1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Zion 28.9.2007 16:54

Re: Re: Poučme se z minulosti

Hele, fafnir, Vam pripada, ze v S. Korei nebo na Kube je demokracie? 8-o

Pokud ne, tak proc tam pana Vizka posilate? Jen z toho duvodu, abyste se ho zbavil, protoze Vy diskutovat neumite nebo nechcete? (Urazky NEJSOU diskuse - at si spicky ODS rikaji, co chteji)

jirka.s. 28.9.2007 16:53

Re: Re: Poučme se z minulosti:

Když ono je to silnější než já! Ale máte samozřejmě pravdu! Takovému zažranému rudému hova/du můžete snést tisíc důkazů o jeho bezskrupulóznosti a hnusotě, ale stejně bude tvrdit, že HDP v Ruandě Burundi letos stoupnul o 0,65%!

Zion 28.9.2007 16:50

Re: Re: Kamenolom?

Uz staci zopakovat 998x, aby to byla pravda ...

BTW: Uz jste racil postrehnout, ze pan Vizek byl uz pred svym odsunem do kamenolomu ucitelem? A prozradil Vam nekdo, ze na toto povolani je potreba mit vysokou skolu?

A, ze se tak ptam, co jste delal v te dobe Vy? Byl jeste na houbach nebo si cural do plenek? Ze se tak suverenne vyjadrujete ...

jirka.s. 28.9.2007 16:47

Re: Poučme se z minulosti

Už ses omluvil bývalé paní ředitelce MŠ v Desné paní Ivě Flídrové?

http://www.psp.cz/eknih/1996ps/tisky/t008400.htm#_d

Zion 28.9.2007 16:45

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rudí bolševici a Kylchap IP: 85.207.179.xxx

Jasne!

Opruzovat a vest radobychytre kecy je povoleno jen MODRYM bolsevikum!!!!!!

jirka.s. 28.9.2007 16:43

Re: Re: Kamenolom?

A další Jablonečák:

Autor: Jakub Vosáhlo IP: 83.208.235.xxx Datum: 16.09.2007 20:39

Občané Jablonce věru pochopili, kde je pravda a proto Vás ve volbách, ve kterých jste obhajoval senátorský mandát (bylo to po čtyřech letech, nikoliv po osmi) nepustili ani do druhého kola. Získal jste tehdy, v roce 2000, asi 8% hlasů, pokud si vzpomínám. Vyhrál jste jedny jediné senátorské volby a to ještě jen díky slavné akci Miloše Zemana "Všichni proti ODS" (čtenářům doporučuji připomenout si, co se odehrávalo mezi prvním a druhým kolem senátních voleb roku 1996). Takže tu ze sebe, prosím, nedělejte větší hvězdu, než jste.

jirka.s. 28.9.2007 16:41

Re:" Člověk se nenarodil pro to, aby neslyšel, neviděl a – nemyslel."

No, to by mně docela zajímalo, proč ses narodil ausgerechnet ty, francku! Zřejmě omyl přírody nebo fotra. Kdyby totiž ještě žil, tako by tě musel zkopat do (Y).

______________________________________________________________________

Autor: F.Vízek IP: 88.100.57.xxx Datum: 29.06.2006 10:55

Můj otec, milý pane Starý, Alois Vízek měl živnost v Jablonci nad Nisou dokonce až do roku 1960.  Byl košíkář, měl dílnu a obchod na hlavní jablonecké třídě. Když jsem šel v kariéře dolů, byl jsem tudíž pokaždé syn živnostníka, i když otec vykořisťoval jenom manželku a nás čtyři děti. 

jirka.s. 28.9.2007 16:33

Re: Kamenolom?

Tady máte názor jednoho Jablonečáka:

Autor: Bože IP: 80.93.211.xxx Datum: 28.05.2007 14:00

"Jako člověk, který byl přes dvacet let totalitním režimem šikanován, pronásledován, zařazen mezi občany 2.kategorie " . Chcete opět slyšet, jak to bylo s Vaší morálkou, s Vaším uklizením do kanceláře v kamenolomu, kde jste si v pohodičce udělal vysokoškolský titul ? O Vašem mstivém jednání po roce 1989,. kdy jste jako vedoucí školského odboru v Jablonci nad Nisou likvidoval pracovníky ve školství, kteří se Vám nehodili?? Vy nemáte ani trochu studu po tom, co jste tu předváděl ? Vždyť ani ti komunisté, u jejichž prověrek jste tehdy těsně neprošel by Vás ani nyní nechtěli, dokonce ani místní ČSSD !

 

jirka.s. 28.9.2007 16:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rudí bolševici a Kylchap IP: 85.207.179.xxx

To sis tedy všimnul a) poměrně pozdě a nebo máš b) hodně dlouhé vedení (Za b) je správně) !!!

Tenhle slint tady francek už zkopíroval minimálně čtyřikrát, takže pokud ti to došlo až dnes, tak bys udělal nejlépe kdyby ses zastyděl, zobnul si chlórpromazinu, zalez do péří a přestal tady opruzovat!

jirka.s. 28.9.2007 16:22

Re: Re: Už jsi se zase probral z delíria, francku?

Bez urážky, pane Fleischere, ale jestli si myslíte, že Vám na tuto otázku francek odpoví, a navíc smysluplně, tak musím vyslovit skromný názor, že jste poněkud naivní!;-D

Vodák 28.9.2007 16:13

Re: Poučme se z minulosti:

Naprostý souhlas. Drzost a přetvařování  bezcharakterního bolševika  jsou nekonečné.  Souhlasím s tím, že na výplody tohoto člověka je nejlepší nereagovat. Soudruhu senátore Vízku, na neshledanou.

čtenář 28.9.2007 16:09

Re: Poučme se z minulosti:

Jedinou možnou eliminací Vízka je skutečně nereagování.

Pojďme se na tom domluvit.

čtenář 28.9.2007 16:07

Zákon vyjádřuje celkem jednoznačně jaké je postavení hnutí usilujících o potlačení občanských práv a svobod.

Otázka postavení komunistických myšlenek a jejich nositelů mimo zákon není v rovině politické, ale právní. Pokud to někdo myslí se zákazem komunistických a nacistických myšlenek skutečně vážně, pak musí dát politické brebentění stranou a trvat na dodržování zákona.

Komunisté a nacisté mají v ideologické výbavě potlačení občanských práv a svobod. O tom netřeba vést diskuse. Už to oba systémy lidstvu předvedly. Vízek nicméně mluví tak, jako by to předvedl jenom jeden systém. V tom je pro tuto společnost nebezpečný.

vojnov 28.9.2007 15:31

Re: Jistě

Nic jste nepochopil. V meziválečném Německu a se tzv. "demokratické" strany ukázaly být naprosto nekompetentními správci věcí veřejných (stejně jak např. v dnešní Palestině). Stejně jako se západ moc neukázal Mnichovem.

Diktatura vítězí tam, kde demokracie selhává. Což a) není oslava diktatury b) nesnižuje hodnotu demokracie. Nicméně "demokrati" volající po zákazu politické strany se bez uvozovek neobejdou (Y). Nelze být dobrým hochem, používám-li nástroje zlých hochů.

J.G. Pašek 28.9.2007 15:14

Járádjátra - tyrádjátra - onrádjátra - járádjátra, tyrádjátra - onrádjátra . . . .

Vízku, dej tam jinou desku . . . .

PetrH 28.9.2007 13:40

Tak jsem to četl dvakrát a nepochopil

Pokud Vízek nechce říct to, že "nemá důvěru k dnešním o dvacet let opožděným bojovníkům proti komunismu", protože neustále důvěřuje dnešním - o sto let opožděným - bojovníkům za komunismus. Neslyšel jsem Vízka bojovat za legalizaci nacistických stran a jejich ideologie, ani se podivovat, že na Západě jsou tyto strany zakázané, zatímco komunistické jsou legální. Tam ovšem mají zkušenost pouze s jednou z těchto zrůdných ideologií. My s oběma.

fafnir 28.9.2007 13:30

Re: Poučme se z minulosti

demokracie je diskuse,Vízku zkuste diskutovat s Kim Čong Ilem,nebo companerem Fidelem,Nebo tu máme svěží případ Burmu,jedte tam diskutovat,ale mám pocit,že v tom případě se nevrátíte.

Pešek 28.9.2007 13:21

Poučme se z minulosti:

Pane Vízku, vy jste se nepoučil z minulosti. Pokud jste byl členem zločinecké organizace, můžu vás vzít na milost, nechci vás ani zavřít ani věšet, jako to dělala vaše rodná strana, ale rozhodně vás nepovažuji za oprávněného k diskuzi podstatnější, než je diskuze o hloubce žížalích děr. Svým aktivním členstvím v KSČ před rokem 1968 jste podle mně ztratil k diskusi právo. Povídejte si u piva s lidmi, kterým nevadíte, ale neotravujte už veřejnost svými rádoby moudry. Lidé jako vy nemají morální právo cpát se do veřejného života, natož potom poučovat o všemožných právech a notabene DEMOKRACII!!

Jediná věc, která vás možná odradí je NEREAGOVÁNÍ NA VAŠE VÝPOTKY, o což žádám i všechny čtenáře pesa. Třeba potom už dáte pokoj. Na neshledanou.

F.VÍZEK 88.100.57 28.9.2007 13:20

Re: Poučme se z minulosti

Ctím pravdu a uznávám pouze souboje NÁZORŮ - ne osobní souboje lidí za vyslovené názory. A zejména ctím INDIVIDUÁLNÍ odpovědnost a ne kolektivní vinu.  Na rozdíl od mnohých toto vztahuji nejen na nacisty (jak to udělal už Norimberk  hned po válce) , ale i na komunisty (!!!)

Trvám na tom, že zrušit KSČM je možné jedině tím, že je umenší či dokonce "vymažou" svobodné volby, čili lepší kvalita nekomunistických stran a ne trapná komise pana Štětiny, která ještě nedodala jediný konkrétní čin, za který by bylo možné KSČM postavit před soud.   Verbální antikomunismus provozovaný bolševickými metodami nám dělá leda ostudu a ze samotných komunistů zbytečně ty, kterým "se ubližuje" .  

Pešek 28.9.2007 13:10

Re: Re: advokát komunistů

Zkuste se podívat na naše nácky, kteří jedou do Německa na hrob Hesse. Těm "debilům" taky nikdo neřekl, že zas tak moc nechybělo a narodili se, pokud by vůbec, na Sibiři nebo v Ohňové zemi. Procento volů v národě je zhruba konstantní, kolem 10%, jen se liší počtem příznivců s volebním právem....

F.VÍZEK 88.100.57 28.9.2007 13:10

Poučme se z minulosti

Když poučení z minulosti, tak propagujme to nejdůležitější: Člověk se nenarodil pro to, aby neslyšel, neviděl a – nemyslel. Člověk se neučil dlouhé roky správně mluvit, aby poté - mlčel.

Takzvanou stádnost, která individualitu nectí a potlačuje, nepropagujme, ať se barví dožluta, dozelena, dohněda, doruda, domodra či dočerna.  Važme si každého, kdo se svým názorem otevřeně nese „kůži na trh“ a snaží se nám oponovat. Zdokonaluje nás, protože nutí hledat nová fakta, nové souvislosti.  A otázka nemohlo by to být jinak? je na místě nad každým lidským problémem.

K pravdě nejlépe dojdeme sporem, nikoliv umlčováním, zákazy, čili mocensky a silou.  Ale dá to fušku, jak připomínal už TGM a dodával: demokracie je diskuse.  

Kylchap 28.9.2007 13:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rudí bolševici a Kylchap IP: 85.207.179.xxx

Ne protože si všímám obsahu článku místo toho abych nadával autorovi. Někteří modrobolševici článek ani nečtou a už nadávají jak Tupohlávek. 

A 28.9.2007 12:50

Pane Vízku

Já zase neberu kohokoli, kdo zázračně prohlédl a skutečnost o zločinnosti komunizmu pochopil až v roce 1968 (1948) atd.

Rozdíl mezi komunisty a jínými stranami spočívá právě v tom, že komunista nebere vážně princip demokracie a hodlá demokracii při první vhodné příležitosti nahradit diktaturou. V tom se podobá nacionálnímu socializmu. Proto jsou také obě hnutí pokládána za zločinná a jsou v civilizovaných zemích zakázaná. Pokud by měli být komunisté legitimní politickou silou, proč by jí nemohli být nacisté? Vždyť obětí nacistů bylo zatím méně než 10% počtu obětí komunistů.

huhu 28.9.2007 12:49

Re: opožděný bojovník Vízek, normalizace byla proto r. 1948-1968 uvolněním

ještě dodatek. Ani s. Vízek na tom nebyl po r. 1968 hůře nežli třeba kulak v r. 1958. To co s. Vízek považuje za křivdu, byl pro ostatní často lepší úděl od r. 1948. Vždyť mohl i studovat VŠ !

huhu 28.9.2007 12:46

opožděný bojovník Vízek, normalizace byla proto r. 1948-1968 uvolněním

pokud porovnáme fakta r 1948-1968 a r 1968-1989 je zcela jasné, že pro nekomunistu občana ČSSR byla normalizační léta 1968-1989 vlastně velikým uvolněním.

V porovnání s předcházejícími 20 lety, kdy svazákoval a tajemničil s. Vízek, byla ta normalizace bez  politických poprav, se zlomkem politických vězňů, už nebylo co a a koho "rozkulačovat" a "znárodˇnovat", to udělali soudruzi v době s. Vízka. Ani represe z důvodů !třídních" nebyly tak důsledné jako v r. 1948-1968. Dokonce "nepřátelský živel" i s. Vízek mohl vystudovat z kamenolomu VŠ. To bylo v r. 1948-1968 nemyslitelné. Dokonce se dalo volně cestovat do NDR, MLR, BLR a RSR !!

lm 28.9.2007 12:46

Re: Vízku,zase se biješ za nadprává komunistu.

 a nikdy nebyli u moci, neprovadeli bestiality na obcanech a vubec - zili v demokracii !!!

Tudiz se nedaji srovnat se cleny zlocinne KSC  a ostatnich  komunistickych  stran  vychodniho bloku vcetne sovetske, ktera ma na triku 60 mil. zavrazdenych a predem nelidsky mucenych lidi.

Ale tohleto nechce s. Vizek vedet.Stejne tak jako nepoucitelni stari esesaci tvrdili, ze plynove komory jsou vymysl viteznych mocnosti a Hitler chtel nastolit raj pro pracujici.

Zion 28.9.2007 12:37

Re: KSCm=Nikdo vam nemuze dat, to co my vam muzeme slibit.

Nevim, cim to je, ale nejak se mi vybavuje ODS+ ... :-D

Marat 28.9.2007 12:27

Vízku,zase se biješ za nadprává komunistu.

No tak Vízku,nestyď se a přiznej barvu,že jsi u ních také.V jiných západních státech jsou komunistické strany trpasličí.I ve Francií a Itálií,kde byly ty strany silné značně pohubly,když přestaly dostávat z SSSR finance.Vízku,ty jsi byl komunista,tedy zločinec a zůstal jsi jím na rozdíl od jiných dodnes i přes ten kamenolom.

antivizek 28.9.2007 12:26

Re: advokát komunistů

54% Rusu dnes zastava nazor, ze Rusko patri jen Rusum. Od zacatku tohoto roku dodnes  bylo zavrazdeno pres 40 lidi z rasistickych duvodu.Stovky lidi byly prepadeny a vazne  zraneny.Rusti nacisti nosi cerne uniformy, hajluji , barvi si vlasy na blond a zboznuji Hitlera. To tem debilum jeste nikdo nerekl, ze Rusove byli pro Hitlera a spol. menecena rasa, ktera mela slouzit Risi coby otroci.Z jednoho extremu do druheho? Ale ne, vzdyt komunisti  taky nevrazdili jen  tridni nepritele, ale provadeli  i bestialni  etnicke cistky.

huhu 28.9.2007 12:19

Re: Re: Re: Re: Re: Rudí bolševici a Kylchap IP: 85.207.179.xxx

ty nejsi bolševik ? :-P