě svědčí o tolerantnosti a schopnosti diskuze. To jsem rád, že jste si všiml.

I. Schlägel 13.2.2020 11:49

Ano, je to v rovině emociální, nikolivěk vědecké. Jako většina diskuzí zde. Ne každý názorový odpůrce je nutně bolševik. Ovšem reálných bolševiků jako názorových odpůrců je zde k mání několik. Proč je nepojmenovat politicky nekorektně, že?

F. Kusák 13.2.2020 11:49

No, DPH u piva se vládě moc nepovedla, to je fakt. Ale partaje, které se mu za to smějí, včetně ČSSD, si musí vzpomenout na dobu, kdy platila různá sazba na výrobky z papíru s podílem recyklovaného papíru. Rozhodující byl certifikát od výrobce. Tak to byl čurbes, když certifikát vystavil výrobce třeba v Polsku, tedy jako. Nebo jiný případ rozdílného zdanění u LTO a motorové nafty. Než došlo ke změně, tak to trvalo dlouhých šest let. Nebo Kalouskova superhrubá mzda, kdy se platí daně i z odvodů na zdravotní a sociální pojištění. Ti autoři jsou stále v politice, tak ať se chytnou raději za nos.

R. Brzák 13.2.2020 11:37

pan Čermák je, obávám se, ve své věci inteligentněji se projevující, než Vy...koblížkováním jeho (či podobných) ničeho ve své věci nedosáhnete - jemu stačí, když bude utvrzovat sebe a další, jak netolerantní a neschopní diskuze jeho oponenti jsou...přísně v intencích strategie pana Prchala...

R. Brzák 13.2.2020 11:35

připomínat minulost Ababiše je naopak důležité - ale při zachování základní slušnosti vůči oponentovi (takže koblihování je naopak podpora Ababiše, který jede v rétorice - "oni elitáři jsou ti, co jedou kampaň")

R. Brzák 13.2.2020 11:32

historik je vědec - pokud zjednodušuje tak, jak jste to předvedl VY, opouští rovinu racionální a je v rovině emocionální - tedy nevědecké - a pro mne pak hovoří nikoliv jako historik, ale občan.

Co se týče bolševismu, v širší rovině jej vidím napříč diskutujícími ve společnosti všemi - vždy, když od vzájemné diskuze sklouzávájí ke vzájemnému napadání...škatulkování odpůrců (například za bolševiky) je jedním z příznaků tohoto jevu...

J. Jirka 13.2.2020 11:31

Bohužel to zabírá na mnohem víc než 30% voličů, protože musíte započítat i ty, kteří k volbám nejdou, protože spoléhají na to, že jim ráj na zemi zařídí ti ostatní.

I. Schlägel 13.2.2020 11:22

To není záměna, ale přípustné zjednodušení, které používají i historici. K těm 30-ti procentům si připočtěte voliče bolševiků všech barev a ze vzorku je docela problém.

J. Machotka 13.2.2020 11:20

Mělo patřit pod reakci p.Sira

I. Schlägel 13.2.2020 11:20

Klidně, koblížku.

J. Machotka 13.2.2020 11:19

Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Můj návrh je tento. Přijde-li vám účelnější čekat na zásah shůry, banalitu, či taneček, máte na to plné právo.

J. Jirka 13.2.2020 11:19

Vidíš, vidíš, kdybys byl mlčel, zůstal bys filosofem...

D. Müller 13.2.2020 11:18

Já myslím, že když nemůžeme mít víc dálnic, rychlodrah apod., tak nám vláda zařídila alespoň maximální počet sazeb DPH na pivo. A když k tomu přičteme maximální počet vytištěných účtenek v historii lidstva, tak už přece musí být líp! Na to si guru páně Čermáka skutečně musel přivstat. A tak se p. Čermáku můžete tetelit blahem, protože k těm účtenkám nám pánko velkomožný zachoval i nejdelší stavební řízení v civilizovaném i zaostalém světě. A tak si ho můžeme skutečně vychutnat. Ale už nám po padesáté slíbil jho zkrácení. Takže máme i nejvíc slibů na jednoho obyvatele. No to je jízda, to nemají ani ti Švýcaři.

M. Marek 13.2.2020 11:15

Autor také žádné argumenty neuvádí. Je to jen takové domácí pavlačové plkání.

V. Čermák 13.2.2020 11:14

Nejen Koblihování, ale i Burešování a STBování. To je Ona Kontraproduktivita, podstatná příčina všech porážek Havlistů...

J. Jirka 13.2.2020 11:14

Nejen většina lidí (lidu?), ale nemyslí si to ani 99 pragováků a severočeské přadleny. Proti takové síle už prostě nemá třídní nepřítel šanci a tak se kýžený klid na práci rozklene nad celou Českou kotlinou!

V. Čermák 13.2.2020 11:09

No, děláte dobře, že to nevidíte tak černě. Ani já to tak nevidím. Je fakt, že 70% Babiše nevolí. Ale 95% zase nevolí Kalouska, 90% Fialu a 88% Bartoše. Toš tak.....

V. Čermák 13.2.2020 11:05

My si Tykáme, Ošípaný?

R. Brzák 13.2.2020 11:04

opět opakuji - takhle své oponenty nepřesvědčíte - z čehož v důsledku plyne, že Vaše inteligence a šarm je zbytečně využita k tomu, že ve svých oponentech potvrzujete pocit přezíravosti elit vůči nim, z čehož rezultuje jejich větší ustrašenost a potřeba mít nad sebou spasitele (zde Ababiše).

řečeno jednoduše - takhle napomáháte Ababišovi...