1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr 28.9.2007 22:01

Bojovník Štětina

S komunismem se asi musí nějak bojovat neustále. Připadá mi ale trapné, když se do čela tohoto boje nejhlasitěji dere bývalý komunista Štětina. Ostatně není nic nového, že si vždy doslova "po krku" šli soudruzi mezi sebou.

Emersonskej 28.9.2007 21:02

Re: "Kupředu soudruzi spějme, roznítil boj sílu v nás ". . . . . .

Co dodat - R^R^R^

huhu 28.9.2007 21:01

Re: Co do jendoho pytle patří a co nikoliv?

tak jako se nacionální socialismus/nacismus definoval rasově či národně (vyvolené vs. parazitní národy), tak se socialismus internacionální/komunismus definuje třídně (vykořisťovatelské vs. parazitní třídy). Oba režimy "vědecky" tyto teorie zdůvodnilly a "vědecky" své odpůrce fyzicky likvidovaly. S praxí nacismu i komunismu jsou zkušenosti. Zastánce, že "opravdový" neexistoval tvrdí dnes neonacisté i současní komunisté. Strčte si ten "opradový" socialismus do (Y)

Emersonskej 28.9.2007 21:01

Re: Znát minulost a poučit se z ní - to je příkaz doby !

Ten druhej bod mě opravdu zaujal - takže jinými slovy - to co tu bylo za komančů před plyšákem nebyl socialismus, ale nějaký úplně špatný a zcestný režim, jež vlastně s oním prapůvodním, ideálním a naprosto spravedlivým socialismem, jak jej chápete vy, neměl nic moc společného ??? To je opravdu zajímavé - ještě byste mohl dodat, že ti současní komunisté v KSČM a ČSSD se už samosebou poučili z chyb minulých a zasloužili by si proto novou šanci k tomu ukázat nám, jaký je ten jejich ( a váš)  prapůvodní ideální socialismus vlastně skvělý, že ???;-D;-D;-D

Ladislav N. 28.9.2007 20:54

Re: "Kupředu soudruzi spějme, roznítil boj sílu v nás ". . . . . .

 !! ;-)R^

Bořek 28.9.2007 20:46

Re: Co do jendoho pytle patří a co nikoliv?

Co kdybyste zdůvodnil.,proč si myslíte,že zločiny nacistické a podle Vás stalinské nepatří do jednoho pytle?Jaký je např.rozdíl s popravou pí.Horákové a někoho za nacizmu?Máte opravdu zajímavé názory.Navíc v prvním odstavci říkáte,že zločiny patří do jednoho pytle ať jsou páchány pod jakýmkoli praporem,ale v poslední větě druhého odstavce to popíráte.Jestli jsou JEDNO,tak patří do jednoho pytle.Jaksi mi Vaše myšlenkové závěry unikají.

F.VÍZEK 88.100.57 28.9.2007 20:30

Co do jendoho pytle patří a co nikoliv?

Zločiny patří do jednoho pytle, ať byly spáchány pod kterýmkoli praporem a "zdůvodněny"  sebevzletnějšími  frázemi.  To platí o zločinech z dob fašismu, nacismu i stalinismu.  Ale závěry - správné závěry - o zrůdnosti toho či onoho režimu může dělat jenom ten, kdo něco nastudoval, kdo něco VÍ.  Nejen stalinismus (chcete-li komunismus)  ale ani fašismus (italský, španělský i portugalský) nepatří do jednoho pytle s nacismem, protože jenom německý nacismus se  programově, "zákonně" a otevřeně rasově definoval.  Hubení lidi se v Hitlerově Německu dělo podle státní doktriny. 

A že není rozdíl mezi nacismem a komunismem?  To opravdu může říci leda hlupák, nebo ten, kdo vědomě klame.  Komunismus nikdy nikde neexistoval, neexistuje a podle současného stupně lidského poznání ani existovat nebude. Je to prastará víra (náboženská člověčí víra) v ideální uspořádání společnosti, kde vlk i beránek se budou milovat   Takže opakuji na závěr: odporné zločiny nacistické, fašistické i stalinistické jedno jsou.  Ale jejich režimy do jednoho pytle nepatří !  

F.VÍZEK 88.100.57 28.9.2007 20:23

Znát minulost a poučit se z ní - to je příkaz doby !

1) Zvrácené ideologie fašistické (Itálie, Španělsko, Portugalsko), nacistické (Německo) i komunistické (SSSR a satelité) způsobily jistě mnohá odsouzeníhodná zvěrstva.  Boj proti nim za jejich vlády  proti jejich vládě zaslouží všeobecné úcty a uznání.  

2) V Československu 2.poloviny 20.století nebyl socialismus – jak jej chápe demokratická Evropa a tím spíše u nás nemohl být ani komunismus. To si může myslet jenom pár naivních jedinců, kteří skočili na lep všem těm „husákovcům a brežněvovcům“, kteří sami sebe měli za „socialisty“. Do tržních vztahů a do ekonomiky netřeba zatahoval politické a ideologické pojmy, jejichž obsah se dá obtížně a nejednoznačně definovat.  Režimy v zemích bývalého sovětského bloku byly totalitní a pojmy demokracie, svoboda, socialismus k nim přiřadit nelze!   

3) Svět má dost svých problémů, protože současných zbraní hromadného ničení, to jest chudoby, hladu, bídy, nezaměstnanosti, bezdomovectví, rasismu a strachu je k neunesení. Lze sice vědecky zkoumat, kdo na tom nese větší vinu, zda socialismus, kapitalismus, či jiný ...ismus, ale užitečnější bude hledat řešení. Jsme na počátku 21. století a podle statistiky je 70% lidí negramotných, 50% lidí na Zemi hladoví, 25% lidí nemá přístup k vodě, 80% lidí bydlí v nestandardních obydlích,  1000 dětí každou hodinu na Zemi zbytečně umírá,  měsíční průměrný příjem člověka z miliardy nejbohatších musí stačit člověku z miliardy nejchudších na šest let. Pouhých  6% lidí vlastní 94% veškerého světového bohatství... 

J.G. Pašek 28.9.2007 20:07

Prdlajs . .Vízka rodiče a prarodiče byli žažraný členové KSČ . . .

Jejich synáček a vnuk Franta kráčel v jejich stopách = jablko nemohlo a nepadlo daleko od stromu . . . . na chvíli Franta procitnul a dnes je zase v hypnotickém rudém transu  . .  . mladej blbec . . starej blbec. 

Dnes má plnou hubu kázání být fér ke komunistům a KSČM, a pyšně prohlašuje že KSČM je oblíbenější než 2 spodek sudu partaje  . . . protože jim ulice dává více hlasů.

Mard 28.9.2007 19:52

Re: Re:" Člověk se nenarodil pro to, aby neslyšel, neviděl a – nemyslel."

Váš ctěný otec asi měl věnovat Vaší výchově větší pozornost. Myslím že se při pohledu na Vás musí Váš otec "vykořisťovatel" obracet v hrobě.

fafnir 28.9.2007 18:56

Re: Re: Re: Poučme se z minulosti

Zione,on přece pan,nebo lépe soudruh,pak přítel Vízek tvrdí že komunista se má přesvědčit v diskusi,jiná cesta že je fuj,tak mu dávám námět k činnosti

Bořek 28.9.2007 18:49

Re: "Kupředu soudruzi spějme, roznítil boj sílu v nás ". . . . . .

Nic než souhlas.

BuBu 28.9.2007 18:48

"Kupředu soudruzi spějme, roznítil boj sílu v nás ". . . . . .

. . . . bláboly, bláboly . . . a nic než bláboly Starého bolševika Vízka ! A opět demagogie - jako vyšitá ze slovníku J.V.Stalina, či K. Gottwalda !

Ano soudruhu - téměř v každé evropské zemi mají komunistickou stranu (Francie, Itálie, Španělsko . . . ) ale pouze v ČR tato strana 41let loupila, vraždila a prováděla genocidu vlastního národa . . . . aby se nám teď - ústy Vondrušky, "Falmera" Filipa . . . a dalšího výkvětu pohrobků vrahů - aby se nám smála do očí a plivala do ksichtu !

Samozřejmě, že se Vám nedivím za ten článek - vždyť jste jeden z nich !

Bořek 28.9.2007 18:01

Re: no jo

Máte pravdu ,p.Vízek má dvojí metr.Je též otázka nejvyšší drzosti slyšet od komunistů o demokracii a o svobodných volbách.

jirka.s. 28.9.2007 17:55

Re: "politické brebentění stranou a trvat na dodržování zákona. "

Ano, souhlasím, ale:

http://web.mvcr.cz/sbirka/1993/sb51-93.pdf    Najdete tam snad nějaké sankce?

Bořek 28.9.2007 17:50

Re: Re: Poučme se z minulosti

Otázka kolektivní viny není nic nového.Tu praktikovali komunisté i nacisti.Např.myslíte,že všichni obyvatelé Lidic a Ležáků (podobně vyhlazených obcí bylo více)měli něco společného s atentátem na na říšského protektora?Proč děti,které neměli dělnický původ,měli problémy při přihlášení ke studiu?Moje sestra utekla s rodinou na západ a moje rodina měla problémy.To je též ukázka použití kolektivní viny ze strany komunistů.

jirka.s. 28.9.2007 17:50

To Wagner !

Pane Wagnere! Musím konstatovat, že jste pěkně poťouchlý! Takhle znemožnit  soudruha Vízka pouhým zveřejněním jeho stále opakovaných pitomostí! Ale samozřejmě, jen pokračujte, není nad to když se podobná individua sama zviditelňují!

Muki 28.9.2007 17:47

no jo

Nemam duveru v ty, co rikaji, ze ve svobodnem state je spravne neobmezovat svobodu projevu a komunisty, ale okamzite otoci o 180 stupnu, kdyz se jedna o nejake konkurencni socialisticke hnuti, jako narodni socialismus a jeho symboly a zadaji tvrde zakazy.

jirka.s. 28.9.2007 17:42

Re: Re: Re: Abych nezapomněl!

To ti nakukal francek, že na povolání učitele je nutno mít  vysokou školu? Radím ti dobře, nevěř mu!

A co jsem dělal já? Inu, nejsem francek, abych se každý týden "chlubil" kamenolomem! Pořídil sis net tak si zagoogluj a určitě si to najdeš! ;-D;-D;-D

jirka.s. 28.9.2007 17:31

Re: Po pravde receno,

Ne, nemusíš jmenovat nikoho z účastníku zahraničních konference! Proč by naši komouši někam jezdili, když si ty své mitgenosse z Kuby, Číny,s.Koreje a jiných obskurních zemiček klidně sezve soudruh Grebeníček do Prahy, třeba do hotelu Olympic v květnu 2005, že?

Bořek 28.9.2007 17:30

Re: Re:" Člověk se nenarodil pro to, aby neslyšel, neviděl a – nemyslel."

Poturčenec horší Turka.Co nato více říci.

Bořek 28.9.2007 17:29

Re: Re: Re: Už jsi se zase probral z delíria, francku?

Máte pravdu,Vízek si vede pouze monolog a na nějakou smysluplnou diskusi mu na toto téma chybí argumenty.Také jsem se ho ptal,jestli vidí nějaký rozdíl mezi hákovým křížem a srpem s kladivem.Neodpověděl.Asi máte pravdu,byl jsem asi naivní,že jsem si myslel,že by odpověděl.Jen se divím,že nekritizuje,že NSDAP byla nezákonně zrušena a né ,že propadla ve svobodných volbách.

Unavený 28.9.2007 17:25

Re: Re: Poučme se z minulosti

Vízku, stále stejné reakce na tvé články, a ty nic. Jsi prostě nezmar splachovací. Takže po miliontý prvý: Vízku jdi do PRD.LE!!!

jirka.s. 28.9.2007 17:10

Re: Re: Re: Poučme se z minulosti

Proč tam francka posílá! No přece aby tak tu demokracii zavedl, když se mu zdá, že tady žádná není!

P.S.: Tedy ty ses fotrovi taky vyvedl!;-D;-D;-D

Ladislav N. 28.9.2007 17:08

Re: Zákon vyjádřuje celkem jednoznačně jaké je postavení hnutí usilujících o potlačení občanských práv a svobod.

 Přesně!! R^

jirka.s. 28.9.2007 17:08

Re: Re: Re: Kamenolom?

A už jsi ráčil postřehnout franckovo natřásání rudého peří, jak v tom kamenolomu vystudoval průmyslovku a ještě si stihnul udělat doktorát?

Když totiž netušíš , která bije, tak raději drž hubu! Evidentně sis předevčírem pořídil net, takže až tady budeš pár let sledovat franckovy exhibice, tak pak možná budeš v obraze!

Ladislav N. 28.9.2007 17:07

Re: Po pravde receno,

...vy jste asi zaspal dobbu a nebo byl dvě dekády někde na pustém ostrově, že?

jirka.s. 28.9.2007 17:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rudí bolševici a Kylchap IP: 85.207.179.xxx

On ti tady někdo brání se zesměšňovat?  Ale to je tvůj tragický omyl, pravý rudý bolševiku! Jen pokračuj, smíchu na světě není nikdy dost!;-D;-D;-D Ono je vždycky lepší, když je na vás dobře vidět, no a když se chcete sami zviditelňovat, nic proti tomu !

Zion 28.9.2007 16:58

Po pravde receno,

take si pripadam jak par let po valce, kdy se ukazovalo, ze pro same partyzany nebylo v Tatrach kam slapnout :-P

Dnes to je zase samy horlivy bojovnik proti komunismu ... nekteri bojovali i ucasti na zahranicnich konferencich :-D:-D:-D (jmenovat asi neni nutno, ze?)